Sunday

Siasatan video seks selesai, Datuk T akan ditangkap


Kalau diikutkan kepada laporan oleh Utusan Malaysia hari ini, siasatan berkenaan video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim sudah selesai. Maka identiti pelakon dan lokasi rakaman video seks sepatutnya sudah dikenalpasti.

Kalau mengikut laporan Utusan, Datuk T harus bersedia untuk ditangkap oleh pihak Polis. Ini memandangkan pihak polis telah menyiasat video seks, untuk mendakwa orang yang mengedar video tersebut mengikut Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah . Maka orang yang berkaitan dengan akta ini jelas sekali adalah Datuk T [Utusan]

Persoalan yang masih ditunggu-tunggu oleh rakyat ialah, siapakah pelakon video lucah mirip Anwar Ibrahim itu? Adakah Anwar Ibrahim sendiri atau lelaki lain miripnya?

ReJaM© "Betul ke nak tangkap Datuk T ni? Macam ada yang tak kena je, senang hati sebab menang besar PRN Sarawak ke?"

38 comments

(kalolah Anwar memang sah2 pelaku bideo seks) kalo dorang nak tangkap Anwar pun, better tangkap mamat2 yang slalu lepak kat rumah urut dulu!

Polis cakap tidak boleh paksa dedahkan nama pemilik jam tangan omega itu daripada peniaga. kita kena hormat apa yg polis cakap. dia kerja berdasarkan undang2... ingat tu, tak boileh paksa2 ok.. kena guna pujuk maknanya.. hahahhaha

Nanti kalau tangkap Datuk T,muka mesti buat macam sirul.Entah2 bukan datuk T,Tapi mirip Datuk T.Yang pasti Jam mereka tak kena curi.

hehehheheh besela bila bn dah menang maka si balaci nie yg akan jadi mangsa ..............bodohkan 3 ekor T tu hahahahhah

Kat sarawak dulu, video seks anwar ditayangkan semasa kempen pilihanraya. Ditayangkan umum. Mcm dibenarkan pulak dah. Polis buat apa? Sebab mereka pemimpin bn, tiada tindakan ke?

tanpa nama 7:57 pm

time kempen prn dorang tayang video tanpa aksi seks, so xdak masalah. tapi point depa nak burukkan anwar ja..

alah bese laa tue bro...pilihanraya kan dah lepas..depa tahan nk lepas PRN jer benarnye...

polis x da kuasa la bro nak paksa BN stop tayang video hehe

Lamanya masa yg diambil oleh pihak polis sehingga prn selesai... lepas ni dato T akan kelentong lagi.. tunggulah

they try to spin diz issue actually..
poor 3T...poorest anwar..

memula cara siasatan macam nak dakwa pelakon...alih2 pas p/raya nak dakwa 3T lak..siap xmo lak amik port pasal sape pye jam...kehkehkehkeh...

ape daa...pape pon guna hukum islam la..senang...xyah nak belakon byak2..susah beno scene nye..

~~neutralisme~~

ala....takdenye kene tangkap...dalam berita je...kat luar bermaharajalela...

kita tenguk rahim kene lucut tak dari pengerusi risda..

Artikel Panas 'Melayu Pendatang?': Orang Melayu Mesti Baca!!!!

Datu T tidak akan ditangkap kerana mereka berada di bawah payung Barang Naik, mereka bukan ikan bilis, mereka adalah jerung jerung besar.

Mana boleh macam ni!!~

Datuk T kan yang bagi polis kerja sambil2 mengeluarkan peluru2 sesat bagi mengelirukan orang ramai..

Kalau Datuk T kena, polis memang tak mengenang budi betul lah~

KaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaHKaH

Polis mana ada kuasa.

Deme lemah semangat, takdak telo, menikus bila tuan mereka buat semua angguk betul.

Kalu kate anjing maroh, tapi itulah nampak benor nipunye.

Bila PR atau yg x sebulu tuannye wah bkan men lagi semangat, telo tayang2 kat orang, masa tulah menyinga menunjukkan kat tuan depa ni baguih, paling cekap di mata dunia..

Teman rase deme ni cekap bile xde kepentingan dengan deme. Bila de kaitan mutaq ligat.

Kite bako!!~ Bako KDN dengan menterinya skali.

Haram jadoh~

penykong BN kena tipu dgn BN...penyokong PKR kena tipu dgn PKR.last2 tgk xde sorg umat Islam pun sokong Islam sebenarnya.ape la saje tujuan korang ni hidup sebenarnya?

Sungguh malang bilamana jemaah munafik ni mengkudakan PRDM untuk mempromosikan propaganda bahan porno untuk political mileage.

Siasatan PRDM sungguh lucu - seluruh negara maklum melalui media Datuk Trio jahanam menayangkan di khalayak ramai disaksikan journalist tapi PRDM berminggu dan masih menyiasat. Ini drama atau sebenarnya PRDM memang IQ nya setakat tu!

andaikata tak ada datuk T tu kita tak tahu perangai anwar camna ingatkan alim sangat...depan kita pijak semut tak mati belakang hanya allah yang ketahui...kita seharusnya bersyukur kerana adanya mereka...gunalah akal yang dikurniakan allah tu jangan guna kepala lutut...

Klu btl2 nk ikut undang2,DSAI xkn d'knekn apa2 tndkn (klu btl org dlm vid tu dia).tp yg kna adalh Dato T la cz sebar vid tu,sbgmn kes CSL dlu.plaku xbslh.yg m'edar bslh.hm..klu btl2 la PDRM amik tndkn kt dorg sian la dorg yg jd kambing hitam..

LA, ORG LAIN YG TGK BENDA TU TAK KENA TGKP KE?

betol agakkan gua pasal video sex datuk t ini
semua ini hanya strategi bee end nak buat modal kempen pilihanraya!
yg gua tergejut sekali polis pun tolong bee end. Elok habis PRN sarawak, nada statement dah bertukar lain...

andaikata tak ada datuk T tu kita tak tahu perangai anwar camna ingatkan alim sangat...depan kita pijak semut tak mati belakang hanya allah yang ketahui...kita seharusnya bersyukur kerana adanya mereka...gunalah akal yang dikurniakan allah tu jangan guna kepala lutut...

kelakar statment ni, dia yg guna akal kepala lutut, pastu nak tuduh org lain yg guna. cuba ko baca statment bdk bangang ni suruh kita bersukur dgn ujudnya bapak ayam, perogol, perasuah pelik2

kes video lucah heboh di siarkan setiap hari...kes yg DSAI hebohkan masih tak amik tindakkan..kes V.K Linggum.apa dah jadi mn dia kes tak ada pun di bawa ke mahkamah..

Makin banyak iklan dalam blog ko nih. Bos ko dah tak bayar kat ko ke? dah tak da upah spin ka bro? insafla bro pencacai semua.... yang benar tetap benar...

P/S : dah diberi petunjuk kalah kat sarawak pun mau spin2 lagi? petunjuk ape lagi yang di tunggu? udah2la bro. cari makan ikut lain la.....buat kerja lain la bro..

kalah kepala hotak hang.... undi meningkat hingga 44 %... sepatutnya umngook yang kecut perut.. PR yg tidak diberi harapan dapat merampas 15 kerusi..

BN menang kat kampung hulu boleh la...try kwasan bandar tengok..bungkus terus BN...................

polis tidak punya kuasa untuk memaksa pengedar beri maklumat siapa pemilik jam????
kalau pengedar x nak beri maklumat pemilik jam...maka polis pun x tau siapa pemilik jam..selesai siasatan
mcm polis x berminat je nk tau sapa pmilik jam...
polis siasat smbil lewa je...
*klu polis siasat anwar dan anwar x nk beri maklumat...macam mana pulak???adakah siasatan habis kat situ je...
bodoh betul alasan polis...mcm rakyat ni bodoh

polis tidak punya kuasa untuk memaksa pengedar beri maklumat siapa pemilik jam

SEDIKIT CONTOH POLIS MAU SIASAT SIAPA PEMILIK JAM

polis : tauke..wa sini mali mau tanya sapa ini punya jam???
tauke : ayaaaa...wa mana tau,,itu olang lama beli..
polis : ala tokey..wa mau tnya saja ..sapa punya ini jam..tokey cali la
itu lesip..wa mau tgok...
tauke ; ayaaa...malas la wa mau cali itu lesip..itu jam sudah lama beli
dia punya lesip pun sulah ilang maaa
polis :ok la tokey trima kasih

SELESAI SIASATAN...

Kesian PDRM terpaksa menjadi tali barut BN/UMporNO. Saya cuma respect kepada anggota-anggota PDRM yang manjalankan tugas dengan adil kepada rakyat,bukan kepada pemerintah.

-Dr. Latif-

itu dap...pas camna!!! bungkuih macam haprak lagi ada...

Kesian orang umno... Orang Sarawak kata jangan bagi can umno bertapak kat sarawak.. rupa2nya orang sarawak takut bebeno dengan umno ni yea.. Takut macamana? jahat kot..

BN menang jer... berduyun2 pencacai masuk bagi komen... hahahahahahahaha

Shazryl takes sole responsibility for sex video - Datuk Shazryl Eskay Abdullah said today he is the sole person responsible for the screening of a sex video allegedly featuring Datuk Seri Anwar Ibrahim and a female prostitute.

He told The Malaysian Insider today that Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik and Datuk Shuib Lazim were not involved in the video screening.


hahahhaa..... how weird malaysia's politic is. lame as ever. mane pencacai UMNO yg slame ni bkn maen ah ckp DSAI yg tlibat! pd hal terang2 Si Trio T tu yg wat video luvah!! now Eskay da mgaku! y?? lepas Pilihanraya Sarawak dan2 jer nak ngaku!! Siries politik UMNO kotor!!
I LOVE MALAYSIA!!!

Eskay da mengaku!! why?he is paid to be kambing itam.. that is what i think..

i love malaysia too!

polis memang lemah ikut telunjuk UMNO.KLAU TAK MCM MNA VIDIO NYA THU TULIN TPI PELAKUN NYA TK THU.HRI NI LPAS P/RYA UMUM SERAWAK HBIS PELAKUNYA PUN DIUMUM BUKN ANUAR.KUK TAK CILAKA NAMANYA.

heran sungguh ngan pr ni sampai tak kenai sapa pelakonnya...dicanangnya sampai kusut seolah2 hanya rekaan semata2...bayangkanlah

Syabas polis!!korang kene puji polis sbb ada tindakan positif yg diambil di atas kes viddeo sex ni.. sbb apa ambil masa yg lama? sbb masih ada pegawai2 polis yg nk menjalankan siasatan secara adil mengikut undang2.. apa undang-undang nya? juak2 umngok-apco-porno tau x?undang2 british (commercial law) hanya mengenakan tindakan pada org yang memiliki, menyimpan & mngedar video lucah sahaja? org yg main dlm video tu xdikenakan tindakan sbb tu privasinya!!! lainlah kalau korang menegakkan hukum islam dimana orang yg main tu boleh dikenakan hukum!!!PAHAM X PUAK2 JUAK2 UMNGOK-APCO-PORNO? KEADILAN XNAK DITEGAKKAN!!NEGARA ISLAM XNAK DIJAYAKAN!! TAPI MALANGNYA POLIS XDE KUASA NAK MENDAKWA..KUASA MENDAKWA ADA PADA GHANI PATAIL!!KORANG KENAL X DIE? BAPAK KONSPIRATOR DSAI.. YG XBOLEH AKAN DIBOLEHKAN..XCAYA TENGOKLAH..

Dandan je abes prn kes setel,nk ttp kes trus smangat nk dakwa penayang pilem,ntah2 x kna tahan pun..Tp aku plg sakit hati ngn kes ni sbb zul kulim jgak..110% jgak..Bodoh nk mampus


EmoticonEmoticon