Thursday

Wanita Umno bodek cium tangan Khir Toyo


BUDAYA cium tangan ahli politik di dalam United Malays No Otak memang sudah menjadi kebiasaan. Mungkin niatnya sebagai tanda menghormati, atau bodek taktaulah.

Biasanya kita lihat lelaki cium tangan pemimpin lelaki. Kelmarin siap disiarkan di dalam Buletin Utama bagaimana Wanita Umno bersalaman dan mencium tangan Khir Toyo. Tengok betul-betul wanita umno cawangan mana tu?


Nak tengok adengan cium lebih teruk di khalayak ramai, tengok video kat bawah ni. Laki orang dia cium tanpa rasa bersalah. Kalau bini korang cium laki orang di depan khalayak ramai, apa korang buat? Apa nak buat suami dia takut bini...



Dalam Islam, bersentuhan antara lelaki dan perempuan bukan mahram haram hukumnya. Maka bersalaman juga haram, apa lagi bercium tangan. Cium pipi jangan tanyalah, kambeng pun malu.

Kepada Wanita Umno yang berkenaan, jangan haraplah Khir Toyo nak kongsi duit rasuah dengan korang. Hentikanlah buat kerja bodoh membodek siap cium tangan bagai...

ReJaM© "Cikgu ajar, cium tangan ibu, ayah dan guru je, ahli politik tak payah..."


EmoticonEmoticon