Video bukti! Samseng Umno baling cat merah

VIDEO ketika serangan terhadap bas Merdeka Rakyat yang dinaikki oleh Anwar Ibrahim akhirnya tersebar, wajah si pelaku juga terbongkar.

Sebelum ini gerombolan United Malays No Otak, Umno menuduh kononnya cat merah yang dibaling kepada bas tersebut adalah tindakan Anwar Ibrahim sendiri untuk meraih simpati.

Namun pendedahan video ini menunjukkan ternyata samseng-samseng upahan Umno yang melakukan kerja-kerja bodoh tidak bertamadun untuk sabotaj bas merdeka rakyat.



Ini merupakan kali kedua samseng-samseng Umno ini melakukan tindakan ganas selepas serangan di Kelantan rujuk sini [Bas diserang].

Lihat dengan mata kepala anda sendiri detik-detik ketika samseng Umno bertindak membaling cat kepada cermin depan bas Merdeka Rakyat di Melaka tempoh hari.

Lihat juga di dalam video ini bagaimana perisik Polis, SB turut berada di tempat kejadian. Namun hanya membiarkan kejadian itu berlaku. Mereka hanya bertindak untuk menahan apabila pengiring Anwar mengacukan pistol.



Lihat juga pada video di atas, pistol yang diacu oleh pengiring Anwar sebenarnya dalam keadaan "locked" dengan tujuan hanya untuk menakutkan samseng-samseng Umno yang menyerang sahaja.

ReJaM© "Budaya samseng dan lucah senjata Umno meraih sokongan... "

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan