Kantoi lagi! Rosmah beli gelang RM172 397.58

AKTIVITI boros Rosmah Mansor yang juga isteri kepada Najib Tun Razak terbongkar lagi. kali ini melibatkan pembelian seutas gelang bernilai US$55,000 (RM172 397.58).

Dilaporkan bahawa seorang lelaki yang berada di Shangri-la Hotel, Zizhuyuan Road, Beijing telah pergi sebuah kedai mutiara dengan seorang rakan yang ingin membeli gelang buat isterinya.

Rakannya itu telah tertarik dan mengambil seutas gelang berlian mewah yang bernilai US$55,000 (RM172 397.58) untuk melihatnya.

Gadis pengurus kedai tersebut telah menunjukkan kepada mereka sebuah gambar yang terpampang di dinding kedai. Gadis tersebut memberitahu bahawa sebelum ini isteri kepada Presiden Malaysia pernah membeli gelang yang sama.

Wajah wanita di dalam gambar tersebut saling tak tumpah seperti wajah Rosmah Mansor, isteri kepada Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak.


I was in Beijing on 16th for a meeting at the Shangri-la Hotel, Zizhuyuan Road, Beijing and walked into a pearl shop at the hotel foyer with a friend who wanted to buy a bracelet for his wife. He picked up this beautiful diamond bracelet only to find out that it cost US$55,000. The sales girl then pointed us towards a photo on the wall and said that the President's wife bought the same bracelet. And it was none other than Rosmah.

Carian di YouTube membuktikan bahawa Rosmah Mansor pernah berada di Beijing pada sekitar bulan Jun 2009 khabarnya atas lawatan program Permata yang memperolehi peruntukan kerajaan sebanyak RM111 Juta pada Budget 2011.



Berbelanja boros sesuka hati bagaikan tiada hari esok. Persoalannya betulkah duit Rosmah sebanyak itu? Adakah beliau mengumpul duit dari kecil? Dari mana dapat duit?

Sumber: [Malaysia Today]

ReJaM© "Rakyat disuruh ikat perut, berjimat cermat..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan