Hebat! TV3 Al-Musyrikin berjaya bodohkan harimau!

ADA beberapa orang sahabat pembaca menghantar email meminta MiLo SuaM menjawab "counter attack" yang dilakukan oleh blogger Panglima Harimau.

Malas sebenarnya nak jawab, counter attack "sampah" ni, tapi oleh kerana ada masa terbuang ni, maka jawablah juga.

Blog tersebut mendakwa pendedahan MiLo SuaM sebelum ini berhubung penipuan TV3 adalah fitnah, rujuk sini [Modus operandi]. Pelik tapi benar, TV3 buat fitnah MiLo SuaM pulak yang dikatanya fitnah.

Nama pun "panglima harimau", harimau tu kan binatang faham-faham jelah. Kononnya harimau ni kata dengan izin Allah dia ternampak perkara pelik.


Apa yang pelik? Dia kata budak-budak yang bakar baju kuning tu tak pakai kasut berwarna hitam jadi kesimpulannya MiLo SuaM kaki fitnah.

Jadi harimau ni mempersoalkan kenapa ada orang pakai kasut hitam sekitar baju yang dibakar sedangkan budak-budak tu tak pakai kasut hitam?

Sebenarnya berita tentang budak-budak bakar baju kuning dalam perhimpunan kelmarin ramai orang dah tau. Cuma harimau ni tak baca berita kot.

Kasut tu pulak kasut polis-polis yang menghalang budak-budak bakar baju tu, boleh baca di Malaysiakini. Kat bawah ni screenshot [Mkini].

Ada je akal harimau ni nak membela TV3 Al-Musyrikin, walhal satu dunia dah tau TV3 ni kerjanya memperbodohkan rakyat.

Buat pengetahuan semua, pada saat perhimpunan berlangsung, MiLo SuaM ada di situ, malah siap buat live update lagi di facebook waktu tu harimau ni kat mana?

Kalau ada kat situ tentu dia sendiri nampak budak-budak tu bakar baju kuning sebelum dihalang oleh polis.



ReJaM© "Hebat TV3 ni sampai harimau pun kena bodohkan kah kah kah..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan