PM Najib main dam aji dengan Dj Radio hot FM



Di dalam usahanya untuk mendekatkan diri kepada rakyat terutamanya golongan muda bagi mempersiapkan diri menghadapi Pilihanraya Umum ke 13, Perdana Menteri Najib Tun Razak, terpaksa muncul di Radio Hot FM pagi ini. DJ Hot FM seperti biasa penuh dengan gelak ketawa mengampu Perdana Menteri saat mereka berbual.

Apa yang menarik, demi menggambarkan diri beliau sebagai seorang Perdana Menteri yang "sporting" terhadap orang muda, Najib sanggup bermain dam aji bersama Faizal Ismail, DJ Hot FM (Namun portal Malaysiakini menulis Najib bermain catur).

Inilah gaya ahli politik. Mereka sanggup bertukar-tukar wajah, bertukar-tukar rupa dan perangai demi memenangi hati pengundi dan rakyat Malaysia keseluruhannya. Rakyat yang tertipu akan terpesona dengan gaya ini meskipun baru semalam kerajaan sekali lagi menaikkan harga minyak sebanyak RM0.20 di saat harga minyak dunia mengalami penurunan.

Kononnya harga minyak RON97 diapungkan harganya mengikut harga minyak dunia, tetapi jelas di depan mata dan batang hidung bahawa kerajaan telah menaikkan harga RON97 di saat harga minyak dunia sedang mengalami penurunan. Rakyat yang kurang cerdik akan terus tertipu, lebih-lebih lagi dengan sandiwara "Orang politik bermain dam aji".


ReJaM© "Untuk menaikkan harga RON95 barangkali Najib akan menyertai pertandingan fesyen pula"


Update: Baru lepas terbaca blog sahabat yang bengang tahap bengong kerana mesejnya yang dihantar di dalam ruangan chat Hot FM tidak dikeluarkan, hanya mesej membodek yang dipaparkan di 8TV. Rujuk sini [AmenoWorld]

Post a Comment

97 Comments

  1. dramaking...
    topeng boleh tukar macam2 rupa... tp muka dan wajah sebenar tak bleh..biarpun di plastik sejiri kan.DNA tetap sama.hahahaha..
    walaupun rupa mu tidak kukenal tetapi bibirmerah mu tetap menjadi pujaan hati marocco..

    Fast Furious 5

    ReplyDelete
  2. dam aji erk..sapa menang.. mesti najib ni...makan tiga nampak.... boleh demam....

    Chelsea intai cesc fabregas

    ReplyDelete
  3. check mate!

    ReplyDelete
  4. Program Umrah ke tanah suci bersama YAB Dato' Sri Najib Tun Hj Razak.....???


    jom!!

    ReplyDelete
  5. apa kata Najib nek motor rempit sesama lak...

    ReplyDelete
  6. saja kasi mng tu.... wakkakakakakkakkakaka

    ReplyDelete
  7. syyyhhhh. diam2 sudah. bini aku tak tau ni. dia ada kat obersi. kalu dia tau aku pi main dam mampus

    ReplyDelete
  8. najib klah la...

    ReplyDelete
  9. PM kena lah join mat rempit ronda2 Dataran.... kata nak dekati rakyat kan....lepas main dam aji ape kata PM main buah carrom lak....

    ReplyDelete
  10. sebelum ni belalang pernah jumpa faizal naik kereta dgn meletakkan bendera PKR d hadapan keretanya...

    kejadian tu sewaktu pilihan raya kecil permatang pauh, anwar bertanding utk gantikan wan azizah...

    ReplyDelete
  11. pagi td htfm boring sket... biler letak citer politik camni la jadi...

    ReplyDelete
  12. tu laa org kalau dah hati busok mcm bangkai, PM main dam aji pon nak kata org tu berpura-pura la, nak pancing rakyat la, strategi PRU13...lepas tu kait kan dengan minyakk.. Mmg MiLo Suam ni baekkk panggil MiLo LongKang je. jenis Hati busok sampai kiamat, tak pernah fikir positif.

    ReplyDelete
  13. Saya cukup benci dengan UMNO. Tapi saya melihat ini sebagai satu pendekatan/strategi yang cukup bijak oleh Najib.

    Nak menang pilihanraya kena ada strategi yang bijak. Macam mana dengan approach pimpinan kita? Maaf cakap, tidak seperti zaman mendekati Pilihanraya 2008 dulu, pendekatan/strategi & approached pada pengundi/rakyat TIDAK ADA yang segar.

    ReplyDelete
  14. memang suam blog ni...ngutuk org pagi jumaat...huhu

    ReplyDelete
  15. tu laa org kalau dah hati busok mcm bangkai, PM main dam aji pon nak kata org tu berpura-pura la, nak pancing rakyat la, strategi PRU13...lepas tu kait kan dengan minyakk.. Mmg MiLo Suam ni baekkk panggil MiLo LongKang je. jenis Hati busok sampai kiamat, tak pernah fikir positif.

    ===============================================

    Jadi apa agaknya sebab Najib main Dam Aji di Hot FM? Apa sebab Hot FM tapis mesej-mesej yang mengkritiknya? Adakah dengan najib bermain Dam Aji, maka harga minyak yang baru dinaikkan akan turun? Atau dgn Najib bermain dam aji, maka gaji rakyat akan meningkat untuk menampung kenaikkan harga minyak? Marilah jawab jangan lari pulak...

    Sebab tu biasanya komen-komen bodoh tanpa nama ni aku delete je.. buat menyemak.. nak merapu boleh, dipersilakan, tapi letaklah nama, jangan mengarut mencarut lepas tu lari, komen pakai nama lain pulak... tu bacul namanya...

    ReplyDelete
  16. buat bertenang..bwu balik masjid ni kan...

    ReplyDelete
  17. RAKYAT SIBUK DAN TERHIMBIT DGN HARGA MINYAK DAN BARANGAN YG SEMAKIN NAIK TAPI PM SEMPAT NAK MAIN DAM LAGI...TERUSKAN USAHAMU YG MEMUALKAN INI...

    ReplyDelete
  18. HEHEHE...PENUH KEPURA-PURAAN NAJIB NI...

    ReplyDelete
  19. nnti msk dlm kokurikulum dam haji wajib main..hahahaha

    ReplyDelete
  20. org umno bacul gile deret pkai anonymous, try baca blog papagomo diorg tau letak ayat2 spin pastu depa blah. takot pakai nma sbb kalau kena org pkr bg hujah xbleh jwb pkai nama anon xde r malu sgt kah3

    umno bangang dlu kini selamanya

    ReplyDelete
  21. org main dam pun ko nk politikkan...ko lg layak jd ahli politik la admin...hahahahaha.....zzz
    bg la info yg membangun ckit

    ReplyDelete
  22. Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...!

    ReplyDelete
  23. admin,sori 2 say..but ur intention seem 2 be full of hatred
    tolg jelaskan psl info yg aku dgr umno,dap,pap,ngn pkr sbenarnye catur yahudi...aku rase mcm btul....tersirat dan tersurat...xde ke ulama2 muda yg power kt m'sia ni yg mampu bersuara?

    ReplyDelete
  24. UMNO SEMARANG6 May 2011 at 15:38

    ORG UMNO X BACUL LA, INGAT HUJAH PR KUAT SGT KE.. MMG PN PR BYK AIR LIUR JE HASILNYE XDE, INSYAALLAH MALAYSIA NI XKN JTUH KE TGN ORG YG XLAYAK JADIK PEMIMPIN.. BIA LA PR DENGAN NEGERI2 NYA..

    ReplyDelete
  25. tolg jelaskan psl info yg aku dgr umno,dap,pap,ngn pkr sbenarnye catur yahudi...aku rase mcm btul....tersirat dan tersurat...xde ke ulama2 muda yg power kt m'sia ni yg mampu bersuara?

    source: http://milosuam.blogspot.com/2011/05/pm-najib-main-dam-aji-dengan-dj-radio.html#ixzz1LYWAqkXw
    ----------------------------------------------------------------
    pANDAI2 JER KO WAT ANDAIAN.... YG BTUL2 PELACUR YAHUDI TU UMNO NGAN PAP SAJER..... YG LAIN TU KONFOM TAK.....REJAM BAGI FAKTA.... SBB MMG ADA FAKTA KAN....

    ReplyDelete
  26. apa la blog ni. apa je pm buat semuanya tak betul.

    malas nak cakaplah. apa2 pun aku taknak PKR / DAP memerintah Malaysia tercinta ni.

    PAS ok lagi ada pendirian. Takbir!!!

    PAS tolonglah keluar dari PR. aku memang menyampah dgn PKR n DAP ni.

    ReplyDelete
  27. UMNO AYER HITAM6 May 2011 at 15:59

    MMG PN SEPATUTNYA KITA TOLAK PKR NG DAP NI. PAS KENE LA TETAP

    PENDIRIANNYA. INSYAALLAH XTERCAPAI HAJAT AN ALJUB NAK JADI PM

    ORANG YANG RENDAH AKHLAK NYA X LAYAK JADIK PEMIMPIN. BANYAK SANGAT

    KES NYA KAT MAHKAMAH, SUME PASAL AKHLAKNYA.

    ReplyDelete
  28. bertenang admin. die main dam aji je pun.. hilangkan sikit sifat hasad tu hari jumaat nih.

    ReplyDelete
  29. RAKYAT SIBUK DAN TERHIMBIT DGN HARGA MINYAK DAN BARANGAN YG SEMAKIN NAIK TAPI PM SEMPAT NAK MAIN DAM LAGI...TERUSKAN USAHAMU YG MEMUALKAN INI..

    --------------------------------------------------------------------
    sdr Odeen. apa yg ko merepek ni. ko ingat sesuka hati je ke PM nak naikkan harga minyak? ada la sebabnya. yg naik tu pun ron97 je . tu sebab minyak tu ikut harga pasaran. ko mesti tak belajar ekonomi dulu kan.

    lagi satu, dia main dam aji tu sebab hot fm jemput dia dtg situ & salah satu aktiviti nya dia main dam dgn faizal. bukannya dia main dam tu 24 jam. bodoh punya oreen.

    yang ko kaitkan harga minyak dgn dam aji apa pasal la. langsung takde kena mengena. ko ni memang tau nak membangkang je kan oreen.

    ReplyDelete
  30. kpd dato T. 2:25pm

    ko ni memangla dasar org kuat PKR kan. tau nak mengutuk je. sedar la diri tu sikit. ko punya pemimpin tu pun bukannya senonoh perangainya pun.

    ReplyDelete
  31. pakatan haram telah berjaya menghapuskan hak keistimewaan orang melayu. bayangkan ini belum lagi mereka memerintah kerajaan pusat. mendahalui senarai pertama, di perak mb yang bengong nizar memberi 400 hektar kepada sjkc, tiada apa-apa peruntukan kepada sjkt, sekolah rakyat (yang pas punya pun dia tak bagi) dan sk. 999tahun cagaran hak milik geran untuk tanah yang dimiliki olih kaum cina, sehingga sultan perak terpaksa mendapatkan balik kuasa kepada mb yang berjuang untuk rakyat. di penang jangan cerita lah dah cina perentah lagi la kuat dia rodok melayu. di selangor keldaian dap dah memulakan langkah mengikut cara yang bengong nizar. maka apabila ikut langkah yang bengong jadilah dia yang bahlol.

    ReplyDelete
  32. pakatan haram telah berjaya menghapuskan hak keistimewaan orang melayu. bayangkan ini belum lagi mereka memerintah kerajaan pusat. mendahalui senarai pertama, di perak mb yang bengong nizar memberi 400 hektar kepada sjkc, tiada apa-apa peruntukan kepada sjkt, sekolah rakyat (yang pas punya pun dia tak bagi) dan sk. 999tahun cagaran hak milik geran untuk tanah yang dimiliki olih kaum cina, sehingga sultan perak terpaksa mendapatkan balik kuasa kepada mb yang berjuang untuk rakyat. di penang jangan cerita lah dah cina perentah lagi la kuat dia rodok melayu. di selangor keldaian dap dah memulakan langkah mengikut cara yang bengong nizar. maka apabila ikut langkah yang bengong jadilah dia yang bahlol.

    penulis tahap bangkai camni pun ada......
    celaka yahudi, celaka umno.....

    ReplyDelete
  33. 3 GOLONGAN SONGKOK TINGGI DALAM NI

    terdapat 3 golongan umporno dalam ni:
    a. yg berterus terang declare diri dgnkata2 lucah dan hujah2 purba yg lapuk dan tidak perlu dijawab lagi.

    b. yg konon tidak mahu campur bab politik dgn alasan semua parti sama saja. jenis ni kecewa kerana akidah umporno mereka rasa tergugat tp masih nostalgia dgn umno. kalau tkcampur politik kenapa masuk blog mcm ni?

    c. yg terbaru. jenis yg kempen PAS baik, mesti keluar PR. kononnya DAP dan PKR tak bagus. dulu kata PAS sesat lah, mengkafirlah, fanatik lah, sekarang PAS baik sangat.

    3 jenis umporno ni sesuai dgn Datuk T la.

    KEMPEN MEMUJUK PAS KELUAR PR, PERBUATAN LEMBU

    PAS tidak perlu keluar dari PR. PAS mesti kekal dgn PR. kekuatan ialah apabila ada kesatuan. apa guna bersama umno kalau konsep keadilan dan hapus penyelewengan pun mereka masih tidak dapat amalkan?

    PAS PERLU KEKAL DALAM PR

    persefahaman perjuangan ke arah Malaysia yg lebih adil, bersih dari rasuah, salahguna kuasa dan menolak kezaliman, mengembalikan hak rakyat yg dibolot kapitalis negara telah menjadi persetujuan bersama. penegakkan hukum Islam akan mengikut juga satu masa nanti. ia memakan masa kerana ia perlu diikuti dgn pendidikan berterusan kepada rakyat.

    ANWAR PEMIMPIN TERUJI DAN DIFITNAH KOTOR, LAYAK JADI PM

    anwar mempunyai kredibiliti utk memimpin negara. kerana itu dia ditakuti dan pelbagai usaha diguna, halal dan haram, demi utk menjatuhkan dia.

    puak umporno hanya menyambung lidah syaitan dgn mengatakan anwar tidak layak jadi PM kerana masalah moral.

    UMPORNO KECEWA SEMUA TEKTIK KOTOR GAGAL UTK SURUH ANWAR PENCEN POLITIK

    ternyata mereka kecewa kerana gagal membukti secara undang2, maka terus menerus menggunakan cara saikologi dan provokasi bacul utk terus menerus tidak mengendah proseding mahkamah dan hukum agama.

    kempen anwar bermasalah moral terus dimainkan tanpa mempeduli semua hujah yg mempertikaikan.

    UMPORNO : PEKAK BISU DAN BUTA HATI

    jelas golongan ini terdesak politik lantas memekakkan telinga yg sudah pekak, membutakan mata yg sudah buta dan menutup pintu hati yg sudah memang hitam legam.

    KATA-KATA HIKMAT :

    semua hati, gelaplah masa depan di dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  34. ....................../??/)
    ....................,/?..//
    .................../....//
    ............./??/'...'/???`??
    ........../'/.../..../......./??\
    ........('(...?...?.... ?~/'...')
    ........\.................'......../
    .........'\'...\............ _.??
    ............\...............(
    ..............\.............\

    YOU ANWAR DAN PR....
    PAKATAN ALJUBUR...
    KETUA PUN MORAL JIJIK...INIKAN PULA PARA AHLI DAN PENYOKONGNYA mcm paria...fuck offf!!!

    ReplyDelete
  35. anon 6 Mei 2011 4:35 PM ape pasal ko meroyan???? jd pencacai dap la pakatan haram ni....ko gi masok blog papa gomo....gambar tote nuar tergantung org mcm tu ko nak angkat jd p.m??? aiyo22222222.....x sabar aku nak tgk kalu dap pgang malaysia....jadi barua pencacai la kaum melayu di bumi tanah melayu ni....sadis22222. pajak la tanah 999 pada kaum cina...sampai kan sultan perak tarik balik....ko xbce paper ke??? hr tgk blog milo suam....otak ko pon jd suam2 berlendir...

    ReplyDelete
  36. ....................../??/)
    ....................,/?..//
    .................../....//
    ............./??/'...'/???`??
    ........../'/.../..../......./??\
    ........('(...?...?.... ?~/'...')
    ........\.................'......../
    .........'\'...\............ _.??
    ............\...............(
    ..............\.............\

    TO ANJING PENCACAI UMNO....
    BARISAN NERAKA...
    KETUA, MENTERI MAJORITI MORAL JIJIK...SAMALAH DENGAN AHLI DAN PENYOKONGNYA mcm paria...FUCKOSS!!!

    ReplyDelete
  37. yess baru dah kata...


    CONTOH TERBAIK UMPORNO : TANPA NAMA 6 Mei 2011 4:50 PM

    lihat saja contoh terbaik penyokong desperate umporno ini.

    bila hujah sudah kalah, otak kering diperah, hati sudah marah

    maka tiada kata2 bistari dapat disembah

    hilang sudah tatasusila

    lenyap sudah nilai budaya

    darah diresapi iblis laknatullah

    maka hanya kata2 kotor yg bisa diluah.

    KATA2 UMPORNO SETARAF ISI DUBUR ANWAR

    selalu sangat mengutuk dubur anwar, maka kata2 umporno semuanya bertaraf...

    ..BENDA YG KELUAR DARI DUBUR ANWAR..

    malah lebih busuk dan beracun lagi. lebih bertoksid.


    ALHADULILLAH SYUKUR NIKMAT, KEPADA TUHAN YANG MEMBERI RAHMAT..
    OOO OOOO OOO (ikut lagu nasyid)

    syukur ya Allah di atas balasan kecil mu kepada mereka setakat ini.

    ReplyDelete
  38. hahahahha..bodonye la bdk milo ni..psl ni pon nk politikkn..bile ms plak terpkse pergi..dh fafau yg ajk..die pegi la...main dam pon ko nk politikkn..dlu die lawak kg baru main congkak dgn mak cik tu rilek je..ni bkn psl ape2..die just layan pelawaan rakyt biasa...tu je..xmcm nuar juburi..ade satu mjlis aritu..mkn mlm dgn die siap kene baya lg...bodo nk mampus..ko xpyh delete tau komen aku ni bdk milo yg lembut...hahahaha...artikel bodo mcm lembu..

    ReplyDelete
  39. Aiseyman MILO...main dam aji pulak lu nak politikkan.. main bontot dengan pelacur amacam?? peace! :)

    ReplyDelete
  40. MMG ADE SESETENGAH GOL YG SOH PAS KLUAR PAKATAN
    TAPI TAHUKAH MEREKA BAHAWA PR ADA BANYAK PEMIMPIN BERKALIBER..BUAT APA NAK SIBUK MASOK AMNO SEKIRANYA BENAR ANWAR ADE MASALAH MORAL..
    KALAU TIDAK PON, DIA MMG LAYAK JADI PM..

    AT LEAST DIE XDE BINI YG SUKE NYIBUK2 CAM KAK MAH..

    HAHAHA..


    -ANONIMIS-

    ReplyDelete
  41. Wei MILO...hang isi minyak Ron 97 ke Ron 95?? kalau setakat isi Ron 95 toksah dok sibuk hasut orang kat dlm ni la. Ron 97 tu lantak la bagi orang kaya kaya je isi. nak naik rm3 sekali pun ada aku kesah. Janji ada alternatif yg lebih murah mcm ron 95. kalau kerajaan tak bagi alternatif boleh la ko nak melalak kat sini!!!

    ReplyDelete
  42. hhahaha..artikel bdk milo syok sendri..artikel ni xde kene mngena lngsung dgn rkyt..minyk br turn arini..penyelarasan plak tiap satu hb...adoila...terbukti bdk pr ni bdo..xkn tiap ari nk ubah2 hrga..hahaha..manyak bolo ini olang

    ReplyDelete
  43. kalau dah nama pencacai nuar tu begitulah tahap pemikirannya! paling lawak isu 'baling tisu' dalam video seks anuwar tu. Bila aku suruh refer explanation kat blog MiM, terus kena delete komen aku. padahal bukan ada aku guna bahasa kesat pun. Nampak sangat sudah ter'trap' dan kemaluan besarrr di situ!

    Khas buat JAKA! Umno ajak PAS bergabung bukannya hadap sangat dengan undi korang. Takde PAS pun Umno/BN boleh terus perintah negara ni. Terimalah kenyataan ini dengan akal fikiran! matlamat nak ajak gabung tu cuma satu...nak Melayu terus KUAT dan 'hidup'! Bilamana kaum cina sibuk bersatu, melayu berpecah belah! kalau dah orang jumud macam ko ni Jaka nak politikkan benda ni, lantaklah. nanti masa depan anak cucu sendiri belum tentu. jangan kelak mengemis di bumi sendiri. Hidup Melayu!

    ReplyDelete
  44. to JAKA (pencacai PKR yg perasan diri dia bagus) 4:36

    ko ingat ko bagus sgt ke? ko ingat PR bagus sgt ke? konon kata umno rasuah la, seleweng la. Ko ingat PKR tak seleweng/rasuah ke kt selangor ni? Ko ingat DAP bersih ke kt penang tu? Jawapan dia…PPPPTTTTUUUUUUIIIIIIIIII

    kelakao la ko ni JAKA pak tongko…kah kah kah…

    ReplyDelete
  45. hahaha...dapat Haji dengan main dam...bila la dia nak pi wat Haji kat Mekah?...duit banyak2 x mampu lagi ke?

    ReplyDelete
  46. Eleh.Cuba kalau yang datang kat radio tu Nik Aziz.Terlucut serban la pak aji PAS,PR semua dok puji.Mungkin mereka akan kata "tengok la..nik aziz dekat dengan rakyat bawahan...geng2 umno sibuk kumpul harta..bla bla bla.."

    Oi pencacai PR...kalau korang nak tengok korang tu betul atau tidak...hanya ada satu cara.

    Apa-apa yang BN buat,tak kira la apapun,sebelum korang mengutuk,CUBA BAYANGKAN,JIKA PR yang buat BENDA YANG SAMA.

    Kalau PR BUAT benda yang sama korang puji,memang cibai la korang ni.Kesian betul.Cepat,pegi selamatkan punaisihat korang tu.Melenting je sejak dua menjak ni.Woha!

    ReplyDelete
  47. tanpa nama 5:52

    ko ni kalau nak kutuk buat la research dulu. PM dah lama buat haji la. baik ko bertaubat cepat2..
    lagi satu apa kaitan dam aji dengan buat haji kat mekah. ni la perangai pencacai PR yang kejenye hanya nak mengutuk pemimpin je membabi buta.
    kesian...

    ReplyDelete
  48. milo suam ni dah takde idea dah nak kutuk PM...isu main dam aji pun jadi...kah kah kah...

    ReplyDelete
  49. kalau dah nama pencacai nuar tu begitulah tahap pemikirannya! paling lawak isu 'baling tisu' dalam video seks anuwar tu. Bila aku suruh refer explanation kat blog MiM, terus kena delete komen aku. padahal bukan ada aku guna bahasa kesat pun. Nampak sangat sudah ter'trap' dan kemaluan besarrr di situ!

    Khas buat JAKA! Umno ajak PAS bergabung bukannya hadap sangat dengan undi korang. Takde PAS pun Umno/BN boleh terus perintah negara ni. Terimalah kenyataan ini dengan akal fikiran! matlamat nak ajak gabung tu cuma satu...nak Melayu terus KUAT dan 'hidup'! Bilamana kaum cina sibuk bersatu, melayu berpecah belah! kalau dah orang jumud macam ko ni Jaka nak politikkan benda ni, lantaklah. nanti masa depan anak cucu sendiri belum tentu. jangan kelak mengemis di bumi sendiri. Hidup Melayu!

    6 Mei 2011 5:49 PM
    _____________________________

    hahaha..lawaknyer baling tisu....ko nak refer blog Mim tuh pasal tisu.. dia ade ke dlm video seks anwar tuh dia tau sgt pasal tisu?
    Eskay yg ade dlm video tuh pun ckp cam org mabuk n putar belit... inikan blog camtu..ahaha..adeilaa...bengap mentega gak ko nih...

    ko kena ingat Umno bleh perintah sebab adenya MCA,MIC,PBB & lain2... klu dorang keluar..xdenya nak boleh perintah..lagipun Pas semer melayu dan kalah ngan umno jer..klu PAS menang semer...Melayu gak perintah bai...jgn jumud skg... nak sokong melayu biarlah ambik pemimpin membela rakyat bukan menyusahkn rakyat..umno membela kroni2 je...

    tiap2 PRU kita yg memangkah dan memilih dorang...seharusnya mereka merencanakan program2 utk rakyat... tp yg tinggal dlm umno skg semernya haprak & xleh harap!!pepun, Allah swt jugaklah yg memberi kuasa memerintah kepada siapa yg dikehendaki-Nya sebagai amanah dan ujian...Firaun yg perintah lebih 1000 tahun pun boleh tumbang dgn kuasa Allah swt, apatah lagi umno porno kan??


    -Amri-

    ReplyDelete
  50. tanpa nama 6.00
    Ada aku mention nama PM ke kt komen aku?...kalau dh pegi buat Haji Alhamdulillah la..lagi satu bila dh balik buat Haji tu..berubah la..tinggalla yg buruk2 tu...Klu dh dapat Hajjah tu..cuba2 la bertudung...ish3,cepatnya ko melenting.

    ReplyDelete
  51. Amri, aku takyah bagi PR perintah selangor 1000 tahun la tak sampai 5 tahun dah mcm huru hara dah kat selangor ni. Belum lagi cerita pasal nasib melayu kat penang!

    Aku mmg percaya cerita pasal baling tisu tu bila aku bukak blog milo ni sampai aku baca explanation MiM. Be open la beb. Jgn nak be one sided saja. Explanation MiM mmg logik dan sukar disangkal. Ko baca ke tak? Kalau tak baca jgn la cakap bnyk. Tapi kalau dah baca mmg ko nak kata itu mmg pesta baling tisu, ko mmg confirm taksub pr la. Tak guna nak debat kat sini.

    Ko kata pilihlah pemimpin melayu yg membela rakyat. Ok skrg ni pemimpin melayu yg ada dlm kerajaan tak membela melayu, rasuah semua kan? Ko rasa sapa lah yg layak jadi pemimpin sebenarnya? Nik aziz? hadi awang? Anuwar brahim? Azmin ali????

    ReplyDelete
  52. najib,dam aji tak bawa perintah negara.baik main dam aji dgn rosmah aja

    ReplyDelete
  53. tanpa nama 6:41

    kah kah kah..dah terang lagi bersuluh..takkan ko ckp pasal faizal nak buat haji plak..hahaha..nak cover line ke???

    ReplyDelete
  54. budak2 umno komen asek nak mengamuk..cakap mencarut carut..

    ReplyDelete
  55. aku rasa Amri mesti kata Lim Kit Siang paling seswaiii memimpin negara! wakakakakak

    ReplyDelete
  56. aku rasa kalau anwar jadi PM abis tonggang tebalik malaysia ni..ngeri siut..tak sanggup aku weiiii

    ReplyDelete
  57. ehhh karpal singh lagi seswaiiii la jadik PM. dia pandai poosinggg! musti malaysia punya ekonomi jadi number one in the world. musti bilangan kuil dan gereja bertambah di malaysia.

    ReplyDelete
  58. Kalau Anuwar jadik PM, kena jaga baik-baik anak-anak teruna dan anak-anak dara kita beb! "Mesti Pandang Belakang Selalu"!

    ReplyDelete
  59. Tanpa Nama berkata...
    aku rasa Amri mesti kata Lim Kit Siang paling seswaiii memimpin negara! wakakakakak

    6 Mei 2011 7:07 PM

    _______________________

    tak ar..aku rase Chua soi lek paling layak memimpin negara..wakaka...

    -Amri-

    ReplyDelete
  60. Amri, aku takyah bagi PR perintah selangor 1000 tahun la tak sampai 5 tahun dah mcm huru hara dah kat selangor ni. Belum lagi cerita pasal nasib melayu kat penang!

    Aku mmg percaya cerita pasal baling tisu tu bila aku bukak blog milo ni sampai aku baca explanation MiM. Be open la beb. Jgn nak be one sided saja. Explanation MiM mmg logik dan sukar disangkal. Ko baca ke tak? Kalau tak baca jgn la cakap bnyk. Tapi kalau dah baca mmg ko nak kata itu mmg pesta baling tisu, ko mmg confirm taksub pr la. Tak guna nak debat kat sini.

    Ko kata pilihlah pemimpin melayu yg membela rakyat. Ok skrg ni pemimpin melayu yg ada dlm kerajaan tak membela melayu, rasuah semua kan? Ko rasa sapa lah yg layak jadi pemimpin sebenarnya? Nik aziz? hadi awang? Anuwar brahim? Azmin ali????

    6 Mei 2011 6:58 PM
    ______________________-

    Ape yg huru hara kat selangor tu melainkan provokasi dari media kerajaan??? di Johor,Pahang,Melaka & lain2 negeri BN xkecoh sebab pe? media massa la kan??

    explanation sape2 boleh wat bai melainkn org tuh ade kat situ!!
    kena kipas la..kena aircond la..mcm bodoh je alasan...ko tak pk ke motif org alih tisu tu utk ape??...

    yeps..wat masa nih DSAI paling layak coz penglmn dia...kedua pemimpin dr PAS... klu dlm umno yg aku tgk paling layak lepas najib RM (rosmah mansor) coz dia kan firt lady dan mungkin dia wanita pertama jadi PM malaysia kelak...apemacam? ahaha.. :D


    -amri-

    ReplyDelete
  61. Halo AMRI...Chua Soi Lek dan MCA tu sebahagian je dari BN. Melayu still in power beb! Tapi kalo ko tgk DAP dalam Pakatan...siapa yg pimpin siapa sebenarnya?? Aku kesian sebab Melayu dalam PR dok kerja menjilat jubor Cina tu je!! Aduyaiiii...ko pun tergolong spesis jilat jubor Kit Siang dan Guan Eng ker?? Malu aku beb bangsa aku diperlakukan seperti tu!

    ReplyDelete
  62. "yeps..wat masa nih DSAI paling layak coz penglmn dia...kedua pemimpin dr PAS"

    Lawak terbaekkk abad ini dari AMRI! Ce cite pasal pengalaman DSAI selain dari pengalaman dia meliwat, melanggan pelacur, menyetubuh bini Azmin....semua orang ada kekurangan masing2 termasuk pemimpin dalam kerajaan skrg. Yg sempurna hanya Yang Maha Esa. Tapi aku tak boleh terima pemimpin jenis Anuwar ni. Sorry la beb. Dulu aku mmg penyokong DSAI....aku terpukau dgr setiap ceramah dia...sampai lah aku tersedar dari mimpi di siang hariku! He's a bastard. Sorry beb. Best fren dia semua lari dari dia pasai apa? Zul Nordin, Nalla, Ezam, Eskay...mungkin u akan kata semua dibayar oleh BN. Ye lah...semua pun dibayar oleh BN je lah. Semua BN je lah yang salah. Yg konspirasi. Tapi bila kena bab pemimpin kerajaan, korang kata..haa...dah kena laknat tuhan la tu! Adusss!

    ReplyDelete
  63. Halo AMRI...Chua Soi Lek dan MCA tu sebahagian je dari BN. Melayu still in power beb! Tapi kalo ko tgk DAP dalam Pakatan...siapa yg pimpin siapa sebenarnya?? Aku kesian sebab Melayu dalam PR dok kerja menjilat jubor Cina tu je!! Aduyaiiii...ko pun tergolong spesis jilat jubor Kit Siang dan Guan Eng ker?? Malu aku beb bangsa aku diperlakukan seperti tu!

    _______________________

    Elok ko hentikanlah hujah2 fitnah jilat jubo & video seks... klu ko fhm agama dan berpegang pd Alquran & sunnah, ko xkan terpedaya fitnah2 camtu dgn mudah melainkn dgn bukti dan saksi.. bukan pengakuan org2 munafik.... dlm sejarah islam byk teladan..

    Pasal sebahagian dari BN ar UMNO luluskan judi kat kelantan dan pasal sebahagian dari BN ar umno terikut2 dan menjadi kuda tunggangan MCA<MIC<PPP<Gerakan & lain2 parti lagi... ko tgk UMNO je dlm BN.. ko tak tgk parti lain2 bila bergabung dan berkuasa dlm Menteri Kabinet jadi mcm PKR je bai... ape cer???

    sekurang2 dlm PR ade juga PAS gologn ilmuan agama & ulama utk menegur setiap kesalahan dan perbuatan mungkar ahli...dalam BN ape yg ada dan tinggal?? pemimpin melayu yg diperbodohkan seperti isu PKFZ??? bape billion duit rakyat lesap dicuri? Bekas Menteri Pengangkutan Tan Sri Chan Kong Choy ni parti ape bai??? DAP ke???

    -Amri-

    ReplyDelete
  64. "explanation sape2 boleh wat bai melainkn org tuh ade kat situ!!
    kena kipas la..kena aircond la..mcm bodoh je alasan...ko tak pk ke motif org alih tisu tu utk ape??..."

    Orang yang ada kat situ Eskay pun korang tak caya apa dia cakap...ko nak sapa lagi ada kat situ bengong AMRI??? Takkan la ada bnyk frame tisu berterbangan dalam video tu?? Ada ke orang yg bodoh nak buat video tu sambil baling-baling tisu?? Pikirlah logiknya BODO! Yg nak alih kotak tisu pun nak kena ada motif kerr??? Aku pun kadang2 alih jugak kotak tisu dalam bilik aku. Ishhh...dan kalau betul itu video rekaan dan siap ada director yg duduk situ...apahal dia nak enter frame dengan mintak tisu dan baling tisu bagai??? kan cacat jadiknya video tu nanti??? adakah ko akan kata lepas ni director video ni tak pro? Alooo...ko pi tgk balik frame by frame video tu dan tgklah benda putih yg konon tisu tu berterbangan dalam bnyk scene...tisukah?? bodohkah director porno tu nak baling tisu bnyk2??? fikir dan jawab guna kepala otak bukan kepala lutut!

    ReplyDelete
  65. merapu meraban ajer org UMPOPRNO kat sini.. tah ape2 bdk tadika pun gelak baca komen mentah dorang ni.....

    ReplyDelete
  66. Alooo...ko pi tgk balik frame by frame video tu dan tgklah benda putih yg konon tisu tu berterbangan dalam bnyk scene...tisukah?? bodohkah director porno tu nak baling tisu bnyk2??? fikir dan jawab guna kepala otak bukan kepala lutut!

    -------------------------------------------------------------------
    eiii bangang nak pertahankan biaq betui2.....aku tgk video tu pakai screen besar... 70 inci,,, sah dan benar.... terdapat 1 kali baling tissue... lps kotak tissu si pelakun tu bg kat pengarah.. yg lain2 belalang terbang... dan rama2 serta serangga terbang.. ini mmg konform... aku berani sumpah....

    ReplyDelete
  67. aku pun tak paham dgn org umno nie yg kutuk melayu jilat jubur cina napa padahal org umno bagi cina mca gerakan projek juta juta tapalak pas tu mintak sedakah kat dia org najib nie tak layak jadi pemimpin rasuah kuat seks kuat tipu kuat ko takan tak kenal rosmah ahli keluarga dia pun dia buang siap nak bunh lagi nak anak dia darah daging dia ini agaknya yg di bangga kan oleh org umno.lagi aku nak tanya kenapa rahim thamby chik rogol budak bawah umur korang tak bising malah di agung agung kan kenapa bila scandal balak masa zaman khalil yaakob di tutup pas tu nak selamat kan dia di lantik jadi yg dipertua melaka kenapa.banyak lagi kalu nak di ceritakan tapi jenis umno nie la tak mau berdebat pasal kesalahan diri sendiri padahal dia lupa pemimpin tu org melayu juga tapi nama je islam tapi tak ikut pun suruhan yang maha kuasa.............

    ReplyDelete
  68. Lawak terbaekkk abad ini dari AMRI! Ce cite pasal pengalaman DSAI selain dari pengalaman dia meliwat, melanggan pelacur, menyetubuh bini Azmin....semua orang ada kekurangan masing2 termasuk pemimpin dalam kerajaan skrg. Yg sempurna hanya Yang Maha Esa. Tapi aku tak boleh terima pemimpin jenis Anuwar ni. Sorry la beb. Dulu aku mmg penyokong DSAI....aku terpukau dgr setiap ceramah dia...sampai lah aku tersedar dari mimpi di siang hariku! He's a bastard. Sorry beb. Best fren dia semua lari dari dia pasai apa? Zul Nordin, Nalla, Ezam, Eskay...mungkin u akan kata semua dibayar oleh BN. Ye lah...semua pun dibayar oleh BN je lah. Semua BN je lah yang salah. Yg konspirasi. Tapi bila kena bab pemimpin kerajaan, korang kata..haa...dah kena laknat tuhan la tu! Adusss!

    ____________________

    hahaha..lawaknyer.... ko ade bukti ke anwar meliwat bai? klu xde jgnlah memandai....aku pun boleh ckp najib meliwat ko klu camtu..

    Eskay lari pun xkan ko xtau bai coz pasal projek jmbtn bngkok dia la..anwar xnak tlg...yg boleh tlg umno je...xkan xphm..ahaks..


    -amri-

    ReplyDelete
  69. anjing-anjing dan babi-babi pembangkang kat sini semuanya dah makan..?

    ReplyDelete
  70. pembangkang negeri ppinang , selangor , kedah dan kelantan kot yg ko maksudkan???....depa makan rasuah laa, tk makan nasi

    ReplyDelete
  71. anti yahudi berkata...
    aku pun tak paham dgn org umno nie yg kutuk melayu jilat jubur cina napa padahal org umno bagi cina mca gerakan projek juta juta tapalak pas tu mintak sedakah kat dia org najib nie tak layak jadi pemimpin rasuah kuat seks kuat tipu kuat ko takan tak kenal rosmah ahli keluarga dia pun dia buang siap nak bunh lagi nak anak dia darah daging dia ini agaknya yg di bangga kan oleh org umno.lagi aku nak tanya kenapa rahim thamby chik rogol budak bawah umur korang tak bising malah di agung agung kan kenapa bila scandal balak masa zaman khalil yaakob di tutup pas tu nak selamat kan dia di lantik jadi yg dipertua melaka kenapa.banyak lagi kalu nak di ceritakan tapi jenis umno nie la tak mau berdebat pasal kesalahan diri sendiri padahal dia lupa pemimpin tu org melayu juga tapi nama je islam tapi tak ikut pun suruhan yang maha kuasa.........
    _________________

    Tepat sekali ape yg ko ckp tuh... Anwar memilih menentang kemungkaran dlm umno...tp pencacai2 umno ingat anwar menentng melayu sebaaimana dakwaan pemimpin dorang...

    biaslah pemimpin umno..pegang al-quran n sumpah cam org kristian pegang bible n sumpah jugak..tp xpaham ape yg ada dlm al-quran dan perintah Allah swt... Allah swt soh tutup aurat..mcm2 alasan dan pusing2 citer... perinth dan hukum Allah swt pun pemimpin umno berani menentang inikn pulak gologn2 ulama,ustaz2 & adik beradik dan sedara mara sendiri...astagfirullahalazim..


    -amri-

    ReplyDelete
  72. pening tengok komensi pencacai bn ni.ko ada bukti anuar liwat pelacur....jangan anggap komen korang berasas dan ada bukti.dengar aja kata najib,eskay dgn media pencacai tu..bukti x ada

    ReplyDelete
  73. pening tengok komensi pencacai bn ni.ko ada bukti anuar liwat pelacur....jangan anggap komen korang berasas dan ada bukti.dengar aja kata najib,eskay dgn media pencacai tu..bukti x ada

    __________________

    Biasalah pemimpin2 umno terkenal ngan bidaah2 "sumpah" dorang....

    1. kisah isteri nabi SAW yakni Aishah pernah difitnah berzina ngan sufian.. Nabi hampir2 percaya fitnah tu sebelum firman Allah turun supaya siasat betul2.. xde plak nabi SAW soh mereka "Bersumpah"...

    2. kisah nabi musa..rakyat mereka berzina dan wat maksiat.. Allah swt xturunkan hujan...Nabi musa mendesak rakyatnya wat maksiat keluar dan mengaku... tp hamba Allah swt bertaubat dlm hati dan menerima taubat hambanya coz xnak membuka aibnya...

    dlm kes anwar.. pemimpin2 umno dgn "bangga" memfitnah dan membuka aib anwar dgn liwat dan zina tanpa bukti saksi dan menghebahkannya dgn bersumpah itu satu tuntutan agama bukan bidaah.. apekah "aib" xde dlm diri pemimpin umno?? gamaknya mereka ingat anwar penzina dan peliwat akan merosakn negara... tapi klu mak nyah2 bersepah2 kat KL dan hari2 harian metro , intenet citer kes berzina dan tangkap khalwat remaja,pemimpin umno, dan artis xper..Rosmah peluk cium terang2 Lee chong wei xper.. sebab Azab Allah ke atas anwar je..camtu agaknya!!

    -Amri-

    ReplyDelete
  74. crystal clear kan dulu kes altantuya...high profile case, tp sekelip mata setel...mana pegi razak baginda si kambing hitam? penah nmpak muka insp. azila? btol ke kna hang or tengah hang out kt hawaii ke swiss ke...

    polis cri suspek sebar klip seks eskay kt internet, yg tv3 dok tayang2 tu x slh ke?

    Eskay sendri admit ade dlm klip tu, pa hal dia kt situ?..kalau x ska awal2 lg dia halang...bkn nk mengaibkan org...

    jd eskay pls tell m'sia your motive off all this??

    ReplyDelete
  75. Tanpa Nama

    Khas buat JAKA! Umno ajak PAS bergabung bukannya hadap sangat dengan undi korang. Takde PAS pun Umno/BN boleh terus perintah negara ni. Terimalah kenyataan ini dengan akal fikiran! matlamat nak ajak gabung tu cuma satu...nak Melayu terus KUAT dan 'hidup'! Bilamana kaum cina sibuk bersatu, melayu berpecah belah! kalau dah orang jumud macam ko ni Jaka nak politikkan benda ni, lantaklah. nanti masa depan anak cucu sendiri belum tentu. jangan kelak mengemis di bumi sendiri. Hidup Melayu!

    6 Mei 2011 5:49 PM

    ...............................................

    JAKA jawab :

    tq tq kerana respon tulisan hamba. Tak jawab nanti takut rasa tak dilayan pula kan. Kesian pula hamba, terpaksa layan kejap la. Tapi jgn jawab balik sebab dah lari topik ni.. kita kena hormat tuan milosuam yg masih bagi ruang umporno menulis.

    Kiamat dua kali pun media umporno takkan bagi peluang PR bersuara secara adil. Dah dasar zionist apa nk buat kan.

    KEPADA TANPA NAMA 5:49 pm DI ATAS

    terserlah kesombongan umporno anda. Ajak bersatu tapi cakap bukan harap undi PAS pula.

    Matlamat ajak gabung utk melayu terus KUAT dan hidup. Hhhahaha geli ketiak hamba la.

    BEBERAPA SOALAN PENTING SEBELUM AJAK PAS GABUNG

    1. sebelum ajak PAS bersatu, apakah umno parti bersatu? Segala perpecahan melayu adalah hasil tangan umno terutama zaman mahathir. PKR hasil tangan umno juga. S46 hasil kerja umno. Malah PAS pernah bersama BN tetapi dikhianati maka PAS keluar.

    2.sebelum ajak PAS bersatu, selesaikan dulu kejahatan umno pada PAS. Selesaikan kes pembunuhan beramai2 Memali, selesaikan kes rompakan wang royalti minyak kelantan.

    Boleh ke kita terima perompak utk berbaik2 sedangkan wang rompakan belum di pulangkan? Bukankah kelantan majoriti melayu dan islam, kenapa sabotaj bangsa sendiri?

    3.Hendak bersatu atas dasar apa? Apa kitab bersatu atas nama melayu? Mengapa tidak mahu bersatu atas dasar islam?

    Firman Allah swt,' Berpegang teguhlah dgn tali Allah dan jangan kamu berpecah belah'. Pegang tali Allah dulu baru cakap bersatu, bukan pegang tali melayu yg tak ujud tu. kenapa faham ayat sekerat-sekerat?

    4.Istiharkan gencatan senjata dulu dgn PR terutama PAS baru ajak bersatu. Tiap hari media umporno hentam PR termasuk PAS tapi tunjuk baik nak bersatu. Lembuuuuu !

    5.Kenapa ajak PAS saja bersatu? Kenapa tak ajak PKR sekali? PKR pun ramai melayu malah ramai bekas umno. Dalam DAP pun ada melayu.

    6.Cina bersatu adalah kempen umno menakut2kan org melayu, kalau ye pun kenapa cemburu? Kenapa tak tanya mcmana mereka bersatu? Adakah MCA fitnah dan zalimi DAP seteruk umno buat pada PKR dan anwar?

    Adakah MCA hari2 memburukkan DAP PPinang dan Lim Guan Eng sepertimana umno buat pada PKR dan anwar? MCA hormati DAP walaupun tidak berkuasa di PPinang. Adakah umno bersikap serupa terhadap parti melayu PAS dan PKR yg berkuasa?

    7.Hamba ada 18 hujah lagi, tapi tak perlu tulis sebab menghormati tuan milosuam yg berjasa ini.

    ANAK CUCU MENGEMIS KERANA TOLAK UMNO?

    Geli lagi ketiak hamba ni. Sikit saja la nk jawab. Melayu hilang kuasa di Singapura kerja siapa? Melayu menjadi bangsat di PPinang siapa yg memerintah lama sebelum ini? Melayu Pattani jadi mangsa kezaliman siam, angkara siapa yg meminggirkan/menolak Pattani masuk wilayah malaysia?

    Sekarang pun melayu sudah mengemis dan ketinggalan selepas umno memerintah setengah abad. Sekarang pun asyik merintih melayu terancam, melayu dalam bahaya, apa umno buat selama setengah abad memerintah?

    apa lagi kalau tidak penyelewengan sana sini, kenapa nak takut2kan org melayu kununnnn masa depan yg belum pasti lebih teruk kalau PR memerintah?

    umporno tak habis2 ajar org melayu percaya tok nujum. masa depan bukan terjamin dgn menyertai umno tapi terjamin dgn berpegang teguh dgn tali Allah.

    Sudahlah umno, busukla.....pergi mandi!

    ReplyDelete
  76. even aku x brape suka dgn mahathirisme, tp at least die ade style of leadership, even pembangkang pon respect dia...xde de tun hasmah dok sibuk g kempen ke ape..cool je..x mcm yg la ni...xnk cmpur politik, tp dok sibuk kempen kt kerdau dlu, apa hal????

    ReplyDelete
  77. JAKI berkata...
    to JAKA (pencacai PKR yg perasan diri dia bagus) 4:36

    ko ingat ko bagus sgt ke? ko ingat PR bagus sgt ke? konon kata umno rasuah la, seleweng la. Ko ingat PKR tak seleweng/rasuah ke kt selangor ni? Ko ingat DAP bersih ke kt penang tu? Jawapan dia…PPPPTTTTUUUUUUIIIIIIIIII

    kelakao la ko ni JAKA pak tongko…kah kah kah…
    6 Mei 2011 5:51 PM

    ...............................................

    JAKA jawab :

    hamba rasa terharu dgn Jaki, kembang pun ada. Hihihihh

    JAKA bermakna jejaka. yg sudah pastinya segak dan hensem serta mumayiz mcm anwar dan hamba lah.

    JAKI bermakna cemburu , hasad dengki dan busuk hati dan mungkin belum mumayiz.


    MALU HAMBA DENGAN PUJIAN JAKI..ehek ehek

    Dengan rendah hati hamba ucapkan terima kasih kerana memuji hamba bagus, cuma penyampaian dalam bentuk cemburu dan dengkilah, sebab memang umporno begitu sikpanya. Cina bersatu umno cemburu, cina tak jahat sangat mcm umno buat kat bangsa sendiri(PAS dan PKR), tidak pula umno cemburu.

    Kalaulah penyokong paling bawah PR seperti hamba ini dianggap bagus oleh Jaki, maka sudah tentulah pemimpin PR di atas lebih lagi hebatnya, terutama DS Anwar Ibrahim.

    PR MEMANG TIDAK RASUAH DAN SELEWENG

    PR sentiasa 24 jam dipantau umno. Macam US pantau osama juga. Tidak ada peluang utk PR menyeleweng dan rasuah, pasti SPRM dan POLIS naik kereta Formula 1 utk cekup pemimpin PR dengan segera, tidak boleh tangguh walau seminit.

    Ingat semula 2 ekor katak PKR di Perak yg rasuah. Tapi bila mereka lompat ke umno, ewaaaaahh senyap je kes tu. Umno tak kisah terima org rasuah sebab memang umno jamban rasuah.

    HAMBA MEMPELAWA JAKI BERGABUNG

    JAKI.... hamba pelawa tuan hamba bergabung dgn hamba utk bersatu atas perjuangan Islam dan menegak keadilan.

    Kita bersatu atas nama kebenaran......
    JAKA&JAKI vs LEMBU2 PENIPU BANGSA..

    Amiiinnnnn.

    Tak lupa juga sahabat hamba AMRI dan lain2 yg memang sudah lama sedar dan celik mata hati terhadap kebusukan umno dan bn selama ini.


    INGAT SEJARAH MELAKA SELEPAS ZAMAN HANG TUAH INI :

    seorg pemimpin melayu rogol anak bangsa sendiri tetapi mangsa dibela oleh seorg pemimpin cina.

    dan kini pemimpin itu keluar dari pertapaan membawa imej moral yg tinggi menegak kebenaran dgn menayang video lucah. hihihi lebih lawak dari Spongebob laaa

    PERINGATAN :

    harap jgn jawab tulisan hamba ini demi menghormati tuan milosuam, pembela keadilan kerana sudah lari dari tajuk.

    ReplyDelete
  78. fuhh mmg sempoi la lu jaka..respect la der....x sbr tnggu respon nya...jwb dik non, jgn x jwb..huhu

    ReplyDelete
  79. anjing-anjing dan babi-babi pembangkang kat sini semuanya dah makan..?

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    mcm scrip drama lak, aku tolong sambungkan la skrip ni.

    "anjing2 dan babi2 yg aku bela semua da diberi makan" kata ahchong kepada bapak iblis yg sedang mejilat2 pingan najis umprono.
    "wahai bapak iblis mlm td ada x g ikut eskling wat sumpah" tanya ahchong pula, bapak iblis dengan marahny menjawab.
    "ko ni sibuk la aku tgh sok jilat najis n daging saudara aku yg baru kojol ni,"

    ReplyDelete
  80. Harga minyak di Ireland dan UK sekarang juga tengah naik. Sekadar naik 20sen di Malaysia apalah sangat.

    ReplyDelete
  81. Wei Jaka ko explain panjang2 tapi pointless la. Aku tanya satu je soalan pendek, apasal ek anuwar tk saman eskay dgn ummi hafilda ye kalau diorang sebar fitnah pasal anuwar? Anuwar kan suka bab saman menyaman ni.

    ReplyDelete
  82. Aku pun nak tumpang tanya soklan, apasal anuwar dgn jijah taknak tunjuk jam omega yg diorang kata ada dlm simpanan diorang? Musykil la.

    ReplyDelete
  83. Masa hilang dari twitter 2 jam pun tak jawab jugak. Alah bang nuar sporting la bang....kenapa nak main cak cak pulak. Jgn la kata soalan2 ni tak relevan. Rakyat nak tahu kebenaran bang. Senang nak pangkah mana satu nanti bila election.

    ReplyDelete
  84. AmRi ko kalau nak temberang pun agak agak la! Ko tgk video seks nuwar kat tv 70 inci?? Ko beli tv tu kat mana bai? Paling besar aku pernah tgk pun 60 inci. Kaya la ko ni amri! Apapun, walaupun aku tgk kat skrin ipad aku yg kecik tu, aku tetap nampak banyak benda2 putih beterbangan. Serius aku bukan nak side mana2 pihak membuta tuli. Semua mesti disokong dgn fakta dan logik akal. Dlm kes ni explanation dr novandri MiM yg boleh diterima. Sorry ek milo suam and geng. Try harder next time!!

    ReplyDelete
  85. JAKA. awak ni mesti bukan org selangor kan? kalau org selangor pun awak ni mesti seorang yang makan gaji (bukan peniaga). tu sebab awak tak tau yang rasuah, seleweng, pecah amanah & kronisme sememangnya sedang berlaku di selangor. saya seorg kontraktor di selangor. saya sendiri ada membuat aduan ke sprm berkaitan satu kontak kerajaan negeri selangor membabitkan seorang ahli PKR (tinggi juga jawatan dalam pemuda). saja nak kongsi dengan awak JAKA yang kerajaan selangor di bawah PR kini sememangnya terbabit dgn rasuah. sekian.

    ReplyDelete
  86. anon 7 Mei 2011 - 12.09 AM & 12.11 AM

    takpa jaka, meh aku jawabkan soalan bodoh bangang malaun 2 ekor sial tu..

    sbb apa diorang x layan saman dan segala pe jadah tuntutan puak2 umno sial ni sbb semuanya bodoh bangang mcm korang berdua nih... sial...

    apasal mak bapak ko lahirkan ko kt dunia ni? pe tanya mak bapak ko, sblm balun dulu ada baca bismillah atau terus jilat & isap ke mcm dlm video puak2 ko pertahankan tu?

    ReplyDelete
  87. Jaka mesti kata rasuah kat selangor tu semua konspirasi kerajaan nak busukkan nama pakatan kat sgor. Aiseyman, pakatan rakyat kan malaikat, mana boleh ada silap punya! Diorang perfect mah!!! Hhaakkkkk pttuiihhhhhh!

    ReplyDelete
  88. sudahlah puak2 umno yang bodoh lagi bangang... lagi korang bercakap & berhujah lagi bangang korang di mata kami...

    ReplyDelete
  89. Anon 1240

    Bagus la penggunaan perkataan ayat ko! Sial sial sial.... Satu jari tunjuk kat orang, 4 jari tunjuk kat diri sendiri balik. Takpelah, takyahlah ko sialkan orang lain takut sial tu kena kat batang hidung sendiri balik. Ko tak suka hidup di bawah pimpinan kerajaan sekarang apa kata ko pindah gi indon ke brunei ke spore ke. Time mengundi nanti ko balik la mengundi. Kalau pr menang ko hidup la balik kat malaysia ni dgn bahagianya, kalau bn menang ko pergi la hidup kat negara yg boleh buat ko happy. Tak yahlah nak sumpah seranah orang lain k!

    ReplyDelete
  90. AmRi ko kalau nak temberang pun agak agak la! Ko tgk video seks nuwar kat tv 70 inci?? Ko beli tv tu kat mana bai? Paling besar aku pernah tgk pun 60 inci. Kaya la ko ni amri! Apapun, walaupun aku tgk kat skrin ipad aku yg kecik tu, aku tetap nampak banyak benda2 putih beterbangan. Serius aku bukan nak side mana2 pihak membuta tuli. Semua mesti disokong dgn fakta dan logik akal. Dlm kes ni explanation dr novandri MiM yg boleh diterima. Sorry ek milo suam and geng. Try harder next time!!

    7 Mei 2011 12:19 AM
    ______________________


    BILA MASA AKU TEMBERANG??? PASAL NIH AKU XULAS PUN DAN ADE KE AKU TULIS NAMA AKU BAI???MEMANDAI JE DAN JGN WAT FITNAH KAT AKU...TAPI XPE AR, AKU MAAFKAN DAN PASAL TV TUH KO PERNAH TGK SAMPAI 60 INCI JE BEB? AHAHAHA.. JGNKAN 70 INCI, AKU RASA SKG NIH ADA YG LEBIH 100 INCI DAH... KETINGALN BETUL KO NIH... XPE AR AKU TLG CARIKAN...

    MENDA2 PUTIH BERTERBANGAN TUH BUKAN SEMUA TISU BAI...KO XPERNAH TGK KE VIDEO HITAM PUTIH??? MENDA2 TERBANG @ CAHAYA MMG ADA.. BUTA TEKNOLOGI BETUL KO NIH..ERMM...

    TV 150 INCI : -
    http://www.youtube.com/watch?v=tYDGMIYZSOU&feature=related


    AMRI-

    ReplyDelete
  91. @tanpa nama 6 Mei 2011 11:50 PM

    Harga minyak di Ireland dan UK sekarang juga tengah naik. Sekadar naik 20sen di Malaysia apalah sangat.

    ==============================================================

    ko sarcasme ke?

    ReplyDelete
  92. sepanjang saya mengikuti perkembangan MiloSuam ni...saya tak dapat bezakan antara sape PKR atau PAS kat blog ni...yg pasti DAP mst xde yg nak komen dalam blog ni...sebab rata2 mahu Anuar jadi PM...tp banyak gak yg merasa diri pejuang2 agama dalam blog ni tidak bersuara untuk menaikkan Nik Aziz sebagai PM...Mana satu Pemimpin yg korang rasa paling sesuai ganti Najib meneraju negara kalau BN tumbang..?? oke la..mungkin nnt ade orang kate Anuar jd PM Nik Aziz TPM...xde pun sebaliknya...untuk merialisasikan impian ni...PR perlu sokongan DAP semestinya...ehh..Kit Siang nak bg jawatan pe erkk..? Menteri Kesihatan..??

    ReplyDelete
  93. sy dh nek rimas dgn politik m'sia..
    byk sgt p'gadohn xb'tmpt..b'gado tok jatuhkn sesama sndri..
    nk jauhkn sesama melayu n islam..smpi ble nk b'hasad dengki?
    klu gado psl rakyat xpe..gado sbb nk tegakkn hak rakyat..
    sy wakil sbhgn pengundi bru skang ni tros trang ktekn..kami malas nk amek peduli ngan p'gadohn politik yg xabeh2..
    mmg ade isu sbelom ni yg bangkit mahasiswa mahasiswi skang xamek peduli ngan politik m'sia..tp ape guna kami amek pduli ngan sume tu klu yg kami dpt hanya skill2 m'jatuhkn org..bkn skill memimpin yg sbenar..yg kami perlukn sbenar adalah cth2 b'kerjasam antara satu sama len walopn len2 pemahaman..bkn ke tu je satu2 cre tok org islam bangkit dr tros digunakan?? bkn tu ke ciri2 negara2 yg btol2 aman?
    tgk cth zaman Rasulullah, bkn di madinah antara muhajirin n ansar mereka saling b'tolak ansur? bkn antara umat islam n bkn islam saling tlg-menolong p'tahankn madinah dr serangan luar?

    psl video2 ni..
    walau apepn yg b'laku sbenarnya..tp kejadian ni dh jd satu dosa..
    harap sume sedar..benar atau x..satu doa mmg telah timbul..
    klu benar spt yg dikatakn..dh jd dosa m'buka aib org..Allah laknat org yg m'buka aib org len..m'buka aib sndri pn klu leh elakkn Allah soh elakkn..apatah lg aib org len..
    klu xbtol lg la..dh kira fitnah..darjat org m'fitnah ni lg rndh dr org yg m'bunuh..
    so pk2 la sbelom wat something..moga2 kita xt'golong dlm ahli neraka..

    sudah2 la sume org melayu yg masih b'agama islam..
    berhentila b'gado tanpa sebab yg munasabah..smpi bila kita nk biarkn org2 kafir gelakkn kita..tgk kita b'pecah-belah..
    smpi bila kita nk biar umat islam tros ditindas di seluruh dunia??

    -petunjukku-

    ReplyDelete
  94. PM nak baik2 dgn org pun salah..itulah kalau hati dah tak suka apa2 pun org buat tetap dipandang buruk..Insaflah Wahai si Syaitonnir ReJaM©..(best gak bunyi nyer, Idea baru dapat)

    ReplyDelete