Friday

Video seks lelaki mirip Anwar part 3 dan part 4 non-censored


Video seks dan politik lucah terus menjadi talian hayat gerombolan songkok tinggi bagi mengekalkan kuasa dan meraih sokongan rakyat. Sambungan seterusnya video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim dipercayai dimuat naik hari ini oleh individu yang tidak dikenali di YouTube.

Video yang dimuat naik kali ini tidak ditapis, sebaliknya memaparkan kemaluan kedua-dua pelakon video seks terbabit. Turut kelihatan tulisan bahasa Thai seperti video pertama yang didedahkan sebelum ini. Bagaimanapun ke empat-empat video tersebut telah di "ban" oleh YouTube.



Nasihat gua kepada lu orang sama ada blogger ataupun facebooker, berhati-hati, ini satu perangkap. Lu orang upload video ni, lu orang stanby tidur lokap. Lu orang boleh didakwa di bawah seksyen 292 kanun keseksaan kerana menyebarkan bahan lucah. Blogger gerombolan songkok tinggi tak mengapa, video lucah Halal bagi mereka.

RentaP© "Kerajaan bergantung harap kepada video lucah untuk terus berkuasa..."

179 comments

milo suam bodo..mmg dah anwar dalam tu,..dok ikut juboq dia lagi nohh..pelik sungguh org2 pembangkang nie..tunjukkan kan kebenaran di sbalik kesalahan..

da dekat pilihanraya, tanda awal, xsabo aku

mu lagi bodo..kalu x tahu gapo..xsoh dok nyalok la gilo..baso jenis make najis...

milo suam bodo..mmg dah anwar dalam tu,..dok ikut juboq dia lagi nohh..pelik sungguh org2 pembangkang nie..tunjukkan kan kebenaran di sbalik kesalahan..
29 April 2011 1:46 AM

Ko la yg bodo..otak takde...suke tgok seks..pemfitnah..lembu..

1.46 ape yg ko merepek tu setan, aku petik dr dialog filem p romli, ssuai utk ko, rasany, jgn kelam kabut, mcm x sabo je ko,

Putera Gunung Jerai

Sebodoh-bodoh org yg membongkar, bodoh lagi yang berkeras mempertahankan fitnah..kesian sangat kat golongan ini sebab pintu hatinya telah tertutup untuk menerima perkara yang haq...

masuk2 je dok nyalok..po cihh..ko mu HANTU 2..kah kah..

puak umprono ni mmg gelojoh, kepala da penuh air la tu, tgk cinadoll da sibuk wat tuduhan sah anwar, nampak sgt desprate

This comment has been removed by the author.

woi, islam ada ajar ke tuduh orang zina hanya menggunakn video?? nak tuduh org berzina kena ada 4 org saksi yg ADIL..

walau apapun, kita tak boleh pastikan dia adalah anwar @ tidak..tak boleh buat andaian suka hati..
paham!!

puak umporno dan pencacai2 nya sama bangsat..

hahahahaha.....lucah2..sian kt generasi muda cam aq mewarisi negara yg mengamalkan politik lucah cmnie...

kena ade 4 org saksi yg adil?

kalo aku rogol mak ngko kt hutan sunyi, macam mana ko nk cari saksi kt sana? kalo ada pun cukup ke 4 orang? kalo cukup pun, adil ke mereka?

cakap cam budak tadika

2.01 hoi setan bangsat punya binatang, yg ko hina tu hukum Allah apa mak bapak ko x ajar ko ke, komen boleh jgn sampai melampau bodoh betul

jahil sungguh la ko ni...nk cakap pasal agama/hukum, tp x berlandaskan hadis....malang sungguh nasib ko nie...mulia lagi budak tadika tuu

jahil sungguh la ko ni...nk cakap pasal agama/hukum, tp x berlandaskan hadis....malang sungguh nasib ko nie...mulia lagi budak tadika tuu (aku akhi razie...) 2.01, g ngaji balik laa...

saya dah tengok video tu. kalau kita peratikan betul2 kote pelakun lelaki tu macam kulub je! (tak sunat). takkan anuar tak sunat!! sah ni orang siam

wahahahaha..video tuh dah violate utube pnya policies..stupid noob..

tgk kt blog umNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lh...adew jew..full version..bhhahahahaha

Terima kasih pada datuk T kerana pendedahan berani tayangkan video sex. semalam saya tengok cerita The Three Stooges, muka pelakun yang gemuk bodoh2 tu sama macam muka eskey, jadi saya ingat TTS saya ingat Datuk T..hebat! bagi saya kalau pun sah anuar yang menjadi pelakun video tu tak kira perut boroi ke, org siam ke, saya tetap sokong anuar! ini semua pembohongan

aku rasa ape yg 2.01 cakap itu ada kebenaran
kalo orang kena rogol kt huran mana nk dapat saksi? pastu xkan la nk lepaskan je perogol tu sebab xde sakski.

makin ramai la perogol yg rogol kt tempat sunyi atau taruk dadah kt minuman. sebab xde saksi

tapi kalo ini anuar pun, xkan la dia nak mengaku.
perogol xkan mengaku dia merogol
pencuri xkan mengaku dia mencuri
pencacai PAS xkan mengaku dia mencacai PAS

kena ade 4 org saksi yg adil?

kalo aku rogol mak ngko kt hutan sunyi, macam mana ko nk cari saksi kt sana? kalo ada pun cukup ke 4 orang? kalo cukup pun, adil ke mereka?

cakap cam budak tadika

----------------------
ko plak x layak langsung nak dibandingkan dengan budak tadika..ko hanya layak dibandingkan dengan anjing kurap.. komen ikut suka hati..sah2 kat sekolah time kelas agama ko tdo je kan?? x pon ko ni mmg jenis x pegi sekolah..ek eh..jap2..anjing kurap macam ko mane pegi sekolah..

rogol dengan zina lain. rogol kene bawak 4 saksi ke? aduyai... nampak sangat islam org melayu ni pada nama aje

pakai je nama si bijaksana tp bodoh x dibagi2 belajar dulu ttng hukum Allah baru wat komen jgn ikut hukum akal je,

zina dengan rogol pun dah xreti dibezakan oleh para pencacai UMNPORN!

pakai je nama si bijaksana tp bodoh x dibagi2 belajar dulu ttng hukum Allah baru wat komen jgn ikut hukum akal je, rogol ngan zina tu 2 benda yg berbeza ngok

Gerombolan songkok tinggi & pecacai UMporNO hairan kenapa ada rakyat yg menolak fitnah jahat ini. Jawapannya mudah iaitu kami adalah org2 yg beriman yg yakin dgn janji2 Allah. Sedangkan mereka2 yg memfitnah lupa pd azab2 yg Allah janjikan dlm ayat alquran ini. Jika mere yakin & beriman dgn Allah mereka pasti akan takut utk melakukannya. Ingatlah pada janji2 Allah dlm Al-Quran dalam Surah An-Nur ayat 19 yang bermaksud, “Sesungguhnya orang-orang yang suka menyebarkan berita yang memalukan orang Islam (termasuk juga) dalam mana-mana orang, maka bagi mereka itu adalah azab Allah di dunia dan di akhirat Allah mengetahuinya sedangkan kamu tidak mengetahui”. Wallahualam.....

woi... tolong la.. da jahil bab agama ade hati nak persendakan hukum Islam pulak. rogol ade la cara die sendiri. zina ikut la cara tuhan da suruh. pegi sekola la woi. kalau aku rogol mak engkau, pastu aku sumpah tak buat, kire setle la? senangkan kalau sume org pakai sumpah je. telor!

hanya ALLAH yg maha mengetahui....SETIAP perbuatan ade pembalasan.......toksah bising2....jgn tambahkn dosa yg da ade....INGATLAH SAUDARA2 KU....

tau tak kalo buat zina dengan budak bawah umor pun dikira sebagai rogol?

nampak sangat si penkopiah jijik pas xpernah baca pasal buku undang2 apetah lagi alquran

real katak komen sikit:
2-30 am.... bertaubatlah ko kalau ko betul2 org islam,, yg ko ngan budak bawah tahap tadika(guna nama bijaksana tapi BODOH PIANGGGG) tu kutuk adalah hukum allah... nak mempertahankan seseorg jgn sampai kutuk hukum allah.. nanti kena bala.. kalau x kat dunia kat akhirat nanti.. ingatlah kita takkan hidup selama2nya.. kalau ko nasib baik ko boleh hidup berpuluh2 tahun lagi,, kalau nasib x baik sekejap lg ko akan menemui allah ... fikir2kan lah.....

2.45 ni lagi stu bangang dlm quran jelasa rogol ngan zina tu 2 benda yg beza, yg ko samakan undang2 buatan manusia ngan undang2 allah tu kenapa, dlm islam bawah umur ke x kalu zina tu dikira zina, tafsiran islam bawah umur tu belum baligh bkn umur

2.45
aku rasa ko yg patut bertaubat. aku xtau ko ni kafir ke islam. tapi aku tau ko ni bahlul bodoh tahap babi. ko yang sebenabrya hina allah pastu ko fitnah benda tu kt aku. teruskan aktiviti terkutuk ko wahai syaitan berkulit manusia

2.52 pon bangang tahap tapir
macam mana ko nk adapt undang2 allah pada zaman sekaran dimana saksi boleh di rasuah?

ko mmg bodoh kan? aku mohon ko jangan komen lagi kt sini boleh?

Zina dan rogol dalam kaedah berbeza.
zina perlukan 4 orang saksi dan untuk rogol , mangsa boleh buat sumpah secara terus.
Jangan main hukum Allah , jaga lidah . Murtad jika permainkan hukum Allah.

bab hukum Allah pun geng songkok tinggi ni nak hina.

perempuan umur 17 tahun berzina ngan laki umur 22 tahun. 2 2 dah baligh , ikut hukum Islam ia dikira zina. pompuan baligh lagi awal dari laki.

wahai si bijaksan yng kurang cerdik, belajar dulu dik, awak tu org bg nasihat x terima walaupun nasihat dari 2.45 tu ko nampak kasar tapi perlu,sbb ko tu da cukup besar sebb tu blh komen kat blog, perhatikan komen ko mula2 td mmg ko da wat silap

Korang komen tentang video sex buta2 kena diperbodohkan oleh satu pembikinan filem blue yang langsung tak ada class. Sudahlah wayang hitam putih, tempat main pun mcm kat rumah tumpangan je. Pas tu tuan director siap melancap lagi tengok tiger show. kahkahkah! siap baling tisu lagi kat pelakun, kahkahkah!!gilo sungguh nate babi ni!

sekarang kita imbas kembali komen milosuam sebelum ini... pas, harap dapat kaji kembali kerjasama. bygkan jika seorang pemimpin diugut oleh pihak yg x bertanggungjawab, boleh runtuh negara ni...

aku cuma kata bagaimana hukum allah utk di adapt di zaman sekarang. apekah ianya menhina? cuba tunjuk kt aku part mana menghina tu jahanam punya kopiah sial?

kiranya kita boleh kawing ngn budak umo 9tahun la ye sbb diorg baligh awal?

3.04
aku x suke dengar nasihat dari seekor babi hutan

2.45
aku rasa ko yg patut bertaubat. aku xtau ko ni kafir ke islam. tapi aku tau ko ni bahlul bodoh tahap babi. ko yang sebenabrya hina allah pastu ko fitnah benda tu kt aku. teruskan aktiviti terkutuk ko wahai syaitan berkulit manusia

-------- seorg yg mengaku bijaksana tapi kebodohannya jelas terserlah... dah la tu.. org nasihat minta bertaubat.. maki org plak... bijaksanakah anda?? ingatlah.. kita boleh bekerja seolah2 kita akan hidup selama2nya.. dan kita kena beribadat seolah2 kita akan mati esok hari... bak kata imam shafie r.a... benda yang paling hampir dengan kita adalah maut......

kalau mangsa diliwat dan orang menuduh meliwat.. yg mana kena tunjuk bukti atau 4 saksi? dan apa itu qazaf? sy ty puak pas,..

si bijaksana,2.56 ni la hasil didikanpuak sekular, bila bercakap guna akal, kalu akal cukup x pe ni separuh berakal je, da la bodoh tp x leh diajar, ssh gak tahap bodoh ko ni ye

wanita lepas baligh dikira sudah berakal. aku nak tanya ko , dalam Islam . dosa ko tanggung sendiri lepas baligh atau cukup umur lepas 18 tahun?

puak umno baligh lepas 18 tahun , patot lah bebal

3.08 adalah seekor babi yg diternak oleh PAS.

tau tak kenapa puak PAS jalan tunduk?
sebab diorg malu mak bapak diorg babi kah kah kah

Dalam Islam tuduhan liwat hanya ada pada sesama laki saje ke? Kalau laki liwat isteri secara rela berbeza ngan laki liwat laki secara paksa. Kes saiful tu , kes rela ke paksa?

Oh! no..no..no..kita tak bincang pasal maut/mati kat sini heh! nak bincang pasal mati gi main jauh-jauh, skrg kita bincang pasal barang sedap, pasal video sex..amcam!

bro2 yg lain aku rasa x yah layan lak bdk yg ngaku si bijaksana ni, takut di tersesat lg jauh, kita patut kesian kn dia ni

3.13 ini babi mengaku alim tapi diliwatnya babi2 lain dalam kandang

Jawab lah , tanggung dosa sendiri lepas baligh atau lepas 18 tahun?

owh btw bukan ke pak nik najis ada cakap "padan muka kena rogol"

kalo buat zina kena ada 4 org, tp kalo kena rogol = padan muka

apa punya pemikiran daaa

aku setuju 3.13 psl bdk si bijaksana, bir la di merapu sorang2, org gila kalau diajak berbual mesti merapu je

Laut China Selatan ORIGINAL&SPICY delete 29 April 2011 at 03:17

melayu dah start perang keyboard susama sundiri.masing2 lebih isle dari orang lain.lena betul khalifah guan eng tidur malam ni kan?kan?

jangan dibuka aib orang. tuhan buka aib kau nnt di akhirat. politik malaysia dah mcm sampah dah. tggu nak kena attack dari luar aje. baru la nak bersatu. melayu la paling memalukan. sanggup buat ape je nak jatuhkan melayu lain. membelakangi agama. cakap atas dasar melayu. cuba la berpolitik atas dasar akidah. tak terpesong. tak mengaibkan org. tak mencerca pihak lain. tak berbirokrasi. tak pilih bulu. tak makan rasuah. insyaAllah. aku sbg melayu malu nak mengaku melayu. tapi aku mengaku islam. salam.

btol tu melayu PAS mmg memalukan

wohh..rezak aku tengok sek2 ni baloh..

Kenapa tak jawab? Risau nampak kebodohan?
Dosa tangung sendiri lepas baligh atau lepas 18 tahun?

nik najis kata

"padan muka kena rogol"
mesti sape2 kena rogol sedoh dengar ayat macam ni

hukum ALLAH termaktub dlm Al-Quran yg tidak akn berubah hingga akhir zaman. Al-quran dan Hadis Nabi bleh di gunakan hingga dtg ye kiamat..jika hamba Nya mempersoalknnya,maka butala hati nya kerna tidak menghayati hukum itu dan wasiat terakhir Nabi sblom wafat..kepincangan yg semkin truk dan blh membinasakn negara disebabkan oleh golongan2 islam itu sendiri mempersendakan/permainkan hukum Allah..merujuk kepda si bijaksana..anda bleh berkawin dgn kanak2 berumur 9 thun mengikut syarat2/landas yg btol..cuma undang2 manusia sja yg mengatakan tidak utk menjge hak asasi kanak2..:)

si bijaksana.

tuan guru nik aziz lebih berilmu dari kau. nabi sendiri ada pesan. akhir zaman nnt ada sekumpulan manusia yang akan mengutuk para ulama', mereka ni waris nabi, takde dorg sape lagi nak memperingat ttg agama. mmg akui nik aziz tak smpurna. tapi apa kewajaran kau nak hina dia? die tu hina sgt ke? kau tu mulia di sisi Allah ke? nauzubillah.

contoh jika seseoang melakukan zina,tapi jika dia merasuah para saksi adakah dia akan terlepas?

jika seseorg perogol merogol perempaun tanpa ada saksi. adakah dia akan terlepas dari hukuman

jika seorang prempuan memfitnah seseorgan lelaki merogolnya adakah lelaki tersebut akan dihukum?

masalah nya para puak pas sendiri menghina ulama dari umno. dan itu tidak dikira sebagai menghina ulama? apakah waris nabi hanya pada ulama pas sahaja?

bagi aku klip tu dah nampak anuwar berahi nyer.nak kata apa?agaknya kalau nuar ni datang gila tutuh belakang milosuam kat khalayak ramai pun pencacai PR ni ingat kerja UMNO yang upah mamat sebijik macam nuar.mat sabu dulu siap panggil dia al-juburi,karpal singh kalau tak kerana bijak anu ni bawak berpakat dengan dia pasti hancus pasal rahsia dia karpal takdenya nuar dapat bebas macam skarang ni,paling2 pun karpal singh mampu nak kata "anwar ibrahim harus bertaubat".ingat lim kit siang pernah repot pasal nuar ni nafsu songsang?ehhh manadaaa dulu nuar masih dengan UMNO,skang dah jadi kawan pakat-pakat la totop lobang.pencacai-pencacai pun kena tolong angkat najis dia bawak ke belakang pentas.kah kah kah kah!

Pencacai Umno baligh lepas 18 tahun.
kah....kah...... kah....

jika didunia mereka terlepas,maka di akhirat semua kebaikan dan keburukan akan dikire wlu sekecil kuman pon...sama juga kpd pelaksana undang2,pemimpin2 negara..mereka2 ini ibarat 1 kaki di neraka, 1 kaki lg di syurga..cth..jika seorang hakim menjatuhkan hukuman penjara seumur hidup pd pesalah..dan setelah 30 thun di penjara..akhirnya pesalah itu dibuktikan tidak bersalah,adakah hakim terbabit dijatuhkan hukuman??tidak bukan...

si bijaksana.

sila rujuk komen aku sebelum ni. aku tak ckp Pas je ada ulama'. aku tak berpihak kpd Pas mahupun Umno. tp cara kau mengata seseorg tu salah. kurglah iman kau kalau menghamburkan kata kata tidak elok kpd saudara seIslam yg lain. kafir tgk kite gaduh, best je. aku tegur cara kau kutuk org. tak betul. jgn komen ikot otak dan akal fikiran aje. akhlak Islam kena jaga. maaf kalau straight forward. sesorg kne tegur kau dari kesalahan. jgn sedap mulut aje kutok org. berdosa. salam.

TGNA dah kafirkan UMNO dulu pasal Hudud,pehtu Tun M bagi greenlight je laksana hudud kat kelantan,mana hukum Hudud nye skarang?bukan aku nak kutuk PAS,tapi berpijaklah dibumi yang nyata,PAS ada brani ka nak laksana hudud kat satu malaysia ni??itu Karpal Singh tada marah sama lu orang ka nanti?kah kah kah kah!selagi PAS berpakat dengan kaki kencing dan yang bau hancing.jangan harap aku nak terima perjuangan PAS

haha...otak mcm budak sekolah rendah towllah...komen maen ikowt sedap otak berfikir jew...bhahaha..cmne org dewasa kt malaysia...adesss....

sedih baca komen2 diatas..sbb politik bergaduh..nak mempertahankan org lain,sendiri pon blom tentu betul lagi..di padang masyar nnt,kite bersendirian..ade baiknye kite jaga amal ibadat kite dulu..org lain pahala dosa mereka tanggung sendiri..kite melibatkan diri pada isu yg tiada kepastian,kite hanya menambah dosa kering..insaflah wahai sahabat..dunia akhir zaman main jelas..cukup menyedihkan

graduan tempatan

cara ko bercakap seolah2 kafir itu suka tengok islam bergaduh. jangan cuba menuduh tanpa sebarang bukti. bukan semua kafir macm tu. aku ada kawan yg bukan muslim, tapi dia hormat aku akan agama aku dan aku hormat dia akan agama dia

cara ko menhina orang bukan islam tidak betul dan salah disisi islam. harap saudara sekeluarga dapt bertaubat seblum terlambat

korang penah terpikir x klau video nie sume dikeluarkan sendiri oleh orang PKR or pembangkang ???

aku tidak setuju dlm byk hal dgn pas dan pr..tp demi kerna video laknat ini..insyaallah klu pru 13 berlaku nnti dlm masa terdekat ini..aku akan pangkah pas dan pr..
kegiatan lucah ini bkn saja haram disisi islam malah ianya amat dasyat dan keji..
seolah umat melayu yg merasakan islam..telah membunuh sesama bangsa seagama..melayu bangsat..pengecut..sial laknat

dato' T trio tu drie pihak pembangkang kew abg 3.43 am...

3.43:sudah2 la tu..xberminat nak fikir da pasal masalah org lain..diri kita sendiri pon xbetul lg..elok perbetulkan amal yg kurang tu..

bekas pas, kalu ko betul bekas ahli pas, mesti ko tahu kenapa hudud x dpt dilaksanakan di kelantan, untuk melaksanakan hudud dari dulu pas x pernah berubah cita2 melaksankan ny di malaysia.

TGNA tak kata Umno kafir.
Mana ko baca TGNA kata "UMNO PARTI KAFIR" ?

TGNA kata sape tolak Islam dan asingkan.

Ko bace balik blog che det, che det kata

"TGNA kata tolak Islam kafir n ambil kebangsaan maka kafir. ia kate sape? ia kate Umno lah sebab Umno sendiri asingkan Islam dalam pemerintahan n ambil semangat kebangsaan".

Yang che det terasa bebenor tu nape?



Contoh.

cam aku kata "kalau tangan kena air arak maka kena samak."

Jadi di sebabkan ko tu kaki mabuk maka ko terasalah yang aku cakap pasal samak tu.

Laut China Selatan ORIGINAL&SPICY delete 29 April 2011 at 03:48

Aku pun tidak setuju dalam banyak hal dengan UMNO dan BN,tapi demi kerna Video Laknat ini.InsyaAllah kalau PRU 13 berlaku nanti dalam masa terdekat ini. Aku akan pangkah BN, Kegiatan lucah ini bukan sahaja haram disisi Islam malah ianya amat dasyat dan keji. Seolah Umat Melayu yang merasakan islam, telah membunuh sesama bangsa seagama, melayu bangsat,pengecut,sial laknat.

3.46:sudah2 la tu..da pukul 3 lebih ni..ade baiknye tdo..esok2 keje kan..xde tanggungjawab lain ke selain politik ni?

milo suam bodo..mmg dah anwar dalam tu,..dok ikut juboq dia lagi nohh..pelik sungguh org2 pembangkang nie..tunjukkan kan kebenaran di sbalik kesalahan..

jika seseorang itu difitnah mencuri dan tangannya dipotong. sehinggalah kebenaran nya tersebar pada 2-3tahun kemudian. siapakah yg akan dipersalahkan? dan siapakah akan bertanggung jawab menjaga kebajikan orang itu?

lihat sahaja bagaimana mahsuri difitnah, jika saksi2 boleh dibayar, apakah masih relevan lagi saksi daripada bukti?

jika PAS ingin melancarkan hudud, bagaimanakah mereka menyelesaikan perkara dia atas dan bagaimana mereka mahu adapt kan isu2 hudud yg lain pasa zaman sekarang?

3.49:cetek pemikiran..gaya bahasa org xberpelajaran..menyedihkan

3.50:adakah anda ingin mengatakan hukum Allah hudud itu xsesuai dan kejam?

3.48 thks tp sok cuti bro, sbb tu layan blog ni

tapi saya tetap tidak bersetuju dengan kata2 nik aziz

"allah maha samseng"
"padan muka kena rogol"
"tuhan pon mencarot"

ini kata2 kurang ajar, dan jika kata2 sedemikian diucapkan di tanah arab, nescaya akan terpotonglah lidah seseorang itu

3.53:ooo..kan lg baik kalo kite jadi pemerhati sahaja..sekurang-kurangnya xmenambah dosa kan?

3.54:niat hati manusia,hanya Allah sahaja yg tahu

Kalau bodoh tak tahu pasal hudud baik diam n tak payah persoalkan lah bodoh!

Ko ingat curi je potong tangan?
Banyak proses sebelum nak dipotong tangan?
Ada jumlah perkiraan berapa dicuri n proses untuk sebelom tangan di potong.

Nape? Ko risau tangan Najib Razak kena potong sebab kuat rasuah?

Kalau ko kata zaman mahsuri saksi boleh kena bayar jadi dato T tu kira kena bayar lah dol.

Kalau dah BODOH tak tahu pi sekolah n sokong undang2 Islam n bukannya persoalkan.

Aku pernah jumpa pakcik gila Umno, dia pernah tanya "zaman sekarang mana ada tak fasik sebab lelaki semua kencing diri".

banyak persoalkan hukum Islam tapi tak membantu dalam melaksanakan. dasar liberal!

tul tu bro 3.54 tp kdg2 tgn ni gatal nak taip, anyway thanks krna mengingatkn

3.57:biarkan sahaja die nak berkata ape..kalau kite melayan org gile,nescaya kite akan menjadi org gile

Mana ko dengar TGNA kata cam tu?

Lain kali ko dengar n minta penjelasan.

Ko paham maksud "ayat kampung"?

3.57
tengok, aku cuma persoalkan bagaimana pas hendak tangani situasi sedemikian tapi ko post benda2 x berkaitan

sudah ada banyak cerita yg org teraniaya di hukum dan penjenayah sebenar terlepas dan aku cuma menyoal bagaimana mereka nk menanangai isu sedemikian

aku tau ko ni budak fail SPM. aku dah kasitau awal2 jangan komen kat sini. ini last warning ye

org gila da bg warning lari, takutny aku

Prinsip aku senang je, aku bijak, macam nama aku yang aku pakai tu. Jadi orang lain semua bodoh. Maka korang semua yg bodoh ni aku harus tentang demi menegakkan kebenaran dan kepandaian aku. Walau mak dan bapak aku yang bodoh akan aku tentang. Mak bapak akau kalau bodoh sangat aku tampor jek! sebab tu korang nampak aku bijak....

3.50:adakah anda ingin mengatakan hukum Allah hudud itu xsesuai dan kejam?

-------------------------------------
saya xkata ianya kejam, saya cuma kata bagaimana PAS mahu menanangi situasi sedemikian pada zaman sekarang. sila jangan putar belitkan ayat saya

4:08
Cara ko bercakap membuktikan ko budak bodoh dan gila tak macam aku yang bijak ni. Mak bapak aku dan cikgu sekolah aku pon tak sebijak aku. Nampak tak korang semua betapa mulianya aku?

Bulan bintang dan Matahari takkan bersinar kalau bukan kerana kebijaksanaan aku. PAHAM semua budak-budak bodoh?!!

29 April 2011 4:18 AM

kaki PR sudah mulakan fitnah beliau
beginikah islam yg diamalkan PR?

komen 4.18 bukan lah komen saya

Mula2 dia kata dia tahu kisah seks anwar apabila tjumpa kamera tersembunyi kat bilik hotel (polis kata apartment) masa dia nk ambik jam Omega tu. Dia pun nk pastikan betul ke tak anwar, dia pnggil bberapa org tengok tmasuk Johari Abdul dan Chegu Bard. Tiba2 semalam dia kata dia tahu Anwar yg beraksi pasal dia ada dlm bilik tu. Pulak dah !!! Mana satu betul? Jumpa kamera ke atau dia ada dlm tu jd tukang pasang kamera? huhuhu...

Perhatian, komen 29 April 2011 4:23 AM bukan komen saya, saya akan terus memperjuangkan kemenangan UMNO dan Barisan Nasional serta mempertahankan putrajaya walau hilang tulang dan daging seperti kata PM Najib yang bijaksana. Saya tidak akan benarkan Putrajaya diliwat oleh Anwar Ibrahim Al Juburi.

29 April 2011 4:21 AM
satu lagi fitnah oleh pakatan rakyat mengunakkan nick saya ^_^

bagus tambah dosa serta burukkan lagi imej PR sambil saya mengunyah popcorn

teruskan saudara, saya izinkan anda mengunakkan nick saya

si bijaksana yg x brapa n bijak pon...tlg lah jgn nk komen bnda2 yg bdk2 pon leh jwb..ikut pkiran logik la..jgn hentam ikut kpala ko jer...siap nk halau2 org...milo suam nie x halu org pon...umo ko brapa nie.. dh layak mngundi ker??? jgn stakat dpt rm50 tiap kali g cramah umno, ko ckp psal islam men hentam jer...ko blik bc Al-quran tue,phamkn skali mksudnyer...aku pham kalo dlu kt skola ko byk ponteng...tq yer...

4:32 AM bukan komen saya, harap maklum. Pencacai PR mencuri nama saya. Saya tidak akan sekali-kali membenarkan nama saya diliwat oleh pencacai PKR dan DAP.

Tolong jangan meliwat saya. Nabi tak mengaku Umat! Inikah ajaran Islam yang kamu semua amalkan? Inikah orang-orang PR? Berani meliwat saya di depan kawan-kawan kamu semua? Bangsat dan Jahil...

Persoalkan pelaksanaan hudud konon.

Yang ko hina TGNA dengan "nik najis" nape?

Dato T kata kat hotel , polis kata kat kondo.

lawak betol umno

29 April 2011 4:35 AM
nick saya terus digunakan untuk memfitnah saya. Saya tak kisah pun
Ini akan menunjukkan betapa Mulianya UMNO sebagai parti keramat dan PKR parti bangsat.

Saya akan terus tersenyum.

29 April 2011 4:33 AM juga bukan komen saya. Saya difitnah dan saya sanggup bersumpah untuk membuktikan kebenaran.

disebabkan ada pihak cuba mengunakan nick saya, saya akan beralih nick ini kepada "tok guru nik aziz"

tok guru nik aziz delete 29 April 2011 at 04:45

Kali ini jangan ada sesiapa yang cuba meliwat saya lagi ok? Mari kita teruskan perbincangan.

Sanggup bersumpah?
Abdullah bin Ubai pun dah banyak kali bersumpah.
Konon nama dicuri.

Saya Najib Razak iaiu PM Malaysia sekarang , tolong jangan sebar video aksi saya dengan Ziana Zain di Port Dikcson.

Jangan gaduh2 okey...nanti saya bagi email percuma...kalian suka tak? mesti suka kan...dah, pegi main jauh2..

cuak aku..abang najib bagi gula2..suka nyeee...suknyeee....... haha.. gula2 free berbayar tu...hahaha

Fernando Torres scores first goal

Biarkan mereka, mereka nak PM yang kuat seks, itu hak mereka. biar mereka menjunjung orang macam tu. aku yakin, kalau anwar jadi PM pun, x perlu tunggu lama-lama, Allah Taala akan tunjuk sesuatu. Kita jangan lupa, PAS dah buat solat hajat beramai-ramai. Kebenaran akan terus terbongkar.

spesimen DNA disahkan jumpa dalam rektum saiful pun masih lagi dok taksub...

sape2 nak komen dlm ni xkira lah nak tuduh ke tak tuduh ke jgn sampai mempersendakan hukum Allah. Kalau kita yg tak berilmu jgn ckp Ilmu dan hukum Allah tu ada kelemahan ada kekurangan. Ni smpai bg cntoh rogol dlm hutan laha ape kebenda ni.? Islam tu mudah, kau xde ilmu jgn jd anjing menyalak gunung plak. kalau kau diam pon lbih baik, bila kau bising2 buat org tau je kau bodoh. yg dah terlanjur ckp tu baik perbaharui syahadah balik.

kepada yg mula2 komen tu...

apa ko ingat sume yg undi PR tu sokong anuar ke? aku sokong PR sebab xsuka cara BN memerintah...pastu konco2nya sangat bongkak.
dah xada parti lain selain PR yg berpotensi menumbangkan BN...
tapi puak2 Benih Neraka ni tak paham2...

semua ni xkan berlaku kalau UMNO kalah masa pilihanraya..

sape yg salah..? bukan rakyat Malaysia ke especially melayu yg bangang2...hey memalukan btol la puak2 melayu bangang yg still undi parti sokong yahudi...

so, lau nak maju pemikiran, malaysia pun maju, jgn la undi UMNO lg..

milo suam bodo..mmg dah anwar dalam tu,..dok ikut juboq dia lagi nohh..pelik sungguh org2 pembangkang nie..tunjukkan kan kebenaran di sbalik kesalahan..
29 April 2011 1:46 AM

hang la bodo woi.. lembu pon x bodoh mcm hang..

Salam Bro..

Yang hang kata hantu semalam tu bukan hantulah... tapi Eskay..

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/04/bukan-hantu-tapi-eskay.html

Ikut undang undang Negara tiada satu seksyen pun
boleh tuduh DSAI. Ikut undang2 Malaysia penayang dah penyebar boleh dihukum dibawah sek.292 KK.

saksi tak semestinye org je.. bukti2 yg jelas jugak boleh dijadikan 'saksi'.. ayat al-Quran tu byk maksud supaya kita berfikir.. tapi bukti kat video ni tak cukup jelas.. dan jelas umno suka menabur memfitnah.. dun worry, satu hari nnt Tuhan akan tunjuk.. :)

konon sibijaksana @ tok guru nik aziz..

raser anda agak pandai dalam agama sebab berani mempertikai kan hukum Allah.. saudara pree bila.. boleh kita jumpa untuk merapatkan ukhwah.. sambil2 tuh boleh la kita berbincang tentang kebenaran.. amacam.. berani tak..

UMNO TERDESAK, TAKUT DGN PAKATAN RAKYAT.

PILIHANRAYA PERLU DIADAKAN TETAPI FAKTOR ANWAR SANGAT MENAKUTKAN

KEMENANGAN SARAWAK DISAMBUT DGN MASAM MUKA

ANWAR MESTI DIHAPUSKAN BARU LEGA UMNO NAK PILIHANRAYA.

KES SYARIKAT TERBABIT SCORPENE DI PERANCIS SEDANG BERJALAN. SILAP2 NAJIB AKAN MEMBUAT 'LAWATAN KE PERANCIS' UTK MENGUNJUNGI MAHKAMAH DISANA.

SEMUA PENYAMUN UMNO PERLU BUAT KERJA UTK TUMBANGKAN PAKATAN RAKYAT KALAU MAHU SELAMAT DARI MASUK JEL. KERANA ITU ROGOLHIM PUN TERPAKSA BUAT KEJE WALAUPUN JALAN BERTONGKAT.

KERANA ITU SEMUA INI PERLU DITUTUP DGN VIDEO LUCAH MIRIP ANWAR.

ITU SAJA, JGN BUANG MASA KAJI BAB LIWAT DAN VIDEO TU. NONSENSE SEMUA TU. BIARKAN PUAK LEMBU UMPORNO SAJA FOKUS KEPADA VIDEO LUCAH TU, SEBAB SEPERTI KATA ULAR....MEMANG SUDAH MAKANAN AKU(lucah makanan umporno)

.....................

Nota :

umporno lupa bahawa satu anwar pergi, beribu2 lagi anwar akan muncul.
tak caya tanya bob lokman.

geng2 songkok tinggi blah la dari web ni, dah terang bukan anwar lagi nak kata anwar

Semoga Allah memberi petunjuk dan hidayahNya kepada kita semua...

aku jenis yg tak baca berita sbb x tau mane betul mane salah. tapi kenapa kes anwar ni lmbat sgt selesai? dgn teknologi sekarang ni susah sgt ke nak cari? kalau betul itu anwar,tunjuk bukti yg sah. cikgu tadika aku ckp, dalam dunia ade 7 org muke same.kalau bukan die jgnla nak teruskan fitnah. fitnah tu lagi teruk dari membunuh.kalau kite semue senyap je bole x?kite xlayak ckp pape psl video tu. laenla kalau kite yg belakon dlm tu......

Ramai puak lembu dah terminum air mani anwar... Cayalah melayu!

TALKIN UTK TAKSUBAN VIDEO LUCAH anjuran umporno

Kepada penyokong taksub fitnah video sex, apabila bangkai kamu ditanya di dalam kubur nanti..

'APA KITAB KAMU?'
...maka jawablah dengan penuh yakin dan tenang...

'VIDEO LUCAAAH'.

bukankah kamu beriman kepada video dan menolak apa yg diterangkan dalam Al Quran.

janganlah kamu gentar dgn malaikat yg datang kepada kamu kerana mereka juga makhluk Allah seperti kita juga.

Salam, Nak share dgn anda semua... Hukum hudud adalah perintah Allah, JANGANLAH kita persoalkannya kerana akal kita TIDAK AKN MAMPU untuk mempersoalkannya....

Kalau kita tidak tahu, lebih baik kita DIAM, takut2 ulasan kita yg tidak tepat menyebabkan AKIDAH kita jatuh... KAFIR. IStighfar dan mengucap lah 2 kalimah shadah yg agung itu, mohon taubat dari ALLAH. Sama2 lah kita berdoa pada ALLAH mudah2an KEBENARAN akan terserlah melalui KES yg sedang panas ini. Janganlah kita sama2 org ISLAM kutuk mengutuk kerana tiada satu faedah pun terhasil daripadanya.. HANYA DOSA.. Wallahua'lam... Salam

(bdak baling) salam.. udah2 la.. x baik.. dok maki sana sni.. free je dpat dosa.. ok..

melayu umno memang bodoh tapi miskin...yang kaya keluarga mahathir,keluarga najib,keluarga hishamudin raurau dan kroni.......dapatlah nasi bungkus dan air kotak bila pilihanraya itupun nasib...yang lain2 jadi pencacai angkat najis depa...nasib kau la labu...

cuak aku ..apa bukti?? DNA apa ?sumpah apa???
awak org islam? hahahaha... jgn kata songkok.. katak ketayap pun dah demam dah...

Fernando Torres scores first goal


Israel kecil,amerika kecil,Malaysia kecil

(bdak baling).. Ish3.. sudah2 la.. sabar.. "sesungguhnya Allah brsama dgan org2 yg sabar"...

Panjang benar komen di sini. Dan menjadi tersangat lucu apabila mereka yang tidak mengetahui hukum Islam berani bersuara mengenai hukum Islam. Diharap pemilik komen itu mengucap dua kalimah syahadah dan bertaubat secepat mungkin. Hukum Allah SWT jangan dipersendakan.

Zina dan rogol mempunyai hukum dan cara yang sangat berbeza. Membawa 4 orang saksi adalah untuk yang berzina sahaja. Melainkan wanita di dalam video diatas membuat repot bahawa beliau telah dirogol, itu barulah dikatakan kes rogol. (Tetapi dari video terang-terang bukan kena rogol, masing-masing 'berseronok').

Seperti saya katakan sebelum ini, jika anda penyokong tegar UMporNO/BN, tidak perlulah masuk ke blog ini, anda bakal sakit hati dan akan mengeluarkan rasa hati dan ayat-ayat yang boleh merosakkan anda sendiri di akhirat kelak. Harap maklum.

"Penyokong tegar UMporNO/BN tidak perlu singgah di blog ini"

-Dr. LatiF-

http://adukataruna.blogspot.com/
tgk blog nie.. aku rse aku sokong pe yg die ckp.. bukn cm milosuam.. haha asek2 nk backup anwar sampai xbangkang bnda yg sepatutnya bangkang.. yg cari psl tu sume anwar.. eskay, saiful, ezam, zul kulim sume tu die yg lantik.. die yg bodoh la..pastu rakyat gk yg trjejas.. kami perlu pembangkang utk mempertahankn pe hak kami.. bukn utk backup manusia ni sahaje.. anwar ni mmg menyusahkn..baek korg bangkang bnda yg sepatutnya..xpaham aku.,

tahla nak caye ke x..tgk mcm anwar..tp x tahula.sy fikir mcm nie sbbnya suami sy melayu,tp semua org ckp muka n gaya dia sebijik mcm jericho rosales pelakon filipina,gaya berjalan, gaya bercakap,mata,hidung,bibir,bentuk muka,mmg sama.mksdnye kt dunia ni ada org yg seiras dgn kita even bangsa berbeza..jadi susah jgk nk ckp itu mmg anwar atau org yg seiras dgn dia..hanya allah yg tahu..

aku ni bkn penyokong mane2 parti poitik..tapi bile aku tgk video ni pertama kali nampak macam anuar..bile aku ulang2 byk kali..dah nampak macam apek plak..pastu kemaluannye nampak macam x sunat..(kulob)..x mungkin anuar x sunat....malaysia ni kerajaan islam..lebih baik kite rujuk kepada hukum islam..

si bijaksana ni kapiaq mana pulak nih,bodoh yang teramat bangang ,tu la jangan makan babi banyak sangat,tengok komen pun melalut tak tentu arah.jangan mak bapak pun takdak pa.tah tah idup pun dalam kafe siber aje kot?

ORANG LAIN BUAT HAL KITA PULAK YG GADUH...MENGARUT..INILAH CARA YAHUDI UTK MEMECAH-BELAHKAN KITA..KAEDAHNYA HANYA DGN VIDEO SEKS...

Apa pun kebenaran nya hanya Allah yg Maha mengetahui. Sesungguhnya kalau itu bukan Anwar, bertaubatlah kepada yg menyebar / memanjangkan fitnah. Auzubillah.

Sha.

lailahaillallah
sedih hamba melihat saudara sesama islam saling memaki hamun
insaflah
bersatulah di atas nama islam saudaraku sekalian
inilah dia dunia akhir zaman
astaghfirullahalazim

milo dah sejuk....x suam2 dah...menipu je memanjang....hati gelap mkn duit haram..terimala kenyataan atau pun anda di bayar untuk tegakkan apa yg dah kendur

marilah kita bersatu atas nama Islam bukan atas nama Melayu......

orang2 umno ni bodoh ke..komen ikut sedap je....tula,orang suh blajaq agama xmau..bkaklah pintu hati tu sikit..pegilah blajaq agama sikit..dgr ceramah...paham hukum2 agama.jagn jadi melayu bwah tempurung..kenape orang2 diatas masih berani mempersoalkn da meragui dgn undang2 allah??apa kamu sume pencacai umnongaok x percaya dgn allah dan lebey percaya kata2 datuk T???kami sokong anwar semata2 kerana kami rasa ini satu fitnah..mana 4 orang saksi..ada x undang2 allah dilakukan dlm mmbicarakn kess zina ni???xda kan??ada x bukti yang lebih sahih selain dari video sampah ni??xdak ??kalau x dak xyah nk tfuh orang suka2 ati,,(nk kne hukum qazaf ke??)
satu lagi pasal sumpah2 tu.datuk T tu kata dia nk p sumpah hari ni..hangpa orang umno ingt semudah tu ke nk bersumpah...orang umno ni kalau pasal sumpah depa suka..o.k xpela..tapi kalau dtg hukum allah yang lain seperti hudud qisas qazaf kenape xley trima..bkn ke semua tu hukum allah jugak..kenape xnk jalankan hukum allah ni??dalam soal mnuduh anwar zina kenape si pnuduh x bawak 4 orang saksi yang tidak fasik untuk mnjadi saksi anwar zina..ingtlah kalau kita menuduh orang zina tanpa mendatangkan saksi hukum qazaf jath kepada si pnuduh..tapi knape ni x berlaku..kerana kita tggl di malaysia yang mngamalkn sistem pemerintahn sekular oleh puak2 umno ngok..depa (orang umno)ingt undang2 allah ni da x praktikal zaman sekarang...xpala..(orang umnongok) ni lagi pndai dari allah...padahal(bodoh mcm khinzir)nk mkn x boley nk bela x boley..so ape faedah kita dpt dari orang umnongok nih kalau mereka berterusan jadi jahil..
dlam kes ni aku mnyokong anwar..kenape aku sokong??sbb orang umnongok ni x mnjlankn undang2 allah dan syariat allah..(tapi pndai pulak datuk T ckp pasl syariat allah smalm..zz)kalau bnar anwar dlm video ni jlnkn siasatan dgn cara islam..n ape pun resultnye aku trime..yang pNting JLANKAN UNDANG2 ALLAH>>..

Suruh la Anwar tu sumpah laknat sat lagi lepas soalat Jumaat degan Dato' Eskey kalau berani & kalau rasa diri tu tak bersalah, ni wartawan tanya tau nak marah ja, cuba la jawab soalan tu elok2 sikit, takut la tu, pasal dah betul dia dalam video tu.... Susahnya la Anwar ni nak mengaku kesalahan di dasar ketegaq sama jugak mcm penjilat2 PKR kat atas2 ni...mana tumpahnya kuah kalo tak ke nasi....

butoh la anuar. perosak bangsa, ee kaki seks jgk ko nie! haha. ad hati nk jadi PM plk tuh. adoiiii

huhuh.. ramai betul bijakpandai kat sini.. siap suruh belajar agama lagi tu? yang dia suruh orang tu, dia dah cukup ker? hahahah..

nak suruh dengar ceramah.. ooo ceramah maki hamun ade lah, ceramah putar belit ada lah.. tak guna pun bagi kuliah lepas maghrib, tp di selitkan jugak agenda kutuk kerajaan.. podah!

patut bagi kuliah ajaran agama islam sebenar, bukan ajaran agama islam pas!! ok nak suruh belajar agama ya? btau mana ustaz yang betul2 ajar agama tanpa seleweng, tanpa kutuk tanpa caci maki. mula2 dengar kuliah seronok hati sejuk.. tp masuk pulak bab kutuk kerajaan, masuk bab kutuk caci maki orang umno.. apa ingat ko ustaz bleh kutuk orang caci orang mcm tu..

sama jer ngan orang pas, ingat orang pas nie islam lebih, umno nie islam kurang? sama jer bro! itu urusan diri sendiri dgn Allah..

sapa yang bawak kemakmuran, sapa yang ajar berbuat baik, sapa yang ajar toleransi, sapa yang nak kepada kebaikan, ajar supaya cerdik pandai, ajar supaya faham bahasa inggeris, ajar supaya cekap bahasa inggeris, itu pun nak di tentang oleh puak2 pas.. ape la nak jadi..

“Mereka (orang-orang munafik) menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan. “(Al-Munafiqun: 2).

Sifat orang-orang munafiq ini memang pandai berpura-pura, berlakon dan bijak berkata-kata. Namun begitu, mereka sentiasa dihimpit rasa cemas dan gelabah serta bersifat angkuh dan sombong. Ini jelas dinyatakan Allah di dalam ayatnya yang bermaksud:

“Dan apabila engkau melihat mereka, engkau tertarik hati oleh tubuh badan mereka (dan kelakuannya) dan apabila mereka berkata-kata, engkau juga (tertarik hati) mendengar tutur katanya (kerana manis dan petah sekalipun kosong). (Dalam pada itu) mereka adalah seperti batang-batang kayu yang tersandar (batang buruk hampas dan kosong). Mereka (kerana merasai bersalah, sentiasa dalam keadaan cemas sehingga) menyangka tiap-tiap jeritan (atau riuh rendah yang mereka dengar) adalah untuk membahayakan mereka. Mereka itulah musuh yang sebenar-benarnya maka berjaga-jagalah engkau terhadap mereka. Semoga Allah membinasa dan menyingkirkan mereka dari rahmatNya. (Pelik sungguh!) Bagaimana mereka dipalingkan (oleh hawa nafsunya dari kebenaran)? (4) Dan apabila dikatakan kepada mereka: Marilah (bertaubat) supaya Rasulullah meminta ampun (kepada Allah) untuk kamu, mereka (enggan sambil) menggeleng-gelengkan kepalanya dan engkau melihat mereka berpaling (dari bertaubat) serta mereka berlaku sombong angkuh.”(Al-Munafiqun:3-5).


-zass-

2.45 sengal,klu x tau bckp psl agama jgn cakap kat sini..boleh blaa,nk ckp kene ade ilmu..rogol ngn zina kan lain..hukum die pun lain,pepandai jer..

KELAYAKAN SAKSI –SAKSI DALAM KES ZINA
saksi-saksi yang layak untuk menjadi saksi dalam kes kesalahan berzina yang boleh diterima penyaksiannya ialah mereka yang memenuhi syarat-syarat berikut,
1. 4 orang lelaki
2. Baligh, telah dewasa mengikut syarat-syarat yang ditentukan oleh syarak.
3. Berakal
4. Orang yang adil, iaitu tidak melakukan dosa besar dan dosa –dosa kecil.
5. Orang Islam
6. Saksi-saksi itu kesemuanya mestilah benar-benar melihat dengan matanya sendiri masuk kemaluan lelaki itu kedalam kemaluan perempuan itu seperti keris masuk kedalam sarungnya.
7. Keterangan saksi-saksi itu mestilah jelas, iaitu menerangkan secara hakiki masuk zakar lelaki itu ke dalam lubang faraj perempuan itu sebagaimana yang berlaku – bukan secara kiasan.
8. Saksi-saksi itu mestilah melihat sendiri perzinaan itu dilakukan dalam satu tempat yang tertentu dan dalam satu masa yang sama (tidak berlainan tempat dan masa).

Fikiran orang UMNO tidak boleh diambilkira kerana mereka berada dalam kumpulan binatang yang dipengaruhi oleh iblis dan syaitan yang tidak ada otak. Binatang hanya fikirkan makan, tidur dan buat anak. Lebih dari mereka tidak mampu.Itulah perangan golongan ini dari dulu, kini dan selama-lamanya.

Semua yang baik-baik itu datang dari pihak celakan ini, yang buruk dilempar ke atas bahu orang lain. Sifat binatang laknatullah.

SEDIH & MENAKUTKAN SAYA BACA KOMEN2 DI ATAS..

WAHAI SAUDARA-SAUDARAKU..
TAK KIRA APA PEGANGAN PARTI POLITIK KITA..
YANG PENTING KITA ADALAH ISLAM..
SAYA YAKIN KEBANYAKAN KOMEN2 DIATAS ADALAH MELAYU..
KITA ADALAH SAUDARA..

JANGANLAH DISEBABKAN "ORANG ATAS" KITA YG "BAWAH" NI BERGADUH,CACI MAKI DAN SEBAGAINYA..

AYUH BERSATU!!!

ALLAHUAKBAR!!!

wei melayu umno, plz la dh terang dh org yg dlm video tu bkn anwar al juburi, apa lagi korang nk gaduh2 dlm sini, menampakkan kebodohan korang lg ade la, jgn la psl dpt tender kantin, potong rumput, tender katering, pasang khemah, pasang sound system, supply t-shirt ke itupun payment lambat dpt, dh kena diskaun dgn org tgh korang sanggup jadi barua umno, wei org dulu berjuang menitis darah untuk bangsa n negara, yg korang lahanat sejak berkawan dgn apco ni takkan nk ikut diorang jadi bhn bakar neraka ke4 kot........

siapa yang menuduh seseoarang tanpa membawa 4 saksi maka dia boleh dikenakan hukuman sebat atas tuduhan menuduh org berzina...so pengkomen yg diatas sekali anda sudah temaph tiket untuk dihukum sebat jika bukan didunia maka anda tunggulah hukuman sebat dikhirat iaitu 99 kali ganda lebih darpd hukumn di dunia...

Jujur aku cakap setelah aku baca komen dari si bijaksana tu dah nampak akidah dia memang dah terkeluar dari syariat Islam. dia lupa akan adanya Hari Pengadilan! di lupa yang adanya Syurga dan Neraka! dia lupa yang Islam itu lebih kepada mendidik bukan mengajar! dan dia juga lupa yang Allah itu Maha Adil lagi Maha Bijaksana! dia lupa dan dia memang PELUPA!

ANUAR AL JUBORI! pengikut2 dia plk taksub kemain cam ko patuh pada NABI! anuar tuh kalo org xsuka ko, ko berambos jela. ko ngn najib sma jela. sampah n perosak bangsa n agama! memecah belahkn umat btol pemimpin kt ats nie. korunk plk bela mcm bela berlian. tp diaorg bela korunk mcm korunk nie BERUK! hahaha. taksub xbrtempat. agama tah mne. ckp psl agama pndai kt sini. tp hakikat bdo bgang jgk. psl politik sume ko layan. f**k la politik!!

buat 12:38-aku suka ayat ko tu f**k la politik!! dan aku teringin nak ingatkan ko la ni blog POLITIK la. macam ko kata f**k politik tu utk diri ko sendiri la. kalau dah f**k politik tu jgn masuk blog ni. sebab blog ni mengikut acuan ko adalah f**k jugak kan.?? so tak suka BOLEH BLAH la!!!

p/s: dan aku konfirm kalau dia post lagi bermakna dia menipu je lebih.konon f**k la kan?? tapi sebenarnya ko tu munafik bhai!!!

aku ni dulu mat rempit jer kt negri perak, cuba korang tanye senator ezam ingat lg x ms anwar brtanding kt p.pauh lwn ust ape ntah, dua hari sblm undi aku dgn kwn2 aku dlm 40org naik bas g sana, sampai je sana kita semua diberikan kad ahli keadilan oleh ezam n bg pegang kain rentang bertulis kami tinggalkn keadilan, tv3, rtm smua ade, sebut action je semua koyakkan kad ahli tersebut, lepas tu mkn minum pn xde semua kena hambat blk perak, ade sorang dato bg kami sorang 500, mlm tu kluar buletin utama gambar kami, saje nk kongsi, lame pendam dh

munafik la plk wahahaha. ko pikir bgos la mcm tuh? ko nk tahan kn anuar yg laen tahan kn najib. da mcm bagang da aq tgk. bangsa laen senyum lebar je wahaha. CINA cpt la amik alih malaysia nie. melayu sume bodo la..........

apa gaduh2...
tny la Milo Suam,
mcmna nk tgk...
bg la tajuk video ni...HA HA HA

anpa Nama berkata...

munafik la plk wahahaha. ko pikir bgos la mcm tuh? ko nk tahan kn anuar yg laen tahan kn najib. da mcm bagang da aq tgk. bangsa laen senyum lebar je wahaha. CINA cpt la amik alih malaysia nie. melayu sume bodo la..........

29 April 2011 12:49 PM
--------------------------------------------------------------------

ko mempertikaikan ayat AL-QURAN ker

-zass-

ko mempertikaikan ayat AL-QURAN ker

-zass-
--------------------------------------------
da suda lg sorang ustaz. ayt alquran ape ko mksd kn bak mai cerita? adoi mcm2 la. kalo nk tahan kn anuar kuar la itu ini. ble minda kne jajah sume OKIE je wahahaha.

hamba Allah yang sekadar menegur delete 29 April 2011 at 13:19

2.01 kita bila bercakap atau menulis jangan sebarangan tambahan lagi berkaitan hukum Allah SWT.. boleh rosak akidah.. rogol dan zina maksud pun dh lain. sy bkn penyokong mana mana parti tp sebagai orang muda rasa sedih dgn perkembangan politik begini. sy pn br dpt seorang dapat anak. sy risau dgn situasi skrg. mcm mna sy nk didik ank2 dgn environment politik malaysia masa kini..

HAHAHA..

UmNgOk nak menegakkan kulop yang kendor..

Cilako.. Cilako.. Cilako..

Pegi la parpukari ka papagomo ka gi jilat bontot depa.. Haram jadoh~

kepada bijaksan:

anda sgt "bijaksana" dlm memberi hujah.. moga Allah beri petunjuk dan hidayah pada anda dan kita semua UMAT ISLAM amin...

dan kepada penyokong umno dan BeEnd xlama lagi..
berubahlah.. ikutlah al quran dan sunnah rasulullah..
pilih pemimpin yang memperjuangkan islam...
pemimpin umno xmemperjuangkan islam..
islam hanya pada solat puasa dan hari raya..
islam ini meliputi keseluruhan hidup kita.. dari buka mata hingga pejam mata...
sedarlah dan pilihlah untuk
MEMPERJUANGKAN AGAMA bukan BANGSA..
sesungguhnya Agama islam akan menyatukan seluruh umat manusia..

-palestin-

Tanpa Nama berkata...
ANUAR AL JUBORI! pengikut2 dia plk taksub kemain cam ko patuh pada NABI!

............................................

JAKA jawab :

kalau ada 10 umporno menulis, hujah mereka sama saja. ini kerana mereka terus masuk blog dan mencoret sampah sarap otak lendir mereka. otak jumud

umporno memang malas membaca, tidak mahu mengkaji hujah2 lapuk mereka yg telah penat dijawab oleh ramai orang. masuk saja blog terus tulis hujah purba yg berulang.

UMNO TUDUH PAS TUDUH UMNO KAPIR

tuduhan penulis di atas adalah sama seperti umporno tuduh PAS kata umno kapir dulu.

tuduhan umporno : PAS KATA UMNO KAPIR

yang sebenar : UMNO TUDUH PAS TUDUH UMNO KAPIR

cuba kaji kedua2 ayat tadi. org berfikiran waras tentu nampak jelas bezanya. hanya lembu songkok tinggi yg rendah fikiran tidak nampak. maka otak yg rendah mentaliti cuba ditutup dgn songkok yg tinggi tapi kosong.

UMPORNO TUDUH PENYOKONG ANWAR ANGGAP ANWAR MCM NABI

sama juga seperti tuduhan ini ;

tuduhan umporno : PENYOKONG ANWAR ANGGAP ANWAR MACAM NABI

yg sebenarnya : UMPORNO TUDUH PENYOKONG ANWAR ANGGAP ANWAR MACAM NABI.

tak perlu hurai panjang. jika anda bukan umporno anda akan faham dengan senang kerana anda mendapat hidayah.

jika anda umporno anda tidak akan faham/tidak dapat berfikir waras lagi kerana anda sudah dibalakan menjadi lembu jadian berwajah manusia bersongkok tinggi oleh Allah swt. ... berkat suka bersumpah laknat, maka laknat lah umporno semuanya. tak perlu tunggu petir. amiinn

Lagi satu bengong punya puak Fuckatan, Dato' Eskey nak buat sumpah laknat pun korang nak halang buat apa, biar la kalo dia salah Allah yang bagi balasan, ini tidak takut sangat Al-Jub kena bala, tu dah jelas nyata nampak memang Anwar bersalah, skrg dia dah kena bala sumpah Saiful, takut nanti kena bala sumpah Dato' T pulak la tu...Yang pencacai lain ni duk jugak percaya pada AnuWar kaki seks bebas ni...buduh!!!

buat 3:30 ko tu sebenarnya bangang...woi ko ni reti ke pasal Islam ni? ke ko ni memang KAFIR dah tapi sebab dalam IC ko tulis Islam maka ko pun ngaku Islam ke? woi mangkuk hayun....sumpah kepala bapak ko hape kalau dok buat benda haram pastu dok bersumpah supaya halalkan yg haram ka?? ko ni jenis manusia kafir mana ni??? ko faham tak dahla eskay tu menghina dan fitnah org!!! haram dah tu...pastu buat video seks sebar lak kat org(dah tentu termasuk saudara Islam) !! haram jugak tu pastu selamba badak nak buat sumpah!! wey kalau ko tu dah lembu janganlah sampai jadi hina begini....aku bersimpati betul dengan mak bapak ko yg besarkan ko ni...simpati aku sebab mak bapak ko tu mungkin pernah ajar ko tentang keindahan Islam tapi sebab ko ni jenis lembu bebal takleh nak bt ape dah. lembu mana reti letak nama ia kan???

ooo paksa anwar sumpah boleh? pegi halang eskay buat kerja setan kat masjid tak boleh pulak?

kerja fasik mesti dihalang, suruh umpono dtg masijd dgr ceramah tak mau....pegi masjid utk sumpah je..kau ingat masjid tu rumah bapaaaaaaaaaaaaaakk umno ke? haramj

teruk betul tngok org UMNO komen.mcm takde akal fikiran.

Sebab tu makin lama aku makin benci dengan parti bersifat asobiyah ni. taghut,melampau2 tindakan. kununnya pejuang Islam tapi jika di bongkar kembali sejarah parti ni cuba cungkilkan apakah perjuangan parti haprak ni dalam Islam??? apa yg dia dh buat selama 53 tahun memerintah?? apakah Syiar Islam makin menyinar??? apakah akidah rakyatnya terbela?? apakah muammalat terlaksana sepenuhnya?? apakah munakahat di amalkan?? dan apakah JENAYAT di tegakkan??? makin buruk!! makin membusuk!!! semakin alpa!!! semakin lalai!!! semakin meninggalkan Islam itu sendiri dan paling hilang maruahnya semakin jauh daripada hidayah Allah swt!!! yang halal di haramkan dan yg haram di halalkan!! Amal Mungkar Nahi Makruf!!! Parti Pendokong gerakan Dajjal!!! Nauzubillah!!!

korang bergaduh kat sini ade dia org kisah ke? entah anwar azizah najib rosmah duk pekena kopi teh ptg 2 ni... korang maki hamun satu sama lain.. bangsa lain tepuk tgn tgk gelagat korang.. depa kumpul harta jadi kaya raya .. korang kumpul dosa maki memaki antara satu sama lain..back to basic ..muhasabah diri.. xpyh maki2 jerit2.. Allah swt maha mengetahui..kalo depa nk angkat sumpah angkat lah.. kalo hukum dunia xjln hukum Allah yg terang n nyata tu kan ada.. Mohon padaNYA ..berdoa padaNYA..drp maki hamun satu sama lain.. mohan pada Allah swt berdoa padaNYA supaya perkara ini fitunjukkn jln kebenaran Insyallah...

Si bijaksana ni mmg bijak menggunakan akal untuk memanipulasikan ayat, ko jgn la ikot jejak UMNO yg suke men fitnah2 n reka fitnah2 ni... care ko tulis tu lebih kurang same la ngn kenyataan kononnya name ko diperguna...perbuatan jahat mmg ade jejak kesannya... ko mmg bijak...tpi bijak ko xbertempat...typical malay yg pantang ditegur...tak phm btul la aku...ko boncit dgn hanye menaip bende2 fitnah ni dpt ape r?? klo pemimpin bijaksana ko tu untung boncit tu kocek penuh duit...mmg bijak bebenor ko... dh terang lgi bersuluh...

-pemerhati-

ROY..

bertenang sume jgn gado2,pegi amek wudhuk dulu bagi sejuk balik hati masing2...

Menarik komen2 kt sini..masing2 dh ade acuan politik sendiri..mmg susah nk tukar..yg sy kesalkn,kenape video seks ni bebas di tonton oleh semua lapisan masyarakat..jgn disebabkn politik,kt buang tanggungjwb kt kpd masyarakat.anak2 muda memerhatikan ape yg berlaku.bg sy,jalankn sj sistem PM mcm US.ikut penggal.kerana semakin lama berkuasa,manusia semakin lalai.Ni kan negara demokrasi.cuba bg Anwar jd PM satu penggal,kalo gagal kt vote la org lain.belum cube blum tahu kn?

bagi Anwar 1 penggal???

haaa itu yg umporno takut meroyan senggugut gila babi menapous tu...

anwar naik, semua fail rausha penyelewengan akan dibuka, pintu keluar masuk negara akan ditutup utk tangkap syaitan2 jahat tu semua.....

tu yg susah payah nak hapuskan anwar dan PR tu........... jgn cari sebab lain la..asalan je yg lain tu

AlQuds kata
buat 3:30 kalau islam mengucap semula, kalau KAFIR DIDOAKAN muga diberi hidayah utk faham ISLAM

oooi milo kau adjust plak gambar anu pelakon 3 tu dengan anwar punya nt lg jd sahih...kankankan...tercatuk mcm belalai gajah.....kalau anwar nye mcam siput sahih dapat kebenaran...tak gitu milo....

ese heran bebona ghaso ee,dah torang si pelakun tu aljuburi...nak napikan apo laei...JAMBUL SAMO,GAYO TANGAN BAHU SAMO....Cubo lak uko anu ee tu samo tk agk ehh...kot kontot yo..x mcm pelakun tu...dah tontu dapek g putrajaya..jadi pm ko 7...boto x milo.....

anwar pelir besar sbb slalu bg placur jilat....bulu dye lebat pelacur mne x hingin


EmoticonEmoticon