Friday

Gambar panas! Pemuda UMNO bantah Guan Eng sokong BERSIH!


Hari ini Pemuda United Malays No Otak telah membuat demonstrasi kononnya membantah Ketua Menteri Pulau Pinang, Guan Eng kerana menyokong Perhimpunan Aman BERSIH 2.0 yang bakal diadakan di ibu negara pada 9 Julai 2011 ini.

Mereka membawa sepanduk dan banner-banner kononnya Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sebagai anti Islam, dan menyebabkan perpecahan Islam. Mereka juga turut memakai pengikat kepala yang bertulis kalimah "Lailahaill Allah".


Namun di sebalik perhimpunan ini, ada perkara yang harus diketahui oleh semua pembaca. Anda lihat sendiri bagaimana wanita ini turut memakai kain pengikat kepala dengan kalimah "Lailahaill Allah" secara terbalik. Malah dia juga tidak menutup aurat. Inikah pejuang Islam? Anda jawablah sendiri...



Jika benar, daripada maklumat yang diperolehi wanita ini sebenarnya hanyalah seorang warga Indonesia yang diupah untuk meramaikan demonstrasi Pemuda United Malays (Mamak) No Otak.


Jangan lupa baca juga di sini [Perisik Rakyat]

ReJaM© "Perjuangkan Islam sambil menghina Islam, seperti makan nasi berlaukkan tahi"

16 comments

Tadi singgah kat blog pro umngok GAP. Punyelah bangga ckp melayu gegar pulau pinang. Bile tengok gambar kebanyakan mcm pekerja kedai nasi kandar. Yg perasan melayu pun ramai. Hahaha. Diorang terpaksa import geng MIC, KIMMAK n pelayan nasi kandar. Klau x jadi mcm kat temerloh. X smpai 20 org yg berhimpun. Hahahaha

Umpro dah pandai berdemo dah tapi sayang kena impot org luar.yg depa buat tu demoterasi halal ke bodo tak blh di ajar pandai tak boleh diikut.

Memang mamak2 Pulau Pinang tak faham. Nampak sangat semua tindakan yang dilakukan disuruh, dibayar dan diarah. Oooi mamak, Betullah KM Pulau Pinang sokong BERSIH kerana mamak2 semua berada dibawah Negeri Pakatan. Belajarlah menghurmati pemimpin yang anda pilih. Bukan mengamuk macam ni. Memang patut kena sula semuanya.

mwmang ngok sampah2 UMNO ni. Jelas mereka sokong bkn kerana sayang UMNO. Mereka sokong kerana nak jaga perut sendiri. Inilah yang UMNO patut lakukan. MUSNAHKAN mereka. Kalau dibiarkan pasti akan menyusahkan UMNO jugak.
YB KM tu dari PAKATAN. Mestilah sokong BERSIH. Nak sokong BN? Sampai mati tak akan jadi.

namapak sangat muka INDON..kakakaka...!!!

Kesian,panggil beruk buat demo.. pakai headband pun terbalik..

demo ni ade dapat permit polis ke?? Mcm bahaya aje demo ni...

Tengok gambar yang atas sekali..mamat yang pakai baju merah kotak hitam yang didepan sekali.

Tengok bahagian about di profile:
http://goo.gl/8FS56

Dan
http://goo.gl/ynYuC

dan
http://goo.gl/NVTmh

Baca berita Ni pulak

http://malaysiakini.com/news/168708

Buat penilaian sendiri.........

mamak dok demo kat komtar .. tak sampai 100 pun ,,, yang dok tengok lagi ramai ... hahaha ... media ampu kata 100+0 ,,,, geli hatiku .. aku ada video tu ... yg paling sebuk tu mamak nama ghani ...

Bangang punya UMNO.. berapa banyak pemandu teksi di komtar rugi... berpa banyak kedai dikomtar tutup... UMNO bangang........ akai letak kepala lutut...

satu besih ..satu lg bantah bersih....dua2 macam taik kat jalan ..buat sesak jalan ajer...bende la ni ...buat malu negara aje

UMNO = U Must Not Object. Inilah nilai seorang ahli umno sekarang. Jangan membantah. Ikut aje. bodoh, bengap, samdol dan baghal adalah k syarat utama untuk menjadi ahli ya.

MAMAK KELING PARIA PENANG MEMANG SEMUANYA PUNDEK HITAM...

UMNO DAYUZ DAN PENAKUT, BERANI SEBAB POLIS DI BELAKANG MEREKA

ummno dan mereka yg berarak bersama mereka adalah golongan dayuz dan penakut.

oleh kerana polis dan pemerintah bersama mereka, beranilah mereka berpesta konon marahkan Lim Guan Eng.

TAK PERNAH KENA BELANTAN FRU, WATER CANON BOLEH LA BERLAGAK HERO....penakut!

kamu semua adalah dayuz, kamu belum pernah diuji dgn water canon dan belantan seperti penyokong reformasi. nak bangga apa PERKASA ke, PEKIDA ke, setakat berani menjilat pihak menguasa, budak tadika pun boleh. remaja pun ramai datang Putrajaya.

cuba panggil FRU dan tembak dgn water canon, perambat semua yg berarak dan belasah mereka dgn cota, hamba yakin akan terserlah lah kepondanan semua penyokong umno. perkasa atau pekida.

malah anak murid omar din pun berterabur lari.

SAMSENG UMNO YG HANYA BERANI PADA BANGSA SENDIRI SAJA SEBAB POLIS MANJAKAN MEREKA

apalah yang nak diharapkan kepada samseng2 melayu yg hanya berani kerana dpt sokongan polis saja. yang hanya berani menentang bangsa sendiri, yg hanya berani bila dapat makan dan dilindungi polis.

MANA SILAT LINCAH DALAM ISU TERGADAINYA WILAYAH NEGARA?

mana maruah silat lincah ketika Bt Putih terlepas ke tng negara asing, ketika Limbang diserah percuma kepada negara asing, ketika Tg. Pagar terlepas ke negara asing, ketika Pulau Pisang sedang diintai negara asing, ketika jet pejuang negara asing asik terlajak ke negara kita!

mana silat lincah ketika itu semua? jgn jadi jagoan ayam katek saja.

nampak sgt muka indonnya...

nampak sgt bangang pye mainan politik kotor bn....mcm hanjing


EmoticonEmoticon