Anonymous menang Rais Yatim kalah teruk!

GUA pun malas nak cerita banyak tentang isu Anonymous lawan Rais Yatim ni. Apa yang jelas, sebelum ini Utusan Melaysia melaporkan dengan yakin kononnya kerajaan sudah bersedia menghadapi serangan penggodam [Utusan].



Pung pang pung pang cerita macam bagus, konon dah bersedia menghadapi serangan cyber. Tapi kesudahannya, 41 buah website telah berjaya dikerjakan oleh Anonymous daripada 51 jumlah serangan yang dilakukan. Keputusan keseluruhan, Anonymous menang dan Rais Yatim kalah teruk. Dengan kata lainnya jutaan ringgit duit gua dan duit lu orang semua digunakan untuk membina website-website bodoh yang dapat digodam dengan mudah [Msian Insider].

Kumpulan anak muda yang berang dengan Rais Yatim telah memberi amaran untuk menyepak lubang hidung kiri Rais Yatim pada 17 Jun 2011 bermula pada pukul 3:30 pagi. Rais Yatim kononnya telah belajar ilmu silat, Kung fu, Tai Chi dan Kalari Payat rupanya hanya mampu menghulurkan lubang hidung kirinya untuk disepak bertalu-talu sebanyak 41 kali oleh Anonymous kah kah kah.

Apa yang gua nak lu orang tau, keselamatan website-website kerajaan malaysia yang dibina dengan berjuta-juta duit rakyat rupanya berada pada tahap "sayur" berhadapan dengan Anonymous. Nasib baik cuma perang cyber, kalaulah perang betul, gua rasa Rais Yatim dah kena cincang-cincang jadi satay.


RentaP© "Menteri UMporNO cuma ingat seks, seks, seks, dan seks baik lu letak jawatan..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan