Tuesday

Kematian Osama Bin Laden hanya propaganda


Sejak pagi tadi heboh di dada-dada akhbar dan media-media seluruh dunia tentang kematian orang nombor satu paling dikehendakki oleh Amerika Syarikat dan sekutunya Osama Bin Laden. Ketua kumpulan Al-Qaeda itu didakwa telah berjaya dibunuh oleh tentera Amerika dengan bantuan tentera Pakistan.

Stesen televisyen Pakistan turut menyiarkan wajah Osama Bin Laden yang didakwa telah terkorban dengan keadaan wajahnya penuh luka-luka. Berikut gambar yang dimaksudkan.




Namun begitu ternyata satu-satunya gambar yang disiarkan oleh stesen televisyen Pakistan hanyalah sebuah gambar palsu. Gambar tersebut adalah hasil gabungan dua keping gambar lain. Lihat di bawah.


Apa tujuan propaganda ini dilakukan masih dalam kajian. Apa yang pasti gambar yang disiarkan adalah gambar palsu dan bukanlah gambar Osama seperti yang digembar gemburkan. Tambah menghairankan, mayat Osama Laden dikatakan akan dikebumikan di laut, malah lokasinya dirahsiakan.

76 comments

da agak da, us mesti ada agenda lain ni, mcm mane pn us x leh lwn umprono dlm wat megic gmbr, umprono lg dhsat ada video lg

US kene belajar dari Umporno untuk membuat konspirasi

napok sangat menipunyee..kite bako jerrrr..

kan dah cakap dah,. us ni pembelit,. nak cari alasan la tu nak bunuh pemimpin2 arab yg lain

Barrack Obama kata: Justice has been done!

Pemimpin Malaysia berkata: Dunia akan lebih aman tanpa osama!

Allah berfirman:Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali.
Ali Imran ayat 28

mati-mati igt osama dah mati.....

Allah berfirman:Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai teman rapat, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman rapatnya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kepada kaum yang berlaku zalim

Saya sedikit tidak prcya Osama Bin Laden telah mati.Ini kerana jika beliau sudah mati,tentulah ad rakaman visual menunjukkan beliau ditembak dan mesti ad gambar bergerak menunjukkan jasad beliau..

Pemimimpin Malaysia...memalukan

mcm sama je penasihat us ngan umprono, kaya apco ni ye

lebih aman malaysia tanpa umporno

takdelah kecoh huru hara fitnah tk sudah2
apa kata humban umporno ke laut mcm dongeng US tu

Jangan lupa bahawa Obama ialah Napoleon moden. tANDA Yang ditunggu-tunggu dah menyerlah sebab masih nak jadi President Amerika.. Obama Lembik.. Tak patut jadi Presiden Amerika..OBAMA=UMPRONO

kat buletin umno utama tadi, sume pemimpin negara lain ckp kematian osama bukan berakhirnya keganasan.. malah kita patut lebih berhati-hati..

tapi najib je yg ckp lain.. "dunia lebih aman tanpa osama".. Najib n Rosmah = USA

us penipu! go to hell la us!
btw, mintak nak share citer ni ye admin...

Pendapat aku.. dalam hal ini Obama kena belajar dari UMNO..

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/05/osama-is-dead-well-obama-should-learn.html

hmmm nampak sangat lah ada sesuatu yang x kena, kalau fikir secara logiknye kalau ye pun nak tunjuk bukti, mengapa mesti gambar tipu ? ingat tak masa saddam husin kena tangkap ? siap ada video lagi masa askar tarik dia dari lubang bawah tanah tempat dia nyorok, video hukum bunuh pun dirakam.

ini dah la video pun takde, gambar photoshop, dah tu mayatnye nak humban ke laut lagi ? lagi satu re-election us dah dekat, maybe obama nak dapatkan sokongan rakyatnya supaya pilih dia lagi, oooppssss kenapa macam kenal je taktik ni, haha, umporno jangan terasa ok, penasihat pun apco jugak kan, haha !

kalau osama tak wujud
sapa yg buat hal pada 9/11
sampai ribuan org tak berdosa jadi mangsa hari tu
takan usa bunuh rakyat sendiri dan salahkan tok arab dan habiskan berbillion ringgit utk buru osama

hahahaha..us penipu..pegi tipu bdk2 boleh laa..zaman skrg sume dh pndai pkai photoshop..ni superimpose laa..terukk btol lah us

ntah la..kpd en. pening, kte pown tw kn sjrah usa..jd x mustahil la dye sanggup bunuh rkyat sndiri supaya dpt memulakan langkah mnguasai negara arab..dr peristiwa 11/9 tu la dye dpt msuk ngara arab kn..slow2 dye msuk kwasan ngara arab..pastu iraq..sbb dlm video the arrival pown de ckp yg osama ni hnya ciptaan us..x wujud..tp x taw la btol ke x..wallahualam..

mungkin osama mati betul tapi gambar tu je x betul

Kemugkinan besar Osama sudah mati beberapa tahun lalu.....oleh kerana objektif menghalalkan cara belum tercapai, maka US terus bom sana, bom sini!
untuk apa?? 1.ujian senjata, 2.melemahkan pejuang Islam, 3.memecahbelahkan umat Islam terutama pemimpin. bila tercapai.. senanglah mereka memasui Libya, Iran, Syaria dan menguasai sepenuhnya MINYAK negara2 Islam.

Kisah kematian Osama Bin Laden terus menerus dicanang ceritanya di saluran televisyen US. Bagaikan propaganda besar yang dirancang mereka. Seperti biasa bila mereka yang 'berkuasa' ingin mencapai objektif mereka sendiri untuk menang, pelbagai cara akan digunakan.

Seperti juga BarisaN UMporNO. Mereka akan bersungguh-sungguh mencipta cerita, mereka tidak kisah walau cerita itu fitnah dan mereka tidak takut dengan azab akhirat. Kerana mereka rasakan mereka sudah berkuasa.

Tetapi sekurang-kurangnya US tidak mencipta cerita 'longkang' seperti BarisaN UMporNO. Cerita lucah mereka telah merosakkan minda kanak-kanak di negara sendiri.

"Hentikanlah politik lucah, tumpukan pada masalah rakyat pula"

-Dr. LatiF-

sebagai seorang manusia yg hidup di muka bumi Allah ni..aku xpercaya yg osama itu wujud...ia adalh rekaan n propaganda amerika...

kepada d luar sana.. hanya allah yg mengetahui kematian osama.. malah allah juga yg bleh menghidupkan dan mematikan seseorang umat..

mati pyun ada senyummmm....

pening : kalau osama tak wujud
sapa yg buat hal pada 9/11
sampai ribuan org tak berdosa jadi mangsa hari tu
takan usa bunuh rakyat sendiri dan salahkan tok arab dan habiskan berbillion ringgit utk buru osama

bg aku mcm nilah...aku pernah terdengar satu konspirasi ayatnya mcm ni "biar terkorbanya seorang rakyat, asal bleh berkuasa 1o tahun lg, biar terkorban 10 org lg supaya dpt berkuasa 100 tahun lg!!!... jd fikir-fikirkan..jgn fening-fening...

aku rasa kan obama nie sebenarnye tak wujud la..ini semua angkara yahudi nak membunuh ulama ulama islam yg ada pada masa kini..inilah strategi yahudi.................

pening berkata...
kalau osama tak wujud
sapa yg buat hal pada 9/11
sampai ribuan org tak berdosa jadi mangsa hari tu
takan usa bunuh rakyat sendiri dan salahkan tok arab dan habiskan berbillion ringgit utk buru osama

.........................................

JAKA ulas :

kalau benar osama mati, alfatihah lah utk dia semuga peroleh syahid.

kalau tidak, maka seperti biasa zionist mencipta isu utk beberapa tujuan yg mungkin boleh difikirkan seperti berikut:

1. US malu kerana gagal membunuh osama bertahun2 walaupun teknologi canggih. jadi terpaksa cipta isu osama akhirnya dapat dibunuh dgn kehebatan perisik mereka.

2. US mencipta kematian osama dan terus mencanang berjaga2 kerana mungkin Al Qaeda akan membalas dendam. 'balas dendam' Al Qaeda inilah menjadi kunci dan sebab US akan menceroboh mana2 negara umat Islam yg lain. hidup osama pun menjadi modal US menceroboh, matinya osama pun boleh menjadi modal yg sama.

3. Osama perlukan credit utk kekalkan reputasi. kejayaan membunuh osama menaikkan imejnya dimata rakyat. kematian osama boleh digunakan utk mengukuhkan tapak di negara2 asia barat yg sedang bergolak.

...............................

KONSPIRASI 911

utk penulis PENING di atas, anda boleh baca mengenai konspirasi 911 dalam byk laman web. malah dikaji dan dibentang oleh pemikir barat sendiri. ia dianggap konspirasi terbesar US dan zionist demi kepentingan politik mereka.

bukan US bunuh rakyatnya sendiri, tetapi zionist membunuh rakyat US kerana bukankah bagi mereka manusia lain semuanya haiwan. apalah sangat 1000 lebih mangsa 911 jika dibanding dgn keuntungan mereka menakluk afghanistan dan iraq, walaupun masih bergelut dgn tentangan mujahiden disana.

MEREKA-REKA PEMBOHONGAN ADALAH KEPAKARAN DAJJAL ZIONIST

modes operandi puak zionist sama saja dgn di sini. dajjal bermaksud penipu besar. kerja konspirasi memang kepakaran mereka termasuk talibarut mereka seperti UMAPCO. setakat mereka2 video itu bukanlah susah sgt bagi mereka.

T-Rex dinasour itu pun boleh dihidupkan dengan realistik dlm filem mereka. setakat beberapa keping foto still mayat osama, budak sekolah pun boleh buat.

foto mayat osama lebih kepada lelaki 'MIRIP OSAMA'. maka perlu sangatlah obama bersumpah laknat di masjid sentul.

MORAL US TERCEMAR BILA DUNIA TIDAK PERCAYA

sama seperti umno juga, moral pembohong dunia dan dalam negara memang dipertikaikan sekelian manusia. bersusah payah obama berusaha utk tunjuk foto mayat osama kerana tahu dunia tidak percaya. sama juga bersusah payah umporno berusaha utk meyakin kan rakyat tentang video anwar.

US TIDAK MAHU PENYOKONG OSAMA KHURAFAT...hahaha

yang paling lawak ialah US kata tidak mahu penyokong osama buat khurafat kat kubur osama, maka dibuang mayat osama ke laut. beriman sungguh US ni kerana sangat menjaga akidah umat Islam supaya tidak syirik.. hahahhahahahaha

KESIMPULAN :

INI BETUL2 BUKAN COBAAAN

Lagak penipu2 ini tak ubah seperti Pendekar Mustar dalam filem Pendekar Bujang Lapuk....INI BETUL BETUL, BUKAN COBAAAAANNNNNN !

Pemimpin Malaysia sokong keganasan Amerika..

Setuju dengan JAKA, lebeh2 lagi part Obama kena buat sumpah laknat kat Masjid Sentul tu, hahahahahaa. Datang Sentul la nanti yer Obama tu.

Kepada Enche' Pening, buka mata, buka hati.

to JAKA : thanks a lot..bru nk cite kt si pening,tp JAKA dh explaind baek punyer...

kah kah kah.. sokong nga JAKA.. terbaik la bhaii

Munafik tak habis habis kalau chua soi lek macam macam di bantai dan kalau anwar menutuh depan mata pun tutup macam bangkai gajah buta mata buta hati semoga di buta kan segala nya di atas puak puak parti anutan syaitan

suka baca komen JAKA & NESLO PENING.. hehehe..
terbaek.... :)

tnpa ic 10.48

ekau mabuk ko apo? cito soi lek dah solosai tahun lopeh lai. sini cito osama, org kampung den....ekau morapu apo ko bondo?...pi la jilat bontot soi lek tu...mintakan cd sex dio sekali..den lum tgk lai

osama tu mungkin agen CIA, mgkn osama yang betul dah lama mati.. banyak spekulasi mengatakan osama adalah agen CIA. Biasa la taktik us nak wat balik agen dia..

propaganda lagi..apa lagila yang us ni nak buat.btw,thanks for pointing this out!

osama tu btul ke perjuangkn islam..membunuh sesama umat yg xberdosa..sume ni propaganda zionis je..korng bc la protokol2 zionis..klaka la bdk2 skong nuar juburi ni..plot 911 pon ade yg xtau..hehehe...pttla sng kene tpu dgn nuar juburi..byk2kn la membc skit oi..jgn asyik bc harakah,suara keadiln yg kantoi menipu psl kenyataan harun din,blog2 pembngkng je..bkk luas2 minda tu..bc blog kedua2 pihak..bc jgk psl mslh2 umat..psl isu2 dunia..jgn sibuk bc n percya je bulat2 ape org lain ckp..pttla sng kene tpu..psl osama ni..byk perdebatan psl gmba osama ni..gmba ni xreal..cr senyuman..kedudukn telinga..jmbang..keadaan gigi..mult n byk lg..sume sm dgn gmba die mase hdp..xlogik..gmba blh menipu..tp video ssh utk dimanipulasi ..

ayt ni nape xterpkai kt nuar juburi yg kerap kali ke us jmpe geng2 zionis die..n nape org2 pas xpkai ayt ni sedangkn pas byk ikt ckp dap..

Allah berfirman:Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali.
Ali Imran ayat 28

pandai pulak guna ayat tu....

umno apco mca mic parti dayak dll........bukan teman rapat kafir juga ke....belajar tk abis

anwar pergi jumpa yahudi kat us...najib tk pernh jumpa presiden us ke? mahathir tk pernh ke?

belaajr lagi la

Elok juga cerita ni keluar..kalau osama tak mati sebenarnya....osama lah yg lebih mudah untuk merancang...kalau betul osama mati sekalipun,saya tak nampak agenda kumpulan mereka untuk membela agama islam terhenti serta merta selagi US sendiri tidak berhenti membunuh orang2 islam...lihat Iraq,Afghan,Bosnia dan kini di Libya. Tq

yes osama xmati lagi

osama tak mati dya masih hidup , dan pasti aka terus kan perjuangan islam yang suci alah huakbar

OSAMA BUKAN WUJUD PON REKAAN YAHUDI & US JE... PAHAM2 JELA TAKTIK YAHUDI NAK HANCURKAN ISLAM...

sila saksikan dokumentari yang bertajuk The Arrivals hasil nukilan Noreagaa and Achernahr...this documentary will make u think about all da' controversy happen in our world...

alahai korang ni..
org duk cita pasal propaganda OSama & US, tp korang duk cita pasal parti politik Malaysia skrg ni.

ang nk cita,cita la kt blog yg ada isu parti politik tu.
xpayah la nk duk semak cakap segala kt cni.
ada akai ka...??

apaaa daaa!

Kenapa US benci sangat kat Osama, kenapa Israel benci sangat kat Hammas dan kenapa UMNO benci sangat kat PAS. Sampai PM kata dunia akan aman tanpa osama. tolong beri comen sikit

dunia zionist dan dajjal memang akan aman tanpa adanya pejuang2 islam.

islam memang menjadi ancaman besar kepada zionist akhir zaman. satu2nya agama perjuangan yg tidak dapat dikalahkan. dan saat kehancuran dajjal hampir tiba, kerana itu mereka sgt benci kapda hamas, pas dan semua golongan yg memperjuangkan kebenaran keadilan dan islam.

garis pemisah semakin jelas..yg menyokong kebenaran dan yg menyokong thoghut.
umno? tentulah bersama US dan thoghut. dan apco

apa kata umporno...sila sila

adakah kita kenal sapa osama sbenarnya? dr us juga lah yg mempromasikan osama kita dgar cita semuanya dr brita us yg d siarkan semula dr arus pedana kjaan pro us. berita d tv skrng x habis2 menyiarkan berita mnyokong berita dr us, negara islam jenis apa tah yg gmbira kematian saudara seagama yg d bunuh yahudi d nasarni.

dlm youtube pn ada pic osama.....masa muda2...agen amerika yg di high ligt sbgai pelampau islam...hanya rekaan

Kita Bakor jer!!!!!!!!!!!!

PELAWOK-PELAWOK BELAKER... AYUH LA KITE ORNG2 MUDA BUKA MATA,BUKA MINDA & BUKA HATI .. APEKAH KEADAAN KITE SEBAGAI HAMBA ALLAH SEKARANG,,

Pemimpin Malaysia sokong keganasan Amerika..

rokbelukar said.
...............................................

mn anjing2 NAJIB??ade ke pg skong kematian saudara seislam..nmpk sgt kepala hotak yahudi...klu takot ngn obama pom jgnla ckp cm 2 bahalol ko najib!!ini lah BN n UMNO yg puak2 pencacai najis suka n skong!!mati jd cm karman al-tartuk bru ko tahu...atas dunia blh lah ckp..pgampu us n yahudi...aku nk tny dunia nih aman ke ngn adnye us n yahudi???mangkok??

malu betul dgn PM malaysia.. mgeluarkan knyataan yg mnampakkan kejahilan dan tiadanya sentimen sbg mslim.. adakah mslim adalah pganas wahai pak jib???

PM malaysia sayangkan nama pada agama..bongok..

OSAMA TU BAIK KE JAHAT
AS TU BAIK KE JAHAT
YG DOK BOM SANA SINI TU KATA DUNIA AL QAEDA PUNYA KERJA SAMPAI KAT BALI PUN DIA BOM
BETUL KA .KENAPA ORG YG BUAT SERANGAN NI TAK MAHU TAMPIL KEDEPAN TAPI DOK BUAT KERJA SEMBUNYI MACAM PENGECUT.AASYIK DOK TIKAM DARI BELAKANG
KALAU BERANI KELUARLAH TUNJUK MUKA

polik sungguh janggut osama. statik je dari hidup smpai mati. kla mati kene bom ke, kene serang ke msti la jggut tu dah serabai je. kuang2. weh . allah ciptkan tanah utk tanam org nape nk tnm kt laut lak. dah xde tanah kosong ke hape.

nme aku shahrunnizar..
bagus gak kate pmimpin kita tu.. aman dunia..
knpe aman? sebab ada org kata osama agen CIA..
betul ke tak tu aku tak tau..
tapi aku tetap tak suka keganasan..
love peace.. kalau kita nak berperang, meh kita g berperang kat palestine.
knape al-qaeda tak nak serang Israel? tak ke pelik?
al-qaeda kan gentle.. better die tolong negara yg kritikal cam palestin utk serang Israel.. bantu Islam yg lain..
kalau dia serang US pun ape die dapat.. coz ade org Islam lg kat sane..
logik la.. USA sengaja nak wujudkan konspirasi..

KENAPA ORG KITA NAK TAK BERSATU UNTUK HAPUSKAN KEGANASAN SEDANGKAN YG AKU TAHU ORG ISLAM YG PALING BANYAK KAT DUNIA
KITA DOK SALAHKAN ORG LAIN
SEDANGKAN ORG KITA DOK PERANG DOK BUNUH SESAMA SENDIRI.
BILA ORG LAIN BUAT NAYA KITA DOK MAKI DIAORANG
BILA ORG KITA SENDIRI BUAT SALAH KITA MASIH DOK MAKI ORG LAIN TAPI DOK SOKONG LAGI ORG KITA
AGAKNYA KITA AJE MANUSIA BAIK
TAPI ORG LAIN LAIN SEMUA JAHAT KOT

Assalamualaikum...menurut video nih http://www.youtube.com/watch?v=i00FZzmBV60&feature=related Osama dikatakan tidak wujud sama sekali.... -Hamba Allah-

perigat manafaat delete 3 May 2011 at 23:30

assalamualaikum kepada semua umat islam jika benar osama ladin dah kembali ke rahmatullah,
maka apa kita umat islam tuggu lagi mai kita pakat- pakat bangun beramal kembali , bersungguh2 dengan agama kita yang hak islam yang diredai Allah s.w.t. cara nabi Muhammad s.a.w.Pegang sungguh2 dengan Sunnah, pasti Allah akan bangkitkan seorang pemimpin yang di tunggu2 untuk menyatukan umat ini , memimpin umat agar selamat di dunia dan akhirat yang abadi. Insyaallah.

salam....hanya ALLAH saje yang tau ape yang berlaku disebalik semua ni...ya ALLAH,selamatkanlh kami umat islam........

bersatu la umat islam,jgn berpecah belah kerana politik..org kafik suka tgk kita bertengkar sesama sendiri..

Rosli - Yang paling penting, tindakan daripada kita sebagai iktibar dan pengajaran..daripada semua kejadian ini. Sekiranya kita masih di tahap yang lama dari segi ibadah dan ilmu, janganlah berangan-angan untuk kalahkan kaum menentang dan membenci Islam..

assalamualaikum suma umat islam seluruh dunia...harap umat islam bersaabar...sebab obama sekarang berusaha mau menceroboh negara islam...sebab meraka xda jalan mau buat propaganda mereka...jadi dengan terbunuhnya osama dia sudah ketawa besar..apa yg penting sebenarnya osama tu x wujud...mereka sengaja mereka2 cerita..entah osamakah...atau obama.......kalo betullah osama punya cerita ni...kita sebagai umat islam sedekahkanlah apa yg patut...assalamualaikum

Tok Janggut Tanpa Misai delete 5 May 2011 at 05:13

mykhalis berkata...

yupp..samada untuk mematikan watak osama ladin tak pernah wujud samasekali..




AKU SOKONG!!!!!!!!!!!!!!!!!! ade ke Osama Neh?? btul ade ke..wkwkw

Mudah2n.... allah melaknat kafir laknatullah n juga org2 y bersama org kafir yg memecah belah agama allah.
Jihat fisabitullah...
ALLAHU AKHBAR!!!!!

obama terpengaruh ngan tranfomers die ingat osama tu megatron

kalau sesiapa mahu tahu...osama itu sebenarnya ajen CIA...nama sbnrnya dia Tim Osman....CIA sengaja mencipta watak osama untuk dia dgn tujuan bg menghalalkan tindakan amerika menyerang dan menghpuskan umat islam kononnya ats nama perang memerangi keganasan......di samping itu...amerika skrng sudah sibuk mencari imam mahdi..sebab tu..mereka main serang aje negara di mana ada penempatAN org islam...point nya.....mudah2han bedilAN peluru atau roket mereka akan terkena pada imam mahadi.......sedarla semua...........Pasal osama aka tim osaman tu..cuba check kat you tube...taip tim osman aka osama.....

kalu osama wujud, n meninggal.. insyaallah mati syahid.. n dia wujud still hidup, alhamdullilah. kalau dia x wujud, hnya propaganda us, astagfirullah.. mudah crita.. ni duk pokpek2 bnyk crita duk gaduh, last2 kuar psal politik plok.
hok pasal politik kita nih, untuk PM, Perdana Menate kita tuh.. org2 tua ada berkata kalu bodoh, jgn ckp supaya x nmpak kebodohan.. tgk, nmpak doh eh PM ni bodo.

Sbgaimana aku tdk percaya Osama dalang serangan 9/11,bgtulah aku tdk percaya sama sekali Osama yg kucintai mati dibunuh oleh komando US..

TAHU TAK APA TUJUAN AMERIKA NAK BUANG MAYAT OSAMA KE LAUT YG LOKASINYA TIDAK DIKETAHUI? TUJUANNYA ADALAH UTK MENGELAK ORG LAIN MENDAPATKAN MAYAT OBAMA UTK DIKENALPASTI DNA..NYA. jIKA DIKESAN DNA MAYAT TERSEBUT TIDAK SEPADAN DGN PROFILE DNA OSAMA YG SEBENAR MAKA HELAH AMERIKA AKAN TERBONGKAR BHW OSAMA BELUM MATI ATAU SELAMA INI OSAMA SEMEMANGNYA TIDAK WUJUD....MACAM UMNO(BN) JUGA KAN...SIAPA YG AJAR KALAU BUKAN UPCO...HEHEH

aku rse kalu korg berani menyuarakn pe yg korg bincg2 kt ats ni pd semua,lg bgus dr tersorok kt cni je..
brapa ramai la sgt yg bce entry ni..
kalu nk bg kesedaran..biar la sampai semua yg tau.

berita kat tv3 pun tunjuk gambar ni jugak

Andainya seorang pejuang islam itu syahid di jalan Allah tidaklah menjadi isu yang besar kerna jika niatnya kerna Allah surga idaman menjadi santapan. Wahai umat islam...kenapa kita lemah kala ini ??? adakah senjata?politik ? kewangan ? kekuasaan ? itu tiada kita miliki ????? fikirlah renungkanlah apakah kejayaan seorang islam itu bersama2 dengan Allah s.w.t fikirkanlah sahabat2 Nabi s.a.w melalui sejarah ....Orang kafir dahulu sangat gentar dengan org islam kerna apa??????Iman mereka dekat dengan Allah 2 rakaat menjanjikan apa yg mereka hajati .....ambillah fikir sebagaimana fikir Nabi s.a.w .....

kenapa percaya dgn kata2 si MURTAD


EmoticonEmoticon