Papa Gomo bongkar penipuan Eskay dan Dato T!

UTUSAN Malaysia ada menyiarkan kenyataan Eskay, bahawa beliau telah memberitahu polis lokasi hotel tempat lelaki yang didakwanya adalah Anwar Ibrahim berzina dengan pelacur cina [Utusan].

Tujuan Eskay mendedahkan lokasi hotel tersebut kononnya untuk mempercepatkan siasatan pihak Polis.


Semalam Papa Gomo mengeluarkan sebuah video CCTV bertajuk "Bapak Anwar di Ampang Apartment" yang didakwa menunjukkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Eskay memasuki lif sebuah pangsapuri tempat ketua pembangkang itu melakukan hubungan seks dengan seorang perempuan warga China. [Utusan]

Di akhir babak tersebut, kelihatan lelaki yang didakwa Anwar keluar dari lif dipercayai selepas selesai melakukan hubungan seks.


Lihat dua perbezaan kenyataan ini, Eskay kata Anwar lakukan hubungan seks di hotel, tapi Papa Gomo dedahkan pula rakaman video CCTV di Apartment Ampang dan mendakwa Anwar lakukan hubungan seks di pangsapuri. Sekejap hotel sekejap apartment, mana satu yang betul?

Adakah dengan menaikki lift Apartment Ampang ini akan membawa Eskay ke sebuah hotel di Kuala Lumpur? Barangkali selepas ini blogger United Malays No Otak yang lain akan kata Anwar lakukan seks di stadium pula.

Sehari selepas video seks ini tersebar, Anwar telah membuat laporan Polis untuk menafikan dirinya di dalam video seks itu. Jika Pihak Polis ada bukti bahawa Anwar di dalam video itu, kenapa Polis tak tangkap Anwar kerana membuat laporan palsu?

ReJaM© "Kita nantikan apa penipuan seterusnya..."

2 Comments

  1. Saya Wan,daripada pengamatan saya,sah si pelakon porno dlm video adalah si Tua kutuk tak sedar diri Anwar Ibrahim...selagi Anwar tak mengaku perbuatan terkutuk beliau,sampai mati beliau akan berasa bersalah....

    ReplyDelete
  2. goblok si anuar...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan