Bukti Sahih! Anwar Ibrahim akan menembak dirinya sendiri!



Semakin hari tuduhan kepada anwar Ibrahim semakin menggila. Tidak cukup dengan tuduhan liwat pembantu, adik angkat, pemandu, abang angkat, sahabat, berzina dengan bini kawan, dengan pelacur, ada anak haram, dengan bapuk siam.

Anwar juga dituduh menjadi ejen Yahudi, Amerika, Arab Saudi. Anwar Ibrahim dituduh juga mahu membankrapkan negara, memecah belahkan masyarakat, malah pelakon video lucah yang memiliki lebih 18 buah rakaman video sejak 1998. Dituduh juga sebagai pendukung ajaran sesat dan banyak lagi sampai tak ingat dah nak tulis.

Kali ini tuduhan terbaru yang sahih lagi terbukti benar di mata gerombolan songkok tinggi, Anwar dituduh mahu mencipta konspirasi menembak diri sendiri pula. Bukti kukuh ini diperolehi daripada mimpi seorang badut sarkas yang mendakwa mimpinya itu melibatkan kepentingan awam, kepentingan rakyat.

Sila tonton video di bawah.



Gerombolan songkok tinggi akan terus jadi bodoh dan percaya bulat-bulat bukti sahih ini kah kah kah... (ketawa sambil kepala di bawah kaki di atas)

ReJaM© "Inilah yang dipanggil bangang tulen, tahap tertinggi gerombolan songkok tinggi"

Post a Comment

230 Comments

  1. bangangggggg punya mimpi!!!.... bodoh punya umgokkkk
    mu ingat tok wali ... mimpi betul..... cait poorahhh
    jahil punya manusia!!!

    ReplyDelete
  2. waa.. cerita macam ni pun ade ker.. dah macam2 plak dah.. amacam member2.. makin luar biasa sekarang untuk disaksikan!!

    ReplyDelete
  3. kelam lar wei...aku pon leh cakap mcm tu...

    ReplyDelete
  4. satu statement yg pasti akan menggegar dunia...hahaha..mungkin taktik terakhir UMNGOK nk wat kot..da takut sgt die nk g bunuh DSAI, da tu ckp mimpi ni jd kenyataan.....ermmm,tdo xbasoh kaki arr ni..da tu dengki sgt kt DSAI smpai leh bwk mimpi lak...hahahaa....

    ReplyDelete
  5. erm...kalau mimpi pn nak di jadi bahan bukti,mmg bangang tahap gaban...tak kata apa dah..

    ReplyDelete
  6. mimpi politik ni

    ReplyDelete
  7. panglima guntur4 May 2011 at 12:23

    wakakak........ aku mimpi 4 nombor ekor tapi tak jadi kenyataan. abis duit aku. tuiiiiiii....... kenapa aku harus percaya mimpi orang lain lol??????????? mimpi bodoh lak tuuuuuu.... wakakak............

    ReplyDelete
  8. mcm satu script yang dah direka..mimpi kunun..hahaha..

    ReplyDelete
  9. kahkahkahkahkahkah!!aku mimpi najib rambut panjang mcm dlm iklan rejoice bole jd betol ka???kahkahkahkah

    ReplyDelete
  10. budak darjah 1 pon leh beza realiti ngan buat2 reti. ngok2 =.=

    ReplyDelete
  11. Dia buat cerita bodoh konon mimpi Anwar Ibrahim nak tembak diri sendiri. Lepas tu nanti dia yang pergi tembak betul-betul, pastu nanti die sendiri kata Anwar sengaja nak tembak diri sendiri.

    Mimpi pun nak jadi rujukan, memang dah giler tahap bangang paling tulen!

    ReplyDelete
  12. percaya mimpi basah lg best dari percaya mimpi badut2 sarkas umngok n beeend ni..tak caye pasni kuar dlm paper utusan meloya ngan berita hairan,ade slot MARI PERCAYA MIMPI..hahahahahah!!!

    ReplyDelete
  13. huissshh..apa lak bangangnya..bijak bebenor die ni sebenonyer..sbb mna ada org leh ingt mimpi detail smpai camni skli..ayat pulak dh tersusun elok cm pakar bahasa tuu...betol2 mantop dia punyer citer..kusyuk awok mendengornyer..mmg dh mcm bc skrip laaa...siap guna perkataan "YAHUDI" tuuuu..perrggghhh...ni(awok dh dlm keadaan)tangan didada mata keatas...-.-"

    ReplyDelete
  14. Terok dah kepala otak orang UMNO ni ,mungkin jika kalah PRU 13 banyak orang gila berkeliaran distation BUS,Kereta api ,komuter,LRT.bila ditanya mereka akan menjawab mimpi kami kalah PRU menjadi kenyataan,ha,ha,ketawalah lagi.....

    ReplyDelete
  15. hahahahaha..bodo nye org...ni la dia org bijak ngn cara bijak nye..hehehehe..bdk kecik pn leh ketawa guling2 mcm tenggiling...

    ReplyDelete
  16. saya pulak bermimpi para pemimpim dan penyokongnya akan menfitnah anwar ibrahim dengan tuduhan zina dan banyak lagi tuduhan akan datang selepas ini selagi PRU13 belum tamat. saya juga bermimpi para penyokong umno (kaki bodek farah jamaludin) akan membuat fitnah terhadap tuk guru nik aziz. saya juga bermimpi tv3, utusan melatu n berita harian akan mengikut telunjuk umno je walaupun berita itu tidak benar.

    ReplyDelete
  17. Pandailah sotong ko cipta mcm2...org sana mimpilah.. sini mimpilah... sudahlah mangkok goyang...

    ReplyDelete
  18. bukti sahih terbaru dari UMNOgok..apa cita tek? Nak percaya ke mimpi yang diceritakan begitu detail..satu persatu..semuanya diningat..macam kisah benar je.. tapi kini puak puak UMNOgok dah dapat bukti terbaru..

    ReplyDelete
  19. Aku bermimpi pijak kepala ko wahai cucu ghaffar baba yg bangang! err.. aku rasa aku perlu kongsi bersama dengan seluruh rakyat Malaysia sebab ia melibatkan kepentingan Negara.

    Kepala atuk ko la lanchau!!!

    Kalu ye pun dah gile meroyan.. jgn pk rakyat Malaysia ni bahlol dan tongong cam ko dan atok ko!

    ReplyDelete
  20. dh macam budak2 diorg ni

    ReplyDelete
  21. sblm tidoq x berwuduk,tu yg mimpi pelik2...

    ReplyDelete
  22. MIMPI SEBENARNYA HARAPAN UMPORNO TERHADAP ANWAR

    mimpi dia tu adalah semacam harapan umporno, dlm erti kata lain, kalaulah anwar boleh buat perkara tu, alangkah seronoknya umporno kerana bayangan anwar tidak ujud lagi utk menghantui setiap urat saraf kecut umporno.

    punyalah tinggi harapan puak umporno ni sampai termimpi2.

    MIMPI ITU SUPAYA JIKA ANWAR DIBUNUH, MAKA ANWAR DAN ZIONIST AKAN DIPERSALAHKAN

    disebalik itu, ia seolah2 satu persediaan perang saikologi supaya jika anwar mati ditembak, maka ketika itu makhluk mimpi itu akan kata...'Kan saya dah kata, mimpi saya jadi kenyataan'.

    mimpi dia tu hendak memberitahu jika umno tembak anwar, maka anwar akan dituduh menembak diri sendiri kerana konspirasi dgn zionist, walaupun sebenarnya memang anwar ditembak oleh anjing2 umporno.

    LEPAS MIMPI BERSUMPAH LA PULAK

    selepas mimpi itu, mungkin makhluk ni akan bersumpah akan benarnya mimpinya itu.

    PEMIMPIN UMPORNO BYK TIDOR KEKENYANGAN, SEBAB ITU MIMPI

    mimpi ini terjadi kerana pemimpin umno memang banyak tidor sebab dah kenyang sapu malaysia. maka syaitan menjelma membawa pelbagai mimpi karut.

    MIMPI HAMBA :

    hamba mimpi liwat 1 dan 2 adalah konspirasi umporno tajaan mahathir.
    hamba mimpi altantuya dibunuh atas arahan seseorg yg berkedudukan tinggi.
    hamba mimpi umno dan bn karam dilautan tk lama lagi.


    PESANAN :

    melayu ajar sebelum tidor basuh kaki untuk elak mimpi.

    islam ajar sebelum tidor berwudhuk, bukan basuh kaki saja.

    kita nak tengok siapakah org2 umporno yg nk percaya mimpi orang sakit itu.

    ReplyDelete
  23. Mimpi orang potilik yang paling bodoh pernah aku dengaq...!!!

    ReplyDelete
  24. adoi...mamat ni memang bangang..boleh masuk hospital gile...WEEHHHH,KALAU AK MIMPI NAJIB YANG BUNUH OSAMA APE CITE PLAK..hahahaha..umno dah merapu!!!

    ReplyDelete
  25. ni smo saja nk kasi ada nama dalam dunia politik. maklumlah, pilihanraya dah nk dkt. kasi lekat nama utk calon mana2 kawasan nnt. duit free katakan

    ReplyDelete
  26. polis patut cek mimpi ni betul ke tak ni...mmg bahaya ni mimpi ni... polis kene masuk dlm otak mamat ni duduk diam2 sambil tgk mimpi mamat ni...bodoh habis 1 msia

    ReplyDelete
  27. sebelum tido binatang ni togok todi kot..
    patut mimpi merapu je..

    ReplyDelete
  28. psssssttt....poklong buncit...nombo eko brpa..nombo eko !..ingatkan cite mimpi ngan farahanajis ka..hah
    lu ingat lu wali ke hah...
    bleh plak kongsi mimpi dgn owg..bengongnya la owg tua unmongok neh!..
    cukop cite kat bini mu dah lerrrr..bini pun t gelak teberak...kahkahkah...mlm esok mimpi tantuya cekek najib lak...ah sudah !

    ReplyDelete
  29. Aku orang UMNO pun malu tengok video bodoh macam ni...

    ReplyDelete
  30. tu la.. byk sgt tgk video anwar :D tu yg termimpi2.. wakakakka

    ReplyDelete
  31. Eh, panjang la pulak mimpi dia?
    Nampak sangat banyak tido dari memikirkan masalah ummah (kalau pernah pikir la) Haha..

    ReplyDelete
  32. Ntah2 mereka (UMNgOk)yg akn rancang konspirasi mcm ni dan akan katakan mimpi si bangang ni benar..hahaha

    ReplyDelete
  33. sengal betul la video ni..
    dia cite mimpi mcm btul je..
    tinggi makam org ni.. hahahhahah...
    sape yg prcaya tu mmg otak die x ley nk ckp pe ar.. hahahha

    ReplyDelete
  34. mimpi ni berlaku kat mana?? kondo?? spa?? thailand?? sapakah yg terlibat dalam rakaman mimpi ni?? dalam mimpi ni ada jam x??

    ReplyDelete
  35. ADAKAH DIA NI AHLI NUJUM PAK BELALANG....MIMPI KARUT MARUT...

    ReplyDelete
  36. mangkuk.....mimpi pon nk citer ka,,mimpi detail plak tu...
    agak2 ar kalo xda point pon...mimpi pon nk jdkan isu ka....
    buat citer fitnah...mmg sawan la aku tgk.

    ReplyDelete
  37. mimpi2 bodoh ini hanya berlaku kepada orang ameno babi bangsat sial anak haram patut dibunuh dengan kejam !!

    ReplyDelete
  38. mimpi "basah" aje yang cek pasti jadi nyata....

    ReplyDelete
  39. hahahaha. guling2 aku gelak baca benda alah ni.

    ReplyDelete
  40. dia ni tgh stim kot..hahaha..

    ReplyDelete
  41. Agak2 boleh lawan citer ni x?
    http://www.youtube.com/watch?v=yysbbPStfWw&feature=related

    ReplyDelete
  42. ajaran sesat mana pulak yg cow ikut ni bodoooooooh,,sampai mimpi plak dah

    ReplyDelete
  43. skrip "dua tiga malam lepas saya didatangi mimpi..." nampak tak iklas dan ada agenda lain ni..nampak macam sedang tunggu mimpi je..lain la kalau" dua malam lepas saya bermimpi...."kan lagi real tu..

    ReplyDelete
  44. Sah2 dier nie kencing berdarah.Nk create citer pun jgn lah smpai org pk tak logik.Aper kebahalol lar dier nie.Haritu maki hamun TGNA.

    ReplyDelete
  45. pelik tol la aku ngan org2 yg cmni...aduhaaaai

    ReplyDelete
  46. hahaha...esok mimipi boleh jadi bukti di mahkamah malisia...

    ReplyDelete
  47. ni bukan mimpi tapi hint yang anwar akan dibunuh tapi diceritakan sebagai membunuh diri..hmmmm...wallahu'alam..

    ReplyDelete
  48. bodoh!!!
    mimpi rekaan umngok..
    g la mampus dgn mimpi ko!!!

    ReplyDelete
  49. nie apa citer nie..xhabis2 dengkikan orang lain..seronok sangat tengok org lain jatuh..busuk hati punya orang..sesama Islam pun nak menjatuhkan..itulah pasal,xnak guna undang-undang Islam,nak juga guna undang-undang Barat..Bila para ulama nak laksanakan undang-undang Islam dihina ulama itu,diperlecehkan undang2 yang Allah buat.xreleven dgn dunia skrg katanya...apa nk jd la dgn negara Islam Malaysia...nama ja negara Islam,tp pemimpin atasan pun xmnunjukkan ciri2 keislaman kpd rkyat utk dijadikan role model...pelik dan aneh kpd sesiapa yg meragui undang2 Islam...moga Allah merahmati negara kita..amin.

    ReplyDelete
  50. ini smua propa...dorang da ada plan la 2 nak bunuh DSAI....bodo gila mimpi cmni...tok wali tol la mimpi 2 kasyaf...hat nie mimpi setan...

    ReplyDelete
  51. kalo la pandai sangat mimpi dan buat skrip apasal tak sumbangkan mimpi dan skrip anda kepada industri perfileman Malaysia???
    tengok industri perfileman kita tak boleh nak maju langsung!!! asyik cerita cinta, hantu, drifting etc... bosan la...

    ReplyDelete
  52. hehehehe tak pernah dngar sesuatu sebodoh ni.hahahaha bodoh bodoh bodoh tahap gaban.

    ReplyDelete
  53. Bangang jugak org yg berpelajaran tinggi cam ni.....

    ReplyDelete
  54. belajar tinggi tapi bercakap macam budak tak sekolah..bodohnya orang..

    ReplyDelete
  55. eries la.. aku rase nak ketawe jek.. adei, mengkeme nie... kalau x yah spin cte banyak2 leh x? bongok.... sakit hati sume ade... anwar 2 teruk sangat ke sampai kes liwat pon kome masukkan, die main ngn pompuan pon kome masukkan, pasni, anwar kene bunuh plak... pas 2? nak jadik ape? woi, nak bohong biar beragak.. kalau takat 1 atau 2 penipuan 2 nampak logik... tapi kalau dah banyak sangat konanya... dari logik jadik x logik, bodoh~~ bangang nya manusie...

    ReplyDelete
  56. ahli ulama pun tak cerita mimpi dia org

    ReplyDelete
  57. lawak2..lawak..lawak..lawak
    bleh masuk pertandingan raja lawak nihhhh...
    sebagai pencacai umnogok aku tersangat lerrr percaya....
    kah..kah...kah..kah...kah...

    ReplyDelete
  58. pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok (bagus jgk ada citer hantu kak limah ye)

    musykil jgk sbb mimpi begitu terperinci, macam perancangan strategi org yg bercerita tu. hmmmm. garuk2 kepala

    ReplyDelete
  59. aiiya...mcm ini pya olang pun ada ka....esok lu mimpi apa plak..kasi cita sama wa.

    ReplyDelete
  60. dahsyatttttt....
    punya la cuak dgn anwar.....
    sampai termimpi-mimpi....
    mimpi gila babi.....
    bodoh bertingkat-tingkat

    nampaknya sarkis nie dah tak boleh nak selamat dahhhhhhh.....

    kah kah kah

    ReplyDelete
  61. kau ingat mimpi kau tu wahyu ke??come on la..anwar tu seorang je..korang satu parti pown xley lawan nk jatuhkn dia..nmpk sgt mmg looser!!dah habis sume fitnah,ni nk ckp pasal mimpi2 plak aihh..kalau kau RASUL,boley la kitorg percaya mimpi kau..

    ReplyDelete
  62. DSAI dgn perangka strategi yahudi.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha.......................hahahahahahahaha.

    ReplyDelete
  63. nklu dah mcm tu sekali punya mipi... tolong mimpikan aku dapat duit RM100juta... dpt juga tolong badan kebajikan kt malaysia ni...

    ReplyDelete
  64. PELURU UMNO DAH HABIS BRO..TAPI ANWAR MASIH SEGAR...UMNO MINTAK2 DSAI TEMBAK LAH DIRI SENDIRI...TAK LARAT DAH NAK LAYAN NUAR!!

    KE..KE..KE..KE..

    ReplyDelete
  65. hahahaha....sakit perut ak gelak menatang biol nie..... kalau ak mimpi NAJIB nak bunuh ROSMAH, ak panggil milo suam tuk rakam video aku r...
    bolehkan milo suam..?

    ReplyDelete
  66. dia ingat mimpi dia dari mula sampai habis. dasyat wooo. bangang la. dia ingant dia tok wali kot. mimpi benar. takut dgn mmpi sendiri. haha

    ReplyDelete
  67. FITNAH KEDUA TERBESAR DALAM SEJARAH PERADABAN MANUSIA SELEPAS DAJJAL AL-MASIH......

    p/s: CAMNER LER UNGKA NIE LEH TERLEPAS WAT STATEMENT N CONFERENCE PASAL MIMPI BODOH DIE.....NGAN PENUH KEYAKINAN N TANPA WAS2 LAK TU. AYAT YG KUAR DRP MULUT DIE PON DAH MENZAHIRKAN KEBANGANGAN TAHAP CIPAN YG DIMILIKINYA. SIAPE SANGKE UNGKE NIE RUPE2NYA CUCU BEKAS MENTERI....MENTALITI SUPER BUDAK X CUKUP SIFAT JER. WAT BUANG MASE ZOHOR AKU JER @#$%^&*()_+~RRRRGGGGGHHHHH!!!!!!!!! SAKIT JIWE AKU

    ReplyDelete
  68. sbnr nya dia la plan nak tembak DSAI lepas tu kata mimpi dia betul bila jadi kenyataan. mcm bodoh!

    ReplyDelete
  69. aku mimpi pulak ada org nak bunuh dy sbab ckap mengarut..

    ReplyDelete
  70. pada pendapat saya, video ini sebenarnya untuk memberitahu kepada rakyat bhawa maybe satu hari nanti puak2 songkok tinggi akan menembak anuar dan menjadikan mimpi ini seperti mimpi y realiti dan seterusnya mahu rakyat percaya apa yang dimimpikannya benar2 terjadi,sedangkan puak2 mereka mngambil kesempatan untuk merancang pembunuhan anuar dan menuding jari kepada pembangkang bahawa ini konspirasi mereka, sekiranya ini terjadi sesungguhnya Malaysia akan huruhara. Please, saya tak mahu Malaysia huruhara oleh sebb politik kotor begini.

    ReplyDelete
  71. bodoh nyer die neh....mimpi mainan tido lar bodah.... ke mimpi konspirasi..dasat umnogok neh sampai kedalam mimpi pn nk buat konspirasi nk jatuh kn anwar ibrahim....hehe...xdr kasian btl...

    ReplyDelete
  72. Apa punya mimpi da.. siap buat conference lagi .. Mimpi akhil baliqh takmo buat conference ker? .. :p

    ReplyDelete
  73. biarpun salah satu ilham datang melalui mimpi, akan tetapi, lihatlah bagaimana kehidupan orang itu. jika lau penuh dengan perkara yg melalaikan, munkin ia nya hanyalah maenan tidur. huhu.. wallahu'alam. manusia..manusia..

    ReplyDelete
  74. bukan anwar nak kena tembak tp najib...cube mimpi tu ditukar sikit

    ReplyDelete
  75. perserta MAHARAJA LAWAK...sila hantarkankan undian anda..episod ni mmg lawak haha

    ReplyDelete
  76. sudahlah mimpi hang tu bkn betoi pun...
    bukan mimpi orang soleh...
    tak boleh jadikan hujah langsung.....
    takda value langsung dari mimpi hang tuh...

    ReplyDelete
  77. buduh..anwar pn masuk dalam mimpi..gler..

    ReplyDelete
  78. bang... sy pon pernah mimpi sy pernah duduk satu rumah sewa dgn tun mahathir & hasmah. x pulak panggil org suh masuk berita... dh tentu2 tu mainan syaitan bang... berbalik la pada Al-Quran & Sunnah...

    ReplyDelete
  79. adoi...politik kat malaysia makin merapu..mimpi pun boleh nak diceritakan ke??kalau aku mimpi yang si mamat ni yang pergi tembak kereta anwar,kirenye boleh percaya gak la???aku rase MIMPI NI PENTING UNTUK DIKONGSIKAN BERSAMA...KERANA UNTUK KEPENTINGAN RAKYAT..hahaha...

    die hanya taraf hamba di sisi Allah sama seperti kita...kita pun bertaraf hamba disisi Allah...apa kelebihan die untuk org percaya kata2 die??semua orang bermimpi la...

    aku rasa die buat pengakuan ni untuk memprovokasi org lain...untuk memberi IDEA ni kepada org lain...jika perkara ni terjadi,maka die dan syaitan2 di keliling die akan melompat kegirangan..KITE NANTIKAN SAAT ANWAR DITEMBAK...kerana possibility utk jadi ada...sbb die da racum IDEA ni kat org2 yg tgk video ni...huhu...bertaubatla wahai saudara...ini ibarat memfitnah juga bila berkata macam ni...Astaghfirullah Al Azim...

    ReplyDelete
  80. KERANA TAKUTNYA DGN ANWAR SAMPAI TERMIMPI-MIMPI ANWAR BUNUH DIRI. KALAU MACAM TU ANWAR KENA PERGI SPRM UTK BUNUH DIRI. ATAU MUNGKIN MNO KOT NAK BUAT KONSFIRASI ANWAR BUNUH DIRI SELEPAS ANWAR MRK BUNUH...TAKTIK SEBEGINI BIASA BERLAKU SEKARANG NI...HEHEH

    ReplyDelete
  81. cam nk jdkan mimpi tu real je mamat spek ni...lepas tu tuduh penyokong anwar yg jahat..lahabau tul dia ni.. minta nk sepak skit bleh ker??biar lepas ni xleh mimpi lg...mengarut tul!!!

    ReplyDelete
  82. hahah..!!!teruk betul puak2 ni nk tibai anwar....tp smkin lma smkin x logik tduhan2 yg dibuat...

    ReplyDelete
  83. aku mimpi kawin 3 tp smpi la ni aku x kawin2....nasib nasibbbbb!!!

    ReplyDelete
  84. bull shit......Antara pelakon pelakon yang bakal menerima bayaran yang lebih lumayan dari pelakon gred A....yang ada di malaysia....

    ReplyDelete
  85. ntah apa2 lawak bodoh yg dia buat...aku tak taula klau ada rakyat yg percaya...dhla yg org mimpi tu puak umno jgal...pastu klau die tu ulama' yg kashaf bolehla diterima pkai..ni dri sndri pn xterhindar dri dosa nk ckp psal mimpi plak...pigi dah..wahai puak2 umno..sudah2la dgn politik murahan..rakyat skrg buknnya bodoh..

    ReplyDelete
  86. haa... nih aa peringatan kepada sesapa yang xdaftar jadik pengundi lagi: DAFTARLAH SEGERA! karang2 mimpi byk, tapi election samaaaaaaaa je. rejister ye kawan2? saya pun nak rejister neh! heheh

    ReplyDelete
  87. panjang sungguh mimpi dierrrrrrrrr

    ReplyDelete
  88. Apa nak heran kedasatan mimpi mat boroi ni. INi konspirasi depa yg akan betul berlaku. Tektik nak apukan DSA idola ku yg bakal jadi sejarah anak cucu ku kelak.

    Ni ha Mimpi aku lagi real.

    Rosmah bwok mangkok tengkat antar nasik kat najib dlm penjara berjirankan, RTC, Eskay, Jamaludin jarjis, Raes yatm & sahabat2 mereka.

    hah hah ha ha mimpi siapa lagi reyel?

    ReplyDelete
  89. Mimpi apa lah abang nie. dah tua tua pun mimpi politik lagi ke?? confirm tak basuh kaki masa nak pergi tidur:)

    ReplyDelete
  90. Bro ni milo suam ke teh 0 suam?

    ReplyDelete
  91. apa bangang sangat org umno ni.kalau org umno yg bercadang utk mencederakan anua aku percaya 110%.

    ReplyDelete
  92. cite mcm machhaaaa siut...klah dua alam

    ReplyDelete
  93. ahahah! bukn umno ke bersekongkol dgn Yahudi.. cialakan umngok

    ReplyDelete
  94. ini bukan mimpi...ini rancangan UMporNO kot nak bunuh DSAI...nak bunuh karier politik DSAI x dpt2.....nnt kalau betul ade tembakan keatas DSAI, senang dia ckp yg mamat sengal ni da mimpi DSAI yg rancang semua ni...

    ReplyDelete
  95. gua ingat anuar ni tak boleh prg SPRM bahaya.kalau SPRM nk siasat kna prgi pejabat daerah atau pejabat pengulu.

    ReplyDelete
  96. aku setuju 2.54pm.tambahan umno ni belajar dg yahudi.tp mamat tu memang bangang.

    ReplyDelete
  97. hahahahahahah....otok sempit mcm monyet...hahahahaha...mimpi pown nak bg tau org ke....hahahahaha...nape mimpi bersetubuh xnak bg tau..hahhahaa

    ReplyDelete
  98. kena pergi mana2 masjid angkat sumpah dulu baru blh caya ni...hahaha...3t tentu setuju dgn aku...1malaysia,1phorno dan banyak sesumpah!!!

    ReplyDelete
  99. gua mimpi nuar brahim berdiri tegak atas bukit....kat bawah ramai orang
    ape tafsirnye ekkk

    ReplyDelete
  100. apakah??? (o.0)

    ReplyDelete
  101. AKU INGAT CERITA ASSHOLE PROP RAZAK MAIDEEN SAJA YANG BANGANG TAHAP GABAN...RUPANYA ADA LAGI MAKHLUK YANG MANGKOK TAHAP GABANGKAI! PERGHH NI LAH ZAHID MAT ARIP SELALU SGT HIRUP CIRIT NAJIB RAZAK AND GEROMBOLAN..

    ReplyDelete
  102. aku mimpi dinosaur serang... nak standby jgk ke...

    ReplyDelete
  103. aku mimpi najib jd nyah la...mintk2 la mimpi jd knyataan..hahahhaaa..bodoh pnye pencacai..

    ReplyDelete
  104. dulu aku bangga jadi anak malaysia , sekarang ni aku malu nak ngaku . malu wey malu . ade orang2 politik bengong mcm ni . cemane nk bg contoh yg baek kt belia2 yg bkl memimpin negara kite ni ?

    sedih T_T

    ReplyDelete
  105. video lawak baru!!

    ReplyDelete
  106. setelah video ini dihantar ke Korea, pakar2 di sana mengesahkan ianya tulen, dan mimpi dia pun tulen, tetapi mereka mencadangkan dia bersumpah laknat di masjid sentul terlebih dahulu..

    ReplyDelete
  107. hahahahahaha sungguh detail sungguh mimpi dia adakah UMGOK ini selama ini hanya bermimpi sahaja hidup dia sampai mimpi jadi panduan hidup hahahahahahahaahahah tahap GILA teruk dah UMNO nih huhuhuhu

    ReplyDelete
  108. Sandakan pathandos4 May 2011 at 15:52

    dia ni nak ketengahkan diri..supaya nama dia naik dan populer..manalah tahu boleh diambil jadi calon pd pru 13..?

    ReplyDelete
  109. wakakakakakakaakkakakakakaakakkakakakakaakakakakakakkaakakakkaakakakakakakakakakakakakakaka.........wakakakakakakaakakakakakakakakakakak

    sumpah klakar siot...........mcm 2 aku pown nk mimpi jugak r...
    erm.. aku nk mimpi NAJIB JUAL MALAYSIA....

    wakakakaka

    sumpah bodoh...bleh plak main mimpi2 mcm nie plak ek...
    nk pecah perut aku....
    haha

    ReplyDelete
  110. hahaha.. umngok je yg percaya cite ni. hahahahaha
    adoi... teruk2

    ReplyDelete
  111. sunyi sepi daripada umngok kt dlm ni...sedang tidor n mimpi kot depa tu. ada 18 episod mimpi lg

    ReplyDelete
  112. kalu mimpi orang yg pakai serban tinggi bleh gak nak caya sikit tp, mimpi mangkok hayun ni nk ajak rakyat msia caya? Baik cakap mimpi nombor ekor kuar, bleh gak puak2 kaki cai nombor caya.

    ReplyDelete
  113. org malaysia kan suka cite2 tahyul cmni..so, kalu yang bodo tu memg pcya ler..nasib baikla allah bagi aku akal yang cerdik..

    bagi yg percaya, truskan la dgn pemikiran kelas ke-3 korg tu..ikut la puak2 tu..bila ketua bodo, anak2 buah?lu pikir la sdri..

    ReplyDelete
  114. fuyoo..dia mimpi anwar bunuh diri pastu nk heboh kt media..cayalah.

    org lain pn ada jgk mimpi pelik2.Yang org mimpi macam2 e.g. mimpi najib main dgn shitfool OR mimpi rosmah main dgn shitfool etc, xde nye pn org nk hebahkan kt media. ko ni bodoh x igt eh, Zahid Mat Arip? ke ko ni pencacai UMporNO yg dh tambah line "..dan aku bersaksi bahawa UMNO adalah parti yg benar" dlm kalimah syahadah ko? heh.

    ReplyDelete
  115. korg jagn la xpcya citer dia ni, nanti dia tpaksa buat sumpah laknat kat masjid plk...baru korg nak pcaya..hehehe..

    ReplyDelete
  116. dah teruk benar 'org2' ni,so what dgn mimpi ko???

    ReplyDelete
  117. tak lama lagi keluar kat TV3 kot...

    ReplyDelete
  118. Mimpi???! Saya juga hampir tergelak bila menyaksikan video mimpi ini.

    Konspirasi bagi membunuh DS Anwar bukanlah semudah ABC. Perancangan penuh teliti perlu dibuat supaya tidak berulang sejarah pabila Altantuya dibunuh. Ini kerana rakyat sentiasa memerhati gerak geri politik ini.

    Jika mereka mahu menembak dan membunuh DS Anwar, perlu ada perancangan. Jika tidak, kebanyakan rakyat Malaysia akan terus bangkit melawan BarisaN UMporNO. Perancangan penuh teliti perlu dibuat oleh mereka. Antaranya mimpi ini. Mimpi???! Sangat lucu.

    "BarisaN UMPorNO sudah semakin goyah, hingga mimpi menjadi jalan cerita. Selepas ini, kisah bomoh mengesahkan DS Anwar bunuh diri pula mungkin"

    -Dr. LatiF-

    ReplyDelete
  119. gila siap detail lak mimpi dia pakai skrip ke...........yaallah napa la ada lagi org yg baghal nie...........mintak mintak laa cepat mati banyak sgt buat fitnah.........bobo betul laaaa

    ReplyDelete
  120. Bersungguh-sungguh bercerita pasal mimpi dek kerana takutkan seorang manusia hingga terbawa-bawa ke dalam mimpi....apa daaa...

    ReplyDelete
  121. wah... lau gitu ak pom nak mimpi gak....
    mimpi org terlampau hipokrit sumer matiiii

    pastu ak gtaw kat tv3suku

    ReplyDelete
  122. 2 words: tanjung rambutan.

    ReplyDelete
  123. bangang punya umNo. dah bengkrap idea dah sampai mimpi pun nak kena bg ulasan. semakin lama, semakin aku yakin bhw ini adalah tempoh terakhir umNo berkuasa. lepas ni tinggal kubur je la umNo jahanam ni...

    ReplyDelete
  124. ingat ALLAH = Beriman

    ingat UMNO = dapat mimpi (belum ambik wuduk kot)

    ReplyDelete
  125. Anwar kena buat ujian Poligraf la mcm tu untuk mengesan pembohongan, kenapa Anwar mengelak buat ujian ni kalo tak tipu, RejaM tolong jwbkan utk boss kesayangan kamu ni....

    ReplyDelete
  126. adui.. malu aku jadi orang UMNO.. terserlah kebangangan dan kebongokan UMNO bila mamat ni cerita mimpi.. Aku pi register masuk PAS la..

    ReplyDelete
  127. aku mimpi orang UMNO naik ROKET pegi BULAN apa maksudnya ....tolong tafsirkan mimpi ni...

    ReplyDelete
  128. Kah....kah....kah...
    Nak kata Anwar tak siuman , dia yang tak siuman sebab mimpi camtu.

    Aku rasa Umno / Bn memang cadang nak tembak Anwar kalau Anwar menang di mahkamah nanti.

    ReplyDelete
  129. merapu....tahap Gaban dah ni ..........jauh terpesong dah puak puak ni

    ReplyDelete
  130. SongkokCukong4 May 2011 at 17:00

    MIMPI MELIBATKAN KESEAMATAN KERAJAAN DAN RAKYAT????KAKKAKAKKAKAK..LAWAK KAKKAKAKAKAKAKKA

    ReplyDelete
  131. Hehehe...
    Lawak GILA BABI HUTAN...
    DSAI Bermuasyarat dengan YAHUDI?
    BUDUH/BANGANG/TOLOL/BAHLUL punya Zahid Mat Arip nie.

    Puak-puak YAHUDI sekarang nie bermesyuarat dengan PM dan umNGOK la BUDUH!

    ZAHID MAT ARIP BUDUH! 44x...

    -wakleman

    ReplyDelete
  132. selalunya mimpi ni terbalik, dulu aku mimpi kena ekor juta juta beb rupanya sampai sekarang tak kaya raya patut pun tak pernah tikam ekor
    kalau mimpi orang tembak sendiri orang yang mimpi tu yang tembak sendiri

    ReplyDelete
  133. memang sesuai jadi ahli umno.... cukup syarat...

    ReplyDelete
  134. Hahaha..1st time aku tgk kt milosuam umno kne kutuk kaw2,smpi pcacai xtkta apa tgk bratus komen mhentam.cma msh ada 2 ekor pcacai tegar n setia yg sudi mnyalak,tp spining gasing.:p dh2la tu cai..join jela PR..cm lwk je ada lg yg mnyokong umno, parti utk org2 tua tu..x uptodate la korg ni..:p

    ReplyDelete
  135. Hoi mimpi tu tulen la...dah pun di siasat guna satu syarikat korea gunakan kaedah biometrik la...tulen 110%...hahahaha bangangnye tulen atau tulen yang bangang!!!

    ReplyDelete
  136. bodoh+baghal+bahlol+tolol+bangang+sial+celaka+laknat+sewel+++perkataan yg sewaktu dengannya...jahanam punya manusia!!

    ReplyDelete
  137. umpama mimpi dalam mimpi4 May 2011 at 17:27

    Inilah salah satu contoh idea basi UMporNO. Kita dah lihat tokoh2 yang tercalar imejnya di mata rakyat tak lama dulu dan dh expired Rahim Thambichik buat comeback dengan video lucah, apa hasilnya? Nah sekarang muncul pulak keturunan Ghafar Baba (moga dicucuri rohnya) dengan idea mimpi nujum pak belalangnya. Apa yang hebat sgt ko ni sampai rakyat nak percaya mimpi ko? Kalau ko tak muncul dengan idea mimpi bangang ni aku rasa satu Malaya tak kenal ko. Puak2 UMporNO renung2kan dan selamat berhijrah.

    ReplyDelete
  138. mimpi seorang penghuni neraka

    ReplyDelete
  139. skrip nie.. UMporNO mungkin akan upah pembunuh upahan tembak anuar, then dia orang akan kata anuar mati tembak diri sendiri sebab tak tahan kena fitnah & mcm2 lagi.. dia orang akan cakap, si polan bin si polan dah dpt alamat yg anuar akan tembak diri sendiri melalui mimpi.. dgn kuasa media yg dia org ada dia org akan spin berita seolah2 anuar betul2 bunuh diri.. kena hati2 ni lepas nie, aku bukan nak kata, tapi aku rasa dia org nak bunuh anuar sebenarnya ni..

    ReplyDelete
  140. mimpi orang bodo....tahap gaban!!!!!tapi..... aku mimpi gak malam tadi!mimpi basahhh!!! he he he

    ReplyDelete
  141. Real katak: mencelah; kata UMNOAPCO:
    DSAI mata lebam--- tumbuk diri sendiri
    DSAI filem porno--- tah2 lakunan sendiri pas tu hebohkan
    DSAI nak tembak diri sendiri--- nak ambik simpati....
    ooiii.. hangpa ingat kami percaya ka citer karut ni... asalkan x moral ajer DSAI... termasuk bunuh diri...
    REJAM .. mana video anwar main ngan roti ban ader tak?? kah3333ribu x

    ReplyDelete
  142. haha..
    hebat gila punya mimipi..details..
    tidur sehari suntuk tak basuh kaki.n baca doa..
    sbb tue mimpi merapu..
    huhu

    ReplyDelete
  143. REAL KATAK":
    datuk t wat sumpah dalam mesjid siap pakai baju kalis peluru... lucu.. nak bersumpah.. depan quran.. takut peluru lebih dari takut tuhan... rasullulah kena ancam ngan orang kafir nak bunuh masa baginda solat x pernah pun pakai baju besi.....
    "berani kerana benar .. takut kerana salah"

    ReplyDelete
  144. la....apa ni??? bodoh sangat campur bangang lagi kalau percayakan cakap2 malaun ni... mimpi bodoh dia pun boleh nak ceritakan kat orang. orang gila babi saja yg boleh percayakan mimpi orang gila ni..
    pi...rahhh... bodohnya puak2 ni..

    ReplyDelete
  145. kata usup yg berlakon dalam hantu kak limah .....BEGINI...NAMPOK SANGAT MENIPU.......

    ReplyDelete
  146. hampeh betul la video ni.........

    ReplyDelete
  147. kepentingan rakyat kepala bana ko la.. benda yg tak ada jangan diada2kan pulak.. lembu pun tak bodoh mcm kauuuu zahid oiiii...

    ReplyDelete
  148. aq mimpi ramai kroni umno jatuh bangunan sprm,,,hehe

    ReplyDelete
  149. real katak:
    aku mimpi ramai ADUN sarawak nak lompat masuk PR dalam masa terdekat... Baru jadi CM.... sarawak bawah PR......
    x pa ini hanya mimpi tak betui kut........

    ReplyDelete
  150. dier tak crite, mimpi basah tgk anwar ibrahim. bodoh la punye mimpi. oh, aku pun leh kate mimpi nampak ko kene makan dengan harimau. takyahla nak kecoh2 bende nie. bodoh punye mimpi. ape bende pemimpin predict tak gne otak. pakai mimpi. dah mcm ayah pin aku dengar.

    ReplyDelete
  151. aku mimpi najib kawen nga altantuya..pastu aku mimpi bee end kalah PRU 13..Yg tak best pulak..aku mimpi basah ngan Kak Mah..the big mama..Mujo mimpi je..

    ReplyDelete
  152. kakaka.sejahaj jahat anuar masih diimpikan orang .mimpilah sila sahin.

    ReplyDelete
  153. Bingai punya pemimpi ...

    ReplyDelete
  154. Siapalah agaknya yang bagi mimpi tu kat dia , macam karangan , lepas terjaga ingat semua , pulak tu kena dengan plotnya , tepat dengan suasananya , mimpi direka masa jaga kot ?

    ReplyDelete
  155. maksud mimpi tu sebenarnya dia akan jatuh pas PRU 13 ni...

    ReplyDelete
  156. terang2 nampak kebodohannya!!! hakkkkk tuiiiiii!

    ReplyDelete
  157. ni satu cth, gila kuasa dlm umprono, semua nak jd hero, bila publisiti da kurang cuba la cr publisiti murahan asal dpt tarik perhatian,mana blh ezam sesumpah, eskay, rahim je popular xde peluang lak aku nak jd calon ni

    ReplyDelete
  158. Dungong Melaka bermimpi lak dah.Dulu mimpi MahaFiraun.Maki hamun polis.Mimpi nak hapus rasuah.Mimpi berepomasi sampai bersumpah keramat....nyampah i tau yaou buat camni.You kata pati Umno dulu haram sudah.Umno skarang haramjadah.You meluat Madey.Skarang you jilat balik.Aiii Skarang you mimpi jugak ke dugonggg.Nyampah i tau you asyik mimpi...mimpi tak sudah.

    ReplyDelete
  159. hahaha panjangnya mimpi dia brp hari brp malam dia tidur .

    ReplyDelete
  160. Wah.....Hebat la Pil KUda pakcik ni dapat ....Mesti yg tak masuk angin punye...Sapa supply ha....Hebat punye imaginasi... Aku ingat amik dadah lagi hebat... rupanye lagi hebat dia punye merapu....Ni lah penangan Pil Kuda gred A...Baik punyer....

    ReplyDelete
  161. Kenapa tak masuk TV3 ha...Sure dia kata mimpi ni real punye...7 minggu jadi tajuk berita utama...

    ReplyDelete
  162. HAHAHAHA..MU INGAT MU 2 WALI KW,.....MIMPI2 NIH..BSO BODO..KNO RSUAH XSDOH NAH DY NIE...BNCI DH AKU NGN BN NIE...XABIH2 NOP JTUHKAN DATO SRI ANWAR...AKU JAP DLU MMG XCYO KW BN...HAHAHAHA...BODO PNYA MIMPI..BKPO XDULU AGI DY MMPI..AGAK2 R NOP BURUK KW ANWAR 2....HA TUIIIIIIIIIII

    ReplyDelete
  163. kalu aku mimpi dapat 5 million ringgit ..ko rasa buleh dapat tak?

    ReplyDelete
  164. Kesian org2 yg merakamkan video ni. Tunggu brjam2, last2 mimpi bodo dri tukang karut yg bangang keluar.. Tak mustahil jadi kenyataan.. Tapi mimpi terbalik la bukan Anuar yg bunuh diri sendiri... Itu hint dri puak2 Umngok tu. Jaga2.

    ReplyDelete
  165. ko ingat kite ni dok kerajaan langit ke? alahai.. BODOH SEBODOH BODOHNYA.. ko bt siri mari bercerita ke sape nye cerita lagi gempak?
    Aku pon mimpi gak, mimpi nak terajang dan stalat pale ko tu. dh xbetul dh ko neh..

    ReplyDelete
  166. aku ni dah berkali-kali mimpi ckp perancis, bila tersedar, tak reti2 gak ckp. hahaha...wei zahid mat arip, ari ni gi facial kat mana....sape tolong bayorkan atau guna duit upah buat ceramah...hahaha...lu arrr zahid, PR bertuah ko keluar cepat dr PKR kalau tidak PR jadi bahan lawak sarkis je. Cukup2lah menjatuhkan maruah diri sendiri, hanya kerana sedikit habuan duniawi, lu gadai maruah tahap khizir ke...ptuihhh

    ReplyDelete
  167. AKU SEMALAM MIMPI BASAH NGAN BIK MAMA. TAPI TERASA CAM NGAN LEMBU KAKI PENDEK PLAK.

    ReplyDelete
  168. aku mimpi 3 hari berturut-turut berkahwin dengan maya karin....agak2nya maya karin nak kawin dengan aku tak....aku patut buat sidang akhbar tak.....aku patut beritahu maya karin tak....yang sebetulnya maya karin tak penah mengenal aku.....aku aje yang sibuk nak mengenal maya karin.....

    ReplyDelete
  169. Banyak isu-isu nasional yang lebih penting perlu diketengahkan seperti harga barang naik, petrol naik, gaji tak naik-naik dan sebagainya bukannya hal-hal mimpi merapu oleh puak-puak pencacai umno be end.

    ReplyDelete
  170. sebenarnya anda sedang bermimpi ketika menonton rakaman mimpi tersebut... inilah antara FITNAH DAJJAL... di mana fitnah ini akan menyusup masuk ke setiap rumah tanpa mengira yang mukmin mahupun yang musyrik.

    Dari Anas bin Malik, katanya Rasulullah s.a.w bersabda: "Menjelang turunnya Dajjal, ada tahun-tahun tipu daya, iaitu tahun orang-orang pendusta dipercayai orang dan orang jujur tidak dipercayai. Orang yang tidak amanah dipercayai dan orang amanah tidak dipercayai."

    sedarlah wahai umat Muhammad s.a.w, "Demi Masa, sesungguhnya manusia itu di dalam kerugian..........."

    bersamalah kita merealisasikan wadah kebangkitan timur yang dinantikan.. sesungguhnya segerombolan pemuda itu adalah dari kalangan kita bangsa melayu, warisan mereka yang beroleh keampunan dari Allah swt di kala musibah menimpa penduduk dunia akibat kemungkaran dan berpaling mereka dari seruan Noh a.s, moyang ku bahkan jua moyang diri mu sekelian.. ingatlah!!! kini kita telah tiba di tanah yang dijanjikan dan begitu juga kepelbagaian bangsa yang turut serta menadah rezeki dari Maha Pencipta kerana warisan yang ada kini berasal dari kalangan mereka di bahtera yang sama..

    sesungguhnya Allah swt telah melebihkan kita dari sekelian bangsa yang ada di dunia ini. berfikirlah wahai bangsaku...
    walaupun kita kini berbeza2 namun yang pastinya ada yang sama di DNA kita, DNA dari penciptaan yang terawal...

    ada yang menanti kita di suatu penjuru dunia... hanya tinggal beberapa detik untuk kita melangkah ke era penghabisan di mana apa yang bakal berlaku nanti adalah di luar pencapaian minda kita hari ini... padamlah rakaman video kita sendiri yang bakal dipaparkan tanpa suntingan di akhirat kelak dengan bertaubat dan menginsafi diri sebelum segala-galanya sudah terlambat... mudah-mudahan kita tergolong di dalam golongan Allah swt di akhirat nanti...

    Amin, Yarabbal Alamin

    ReplyDelete
  171. MIMPI NGOK.

    ReplyDelete
  172. tengok muke macam bodoh.........sekali bercakap........bodoh sungguh...........aduyaiiiiiiii........ader jgk orang macam ni...........kalau yer pun tak suka kat DSAI............jangan la dizikirkan sebelum tido.........kan dah termimpi...........mencarut pun tak guna kalau orang sengal macam ni...........nak cari kayu......nak cari kayu....nak cari kayu.........nak cari kayu....

    ReplyDelete
  173. dia ni wali tok keramat kot????? hahahhha....memang bodoh orang umno ni. kepada penyokong2 umno @ ahli2 umno, keluo la. nak tunggu apa lagi

    ReplyDelete
  174. gila babi tahap mahaguru dah mangkop yang bermimpi ini.

    ReplyDelete
  175. only three words, bodoh-bodoh-bodoh

    ReplyDelete
  176. tu lah tolak islam kan dah bodoh nak mampos hehehehe

    ReplyDelete
  177. demikianlah Allah swt memperlihatkan kepada sekelian manusia di dunia pada hari ini akan sisa-sisa bahtera Noh a.s agar ianya menjadi peringatan akan janji-janji yang telah dimeterai... sesungguhnya telah diperingatkan kembali oleh Rasulullah saw, "umatku, umat yang terakhir"... maka dengan lafaz tersebut maka berakhirlah episod kelahiran umat manusia yang baru selepas zaman kita ini yang mana umat terakhir ini kini sudah berusia lebih 1,400 tahun... berapa lama pula usia umat Noh a.s sehingga ke umat Muhammad saw? begitulah panjangnya umur bangsaku dan tidak mustahil hanya menanti detik-detik yang terakhir...

    berubahlah kepada yang lebih baik, yang lebih dirahmati, yang lebih diredhai olehNya agar bangsa melayu ini tidak lagi dipandang hina, dipandang jijik, dipandang rendah martabatnya oleh masyarakat dunia akibat sumpah laknat yang memakan bangsa itu sendiri secara yang tidak kita sedari, bak kata pepatah, cubit peha kanan, peha kiri terasa jua sakitnya...

    tidakkah yang dituduh akan kemungkaran itu, melayu? yang menuduh, melayu? yang bersubahat, melayu? yang bersumpah laknat, melayu? yang sangat marah, melayu? yang sangat suka, melayu? yang saling caci mencaci, melayu? yang saling fitnah memfitnah, melayu? ulama yang menyokong, melayu? ulama yang menentang, melayu? siapa pula anda?

    tidak munculnya batu bersurat trengganu itu jika ianya hanya sekadar seketul batu dan sesungguhnya ianya menjadi suatu tanda bagi mereka-mereka yang berfikir...

    ReplyDelete
  178. nape dia takde mimpi umno bunuh diri terjun bangunan????

    ReplyDelete
  179. -CAPSLOCK ON JAP YE- PERRRGGGHHHHH!!!! NIE MCM PNY ORG PN ADA KA???MMPI KPLA BPK ANG LA BODO SMPI DETAIL CAMTUE SKLI???? BAGOIH2!! NIE LA CONTOH PNCACAI UMNGOK THP PLING TGGI YG PNH AQ TGK! BPE JUTA UMNGOK BYAQ KT ANG WEYHH!!??? ANAK ARAM TOL! KLU NK CTE PASAL MPI PN CITE LA YG LOGIK2 SKET LA MAMAT!! BODO PIANG!!

    p/s: mana geng2 pencacai be end yg slalu duk hingaq aih??! dh kering palaotak dok perah ka??????????

    ReplyDelete
  180. mimpi bangang x masok akal...
    ntah pe2 dy carot...
    dah tdesak sgt la 2...
    2 la laen kali jgn mabok2 tros tido...
    kakakakakkakakakaka

    ReplyDelete
  181. Hu hu hu ...tu la tido tak basuh kaki..
    Nak tidur tu bacalah doa sebelum tido,
    Jangan tido waktu maghrib....

    ReplyDelete
  182. wt rilek kn sng..xyah gelabah2 cte sal mmpi ah ape ah...
    klu asyk wt bnda bodo mcm ni rkyt xkn cye nye..skng ni bkn mcm
    zmn dlu2..senang je kerajaan nk mng rkyat..rkyt da makin pndai..
    pikir la skit...adoi itu pun bdk kecik ni nk aja ke?

    ReplyDelete
  183. trailer sequel inception 2:the rise of dreamers...pk ck nie jd hero gnti leonardo...haw haw

    ReplyDelete
  184. mmg btul2 drama la jdnya...ish3..pelik betul aku mmg diorang betul2 nk jatuhkan DSAI. politik kotor betul malaysia nie..perasan diri tue bagus sgt nk menghina orang lain.sudah muak dgn sandiwara BN...disgusting..

    ReplyDelete
  185. udah udah le tu woi.....
    mimpi pun nak cite atas alasan kepentingan negara dan rakyat?
    mimpi basah tanak cite? PHUIIII!!!!

    ReplyDelete
  186. tk yah layan diorang ni,,MIMPI,,,takat mimpi...klu kita mimpi anwar jadi pm cmne...anda percaya...

    ReplyDelete
  187. aku mimpi nuar anugerah tuhan hebat tutuh puki tutuh jubor siang dan malam.

    ReplyDelete
  188. Perghhh!!!....punya detail mimpi politik dia...apa dia ingat semua org bodoh mcm dia ke, nak percaya skrip mimpi karut tuuu!!! BANGANG YG TERLAMPAU.

    ReplyDelete
  189. aku mimpi minyak naik lagi.. dan akan naik lagi..dan naik lagi, dulu makan maggi kini makan roti..huahuahua...

    ReplyDelete
  190. heheeee...mimpi basah dengan big mama.kahkahkahaaa

    ReplyDelete
  191. Kenapa tak mimpi kena liwat dengan babi ke, gajah ker....kah kah kah bodoh merapu.Dah tak menjadi video nyer tu yang meroyan sampai termimpi tu..tengok muka dah tau kaki todi..Inilah manusia paling bahalul pernah aku tengok kat muka bumi ni.....kah kah kah !

    ReplyDelete
  192. Mangkuk hayun punya orang..mimpi pasal dia tidur tak baca doa tidur kot. Or sebelum tidur tengok filem syaitan

    ReplyDelete
  193. setiap orang ada hak untuk bermimpi

    ReplyDelete
  194. APA NAK JADI LA DENGAN UMAT NABI MUHAMMAD S.A.W SEKARANG NI...AKU MALU BETOI..KESIAN KAT RASULULLAH...SEMUANYA SAUDARA-SAUDARA AKU GAK..BAIK PENYOKONG BAIK PEMBANGKANG...HUUU..

    ReplyDelete