Monday

Tuan Guru Nik Aziz didakwa ada tiga isteri?


Sinar Harian melaporkan ada pihak yang membuat cerita kononnya Tuan Guru Nik Aziz, yang juga menteri Besar Kelantan memiliki tiga orang isteri, sebagai modal berkempen di Sarawak.[Sinar]



Apa punya kempen politik, kahwin tiga pun nak dijadikan modal berkempen. Kalau betul pun Tuan Guru Nik Aziz berkahwin tiga apa salahnya? Tuhan tak marah, manusia pulak lebih-lebih nak jadikan isu. Rasanya orang yang timbulkan isu Tuan guru Nik Aziz kahwin 3 ni bukan orang Islam, maka dia tak tahu bahawa Allah tidak melarang umat Islam berkahwin lebih dari seorang sehingga empat malah dapat pahala kerana mengikut sunnah rasulullah.

Apapun cerita Tuan Guru Nik Aziz kahwin tiga ini hanyalah cerita bohong yang digunakan untuk modal berkempen di Sarawak, mungkin kerana orang Sarawak ramai yang bukan beragama Islam, maka kempen begini digunakan. Kalau kempen begini dijadikan modal kepada orang Islam, sepatutnya memberikan kelebihan kepada Tuan Guru Nik Aziz.


ReJaM© "Kalau kahwin serentak lima orang bolehlah dijadikan isu"

31 comments

hahha..benda ni jadi isu sebab pemimpin BN semua tak kawen lebih dari satu..semua baik2..

Jom anti PAS!!!??
wanita..menyusahkan?
Ada apa dengan dara

seriously bodoh sape yang bawak isu nie... adoyai....

Para peminpin UMNo BN takut bini sebab itu kahwin satu tapi perempuan simpanan yang tak dinikah berlambak buat maksiat aje.Itulah peminpin yang melayu pilih bukan pegangan ugama nya.

Memang pun sebab Nik Najis kuat main puki dan main juboh.

Ape yang masaalah sgt jika TGNA kawin tiga! Teman yg bukan TG ni pun dah pasang dua. Yang sulung ahli PAS, yang bongsu plak puteri UMNO !! Tak bermasaalah punn...!

bangang la..suke buat isu baru...geram nyer aku...

laaa... ini pun jadi isu ker.. hal ni pun nak buat fitnah ker.. selidik le dulu... jom saksikan!!!

TNb 10.00pm,,,berani tulis macam tu,,,dia tu ulamak ..lu sapa aa,,,,

Menanti detik perpaduan
Oleh ZULKIFLEE BAKAR
pengarang@utusan.com.my

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0416&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_01.htm0

ngucap weh tanpa nama weh..yg hang keji, maki tu ulama..apa dh tinggi sgt ka ilmu agama hang smpi leh carut cmtu..cmni lah contoh2 juak BN. msti skolah takat darjah 5 ja ni..bengap xleh nk diajar..

baghal baghal umngok dok koi
cakap mangarut melalut lalut.......

pasai tu melayu hancuzzZZZZ bawah umngok...
isu bangang mcm nie pun nak publish.......

bukan mykhalis, takut kat bik mama...

aku hot betul ngan tanpa nama yang dok mencarut tak tentu hala tuh...gini ke cara engkau bercakap hari2????macam hantu...setan pun tak mencarut gitu...masalah akhlak betul...rasa nak tonyoh ngan taik anjing je mulut engkau tuh...kotor punya bahasa...bawa bertaubat laa...penat dah aku baca komen makhluk Allah yg tak sedar diri waras ke tak mengomen cam takde akal...tak kesah la puak umno ke pr ke pas...kalau rasa2 engkau tu manusia, ada akal, guna laa...jangan simpan wat khazanah negara...berkarat...hati gelap...tu yg tak leh terima ilmu dan hidayah tuh...haih...rosak dowh

tanpa nama 9:26,

mempersenda ulamak,ko bwak2 r bertaubat.api neraka pnas tau.

melayu hancuss pun sbb PAS gak kan... betul korang kata.. isu banggang ni pun nak publish.... pendek kata... milo suam ni pun banggang publish isu ni... (aku sebenarnya tak tau pun hal ni... until milo suam yg buka cite.... n menimbulkan syak aku pd tuan guru ni,..... btw... dakwah tuan guru korang ni tak berjaya la.... tak beri kesan...until now org pas mencaci, menghina.....)

hei mnusia y reply comment pd 18 April 2011 9:26 PM ..ak rs nk bunuh ko skrg!!!

Aku Seorang Hamba delete 19 April 2011 at 00:39

to: tanpa nama 12.20 19 april

ermm...melayu hancuss ke sebab PAS??tapi aku lg takut bila Islam yg hancur sbb UMNO bhai...perjuangan kita bila Allah bagi nikmat sebagai org Islam neh, perjuangkan agama, bukan sekadar etnik semata-mata...mungkin engkau boleh bg contoh tang mana melayu hancuss sbb PAS...pasal keberkesanan dakwah ni, engkau kena belajar la cket pasal dakwah ni macam mana...benda yg paling kena ingat, Allah yg pegang hati manusia...kita dakwah byk mana pun, hati yaknak berubah, taknak terima, apa nak buat...mungkin engkau tengok ada ahli PAS begitu sifatnya...tapi, tu lah kena la fikir logik...tak kan ada yg sempurna melainkan dia berusaha ke arah itu...aku recommend engkau join la mana usrah dan rasai tarbiyyah dan keindahan berada pada jalan Allah ni macam mana...

sekian~~

Aku org kelantan..pada PRU tahun 1990..pas menang besar di kelantan bersama parti semangat 46..so ade sorg pencacai umno ni x puas ati dengan kemenangan Pas..dia amik poster TGNA kemudian dia berak atas poster tu..tup2 kuasa Allah yg menentukan yg si mamat pencacai ni tiba 2 diserang penyakit berak x berhenti2..kecoh satu kampung..kemudian sikeluarga pencacai Umno ni bwak la dia gi Hospital KB..doktor kat hospital pun x atau apa punca penyakit mamat pencacai ni..nak kat cirit birit pun tidak..nak kata taun pun tidak..lalu susah ati la keluarga simamat pencacai ni..sehingga la berhari2 si mamat pencacai ni berak x berhenti smpai dia lembik gila babas..akhirnya simamat pencacai ni mengaku yg dia telah membuat kesalahan pd TGNA..so keluarga si mamat pencacai ni gi la mintak maaf pada TGNA..jua dengan kuasa Allah penyakit si mamat ni sembuh..jadi pada anda yg duk keji TGNA fikirkan lah apa yg anda ucap..sewaktu kejadian ni blaku..aku berumur 9 tahun..honest aku ckp waktu tu aku da kenal UMNO,PAS,BERJASA,semangat 46 dan DAP..dan sekarang umurku 30 tahun..dan alhamdulillah sehingga hari ini..undiku hya pada PAS dan rkan2 seperjuangannya..TAKBIR!!!!

Memang pun sebab Nik Najis kuat main puki dan main juboh.
______________________________________________________________

memang sah ko ni kafir laknatullah....ulamak pun nk dihina....

Nik Najis tu ulamak ke ? Aku rasa dia tu tak lebih dari Pencacai bela babi sama mcm Milo Suam !

uish.main kasar nmpk org kat ats ni..xpela..aku rase ko ni msti hidup xde tujuan.atau ko ni igt hidup kat dunia ni je..xpe..bg can la ko nk kutuk org lain cmne..yg penting nnti kat padang mahsyar setel sape yg betol sape yg salah..ada mau?

'tanpa nama' ni sembang mcm xdak iman...pui! setakat maki,mncarut dekat TNGA dlam blog boleh la...meluat aku hg neh...ngata depan cermin ka bai...???jgn mampoih nati kuboq pon x trima..

Ada 3 isteri?
Jika betul pun tidak salah sebab isteri.
Dari diorang keluarkan isu orang ada 3 isteri baik selidik pemimpin yang ada skandal/perempuan simpanan yang pasti xhalal.


FARISZ@AZ.Com
Wacana SiswaRakyat : Tolak Politik Jijik (Video)

kah kah kah...

masa prk permatang pasir dulu Pas melalui nasruddin tantawi memainkan isu calon bn tu kahwin 2..hahaha..konon-kononnya untuk membela nasib isteri muda..last2 sekali keluarga tu porak peranda...masa tu boleh pulak...




-pasepisepus-

kahwinlah seberapa banyak korang nak kahwin aku tak heran yg penting kualiti zuriat harus di jaga andaikata diabaikan maka ke nerakalah jawabnya...cuba perhatikan generasi kita sekarang ni lebih cenderung ke arah gejala negatif yg dicarinya seperti merempit, dadah dan sebagainya...sememangnya datang dari keluarga bermasaalah

amin semuga tgna kawin 3...dan dikurnia ramai zuriat yg menjadi pejuang islam masa depan.

semuga umporno tak kawin2 atau mandul...supaya tidak lahir lagi benih2 fitnah dan lucah

Memang pun sebab Nik Najis kuat main puki dan main juboh.

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/tuan-guru-nik-aziz-didakwa-ada-tiga.html#ixzz1K4WcdFB8

alo brader, kalau ko anak jantan. kalau betul bapak ko menikah dgn mak ko beranakkan ko. kau bg nama dan alamat ko. aku nk tgk hebat sgt ko ni. dua perkara je aku bg kat ko. no satu, ko mati kat tgn aku @ no 2 aku mati kat tali gantung. cakap biar berpada, jgn sedap mulut! yang ko kata tu tuan guru tau, berpuluh ribu ank murid dia, bapak ko tak ajar ke nk hormat dgn pak haji atau ulama. betulkan bacaan doa qunut ko dl sblm nk ngata org! Komando Gila

nik najisnik najis
nik najis
nik najis
nik najis
nik najis

try bunuh aku skarang, kalo berani

woi tanpa nama 3:01...

kan ke si komando gila tu mintak ko punya alamat...bgla..ko tu yg penakut...mak bapak bg nm xnk pakai..ank xsah pn ada nm...rugi duit mak bapak ko je hntr ko g sekolah tp xreti2 jgk membaca...hina ulama plak tu....sok ko mati imam ulama gk yg nk semayang kn jenazah ko tu...insafla sebelum terlmbt...

mamat..

kesian mak yang lahirkan anak yang x tau perjuangan islam...ni lah padahnya yang terlampau martabatkan pemimpin yang x geti ape 2 islam.ulama' ngan syaitan pun x tau beza.mengucap banyak2 wei TGNA seorang yang sgt aku kagum.


EmoticonEmoticon