Pihak Westport dakwa kapal Israel cuma singgah, tidak berdagang

BELUM selesai kita dengan isu dua buah kapal Israel, ZIM U.S.A dan ZIM Atlantic yang dilihat berlabuh di Westport, Pelabuhan Klang tempoh hari rujuk sini [bukti video]

Meskipun blogger-blogger United Malays No Otak, Umno cuba nak putar belit cerita, bukan kapal Israel lah, bukan dari Israel lah, bukan syarikat Israel lah, akhirnya pihak Westport, Port Klang mengakui kesahihan kisah kapal Israel ini.

Pihak Westport, Port Klang melalui Ketua Korporatnya, Mejar (B) Manisegaran seperti yang dilaporkan oleh Sinar Harian mengakui kehadiran Kapal Israel, ZIM Integrated Shipping Services Ltd yang berlayar dari Israel [Sinar].

Namun beliau mendakwa tiada sebarang urusniaga berlangsung kerana kapal tersebut hanya singgah sahaja rujuk screenshot di bawah.




Jingga 13 yang menyiasat kehadiran kapal-kapal Israel ini sedari awal sudah menduga isu ini akan diputar belit dengan berbagai cara maka Jingga 13 sudah "sediakan payung sebelum hujan".

Namun apa yang jelas putar belit blogger United Malays No Otak sudah terkantoi dengan kenyataan pihak Westport ini. Tanpa pengakuan pihak westport sekalipun, dokumen, gambar dan video sudah jelas mengesahkannya.

Sekarang giliran pihak Westport pula akan kita bongkarkan penipuan mereka. Jingga 13 memiliki video dan gambar-gambar termasuk dokumen yang lain yang membuktikan berlakunya urusniaga Kapal Israel ini di Port Klang.

Kamu nak tipu siapa? Ayam? Itek?Lembu? kambeng?

Nantikan pendedahan seterusnya.



ReJaM© "Bangkai gajah nak ditutup dengan tudung saji sedang baunya menusuk hidung... "

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan