Orang gila cabar DAP keluar dari Pakatan Rakyat!

SEBELUM ni gua selalu cakap United Malay No Otak ni "parti orang gila" pasal apa gua cakap macam tu? Pasal ramai orang gila meroyan dalam tu, ramai orang tak ada otak yang dok sokong parti tu. Lu orang boleh tengok sendiri dengan mata kepala lu orang.

Pemimpin-pemimpin parti United Malay No Otak ni walaupun parti dia sendiri tak terjaga, diorang tak henti-henti menyebok dengan parti orang lain. Sebelum ni gila meroyan nak ajak Parti Islam se-Malaysia, PAS bergabung untuk buat negara perpaduan. Lepas tu si Bibir Merah Presiden United Malay No Otak kata "tak apalah, tak mahu masuk Barisan Nyanyok tak apa tapi keluarlah dari Pakatan Rakyat".

Bila gagal mengajak PAS bergabung dengan Barisan Nyanyok, United Malay No Otak cuba pula memujuk DAP untuk menyertai Barisan Nyanyok rujuk sini [Umno pujuk DAP]

Sekarang ni pulak, adalah sorang "orang gila" merangkap orang nombor 2 dalam parti United Malay No Otak cabar DAP untuk keluar dari Pakatan Rakyat untuk membuktikan bahawa DAP "anak jantan" what the fish? Lihatlah betapa meroyannya parti "orang gila" ni? [Malaysiakini]



Cuba lu orang tengok sendiri dan fikir-fikirkan, Gerombolan songkok tinggi tiga jengkal ni tak habis-habis menyebok dengan parti orang. Kutuk-kutuk PAS sesat, PAS permainkan agama, PAS jahat, PAS tak hensem, PAS nak jual negara, dan macam-macamlah tapi ajak juga PAS join Barisan Nyanyok. Macam tu juga dengan DAP, kutuk-kutuk DAP lepas tu pujuk-pujuk What The Fish?

Sifirnya mudah je bhai, inilah taktik yang diamalkan oleh yahudi dan orang-orang kafir untuk menakluk negara-negara Islam, menghapuskan sistem Khalifah. Taktik ini dinamakan "taktik pecah dan perintah". Lu orang kena ingat, siapa penasihat United Malay No Otak? APCO beb, si bibir merah sanggup bayar RM77 juta setahun kepada yahudi APCO untuk bagi nasihat politik dan pemerintahan.

Maka tak hairanlah United Malay No Otak gunakan taktik Yahudi "PECAH dan PERINTAH" untuk terus berkuasa dan menjajah kepala otak lu orang yang tak mampu berfikir dengan TV3 suku dan media-media arus perdana yang lain.

RentaP© "Yahudi bhai, Yahudi ni bab pecah dan perintah memang power..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan