Cincin Rosmah Mansor berharga 24.5 Juta?


SEWAKTU anda sedang menjerit kesakitan dihinggapi belantan Polis, semasa anda penuh bersemangat melaungkan suara keramat rakyat, di saat anda basah kuyup disembur meriam air FRU dalam perhimpunan aman BERSIH 2.0 bagi menuntut demokrasi yang adil dan bersih, menuntut pilihanraya yang telus, ada seorang makhluk Allah yang bersenang lenang bermewah-mewahan dengan duit yang bukan dari titik peluhnya sendiri.


Pendedahan "dalaman" sistem kastam membongkarkan bahawa pembelian sebentuk cincin mewah yang berharga USD 24.5 Juta ada kaitan dengan Datin Paduka Rosmah Mansor, suami kepada Perdana Menteri Malaysia, Najib Tun Razak merangkap presiden United Malays No Otak, UMNO. Rujuk printscreen di atas.

Jenis cincin yang dibeli pula adalah sebentuk cincin mewah, Natural Fancy Blue-Gray Cushion Cut Diamond Ring [Forbes]


Akal yang waras tidak akan dapat menerima kenyataan bahawa Rosmah Mansor si "kaki shoping" ini mampu dan tergamak membeli sebentuk cincin berharga USD 24.5 Juta. Dari manakah dia dapat wang sebanyak itu?

Adakah isterinya si Najib mampu dan sanggup memberikannya wang sebanyak itu hanya untuk membeli sebentuk cincin? Adakah suami Najib ini telah menyalah gunakan peruntukan RM111 Juta yang diberikan oleh isterinya pada bajet 2011 yang lalu?[Harakah]

Di dalam paparan print screen tersebut tertulis no kad pengenalan 720413-08-5731 milik individu yang bernama, A. KRISHNAN, atau nama sebenarnya KRISHNAN A/L AIYAVOO jika disemak melalui website daftar pemilih SPR [Daftar pemilih].


Jika Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, SPRM benar-benar telus dan berani untuk menyiasat kes ini, sila ke alamat yang tertera di atas untuk memulakan siasatan. Jika SPRM tidak berani, tak mengapa ayuh tumbangkan Regim Rosmah Mansor, sejarah membuktikan Imelda Marcos, Laila Trabelsi ke penjara selepas regimnya tumbang!

ReJaM© "Undi anda akan membuka pintu penjara bagi pencuri wang rakyat!"

2 Comments

  1. Mmg x da akl la RM tu bli cncin mhl2.dpt ktne dia duit byk2 tu?ape dia ingt dia cntk ke nk pkai cncin mhl2?mmg WANITA PEMBOROS la ppuan sorg ni.aku pn hern,smpai bla la rkyt nk sdr ttg sndwra RM ni.sdr la rkyt mlysia!ppuan ni hrus kita hncurkn!

    ReplyDelete
  2. dedah lah lagu manspun kalu dah karat umno payah nak trima sbb umno ni semuanya baka penjilat.. kalu jenis binatang. menate yg suka dok dlm telaga taik yg diorg gali sendiri..sbb tu lah kalu tgk muka puak2 ni. .poyo bodo belaka. keruh pakat air muka takfo cshaya iman langsung... sbb mari dlm telaga taik.make ulat jadi koghe.. inilah bn bodo...hidup jdi teropah kayu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan