Friday

Ulasan Ulama Muda UMNO tentang video seks




Sebelum ini blogger gerombolan songkok tinggi berlumba-lumba menyiarkan ulasan Ulama Muda UMNO Fathul Bari Mat Jahya yang mempertahankan tindakan Rosmah Mansor isteri kepada Perdana Menteri, berkenaan Islamic Fashion Festival rujuk link ini [Ulama muda UMNO].

Sewaktu itu blogger gerombolan semuanya jadi alim dan warak untuk menghentam orang lain yang tidak sependapat dengan mereka, dengan alasan orang lain semua tidak mahu mengikut pendapat Ulama Muda UMNO kerana jahil agama termasuklah blogger kat bawah ni.



Namun di dalam isu berkaitan video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim, tak seorang pun blogger gerombolan songkok tinggi berani keluarkan ulasan Ulama Muda UMNO ini. Maka untuk tatapan penyokong-penyokong gerombolan songkok tinggi yang masih mahu mendengar ulasan Ulama Muda UMNO ini, di sini disiarkan ulasan beliau yang tidak akan disiarkan di mana-mana media arus perdana dan blog-blog penyokong kerajaan.



Kalau bukan dinamakan mempolitikkan agama, apa lagi ayat yang sesuai terhadap tindakan ini?

ReJaM© "Bila sokong je baru jadi Ulama UMNO, tak sokong jadi Ular dalam semak"

84 comments

da name pon ulama UMNGOK..mmg ler NGOK

windows xp quick fix
http://www.mediafire.com/?nnlstrs9i9io16s

Software yang paling sng kalo nak repair windows xp common problem..
paling direkemen kan haha :D
contoh
*enable balik task manager
*enable regedit
*cmd
*mycomputer properties
*fix cd autoplay
*enable folder option
*dan lain2 (tgok ler sendiri)

paling best senang guna dan handy.

cayalah...comfirm xluar tv3

juak umno..dosaq besaq kering2 hang pa dapat..hahaha

kang ader yg kena tendang hahaaha

sedap2 jer panggil Umngok.. habis tu PKR bagus sgt ker? pengasas dia keluar, bila RPK buka mulut ttg isu Altantuya apa pula PKR tuduh mereka?? hahaha..

Pergh tak pasal-pasal dapat dosa besar kerana dengar Utusan Malaysia, TV3, Berita Harian, RTM. Terima kasih atas info yang berguna Rejam. Saya ahli UMNO, tapi bab agama mcm ni, kita harus utamakan Islam...

Ok lah, demi Islam.. haram tetap haram. demi Islam, sy tak setuju dgn umno dlm hal ni.. sy susah nak percaya umno mcm ni.. sy rasa sy dah sedar siapa umno sbnrnya..

Patutlah ramai pengguna internet yang anti kerajaan. Blog-blog yang membina kesedaran macam ni bagai cendawan tumbuh di internet. Apa pun teruskan perjuangan anda Rejam. Semoga usaha anda mendapat keredhaan. Terima kasih juga kerana memberi maklumat kepada saya selama 2 3 hari ini.

Ulama ni banyak yang mudah terpengaruh dengan politik PAS.
Harap belajar je tinggi, tapi tak pandai bezakan mana yang baik mana yang buruk. Belajar tinggi-tinggi, jauh-jauh sampai ke Mesir semata-mata untuk menjadi bebal.

"..persaksian palsu implikasinya sgt2 buruk. menyebabkan manusia2 yg tdk beramal(dgn Islam) berkata2 di muka bumi.menyebabkan manusia2 yg cetek akal pemikiran mrk menerima & telan bulat2 psl diorang bodoh.."

quote ni paling sesuai buat pencacai2 UMporNO drp Ulama Muda UMporNO itu sendiri..

wahai makhluk sokong bn.............apa ke jadahnya yg ko sokong sgt bn nie brapa juta ko dapat.............mengucaplah ...........kalu ko betul betul beragama islam ko tau man yg benar dan palsu ......tapi kalu ko nama melayu tapi agama lain............mengucap balik laaa......esok kalo ko mati tak marinya datuk najib ke tan sri muhyidin ke hishamudin ke datuk t ke untuk baca tahlil ko tu...bangang

@Sokong BN 15 April 2011 7:21 AM

heh..kesian betul kt ko krn ada akal yg bodoh lg dangkal.. Kenapa ulama2 bersetuju dgn gerakan PAS? Sebab adalah WAJIB seseorang itu menjatuhkan & mengalihkan kuasa kepimpinan negara (dgn kata lain, mengambil alih kuasa politik) drp golongan2 yg zalim & jahil lg munafik apabila teguran biasa tidak lg mampu mengubah sikap Islam munafik kerajaan Malaysia skrg ni.

"Ulama ni banyak yang mudah terpengaruh dengan politik PAS" kehkehkeh ko ngata kat fatol bari ke? ulamak spesis ko jugak tu...amboi2 kalo ulasan tak kena dgn barisan neraka terus je ko tibai die...ko pegi mabuk dgn parpuki tu la ye

kahkahkah anjing ni (@Sokong BN) walau rosmah sembelih bapak dia atau najib rogol mak dia depan mata...dia tetap Sokong BN...

tik tak teko................udoh ler kome......dri kome duk gaduh kat sni...........jgn lupe g solat jumaat t...penuhkan masjid tue............jdi hamba ALLAH yg soleh dan solehah dulu....insyallah ALLAH tlg hambanye yg taat padaNYA...orait :)

Ulama pulak dibodohkan, mabuk sokong BN ni, jadi siapa yg pandai? Rosmah? keh keh keh...

apa la Sokong BN 15 April 2011 7:21 AM merepek...

kalo benda betul kita sokong la...
tapi kalo benda tu salah...kita tolak la..

kalo benda camni pun susah nak buat keputusan susah...

jangan sebab benci atau musuh kepada sesuatu pihak...kita mengatakan benda yg x betul tu betul..

kalo terjadi juga...

ini bermakna...

kesesatan telah menguasai kebenaran

@Sokong Bn

"x pndai bezakan mana baik bruk"..dah trg sebarkan keaiban tu buruk..ko je yg x pdai beza skrg ni.buta hati

he he
Sememangnya Ajaran Islam itu ada disiplin terkandung kepada umatnya. Kenapa kita tidak mahu mendisiplinkan diri sedangkan kita mahu memurtabatkanya.?
Semenjak anuar dilibatkan dengan tuduhan salah laku di luar tabii ini, sebenarnya ia ia ada alternatif untuk mengelakkan permasalahan ini. Sekiranya dia mempunyai kesedaran apa yag akan berlaku bilamana keaiban tersebut akan tersebar luas dan diluar disiplin itu.Anuar telah diberi jalan keluar(!), namun diatas hal yang diperkatakannya sebagai satu perjuangan politik nya keadaan yang ada sekarang kita harungi dan semakin keaiban2 yang lain timbul. Waktu yang lama membuatkan terasa telah jadi satu budayakan politik dalam mencari sokongan dsb.
Hendak menyalahkan Mahathir(PM) semasa perkara ini timbul amat tidak adil.Pendekatan sebagai ketua, menghentikan tribulasi yang ada merupakan tanggungjawabnya.Hanya itu saluranya jika anuar mengkehendakinya.
Masa ini banyak dan amat mudah berita/maklumat kita dapatkan.Berita2 selain benar/salah terkandung juga kepentingan dari mereka yang fasik. Sebagai orang islam sememangnya berhati-hati dalam hal ini sekiranya akan menjadi fitnah yang sangat besar kerusakkan pada umat.
Perkara ini kita serahkan kepada anuar sendiri samada ia mahu menghentikanya atau terus menerima keburukkan fitnah yang ditimbulkannya.
aku bercakap kerana aku ni manusia.
wallahualam.

Kesian Penyokong BN ni..dah terang ulamak cakap begitu pun masih nak pertikaikan..memang tak takut balasan akhirat. Kesian..Semoga anda akan sedar satu hari nanti..

Perhatikan sikap dan pendirian Rasulullah s.a.w. apabila seorang wanita datang menemui baginda minta dikenakan hukum rejam kerana berzina. Didorong oleh rasa menyesal yang mendalam, wanita berkenaan mahu dan reda dikenakan hukuman mati.

Namun sikap Rasulullah amat penting dijadikan barometer memelihara maruah seseorang insan.

Wanita berkenaan berkata, bukti dia berzina ialah ketika itu dia sudah mengandung. Oleh kerana tiada saksi selain pengakuan wanita berkenaan, Rasulullah menasihatkan beliau pulang hingga melahirkan bayinya.

Setelah melahirkan, wanita berkenaan menemui Rasulullah minta dihukum kerana berzina. Kali ini beliau membawa bayinya untuk jadi bahan bukti perbuatan jeleknya.

Namun Rasulullah mempersoalkan siapakah akan menyusui bayi itu jika beliau dihukum rejam sampai mati. Bagindapun menasihatkan supaya wanita itu pulang dan menyusui bayinya.

Rejam sampai mati

Selang beberapa waktu, wanita berkenaan datang menemui Rasulullah lagi. Kali ini membawa bayinya yang sudah pun boleh memamah roti demi membuktikan bayi itu tidak memerlukan air susunya lagi. Oleh kerana ketegasan wanita yang benar-benar mahu bertaubat, Rasulullah pun menjatuhkan hukum dia direjam sampai mati kerana berzina.

Yang jelasnya, dalam tiga pertemuan itu Rasulullah tidak bertanya wanita itu siapa pasangan zinanya. Mungkin umum berfikir si lelaki terbabit pun patut dihukum. Lantas ia membuktikan doktrin bahawa memelihara maruah adalah amat penting dalam Islam. Soal tuduhan zina atau perkara yang mengaibkan tidak boleh diperpanjangkan.

Sebab itu, mufti-mufti yang bertanggungjawab seperti yang disebutkan sebelum ini memfatwakan video bukan bahan yang boleh dijadikan bukti untuk mensabitkan perbuatan zina.

Ini semangat memelihara kehormatan dalam Islam. Ini semua terzahir daripada ketetapan Allah bahawa tuduhan zina memerlukan empat saksi.

Maknanya, tuduhan melulu tidak boleh dibuat sewenang-wenangnya terhadap sesiapa hanya bersandarkan gosip atau bahan bukti video kabur yang dicuri rakam. Lebih buruk dan jijik lagi jika video itu dirakam untuk tujuan memfitnah.

Soal memelihara maruah ini nampaknya secara sengaja (demi mencapai objektif politik tertentu) dilanggar oleh Utusan dan juak-juak politik yang ingin menjatuhkan Anwar Ibrahim. Yang jelas, tuduhan liar itu membelakangkan syariah dan adab Islam.

KENAPA SEBUT VIDEO SEKS ANWAR? BANGANG SUNGGUH. ENGKAU SENDIRI YANG FITNAH. ANWAAR KE DALAM VIDEO TU? KENAPA SELALU SEBUT NAMA ANWAR?

Kpd tanpa nama 15/4 8:38 am

Ce bagi tau cmne Anuar boleh menghentikan fitnah terhadap dia...jalan keluar yg cmne yg anda maksudkan? Mungkin dng bahasa yg mudah dan tak berbelit2. berhenti menjadi pembakang semua akan ok itu maksud anda kot...?

x payah layan la...semua sama je...kerana politik nak maki hamun...
baik kita jihad tegakkan islam...mati syahid...jom gi masjid dulu..:)


-black-

ini ulamak taik kuching.. baru menang peraduan ulamak dah nak tunjuk pandai... kelakar betul ulama dipilih melalui peraduan, bukan melalui Ilmu dan Tawadduk kepada Allah... itulah negara Islam m'sia... Yg ustaz2 dan hafiz yg terlibat pun bangang... tak kaji sebelum bertindak... nampak je duit upah dari penaja ... mata ustaz dan hafiz2 ni pun terbeliak... Hanchusss!!!!

baik jd ular dlm semak,dri m'hmbakan dri pada org yg x spatutnye...
tau nk cri salah org jer,salah sndr x sedr...
aku bukn la mnyokong mne2 pihak,tp cume b'smpati ats ape yg jd...
mata pihak t'tentu ditutup dgn duit n pengaruh..
bile la bnd nie nk tbongkar..
x sabr aku nk tgk...

aku dh ckap penyokong umno ni bodoh n bebal. ulamak tu bgi thu bnda yg betul ,dia mengaji hukum islam brtahun2.awak tu rukun islam pun tk lancar,nk menyalahkn apa yg ustaz tu bgi thu.jangan kerana pati kita menempah jalan k neraka. NERAKA tu KEKAL bai.(apa.... kau nak ustaz tu cakap yg kes anuar ni"wajib dicerita ke"jangan penyokong2 umno,berdosa besar tu ,neraka kau tungu .)hai...kawan2 kita dengar lah apa nasihat org yg arif.KALAU KITA NK BERPATI MRILH KITA MEMBERI SOKONGAN KPD PAS.paling tidak pas menyokong hukum2 islam. islam tu yg membela kita di dunia dan ahirat yang kekal.UMNO ni setakat dunia ya bro .esok lusa belum tentu.

Uh
Mahathir dah kasi peluang berundur dengan hormat. Apasal dia nak juga diadili di mahkamah! Kalau pun dia kata konspirasi, konspirasi tu penting kat dia ke? lebih dari apa yang dia timbulkan pada umat islam..tengok sekarang dah terlanjur maka timbul pulak cerita2 dari kawan2 rapat nya..sejahat2 orang pun ada juga dihatinya sedikit kebaikan..tusebab Allah sentiasa buka pintu kemaafan dantaubat..Bila nak selesai asyik alasan (macam sifat yahudi)yang tidak2. Cuba saman konspirasi tu atau saman saiful tu..boleh puak nko kerja keras beri bukti2 tak salah..mau tak mau kena beri sample dna gak..tak perlu minta2 macam macam ni..tak payah harap2kan polis ler... Kalau Mahatir diminta 4 saksi macam pendapat ulama boleh ker sedang keadaan dah sampai mudarat macam2 tu...Cam ler ayah nko dibagitau nko tu curik duit..kau tak terima pasal takdak orang nampak..tapi nko nampak dia belanja sakan..nko ker yang bagi duit..nko dan kerje ker..macam lagi nko timbang..Jika berita dan situasi tak mau terima bukan nko yang yang tanggung..nko tau salahkan orang jee..
Bab sirah Nabi siapalak nak spin ni..kalau nuar ia2 ngaku cam tu bagus lah..ni bab tak ngaku. Lain sangat. Yang penting alasan konspirasi.Berapa banyak spin sampai hari ni.Terbaru RPK..esok2 lak nko pun kena spin. Sememang suasana ini akibat sikap anuar. Tak gentleman alias tak ikhlas. Bukan kalau dia benar tu maka dia benar semua.

apa pula agenda akan datang umno?
menghalalkan freemason? atau membuka ruang dakwah kafir2?
atau terus mewujudkan pahaman baru(yg sememangnya SESAT belaka)....

huh...cam ni pown ada ka....jom siap2 imarahkan masjid ...

Mahathir dah kasi peluang berundur dengan hormat. Apasal dia nak juga diadili di mahkamah! Kalau pun dia kata konspirasi, konspirasi tu penting kat dia ke? lebih dari apa yang dia timbulkan pada umat islam..tengok sekarang dah terlanjur maka timbul pulak cerita2 dari kawan2 rapat nya..sejahat2 orang pun ada juga dihatinya sedikit kebaikan..tusebab Allah sentiasa buka pintu kemaafan dantaubat..Bila nak selesai asyik alasan (macam sifat yahudi)yang tidak2. Cuba saman konspirasi tu atau saman saiful tu..boleh puak nko kerja keras beri bukti2 tak salah..mau tak mau kena beri sample dna gak..tak perlu minta2 macam macam ni..tak payah harap2kan polis ler... Kalau Mahatir diminta 4 saksi macam pendapat ulama boleh ker sedang keadaan dah sampai mudarat macam2 tu...Cam ler ayah nko dibagitau nko tu curik duit..kau tak terima pasal takdak orang nampak..tapi nko nampak dia belanja sakan..nko ker yang bagi duit..nko dan kerje ker..macam lagi nko timbang..Jika berita dan situasi tak mau terima bukan nko yang yang tanggung..nko tau salahkan orang jee..
Bab sirah Nabi siapalak nak spin ni..kalau nuar ia2 ngaku cam tu bagus lah..ni bab tak ngaku. Lain sangat. Yang penting alasan konspirasi.Berapa banyak spin sampai hari ni.Terbaru RPK..esok2 lak nko pun kena spin. Sememang suasana ini akibat sikap anuar. Tak gentleman alias tak ikhlas. Bukan kalau dia benar tu maka dia benar semua.


Komen ni nampak sangat tak paham Agama. Ramai betul penyokong UMNO yang tak paham Islam. Semua penyokong UMNO ni memang tak belajar Agama dan tak paham ke atau penyokong PR menyamar jd penyokong UMNO?

Saya pelik, takkanlah penyokong UMNO bodoh sampai macam ni sekali?

otaklunyai cara kau tu bukan menghina ulamatu tp menghina ISLAM kalau ikutkan kau ni kena mengucap balik.itu lah kawan2 aku dah pesan dg anak2 aku dan kawan2 aku saudara2 seugama aku jangan bersokongkol dg UMNO.kerana umno ni dengki kianat, fitnah,menghasut,bebal b..............mcam saitan.kau nak tahu saitan tnya dg ulamak jangan tnya dg UMNO .DIA CAKAP SERUPA.

benci umno hingga kiamat delete 15 April 2011 at 10:23

hehehe dia jahil agama la tu...celik mata luas2...setiap kebenaran aku sdh post ke laman FB aku...jadi ramai yang akan mengatahui jika ingin mengatahui..WAHAI GEROMBOLAN SONGKOK TINGGI...walau sehebat mana hujah kamu...FASIK TTP FASIK!!!

KESIAN KT LISA bru kau thu yg pengikut2 umno ni bendul. hari ni jumaat .pukul 1.30pm kang kau prgi kt pasaraya kau tnya org lelaki yg ada kt situ.kau ikut pati apa.kau ingat jawapanya apa...........besok sabtu kau prgi kat kdai 4D kau tnya org melayu yg ada kt dlm kedai 4D tu ugama apa.islam kata nya .tnya abang pati apa . apa jawabnya.................

ulamak cakap berpandu hadis sahih...kalo korang tolak ulamak bermakna korang tolak hadis sekali la....bawa2 la mengucap la.....

cuak aku..nnt umngok kata video ni tidak tulen..
bak kata KPN yg penting kesahihan vedio tu..bukan siapa dlm video tu..skrang bnyk kan ckp kesahihan tu..jgn tnye siapa dlm video tu..tu tk bleh bg tau..klau bg tau siapa dlm video tu nnt jd spekulasi..cuak aku..

yeye... 'sokong bn' kote... 'sokong bn' kote... aku pun bn gak sebenarnya... haha

betul lh makin lma makin teruk umno ni dh lh menguna film lucah,fitnah pula tu.bila ulamak bagi nasihat ,kutuk ulamak pulak. tapi saya sokong ustaz2,mufti2kita.,ulamak2kita tolong lah bagi tahu rakyat 1MALAYSIA .bagi thu yang sebenar2nya ,apa yang diperkatakan oleh alquran n sunah dengan terang dan jelas jangan nak berkias-kias lagi.kalau tidak habis 1MALAYSIA mengiakan FITNAH.termasuk org PAS.PKR ..UMNO.SEMUA SEMBAHYANG N PUASA.

MUDAH JE, SELAGI HUKUM ISLAM TIDAK DIJALANKAN SELAGI ITULAH FITNAH AKAN MENJADI2

nanti umno cpap bukan umno yg bgi thu vidio ni tulin tp KPN yg bgi thu.ini dh blaku zman mahadir.jdi abng polis ni ada kuasa gunakn lh untuk kebenaran,keadilan.n saksama jangan memehak kita ni semua rakyat malaysia.melayu brugama islam.

tau kenapa ulamak menentang video fitnah anwar?

sebab kematian itu adalah pasti, ketika itu :

1. eskay dan rogolhim pun akan ada video sebenar perbuatan mereka sendiri yg dirakam malaikat. video tu sangat tulin pelakunya.

2. polis, sb, sprm dan semua penguatkuasa pun tidak dpt cover pemfitnah lagi.

3. media2 fitnah pun takde keluaran di alam sana utk SPIN.. hihi

3. duit berjuta upah sokong fitnah pun tinggal kat bank, tak sempat habis makan.

4. malaikat pula tak makan duit juta2, dia hanya tahu pegang belantan saja.

5. pemimpin umporno pun tak campur tgn lagi. mereka pun sosak juga kat sana jika bersalah.

6. spr pun tidak dapat manipulasi pilihanraya lagi kat sana.


Kesimpulan :

UMPORNO DAN LUCAH BERPISAH TIADA

AKHIRNYA UMPORNO DAN ULAMAK BERPISAH JUA....touching laaa

he he
1. Aku penyamar PR? Ake ake jawabnya salah. Aku anti PR
2. Aku hina ulama dan Islam? Jawabnya salah.
3. Bab ilmu ni..susah nak jawab sebab..tuntulah ilmu hingga ke liang lahad walau dimana pun....
4. Aku tak faham Islam..kenapa? Kerana aku anti/tak senada PAS dalam PR tu ke....alahai senang nyer engko!!

Kalau setakat tak gi jumaat tapi gi pasar lak dan .. 4d eh culaan nko tu temberang jer..member PR senyum jer tu....tak semayang terus pun ada..kalau nak compare jangan dengan amalan orang..ake ake..sama jer. Nko je perasan.

k lah..PR yang bentuk diri kome tu adalah virus patogen kat Islam di malaysia ni. Aku dan ulasan aku biar ler macam tu k

Meh merokok nampak machoo skit.

AnwarPORNO tak layak jadi PM, kalo dia jadi PM alamat malapetaka la Malaysia ni & berleluasa la golongan2 gay & penzina2 pasal pemimpin dia pun mcm tu...

hahaha patutla berleluasa rasuah dan pembunuhan sekarang....sebab ikut pemimpin najibur punya hobi itu

msih xfhm lagi pnyokong umno ni..aty tu da trtutup kot..xfhmla npe nk skong umno sgt.kite harus sokong parti or pmimpin yg bwa ngra ke arh yg btul.tekankn prsediaan ntuk mghdpi akhirt.bkn parti yg nth pape..tksub ngn duniawi.rasuah brleluasa.cume duit je yg dipndg.rkyt merana.trlalu pntigkn jwtn n mcm2 lagi.infiniti.skrg mslh sosial brleluasa..nk hrpkn pmimpin skrg lgsg xleh dihrp.istri sndiri pon xleh bmbing.cne la rkyt nk berubh..malysia ngra islm tp skdr nm je.

AnwarPORNO tak layak jadi PM, kalo dia jadi PM alamat malapetaka la Malaysia ni & berleluasa la golongan2 gay & penzina2 pasal pemimpin dia pun mcm tu...

------------

ada bukti ke anwar gay dan penzina? kesian aku tengok kau dah jadi penjilat media umno

Dah tahu UMNO melakukan perkara yang bertentangan dengan Islam kenapa Ulamak muda ini tak mahu keluar dari kelompok itu...........nanti orang kata CAKAP TAK SERUPA BIKIN

rakan milo berkata...

ada bukti ke anwar gay dan penzina? kesian aku tengok kau dah jadi penjilat media umno

-----

Bukti punya banyak engko masih tuli tak nampak lagi fanatik penjilat juburin...

sama-sam la kita tunggu...tapi macam dah tau keputusan dia...hehehe..entahla..

iklan lawak
Harakah Daily Kena Hack

aku baru baca sejarah hidup anwar dlm buku 50 tokoh Islam yang mengubah dunia. memang hebat. aku rasa x da sorng pun pepimpin dlm umno skrang yang da sejarah hidup cam tu. da org komen klu anwar jadi PM alamat malapetaka la Malaysia ni, ko silap bro. byk negara2 lain sanjung anwar ini sebab ketokohan anwar.byk malajah2 luar bg pengiktirafan dia dia. bg aku, aku bangga di nagara kita da sorng pepimpin yang hebat cam anwar termauklah tok guru nik aziz.
aku suka nk tulis pa yang anwar pernah ckapkan satu ketika dulu masa zaman reformasi.

" KALAU TAKUT DENGAN RISIKO, JANGAN BICARA TENTANG PERJUANGAN"

I think arguing in internet is like running in a paralympic. Even if u win, u r still retarded...

Mlm ni kau tak jual bontot ke Milosuam ?

Kah! Kah! Kah! Letih aku baca komen barua-barua UMNGOK ni. Dorang jadik giler macam ni sbb dorang ni dah kena air cipap bik mama. Sebab kebanyakn yg ada kat sini tak sokong pemimpin UMNGOK yg gila seks. Korang nak tau? Kalau MAK dorang ni sokong Anwar dorang ni pun tak teragak utk tabur fitnah pasal MAK dorang.

Akan keluar dari mulut dorang menjaja cerita bahawa MAK dorang ni pernah berzina dgn bapak jiran sebelah rumah dorang. Dorang tanpa berasa berdosa akan menjaja cerita bahawa MAK dorang pernah disula bontotnya dengan budak lelaki berumur 16 tahun Kah! Kah! Kah! Semua ni sebab apa? Sebab dorang ni dah kena minum air cipap bik mama ... fuih! Power gila!! Semua berebut2 nak bagi komen bodo! Sebab apa? Apa lagi ... nak dapat elaun RM5000 sebulan tu lerr .. Kah! Kah! Kah! Cuba korang bayangkan kalau BAPAK dorang sokong Anwar .. Kah! Kah! Kah! Bayangkan pula kalau NENEK dorang sokong Anwar ... Kah! Kah! Kah! Adusss! Teruk betul IQ barua-barua UMNGOK ni ... bodo! Kah! Kah! Kah!

doh fitnah kat Najib bunuh atantuya bleh plak....

asal deme bereh..
asal bukan deme...dok bereh....

Pejuang Tanpa Nama delete 15 April 2011 at 15:10

Wahai pemuda-pemudi islam,bangkitlah kamu..jangan hanya duk bercakap,komen,mengutuk,mengkeji dan sebagainya tapi kamu pemuda-pemudi masih mendiamkan diri,bangkitlah atas nama ISLAM yang kamu anuti.tentanglah kemungkaran yang sedang berlaku di negara kita sekarang,cuba contohi pemuda2 islam di tanah arab yang sedang berlakunya revolusi,mereka kian bersatu untuk menentang kezaliman pemimpin yang jahil akan ISLAM,ketahuilah kebangkitan ISLAM itu pasti akan berlaku satu hari nanti jika kita meneruskan silsilah perjuangan para ulamak,penggerak,pendakwah,penceramah dan aktivis2 gerakan Islam di seluruh dunia pada masa kini..ingatlah kebangkitan ISLAM itu datang daripada pemuda-pemudi yang diberi kekuatan untuk merubahnya..ayoh same2 kita menghapuskan segala kerosakan,kezaliman dan kemungkaran yang berlaku di tanah air kita MALAYSIA sekarang..TAKBIR!!!

Ramai dahkawan Anu War dah berpaling tadah member kamceng si nalla,eskay dan terkini RPK pulak...Eh korang nak tunggu PENGAKUAN AZIZAH pulak baru nak percaya TEORI SEMUANYA KONSPIRASI?Ha ha tunggu je lah .

he he
Setakat post2 di internet...lepas geram dengan kata cabol..bek nkorang gi ngadu kat bos2 ciput PR tu...mintak nasihat mesti dia orang penampar nko..tentu punya.. sambil dihamputnya dengan kata 'APA PASAL TAK HAYUN LEBIH LAGI!!!!' dah standard cam tu..tak kan ada alasan dan hujah lojik depa..baik bloggers nya sama macam pemimpinnya HAYUN JE..

Kalau bangga nuar antara orang 50 tokoh Islam yang mengubah dunia..( apa yang dia ubah?)aku pun turut tumpang malu bila sorang penganut hindu(seorang rakan bek) kata nak jumpa dia(nuar) sorang dlm seratusdua tahun pun tak ada..punya lah power kejahatan dan pembohongan dia tu. Sampai boleh tukar resepsi orang ke orange kalau tunjuk apple...Caranya Hayun je!

Aku caya orang yang kenal dia pun naik bosan..dan mula merasai fitrah matematik(-+-=+)ciptaan Allah.
maaf ler
BN baik untuk kamu dari PR.

Milosuam pondan tua. Pencacai PKR isap konek Nuar.Sedap ke ?

Milosuam dah le jadi pondan tua nak mampos. Jatuh cinta pulak dgn Jantan. Kau mati lagi baik lah pondan tua !

umporno sakit jiwa.....fitanh semua gagal..masing2 dh meracau

kalah hujah yahooooooo

Pejuang UMNO bila kalah berhujah semua jadi org cacat mental meracai tak tentu pasal hahaha....

http://www.youtube.com/watch?v=QBslOyX8J4Q

Kah! Kah! Kah! Tanpa Nama 15 April 2011 3:40 PM, aku dengar ... BAPAK nko punya MAKCIK penyokong kuat Anwar laaaa .... aku pun ada berita yg menyatakan NENEK MERTUA Tanpa Nama 15 April 2011 3:58 PM tu pun penyokong tegar Anwar .... Errr ... aku dengar laaa ... dorang tgh jaja cerita tak baik pasal dorang tau ... Kah! Kah! Kah! Aku dengar laaa ... Kah! Kah! Kah!

Mak kau punya puki pencacai PKR

Fikirlah.....

Pati mana sekalipun kalau masing2 asyik ckp keburukan orang lain...same aje...klu dalam islam kita x blh mgaibkan org lain walaupun untuk mencari kebenaran...banyak2kan berdoa kepad Allah s.w.t agar kita semua tidak terbabas dari landasan. Kita ckp hal org tapi kita sendiri x betul pun xde gunenya...Allah sentiasa mengawasi kita...

eh hang nadim!
makcik bapak aku nko kenal ke...alamak habis lah aku!!! ni mesti fitnah baru nak timbul..ni dia mesti kenakan aku yang curik kad pendaftaran/jam omega lakinya ake ake ake...Apa aku nak buat eeerk? Cari polis dikata konspirasi lak..jumpa najib..silap2 masuk penjara lak pasal merapu2 benda tak ujud ni.. lawak petang!

Kalau disapu ketepi masalah konspirasi ni..mudah jer selesai.
Kalau ditiadakan masalah ni tak lah masalah nak diselesai.

Apa salahnya cam tu hehehe

Siapa timbulkan masalah semua ini? Macam ada lak persamaan dengan nak jawab siapa pelaku vid. sex tu atau siapa lelaki 'y' tu.. SIAPA????? Jawapan nya ialah ________. Aku pun tak tau kekekeeeeee

Kah! Kah! Kah! Weh! Tanpa Nama 15 April 2011 5:24 PM ... aku dengar BAPAK nko punya NENEK MERTUA kena cerai sebab dia tu penyokong kuat Anwar ... aku dengar laaa ... sekarang ni pulak aku dengar BAPAK nko dah hilang PUKIMAK nko sebab MAK nko pun dah sokong Anwar ... aku dengar laaa Kah! Kah! Kah! Kesian!

Kah! Kah! Kah! Woit! Tanpa Nama 15 April 2011 5:47 PM ... apa nko nak buat? Kah! Kah! Kah! Macam biasa laaa ... buat mcm yg biasa barua2 UMNGOK buat .... BUAT BODOOOOOO .... Kah! Kah! Kah! Itu yang sesuai! Kah! Kah! Sesuai dgn IQ korang Kah! Kah! Kah!

Milosuam, rasa elok buang entri tanpa nama..

Oops~

kalau dikatakan umporno parti lucah memang betul la.

tgk tulisan umporno kat atas tu yg tiada hujah...menulis kata2 lucah.

akhirnya bukan anwar yg liwat, umporno yg terbawa2 dlm hotak mereka liwat ini. insyallah anak cucu mereka akan terima balasan fitnah semua tu.

yang menyokong pon bebal..
yang membangkang pon sama bebal.
dok begaduh sama2 islam, sama2 melayu.
dua2 bodoh lg bebal

creative berkata.

yang menyokong pon bebal..
yang membangkang pon sama bebal.
dok begaduh sama2 islam, sama2 melayu.
dua2 bodoh lg bebal

-----------------------------

Mamat kat atas ni konon bebalkan org, jom kita tengok blog die...
Tulis pun macam haram, tapi perasan bagus kah kah kah inilah penjilat dubur bini Najib, Big Moma keh keh keh...

aku ingat kt sini jngan lh smpai macm ni LUCAH.MALU LA AIO.... klau tk thu halal haram dso pahalo bawa2lh dngr vidio ustrz umno muda tu.jangan malu jangan segan.

jom jumpa kat posting milo baru..

hg pa ni selagi bleh spin hg pa spin lah ye! last2 masuk wad gila lepaih tu cakap sorang2...tak ka naya tu...berfikirlah secara lebih matang skit.

fathul bari ni wahabi..

masa ulama ni backup rosmah aritu penyokong2 pakatan dok maki2.. bile kali ni statement mnyebelahi anwar, korg puji.. xnmpk ke kebodohan sndri?? KEBODOHAN.. yg sesetegh pnyokong umno pon sme bodoh.. jgn statement yg menyokong dakyah ko je yg btol.. klo brtentangn ko maki.. ni typical org2 melayu kt msia baek BN or PR. dri sndri pon ntah2 bce quran xabes, xpndai ckp arab, smyg xfull pn nk maki2 ulama.. klo die salah tu biasela manusia..dosa die ngn allah la..

gedabe...............................umno

kenapa nak bertekak bengong bodoh,org kafir gelak tgok kbodohan ko,yang mudah2 nak panggil org fasiq knp,ntah2 ko sniqi solat xpnuh,alahaiii... buka mainda ckit,kalau dia nk msuk umno pon,ada kcau duit bapak ko!!! skarang msing2 istighfar,dah dia tetap islam,jadi ko kena ingat,stiap org islam ada kewajipan dia terhadap muslim,,bersatu atas dasar islam,,,kalau nabi tau korang mencerca masing2 msti sdih nabi....korang cuba berpikiran matang ckit jgn jadi budak2 tadika.

orang yang bijak adalah orang yang selalu melihat kekurangan diri sendiri,serta berazam memperbetulkan kesilapan diri.....,jangan tanya apa sumbangan orang terhadap kita tapi kena tanya apa sumbangan kita pada orang...


EmoticonEmoticon