Perhimpunan aman BERSIH 2.0, apa kata peniaga? [video]

SEBELUM ini geng MiLo SuaM telah turun sendiri ke lokasi tempat berlakunya perhimpunan aman BERSIH 2.0 di ibu negara pada 9 Julai lalu untuk mendapatkan gambaran sebenar tentang perhimpunan itu.

Salah satu video rakaman yang telah dimuat naik di internet, ialah video temubual bersama Bangladesh tukang sapu di sekitar Jalan Masjid India tempat berlakunya perhimpunan tersebut, rujuk sini [Bangla tukang sapu]

Utusan Malaysia, lidah rasmi United Malays No Otak, seperti biasa akan memutar belitkan berita. Selagi dia boleh putar dia akan putar sampai semuanya jadi terbelit, mereka melaporkan bahawa para penjaja mengalami kerugian yang besar akibat perhimpunan BERSIH 2.0 [Utusan].

Kalau tanya kambeng, kambeng pun tahu bahawa berita dari Utusan Malaysia ini adalah berita tipu, propaganda untuk merosakkan otak dan minda rakyat. Sila tonton sendiri temubual krew MiLo SuaM bersama seorang penjaja di lokasi perhimpunan Aman BERSIH 2.0 di bawah ini. Tonton dan nilai!





ReJaM© "Selepas ini, nantikan rakaman penjelasan peniaga bahawa TV dan surat khabar United Malays No Otak melaporkan cerita bohong..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan