Thursday

Gempar! Tian Chua sebarkan Video lucah Anwar!


VIDEO lucah benar-benar sudah menjadi harapan besar gerombolan songkok tinggi untuk terus mengekalkan kuasa dan terus memerintah Malaysia. Tidak cukup dengan mengedarkan VCD-VCD lucah secara percuma di seluruh pelusuk kampung dan bandar, kali ini satu lagi taktik mereka terbongkar.

Cybertrooper gerombolan songkok tinggi dilihat menggunakan email palsu untuk menyamar sebagai pemimpin Pakatan Rakyat dan menyebarkan laman-laman lucah yang direka oleh mereka sendiri.

Terbaru, MiLo SuaM turut menerima sebuah email penyamar yang menggunakan nama Ahli Parlimen Batu, Tian Chua untuk menyebarkan laman blog yang ada menyiarkan video lucah. Di bawah ini screenshot email yang diterima.


Kepada para pembaca dan rakan-rakan yang ada menerima email seperti ini harap maklum ini merupakan email palsu cybertrooper gerombolan songkok tinggi yang kini sudah berubah menjadi gerombolan penyebar video lucah. Seperti biasa mereka akan menuduh orang-orang Pakatan Rakyat sendiri yang menyebarkan laman lucah tersebut.

Ip Address pengirim email sudah dikenal pasti. MiLo SuaM akan membuat satu laporan Polis berhubung penyebaran video lucah ini.

ReJaM© "Kemenangan Barisan Nasional kini bergantung kepada DUBUR SAIFUL dan VIDEO LUCAH. Jijik lagi menjijikkan lebih hina dari taik..."


EmoticonEmoticon