Thursday

Mesej ugutan bunuh dihantar kepada penganjur BERSIH 2.0


NAMPAKNYA perhimpunan BERSIH 2.0 "walk for democracy" yang akan diadakan pada 9 Julai 2011 ini di ibu negara benar-benar menggerunkan gerombolan songkok tinggi dan penyokong-penyokong United Malays No Otak. Lepas satu, satu provokasi dicetuskan untuk membatalkan suara rakyat yang menuntut pilihanraya yang bersih, adil dan telus.

Terbaru, mesej ugutan bunuh pula dihantar kepada penganjur perhimpunan tersebut menggunakan nombor 601119732179 seperti yang dilaporkan oleh Malaysiakini hari ini [Malaysiakini].


Gerombolan songkok tinggi cuba menggambarkan bahawa perhimpunan rakyat yang bakal diadakan ini sebagai satu perhimpunan yang ganas, perhimpunan yang buruk. Namun anda lihat sendiri dengan mata kepala anda, ternyata merekalah yang mencetuskan keganasan.

Perangai mengalahkan yahudi, orang buat perhimpunan aman menuntut keadilan dia sebok nak cetuskan kekacauan, siap buat ugutan bunuh. Berikut kandungan mesej berbaur ugutan bunuh tersebut:

"Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia.

“puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua.

“kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengokla nanti."


ReJaM© "Rakyat terus bangkit! Takkan heran dengan ugutan bodoh United Malays No Otak"


EmoticonEmoticon