Jijik! Akhirnya kek tahi itu mereka sendiri yang makan!

HEBOH apabila sekumpulan mamak perasan Melayu Pulau Pinang merangkap penyokong Umno yang berpura-pura sebagai NGO menghantar kek seakan "tahi manusia" ke bangunan kerajaan negeri semalam, rujuk sini [Umno Penang].

BUSUK, kontrol hensem bergambar bersama taik

Biasanya budak belum mumayiz atau orang tua nyanyuk yang suka main dengan taik ni. Dari segi paras rupa dengan kedut dan janggut putih memang sah orang-orang tua nyanyuk ni dari kumpulan United Malays No Otak.

Tambah melengkapkan sifat nyanyuk mereka, tidak cukup dengan mengusung taik ke sana ke mari, akhirnya taik-taik yang mereka bawa terpaksa dimakan sendiri kerana tiada pihak yang mahu menerimanya.

Lihat video bukti di bawah bagaimana mereka memotong dan memakan taik-taik yang mereka bawa uwek! Tak cukup dengan itu, mereka ajak pula orang ramai makan taik bersama-sama mereka! Hancus!



Masa kecik-kecik dulu ReJaM© pernah baca buku seorang sasterawan negara, Datuk Shahnon Ahmad yang berjudul "Shit". Masa tu ReJaM© tak paham kenapa sasterawan negara ini menyamakan Umno dengan Taik?

Tapi sekarang dah faham dah. Mereka memang suka taik, malah sanggup makan taik.



ReJaM© "Inilah yang dipanggil bangang tulen..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan