Perundangan Islam akan musnahkan negara kata MCA

MENYEDARI bahawa rakannya, Umno di dalam Barisan Nasional penentang perlaksanaan perundangan Islam (Hudud) di Malaysia, MCA melalui presidennya Chua Soi Lek terus menghina dan memperlekehkan hukum Islam.

Chua yang juga pelakon video lucah terkenal itu dengan lantang berkata pelabur-pelabur akan meninggalkan Malaysia manakala negara berhadapan dengan ‘kemusnahan diri’ jika hukum hudud dilaksanakan di Malaysia.

Tidak cukup dengan itu Chua turut berkata bahawa sistem perundangan Islam itu tidak adil kepada semua pihak khususnya ke atas kaum wanita selain mengenakan hukuman-hukuman yang kejam[TMI].


Seperti biasa, Umno yang mengaku Islam akan terus berdiam diri kerana takut kepada pelakon video lucah ini. Biar Islam dihina, dipijak mereka tidak mampu melawan kerana bimbang sokongan bukan Islam akan merosot.

Hanya kerana sebaris ayat, "Mat Indera hero sebenar...", menggelupur Perkasa dan Pemuda Umno ke Balai Polis untuk buat beratus-ratus laporan polis kononnya Mat Sabu sokong komunis.

Tapi bila Hukum Islam dihina, dipijak-pijak oleh "pelakon lucah", Perkasa dan Pemuda Umno bagaikan "ayam berak kapur" terpaksa menerima saja.

ReJaM© "Demi kuasa politik, Islam jahanam di bawah Umno..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan