Panas! Website rasmi SPR sudah jahanam?

SEBELUM ini MiLo SuaM ada mendedahkan salah satu taktik jahat Suruhanjaya Penipu Rakyat, SPR yang berjaya dikesan menempatkan 88 orang pengundi pelbagai bangsa termasuk Melayu, Cina dan India, lelaki dan wanita di alamat yang sama iaitu di alamat 1155 Kg Bagan Serai, Jalan Sembilang, Seberang Jaya Permatang Pauh.

Tinjauan di lokasi sebenar menunjukkan bahawa alamat tersebut menempatkan sebuah rumah kayu yang kecil, tidak munasabah boleh didiami oleh 88 orang pengundi berdaftar pelbagai jantina dan bangsa rujuk sini [pengundi hantu]

Hari ini ReJaM© ingin membongkarkan satu lagi penipuan serupa yang telah berjaya dikesan di salah sebuah alamat di dalam kawasan Parlimen Tambun. Tapi malangnya, website rasmi Suruhanjaya Penipu Rakyat, SPR gagal diakses [Daftar Pemilih].


Website rasmi Suruhanjaya Penipu Rakyat, SPR dilihat memaparkan page error dan tidak boleh diakses. Persoalannya di sini, apakah yang sudah terjadi? Adakah website rasmi untuk menyemak daftar pemilih ini adalah website "kokak" dan "cap ayam"? Adakah ada pihak yang sengaja menyebabkan website ini tidak dapat diakses untuk mengelakkan tembelang Suruhanjaya Penipu Rakyat, SPR terbongkar kepada umum? [SPR]


Apa pun, ReJaM© harap website rasmi Suruhanjaya Penipu Rakyat, SPR ini akan segera dibaikki kerosakannya kerana banyak lagi bukti-bukti kewujudan pengundi hantu yang ingin ReJaM© bongkarkan.

ReJaM© "9 Julai 2011, turun tetap turun! Mari kita ubah Suruhanjaya Penipu Rakyat kepada Suruhanjaya Pilihanraya, SPR"

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan