Wednesday

Pemandu bas turut sertai kempen turunkan harga kereta


SIAPA sahaja manusia yang memiliki akal yang waras, tentu akan bersetuju dengan kempen Pakatan Rakyat untuk menurunkan harga kereta di dalam misi menawan Putrajaya.

Kisah menarik di Pulau Pinang, pemandu bas turut menyertai kempen tersebut dan turut bersetuju untuk memasang pelekat dan poster "Turunkan harga kereta" di bahagian cermin depan bas yang saban hari dipandunya.
    Rupa-rupanya masih ramai rakyat yang tidak tahu dengan kempen ini. Maka sudah menjadi tugas anda sahabat pembaca yang dihormati semua untuk menyebarkan kempen ini ke seluruh pelusuk negara.

Jangan sampai ada seorang manusia pun di bumi Malaysia ini yang tidak tahu dengan kempen turunkan harga kereta yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat ini.

Kenderaan apa pun yang anda bawa, kereta, lori, bas, keretapi, bajak, motorsikal, mahupun basikal, tampalkan poster kempen turunkan harga kereta ini.

Nanti bila harga kereta turun, siapa yang senang? Rakyat juga yang senang. Tapi jangan terkejut kerana ada juga seorang manusia akan jadi tak senang duduk jika harga kereta diturunkan kah kah kah...


ReJaM© "Hanya orang gila tak sokong kempen turunkan harga kereta... "


EmoticonEmoticon