Monday

Sultan Brunei sangka Rosmah Mansor Perdana Menteri Malaysia


SEBUAH berita yang agak ganjil disiarkan oleh akhbar Sinar Harian berkenaan majlis persandingan puteri Sultan Brunei, Pengiran Anak Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah.

Kalau kita lihat pemimpin-pemimpin negara ASEAN dijemput untuk menghadiri majlis gilang gemilang tersebut. Ketua-ketua negara ASEAN hadir atau diwakili menteri luar negara masing-masing.

Perdana Menteri Thailand Yingluck Shinawatra, Presiden Filipina Benigno S. Aquino, Perdana Menteri Kemboja Hun Sen dan Menteri Luar Singapura K. Shanmugam turut hadir pada istiadat persandingan diraja itu

Bagaimanapun, di tengah-tengah kehadiran ketua-ketua negara ASEAN ini, Rosmah Mansor pula hadir sebagai ketua kerajaan Malaysia.
   
Nampaknya Rosmah akan bergaul dengan ketua-ketua negara ASEAN memainkan peranan sebagai Perdana Menteri Malaysia. Persoalannya, kenapa Rosmah yang hadir?

Rosmah sibuk nak menggantikan Najib atau Sultan Brunei sangka Rosmah Mansor Perdana Menteri Malaysia lalu beliau yang dijemput?

Negara lain hantar ketua negara, tapi Malaysia hantar Bik Mama kah kah kah...

 ReJaM© "Muhyiddin Yassin jadi Timbalan Perdana Menteri tunggul kayu kah kah kah... "

20 comments

Kesian Muhyiddin Yassin kena buli dengan Rosmah. Jadi TPM pun TPM tunggul kayu apa nak buat...

kita xde TPM atau Menteri luar ke hape?

Kut yer pun ala ala koman, antor ler dr.mashitah ke sbg wakil...

hantar hassan ali pun bolehhh...

Bang brahim pn bole :)

Menteri luar kena jaga Sabah, mana Ada masa ... Kalau nak jumpa, pi Sabah. Ka brunai boleh shopping lagi.... Mana boleh kurang dia..... .

rosmah kan memangku menteri wanita daripada laki dia yg bacul tu. tak tau ker?

Fitnah2... Milo buat fitnah just berdasarkan 1 gambar. Macam mana gambar2 lain yg menunjukkan najib ada dimajlis tersebut?

najib x da la bro.. Dia jd duta ke perancis..

Kahkahka....

Kan ke Bang Najib tu memangku sebagai Menteri Wanita jadi Menteri Wanitanya adalah Big Mama lah itu pun kau orang tak boleh fikir ke.

Big mama ekh..hahaha.

Lady Gajah tu mmg sllu over

dlm berita tb3 pun bik mama jadi berita ke 2 selepas bang jib..muhyidin no3..kah kah kah

Gambar ni adalah gambar yang betul..tetapi isi cerita nya adalah fitnah.. Najib hadir majlis tersebut atas kapasiti sebagai PM Malaysia.. Ko buat le fitnah... Mati nanti ko rasa le azabnya...

Upload la ke sini bukti tu...nak tengok jugak

malaysia boleh,,,,,,,,umno boleh jer kak mah lagi la boleh.sampai macam ni sekali ker,,,,aduyai memalukan.

malaysia boleh,,,,,,,,umno boleh jer kak mah lagi la boleh.sampai macam ni sekali ker,,,,aduyai memalukan.

Upload gambar najib kat majlis tu....baru ada bukti.

Tak donload lagi bukti.. Camana ni..


EmoticonEmoticon