Saturday

Berapa batang gigi Khir Toyol cabut untuk kumpul RM6 Juta?


KEPADA penyokong-penyokong Khir Toyol yang dulu sanggup bermati-matian berkorban, terkorban dan dikorbankan oleh Menteri Besar Selangor kesayangan korang ni, gua rasa lu orang dah boleh tutup buku.

Dulu masa toyol ni jadi Menteri Besar Selangor semua orang tau dia takkan kena tangkap. Dia buat apa pun dia boleh selamat sebab jawatan dia besar, SPRM pun dia boleh kawal. Dulu dia kata duit dia banyak, sebab dia ada klinik gigi. Lu orang ada otak lu boleh fikir sendiri, berapa batang gigi dia nak cabut untuk kumpul RM6 Juta, CASH?

Tapi sekarang, bila jawatan dah tak ada, dah tak jadi Menteri Besar, Khir Toyol dah tak ada guna untuk UMporNO, ini toyol dipersilakan masuk penjara. Utusan pun sudah berani keluarkan berita sebenar kisah "Toyol pencuri duit Rakyat Selangor" [Utusan]


Kalau lu orang nak tau lagi berapa banyak pemimpin UMporNO yang suka curi duit macam Toyol kat atas ni, pilihan di tangan korang. Undi lu orang menentukan sama ada terbongkar atau tidak penipuan orang besar-besar.

RentaP© "Lepas UMporNO lingkup, kita lihat pulak Najib masuk penjara"


EmoticonEmoticon