Pemuda Umno ugut mahu bakar ibu pejabat Keadilan

BARANGKALI kerana kita sering kali menggelarkan United Malays National Organization, Umno sebagai United Malays No Otak telah menyebabkan otak-otak penyokong Umno benar-benar hilang dari ruangan tengkorak mereka. Bak kata orang "kata-kata itu satu doa".

Berita yang ingin dikongsikan ini benar-benar di luar dugaan kita, benar-benar tak masuk akal, sehinggakan kambing pun akan ketawa berdekah-dekah sambil terkentut-kentut jika mendapat berita ini.

Malam tadi, di kala beruk-beruk dan monyet-monyet sudah masuk tidor sejak petang semalam, kira-kira 200 beruk yang pandai menunggang kereta dan motorsikal telah membuat satu demonstrasi di ibu Pejabat KEADILAN, depan bangunan Merchant Square Tropicana, Petaling Jaya.



Di saat orang nak tidur, masa itulah gerombolan United Malays No Otak datang beramai-ramai memekak mengganggu ketenteraman awam. Apa yang lebih lucu mereka mengugut kononnya mahu membakar ibu pejabat KEADILAN kah kah kah. Walaupun ibu pejabat Polis terletak berdekatan dengan lokasi kejadian, seperti jangkaan anda semua, tiada tangkapan dibuat kerana mereka tidak memakai baju BERSIH 2.0 kah kah kah


ReJaM© "Harap semua bertenang, orang tak ada otak memang suka mengarut mencarut"

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan