Fitnah terbaru! Skandal Mat Sabu dan Cikgu Mala pulak

USAHA gerombolan songkok tinggi atau nama barunya gerombolan video lucah dilihat begitu jelas cuba menimbulkan persepsi negatif rakyat kepada pemimpin Pakatan Rakyat dengan dakwaan-dakwaan skandal lucah.

Seperti ada perancangan rapi di pihak gerombolan video lucah untuk menjatuhkan pemimpin Pakatan Rakyat dengan tuduhan-tuduhan skandal liar. Di bawah ini satu lagi fitnah terbaru mula disebarkan oleh salah seorang blogger popular gerombolan video lucah.

Kalau sebelum ini VCD bertajuk "skandal seks Mat Sabu" disebarkan kepada orang ramai tanpa mengira lapisan umur di Ampang rujuk sini [skandal seks Mat Sabu], kali ini Mat Sabu yang juga timbalan Presiden PAS dituduh lagi kononnya mempunyai skandal dengan bekas calon PAS PRK Tenang, Cikgu Mala.



Tujuan gerombolan video lucah mencipta fitnah ini tidak lain dan tidak bukan adalah untuk meraih sokongan rakyat kepada Barisan Nasional. Lihatlah dengan mata kepala anda sendiri bagaimana mereka meraih sokongan rakyat kepada Barisan Nasional dengan umpan video lucah dan fitnah skandal-skandal lucah.

Betapa hinanya rakyat diajak menyokong kerajaan Barisan Nasional melalui politik lucah yang benar-benar jijik, lebih jijik dari taik yang busuk lagi membusukkan. Seperti biasa selepas menyebarkan video dan cerita lucah, gerombolan ini akan menuduh kononnya orang Pakatan Rakyat sendiri yang menyebarkannya.




ReJaM© "Blog gerombolan video lucah pun orang Pakatan Rakyat yang tulis"


Note: Gambar di bawah ini tiada kena mengena dengan artikel di atas.


Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan