Saturday

Dato T bakal dedah video seks Anwar dengan maknyah Thailand!


DATO T dilaporkan akan mendedahkan video seks terbaru yang didakwa dilakonkan oleh Anwar Ibrahim. Pendedahan video seks kali ini dikatakan lebih dahsyat dari video seks yang pertama.

Kata Dato T, video seks dikatakan "dahsyat" itu yang dilakonkan oleh Anwar Ibrahim telah dirakamkan di Thailand ketika lawatan Ketua Pembangkang itu pada bulan Januari tahun lalu.




Nampaknya kita sudah boleh mengagak video seks apakah yang akan ditayangkan oleh Dato T kali ini. Sebenarnya kewujudan video seks yang dimaksudkan oleh Dato T ini telah diperkatan sejak awal tahun lalu.

Jika anda masih ingat, semasa pendedahan video seks pertama dahulu, MiLo SuaM ada menerima sebuah email mendakwa ada menyimpan video seks Anwar Ibrahim melakukan seks dengan maknyah di Thailand. rujuk sini [Maknyah].

Di bawah ini screenshot email yang dimaksudkan.




Maklumat yang diperolehi daripada salah seorang blogger Umno, mendakwa kononnya Anwar Ibrahim di dalam rakaman video seks kali ini melakukannya dengan dua orang bapok siam atau Maknyah Thailand.

Adengan video ini lebih panjang, namun blogger Umno tersebut mendakwa babak terakhir video ini terpaksa dipotong kerana memaparkan adengan luar tabii yang jauh lebih "dahsyat" katanya.

Menjawab soalan kenapa babak terakhir itu dipotong, blogger itu menjawab ia adengan luar jangkaan kerana memaparkan Anwar Ibrahim pula diliwat secara bergilir-gilir oleh maknyah Thailand yang dibedalnya sebelum itu.

Jika disiarkan juga, blogger itu berkata ia akan menjadi video "tak logik" namun dia bersungguh-sungguh berkata bahawa video ini tulen kerana rupa, suara dan lain-lain sangat menyamai Anwar Ibrahim. Perut juga tidak kantoi boroi seperti video sebelum ini.

ReJaM© "Tidak mustahil selepas ini akan tersebar video seks Anwar Ibrahim dengan pokok kaktus pulak..."


EmoticonEmoticon