Friday

Video cara gambar palsu mayat Osama Laden dibuat


Sebelum ini stesen televisyen Pakistan telah menyiarkan sebuah gambar yang memaparkan wajah Osama Bin Laden yang terbunuh di dalam satu serangan komando Amerika Syarikat, didakwa di Pakistan, tempat persembunyian pemimpin Al-Qaeda itu.

Bagaimanapun gambar yang dipaparkan itu telah dibuktikan sebagai palsu, kerana ia sebenarnya adalah hasil gabungan dua gambar lain rujuk link ini [Gambar Palsu Osama].



Kali ini ReJaM© nak kongsikan sebuah video tutorial menunjukkan bagaimana gambar palsu Osama Bin Laden itu dibuat. Lihat video di bawah ini.


ReJaM© "Sehingga kini kematian Osama Laden masih misteri"

18 comments

Jika gambar kematian Osama mampu di cipta untuk propaganda US dan sekutunya maka kewujudan Osama juga mampu dicipta untuk alasan US dan sekutunya menyerang negara rakyat Islam.

3 Bahagian Sabar


Berdakwah tapi jadi ahli Neraka?

.

software apa tu?

tak amerika la klau tak propaganda....
polis dunia la katakan...

Chelsea intai cesc fabregas

puting beliung hawaii

Salam,US nampaknya tergesa-gesa nak matikan watak Osama ciptaannya sendiri?....

Harap Milo Suam kaji serba sedikit sebab difahamkan watak Osama ada kaitan dengan CIA. Maksudnya watak yang sengaja dicipta

haha...memang nampak sgt ni konspirasi Amerika
dah pernah tulis psl ni

try rujuk sini
Entry Terkini: Gambar Mayat Osama Bin Laden Mati Dibunuh Sebenarnya Palsu?

Osama sebenarnya memang aset CIA sebelum ni dgn menggunakan nama timangan Tim Osman, dia menjadi agen CIA untuk mendapatkan sokongan politik & senjata.

aper nak herannya...d malaysia kite ader video cut and edit...d amerika bapak sgala video dan gambar ader d saner..hahaha...anak borek bapak rintik (peribahasa terbalik yg mngambarkan Malaysia dan Amerika adalah adik bradik)...haha...

Wak Rosman

kalu nk cari info pasal hal2 osama ni cuba rujuk link www.ibnuyaacob.com

SIKAP PAKISTAN DALAM HUBUNGAN DENGAN US

pendirian/tektik Pakistan selama ini memang membingungkan US kerana walaupun menyokong US dlm menghapus pengganas tetapi dilihat tidak dapat malah ada unsur membantu para mujahideen afghan yg menjadi musuh kepada US.

sempadan Pakistan-Afghanistan memang menjadi tempat latihan mujahideen selain kem pelarian Afghan seperti di Peshawar. Pakistan juga dituduh memberi bantuan kepada mujahideen.

dgn insiden pembunuhan Osama ini mungkin akan menimbulkan ketegangan terbaru hubungan US-Pakistan.

Pakistan satu2 nya negara islam non-arab yg kuat dari segi ketenteraannya malah mengatasi india selepas kejatuhan Iraq. malah saintis india juga ramai asal dari Pakistan. sementara Iran pula tidak boleh diharapkan sangat kerana mereka berfahaman Shiah.

Pakistan juga memfokus kepada ketenteraan dalam perbelanjaan melebihi kemewahan kerana sedar negara mereka terletak strategik dan menjadi tapak idaman US.

sama2lah kita berdoa supaya Pakistan tidak menjadi mangsa seterusnya oleh US laknat itu. amiiin. Wallahuallam

Rujukan : sahabat hamba org Pakistan. eskay mengaku sahabat anwar takan hamba tak boleh guna info sahabat hamba.(jgn marah gurau)

PERTIKAIAN PEMBUNUHAN OSAMA SEPATUTNYA TIDAK BERLAKU

jika US mengurus jenazah secara betul, pertikaian tidak berlaku. selepas osama dibunuh, sepatutnya jenazah diuruskan dan dihantar kepada keluarga Osama melalu kerajaan Arab Saudi secara terhormat. keluarga Osama adalah golongan elit disana.

biar keluarga osama yg menerima jenazah dan mengenalpastinya. biar mereka yg membuat kenyataan benar atau tidak itu jenazah osama.

SEKALI BERBOHONG SELAMANYA TIDAK DIPERCAYAI

pertikaian kepada US ialah kerana dunia sudah tahu zionist yg memerintah US byk membohong, mcm umporno juga, terutama berikutan konspirasi 911 dulu. sekali tertipu, selamanya tak percaya.

kepada eskay, tak payahlah tunjuk video anwar 18 siri tu, sekali menipu selamanya tak percaya. tunjuk je video tu kat lembu, mereka akan kata...umnooooooooooooooooooo !

NOTA :

Lawak sikit :

Ketua Seal : Tuan, ini dia mayat osama yang kami berjaya tembak mati.

Komander Seal : Ini bukan osama la bodoh, ini mirip osama.

Ketua Seal : habis tu siapa mayat ini dan apa harus saya lakukan.

Komander Seal : ini kalau tak silap TOK JANGGUT, janggut sama mcm osama, tapi org nogori 9(benla den) ni...sudah.. cepat campak ke laut sebelum orang minta mayat ni.

punye la naif pencacai taik nuar juburi 6 Mei 2011 6:57 AM sekor ni...tu la..skong lg nuar juburi..dh jd naif n lembab

ni ayt bdk yg xtau ape2 ni.."Harap Milo Suam kaji serba sedikit sebab difahamkan watak Osama ada kaitan dengan CIA."

dlu osama mndapat latihan cia ms rusia takluk afganistan..kebanyakan pejuang mujahidin dpt lathn dr cia..bekalan2 snjata us yg taja..xmstahl al qaeda ni adlh cptaan us utk propaganda..sedngkn al quran pon yahudi blh fahami n cuba pinda .byk yg menunjukkn 911 adlh rekaan yahudi utk lncarkn serangn ats iraq n afganistan..kenape la al qaeda ni xpernh g srng israel..xpelik ke tu..sedngkn bos amerika adalah yahudi zionis kt israel tu..byk lg yg aku blh ulas psl propagnda us ni yg dibelakngnya adlh tgn2 the hidden hand puak2 zionis demi melaksanakn agenda2 dlm protokol zionis.

skrng negara2 timur tgh sedng bergolk..pembunuhn sesama saudara begitu hebt..jgn smpai negara kita pon berbunuhan sesama saudara ats sbb beza pndangn poltk..

bdk pr lembab berkata...

bdk lembab umno.. itu dia tanya la mangkuk.. bodoh bertgkat2..

TAHU TAK APA TUJUAN AMERIKA NAK BUANG MAYAT OSAMA KE LAUT YG LOKASINYA TIDAK DIKETAHUI? TUJUANNYA ADALAH UTK MENGELAK ORG LAIN MENDAPATKAN MAYAT OBAMA UTK DIKENALPASTI DNA..NYA. jIKA DIKESAN DNA MAYAT TERSEBUT TIDAK SEPADAN DGN PROFILE DNA OSAMA YG SEBENAR MAKA HELAH AMERIKA AKAN TERBONGKAR BHW OSAMA BELUM MATI ATAU SELAMA INI OSAMA SEMEMANGNYA TIDAK WUJUD....MACAM UMNO(BN) JUGA KAN...SIAPA YG AJAR KALAU BUKAN UPCO...HEHEH

hahaha..pelik bdk pr ni..osama mati pon nk kait dgn umno...otak 3suku sume..hahaha.

memang la ada kena mengena dgn umporno tu...

kan bini rosmah kata "dunia aman tanpa osama" sebagai ucapan syukur beliau dan ucapan terima kasih kpd upco huhu

aku yakin osama tidak wujud hanya cerita dibuat2 ja oleh us supaya leh serang iraq n bunuh saddam...ini hanyalah 1 konspirasi us!!! lg bush adalah seorang yahudi amerika so x heran kl dia wat citer supaya umat islam dituduh pengganas bab mmg itupun tujuan yahudi!!! xkan la selama 10thun buru pas 2 mati trus2 ja nk tanam dlm laut konon ikut cara islam....bullshit!!!!

Osama = Scapegoat


EmoticonEmoticon