Friday

Samseng Umno melucah sambil bertakbir depan pejabat DAP


UNITED Malays No Otak, Umno lebih dikenali dengan panggilan UMporNO gara-gara sikap mereka yang gemar menggunakan isu-isu lucah untuk meraih sokongan rakyat terutama orang-orang Melayu. 

Baru-baru ini gerombolan lucah yang terdiri daripada samseng upahan Umno telah berhimpun di hadapan ibu pejabat DAP Melaka kononnya atas nama memperjuangkan Islam.

Namun apa yang lucunya, perhimpunan itu tidak lain sekadar himpunan samseng mencarut beramai-ramai sambil bertakbir menyebut kalimah "Allahuakbar" dan "hidup Islam" berulang kali.
   
Inilah jadinya bila orang yang tidak faham agama, tidak pernah peduli dengan Islam, tiba-tiba ke hadapan untuk memperjuangkan Islam bagi meraih sokongan politik.

Kita faham taktik mereka kononnya mahu menggambarkan diri mereka sebagai orang kampung yang berang dengan DAP. Dengan itu tindakan ini bolehlah dijadikan bahan propaganda TV3 Suku dan Utusan Syaitan. 

Namun jelas sekali mereka ini tidak lain dan tidak bukan adalah samseng-samseng upahan Umno. Lihat gambar di bawah, beberapa orang dikalangan mereka memakai baju Barisan Nasional.
   

Di bawah ini rakaman saat samseng-samseng ini mencarut beramai-ramai sebelum kemudiannya melaungkan takbir dan "Hidup Islam" berulang kali.


ReJaM© "Ini pejuang Islam atau penjahanam Islam? Fikirlah sendiri... "

12 comments

Umno ni memang parti untuk samseng, orang bodoh dan kedua-duanya sekali...

Memalukan ummat Islam

Bodoh betul Umno ni...
Nak perjuangkan Islam kononnya tapi mencarut-carut biol!

Malas aku nak komen perangai perangai buruk puak2 UMNO ini. Setakat protes tak jadi hal tapi kalau dah sampai maki hamun dan menarut itu dah lebeh. Islam tak ajar kita berbuat begitu..Ini lah rupenya kalau otak letak kat kutut. Nabi SAW dah menggariskan panduan dalam kehidupan manusia. Akal dihadapan hati ditengah dan nafsu dibelakanh..Kalau nafsu letak dihadapan kau orang tengok jelah Video ini lebeh terok dari orang yg tak ada agama. Ngaku islam tapi tak islamik lansung. Malau malu malu

Astaghfirullah..akhlak apakah ini?mention plak tu "kami org islam".Habis,camne nak berdakwah kepada org bkn islam?Sedihnya tgk mereka ini.Sebab perlakuan umat islam yg mcm nilah Rasul kita yg tercinta dihina oleh org kafir,sbb pada pandangan org kafir,inilah akhlak yg dicontohi dari Rasulullah SAW walhal sikit pun Rasulullah SAW tak ajar berperangai mcm ni.Ini bukannya nak mempertahankan islam tp racist semata.Semoga Allah SWT berikan hidayah kpd mereka semua..

Yang lucunya kat hujung video tu...bakau..bakau..Bakau apa? Bakakau kayu bakau ke? Heh..heh

Setuju dengan kamu...

Malu 22222 ulamak umno tlg nasihat kat mereka tuuuuu.

tak pa, kalau pr ambil alih kerajaan saya nak cadangkan najib jadi duta ke perancis..klea tak..?

Alhamdullillah ada lagi org Islam yg beriman dgn Allah dn Rasulullah s.a.w
org yg x beriman dn mgaku Islam.inilah natijahnya. Smoga Allah dn RasulNya.melindungi org2 yg beriman drpd bala musibah yg mdtang akibat kejahilan kelompok kita sendiri. InsyaAllah.

tiada apa yg boleh dikatakan kecuali 'BODOH'...

Kalau dah utamakan bangsa daripada agama, macam ni la jadinya...Inilah parti perkauman...


EmoticonEmoticon