Blogger Pakatan Rakyat hina tarian Sumazau Sabah?

SEBUAH laporan Polis dibuat di Sabah, berhubung tulisan sebuah blog, suarapakatanrakyat.com yang didakwa menghina tarian Sumazau, Sabah.

Habis riuh rendah blogger-blogger United Malays No Otak, Umno menuduh Pakatan Rakyat menghina orang Sabah dengan cara mengaitkan blog tersebut dengan Pakatan Rakyat.



Nampak sangat blogger-blogger United Malays No Otak, Umno berniat jahat apabila cuba mengaitkan blog suarapakatanrakyat.com sebagai blog Pakatan Rakyat.

Walhal sudah berulang kali didedahkan bahawa blog tersebut bukanlah pro Pakatan Rakyat. Sebaliknya blog penyamar yang mahu memburuk-burukkan Pakatan Rakyat.

Sebelum ini MiLo SuaM sendiri sudah beberapa kali menulis bahawa blog tersebut adalah blog penyamar antaranya rujuk sini [Utusan].

Pengarah Strategi Keadilan, Rafizi Ramli juga pernah mendedahkan bahawa blog tersebut adalah blog Umno yang cuba melakukan psywar rujuk printscreen twitter beliau di bawah ini [Twitter].



Di dalam menjawab soalan salah seorang pengikut laman twitternya, Rafizi menjelaskan bahawa suarapakatanrakyat.com merupakan blog Umno.

ReJaM© "Berpuluh kali sudah dijelaskan namun mereka masih bebal... "

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan