Friday

Chegubard keluar KEADILAN sertai DAP?


Teka-teki dan desas desus yang bertiup kencang sejak kebelakangan ini nampaknya hampir terjawab. Sebelum ini beberapa buah blog seperti AdukaTaruna dan Cucu Mat Kilau telah menyebarkan desas desus bahawa ikon anak muda KEADILAN Chegubard akan keluar parti.

Hari ini portal berita The Malaysian Insider mengukuhkan lagi khabar angin itu dengan laporannya bahawa Chegubard akan keluar dari Parti KEADILAN untuk menyertai parti komponen lain dalam Pakatan Rakyat sama ada DAP atau PAS [Malaysian Insider].



ReJaM© secara peribadi menghormati segala keputusan beliau selagi beliau tidak memilih bersama UMNO dan Barisan Nasional. Malah adalah lebih baik sekiranya beliau memilih untuk bersama DAP bagi menunjukkan kepada rakyat bahawa parti itu bukanlah parti yang rasis seperti MCA dan UMNO yang lebih kepada perjuangan kaum masing-masing.

Selepas ini media-media gerombolan songkok tinggi pasti akan memainkan isu kononnya Chegubard telah menjadi hamba DAP, atau digelar sebagai pengkhianat Melayu kerana menyertai DAP. Namun hakikatnya media gerombolan songkok tinggi sendiri sudah pening kepala bagaimana untuk membuktikan DAP sebagai sebuah parti rasis sekiranya Chegubard memilih dan terpilih untuk bersama DAP kah kah kah.


ReJaM© "Teruskan perjuanganmu Chegubard! Anak muda akan terus menyokong selagi anda tidak bersama parti politik lucah dan rasis!"

25 comments

membuka mata golongan yg mengatakan DAP anti melayu..tapi tv3 akan kelokk cerita simpang lain jadi tajuk"melayu jadi tunggangan DAP"

Ron 97 naik..ron 95 turun

Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

koleksi artis seksi dalam majalah mangga

Jom anti PAS!!!??

ini tidak benar sama sekali. mari tengok sendiri blog chegubard.. mana ada dia keluar. dia sendiri komited dengan ceramah bersama pemimpin pkr dan pas. beliau juga menghadiri mesyuarat pkr dalam jadualnya.

Politik dan Seks:UMNO gila seks

Juak2 umngok:"heii cikgu..lebih baik kau join umngok..kalau tak aku yg join pas...kau kan dah tau barapa lama aku tunggu kau..masuk ni dah tujuh juta cikgu...ni pun ada rasa nak bagi lagi ni..aku tahan cikgu.."
CIKGU:"Eeeeee...sapa tu aaaa...walaupun rupa mu tidak kukenal..tapi bau duit tetap sampai sini busuknya..."

jari pnyeludup ada 12

Stressed spelled backwards is desserts

Chelsea intai cesc fabregas

ok la tu...

ramai2 ahli PKR masuk DAP.. bagi membuktikan DAP bukan rasis... kemudian bubarkan je PKR tu (sbb semua dah masuk DAP)

pastu... ahli PAS pun ramai2 masuk DAP.. bagi membuktikan DAP tidak anti-Islam, kemudian bubarkan PAS

bagus... bagus.....

Real Katak:
Sejarah telah membuktiakn ada orang Melayu Islam berjaya dalam DAP.. kalau ada sapa2 yg ingat.. tahun 80an dulu.. MOHD NOOR merupakan seorg melayu yang berjaya dalam DAP selain memegang jawatan tinggi dalam DAP beliau juga menjadi ADUN bagi kawasan Lahad(kalau x silap) .. (dekat batu gajah)... x salah kalau Che Gu Bard nak join DAP.. kalau perlu aku gak nak masuk DAP.....

LANTOK DIA LAH.... NAK MASOK APE PUN... DAP... KE... PAP... PUP.. PIP.. KE... JANJI ADA ORANG BELI NASI LEMAK AKU...

Kah kah kah asal jgn masuk umno sudah???? UMNO pun tak lapar nak manusia spesis macam chegu bard ni jadik ahli!!! Elok la tu masuk DAP. Dia pun dah jijik dengan perjuangan Anuwar tuh. Baik dia jadik tukang lap jubor kit siang dgn guan eng. Ehehehe

Saya menghormati keputusan CheguBard jika benar beliau menyertai DAP, bagi saya lebih baik kita bersama Parti yang menerima teguran dan sumbangan yang beliau telah buktikan selama ini dari bersama Parti yg tidak menerima sumbangan dan teguran CheguBard.

rejam..bila lagi nk bertanding sementara bekebolehan ni..praktikkan ape yang di tulis...mesti ramai penyokong..tk kira tiket pr ke dap ke pas ke..klu bn msti kaya cepat salah2 haribulan dia beli lagi..

Kah kah kah asal jgn masuk umno sudah???? UMNO pun tak lapar nak manusia spesis macam chegu bard ni jadik ahli!!! Elok la tu masuk DAP. Dia pun dah jijik dengan perjuangan Anuwar tuh. Baik dia jadik tukang lap jubor kit siang dgn guan eng. Ehehehe
6 Mei 2011 8:28 PM
------------------------------------------------------------------------------------------------
Biar betul mamat yg tulis komen ni, kan kena marh ngan hj ajib n hjh bik mama lak ko, nnti x dpt bahagian ko harta masih byk yg belum dibagi2 lg ni, ko ni x pasal2 wat aku hangin, kita dlm umno mmg perlu org mcm ni la kalau x wat apa hj ajib sibuk2 ajak pas bergabung tingalkn pr, ko ni sape dlm senarai pembahagian harta nama ko pn aku ltk kat bwh ni sibuk2 campur urusan hj ajib nak kena ni

Sokong keputusan Chegu Bard sertai DAP 200%!

undi umno undi rosmah delete 6 May 2011 at 22:47

nak kata dap tk letak calon melayu..korang cuba check tahun 90 an dulu..ramai gak dia letak calon..kat pineng kat kedah...kat perak... tp biasa...letak calon tk menang..buang duit je letak..yg jadi calon pun harap undi cina n keleng..baik dap tk letak calon langsung...minda masyarakat melayu masih kampung..masih ditaraf akademi fantasia....kata cina oppotunis..yg heran nape melayu tk opportunis???..dah masing2 harap stesen tv tk bebayau siar anwar pakai sluar..ahaha mampus lah..

Namaku JAKA. Aku sedang belajar di tingkatan 4 sebuah sekolah menengah di kawasan pedalaman yang penduduknya kebanyakan terdiri dari kaum siam.

Di sekolah aku ada seorang guru lepasan maktab perguruan yang baru enam bulan mengajar di sini. Guru baru ini bernama milosuam tetapi di kalangan warga sekolah dipanggil Cikgu Rejam saja. Cikgu Rejam berumur 25 tahun berwajah amat cantik. Tingginya sederhana lebih kurang 5 kaki 2 inci, bertubuh langsing berkulit putih kuning licin gebu.

Cikgu Rejam bertudung mengikut trend bila ke sekolah. Pipinya gebu putih kemerahan dan sentiasa senyum. Bibirnya merah merekah bak delima. Bila Cikgu Rejam melintas, harum bau minyak wangi yang dipakainya. Murid-murid lelaki sekolah kami sentiasa berbisik-bisik bila melihat Cikgu Rejam melintas. Mereka geram melihat kecantikan Cikgu Rejam. Kawan-kawanku selalu bercakap-cakap bahawa mereka selalu membayangkan Cikgu Rejam bila mereka melancap.

Cikgu Rejam menjadi inspirasi mereka bila nafsu seks mereka bangkit. Macam kawan-kawanku juga, aku selalu membayangkan Cikgu Rejam bila aku keseorangan. Bila saja wajah Cikgu Rejam berlegar di benakku, konekku akan mengeras. Sambil membayangkan Cikgu Rejam berdiri bogel di depanku, aku akan melancap sehingga maniku terpancut. Aku letih keenakan.

Cikgu Rejam menyewa sebuah rumah kampung bersama dua lagi kawannya yang juga bertugas sebagai guru di sekolahku. Bila akhir minggu biasanya Cikgu Rejam tinggal bersendirian kerana kawan-kawannya selalu pulang ke kampung mereka. Bila ke sekolah aku akan melewati rumah sewa Cikgu Rejam. Begitu juga bila pulang kerana rumah Cikgu Rejam terletak antara rumahku dengan sekolah.

Bila berjalan pulang berseorangan, aku akan meninjau-ninjau ke rumah Cikgu Rejam. Biasanya ampaian menjadi sasaranku. Bila aku pasti tiada siapa di rumah, aku akan mencuri seluar dalam yang sedang dijemur. Aku akan membelek dan membayangkan cipap Cikgu Rejam yang ranum

nantikan pendedahan yang seterusnya!!!!!!!!!!

Tanpa Nama
7 Mei 2011 1:48 AM

biol la ko ni..bahasa mak aihh mcm harem je..agak2 ko ni puak uMNGOK yg slalu fikir hal seks kot? hahahaha

cikgu BAD nk join DAP sebab nk jadi MB Negeri Sembilan...kalau PR menang dlm PRU 13 nanti...DAP N9 tengah cari calon Melayu utk jd MB N9 sekarang..bagus lah cikgu BAD, nak harap tok mad di N9 sekarang pun mcm hampeh!!

aku tak heran pun. baguslah dia tinggalkan pkr pun. pkr ni makin takde pendirian aku nengok.

hehe...mende la merepek psal milosuam ni...ko knal lak sape milosuam...hehe...uNcL3 knal milosuam ni...den da lamo membaco tulisan beliau...ado maso,den baco la...yg psal chegubard ni...den nk cito la ckit kt ekau ni ha...dio xdo nk kuar pkr...dio nk bg warning je ha...kdg2 porangai org2 bosa dlm pkr ni,mcm budak2...kito kono la togur...lau x,nnt digolakkan UMNO ha...
ni eden nyo pndpt la nie...botul atau slh...biar la...den nk gk bg pndpt...hehe...
-tumpang lalu tuan tanah-
:)

tanpa nama 7 Mei 2011 1:48 AM mmm tak sabo nak baca cite blue ko selanjutnya kahkahkah

sepanjang saya mengikuti perkembangan MiloSuam ni...saya tak dapat bezakan antara sape PKR atau PAS kat blog ni...yg pasti DAP mst xde yg nak komen dalam blog ni...sebab rata2 mahu Anuar jadi PM...tp banyak gak yg merasa diri pejuang2 agama dalam blog ni tidak bersuara untuk menaikkan Nik Aziz sebagai PM...Mana satu Pemimpin yg korang rasa paling sesuai ganti Najib meneraju negara kalau BN tumbang..?? oke la..mungkin nnt ade orang kate Anuar jd PM Nik Aziz TPM...xde pun sebaliknya...untuk merialisasikan impian ni...PR perlu sokongan DAP semestinya...ehh..Kit Siang nak bg jawatan pe erkk..? Menteri Kesihatan..??

najib, nikaziz, anwar (politikus) delete 8 May 2011 at 12:48

hmmm.... lantak kau lah bard... malaysia dh jadi mcm singapore nnti jgn salahkan mak kau ngandung,salahkan kau bodoh nak mampos... UMNO,PAS,PKR sama je...politik sial.

meLayu = malas = bodoh = bisex

hmmm.... lantak kau lah bard... malaysia dh jadi mcm singapore nnti jgn salahkan mak kau ngandung,salahkan kau bodoh nak mampos... UMNO,PAS,PKR sama je...politik sial.

meLayu = malas = bodoh = bisex

____________________________________________________________________

lantak la dia masuk parti mana pon...awat dia duduk ataih pundek pak dan mak hang ka yg hang kecoh sgt ni...??? parpukikarimak betoi la hang ni...

pundek mak hang delete 9 May 2011 at 02:05

hahaha...
meLayu=layu=malas=politik bisex=bangang=kuat rasuah=layu=melayu... hahaha... jom pakat ramai-ramai sokong DAP...


EmoticonEmoticon