Saturday

Pertubuhan Muslim Malaysia kecam kenyataan Najib


Sebelum ini Najib Tun Razak dengan lantang mengeluarkan kenyataan yang jelas sekali menunjukkan bahawa dirinya seorang "kaki bodek" Amerika Syarikat. Najib tanpa rasa bersalah berkata "Dunia akan lebih selamat dengan kematian Osama Laden" sebagai menunjukkan tanda sokongan mutlak kepada Amerika terhadap pembunuhan Osama [Malaysiakini].

Namun begitu Tun Mahathir yang jelas selama ini seorang yang anti Amerika dan Yahudi mengeluarkan kenyataan sebaliknya yang jelas sekali berlawanan dengan kenyataan Najib apabila menyifatkan Amerika sebagai tidak bertamadun apabila membunuh Osama Laden yang tidak bersenjata [Msian Insider].

Hari ini Portal Malaysian Insider melaporkan bahawa sebuah badan induk Pertubuhan Muslim Malaysia mengecam pemimpin-pemimpin Islam khususnya Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kerana memperkatakan bahawa dunia ini lebih selamat selepas kematian Osama [Msian Insider].

Jelas sekali Najib menunjukkan bahawa dirinya hanyalah seorang Perdana Menteri yang tidak mempunyai prinsip, dan mengikut telunjuk Amerika Syarikat. Putih kata Amerika maka putihlah kata beliau. Beliau yang kononnya menuduh orang lain sebagai tali barut Amerika, namun diri sendiri jelas sekali menunjukkan sokongan tidak berbelah bagi kepada Amerika.

Ini yang dinamakan "memburukkan orang lain untuk menggambarkan diri sendiri baik" ibarat seekor ayam berkokok namun ekornya terpalit taik.

ReJaM© "Apa yang jelas Najib hanyalah boneka Amerika"

22 comments

pada mulanya terkejut juga..berbeza betul cara pemikiran PM kita dengan orang lain.. rasanya,, dia sorang je yang rasa camtu.. sedangkan tidak ada bukti kukuh osama wat keganasan kecuali kenyataan amarika.. tak sangka memang najib penyokong kepada amerika tulen

Ron 97 naik..ron 95 turun

Semua orang tau Najib ni boneka Amerika. Apa kata Amerika dia angguk je. Nak jumpa Barack Obama pun sanggup bayar juta-juta.

::sedih ada PM camni...ntah...sengaja butakan hati dan mata utk tgk kebenaran..

Mengaku islam ,tp menghina penjuang Allah. Hina dimata US tdk mengapa tp diangkat dan dimulia kan oleh Allah dijannah kerana membela agamaNYA. Allahuakbar!

knape la dia kuarkn knyataan cmtu,ad gax pm cmnih...

Janji poket Najib dan Rosmah si rambut besaq tu masuk..memang terkejut dengan kenyataan Najib hari tu kerana dia secara terang2 menunjuk bahawa agama islam di dunia ni bersikap kejam dan zalim terhadap bangsa Yahudi.Ingatkan dia nak bela la osama laden.last2 dia kata plak macam tu.Kaum kerabat dia plak boleh plak dok diam2 dan hanya tersenyum sedangkan depa semua tu islam..sah la menteri2 dan perdana menteri di malaysia ni hanya jadi Pak Turut Amarika.kalau Najib cakap dia Mati.Malaysia Aman tu memang sunggoh..

tidak kiralah osama itu konspirasi CIA atau bukan tetapi najib perlu berhati2 dalam memberi kenyataan yg melibatkan sensiviti islam itu sendiri..

aku menunggu2 pernyataan akhbar anwar tentang isu osama

Artikel Panas : Generasi Melayu Baru Yang Buta Sejarah, Di Mana Silap Kita?

erm, pndapt aku..osama ni wujud ke?? yakin ke korang ngan kewujudn osama?? osama ni ciptaan yahudi n US je.. diorang nak matikan watak osama ni coz nak bukak cite baru plak versi obama, coz osama ni cite bush..da lapuk..maybe si najib cakap camtu coz tau osama ni rekaan n taknak org islam ditipu dan dibodohkan ngan watak rekaan US n yahudi.. osama ni watak yg penting utk yahudi n US serang negara islam atas nama keamanan.. maybe pakistan target diorang lepas ni..
p/s: jgn pandang aku sbg pro BN

-pemerhati politik-

admin or sape2, tolong siasat betul2 sape osama tu, n kaji ape yg menarik perhatian US n Yahudi kat pakistan tu... or sengaja porak perandakan pakistan kerana
1.pakistan merupakan negara yg mempunyai/sedang membangunkan senjata nuklear..
2.negara Islam
3.taliban kuat di pakistan, sengaja nak taliban perang ngan tentera pakistan

Ade jugak org bodoh yg tanya Osama tu wujud ke tidak.

Name je pemerhati politik.

ah,,, israel yg wat bnde terang xpenah lak ak dgr die kecam habis-habisan,,,, osama yg ntah btol ntah x die wat,, steady jew najib ckp,,,, berambus r ko~

Tidak kira Osama wujud atau tidak , statment begitu tidak perlu dikeluarkan oleh PM.

ops... lupe kan pernah kate Ikhwanul Muslikun dan Syeikh Dr Yusuf Al Qardhawi pengganas? Siapa yang kate ye?

Smartphone : Risiko "privasi" pengguna terdedah.


Pendakwah di Pintu Neraka

.

sepanjang saya mengikuti perkembangan MiloSuam ni...saya tak dapat bezakan antara sape PKR atau PAS kat blog ni...yg pasti DAP mst xde yg nak komen dalam blog ni...sebab rata2 mahu Anuar jadi PM...tp banyak gak yg merasa diri pejuang2 agama dalam blog ni tidak bersuara untuk menaikkan Nik Aziz sebagai PM...Mana satu Pemimpin yg korang rasa paling sesuai ganti Najib meneraju negara kalau BN tumbang..?? oke la..mungkin nnt ade orang kate Anuar jd PM Nik Aziz TPM...xde pun sebaliknya...untuk merialisasikan impian ni...PR perlu sokongan DAP semestinya...ehh..Kit Siang nak bg jawatan pe erkk..? Menteri Kesihatan..??

Alah, najib jahat ke, minyak naik ke aku jamin 100% pilihan raya nanti BN gak menang..... cakap benci tapi undi..... rakyat kita masih lagi takut nk berubah..... bukan bru skrg BN buat hal.... tapi cmtu la.... BN mng mng dan mng..... rakyat yg x pandai buat keputusan.... hampeh

-bosan dgn org yg kate BN jht tp p/raya BN mng gak

Aku sokong kata-kata tanpa nama 6:59. Betui ribu2 kali. Rakyat takut buat perubahan. Takut mundur, takut tak kaya, takut tak boleh tengok konsert, takut kena pakai tudung, takut tak boleh masuk AF, Mentor, Idola Kecil, takut tak boleh minum, judi dan entah ape2 takut lagi......Kesian. Kaya dalam kehinaan Allah.

maka janganlah engkau taati orang-orang kafir, dan berjuanglah terhadap mereka dengannya (al-Quran) dengan (semangat) perjuangan yang besar

Al-Furqan : 52

mana pecacai UmNo...xde pun komen korg ngan isu ni...

mula2 letak bunga kat kubur attartuk.. pastu kata ikhwanul muslimin ngan yusuf qardawi pengganas.. pastu kata kematian osama memberi keamanan dunia.. apa pasal nie.. sah memang sah lembu amerika nie..

renung2kan dan fikir2kan...

najib tu dr awal memang nampak da bakal2 jd boneka usa tp tak tau sapa bongok yg p undi dia..

Mujahid shah alam,
selama mana kita membiarkan kospirasi RAHMAN yang terakhir itu kekal,selama itulah kita berada dibawah telunjuk umnoapco,kita wajib bersatu menumbangkan boneka yang ada kerana teory freemension telah bertapak dimalaysia ini semenjak 1930 lagi,ini membuktikan bahawa umnoupco telah mengetahui dan melindungi perkara ini selama mana mereka memerintah negara ini selagi itulah mereka merestuinya.kebebasan media pengampu adalah wadah yg terbaik buat umnoapco untuk merosak pemikiran generasi muda supaya keburukan mereka dapat dikaburi.

Syabas kepada rakan dan taulan didlm memperjuangkan matlamat rakyat malaysia untuk mengubah pemerintahan malaysia serta mengubah hala tuju yg sebenar buat rakyat untuk rakyat.

salam refomasi dari saya.

woi najib,,jadi kapir r ko sane..ag elok..

jgn la kite mengkapirkn org yg sedia kapir


EmoticonEmoticon