Thursday

Rais Yatim, ini rumah siapa, dan siapakah wanita di depan rumah ini?


LIHAT gambar di bawah ini baik-baik. Rumah siapakah ini, dan siapakah yang berdiri di depan rumah ini? Anda sahabat pembaca semua tak perlu jawab, kerana soalan ini bukan ditujukan kepada anda, sebaliknya soalan yang perlu dijawab oleh YB Datuk Seri Utama Rais Yatim.



Rumah ini terletak di salah sebuah kampung di Banjarnegara, Indonesia sekitar 12 jam perjalanan dari Bandar Jakarta, Indonesia jika menaiki kereta.

Wanita yang berdiri bersama suaminya di depan rumah ini sangat rapat dengan Rais Yatim, Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan Malaysia (sebut menteri propaganda Barisan Nasional).

Esok satu sidang media akan diadakan oleh aktivis maya (cyberwarrior) yang juga merupakan NGO, Jingga 13 berhubung gambar rumah dan wanita di atas. Para wartawan dan pengamal media dijemput hadir untuk membuat liputan.

Tarikh: 19 Oktober 2012
Masa: 2.30 petang (Selepas solat Jumaat)
Tempat: Pejabat Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Komplek Sultan Abdul Samad, Jalan Raja, Kuala Lumpur.

ReJaM© "Mulai esok, menteri propaganda Umno/BN takkan dapat tidur malam"
Lihat sekeping gambar lagi di Blog klik! [ASD]

8 comments

kenapa dgn rumah ini?apa mesterinya?tolong ungkaikan mesterinya runah ini. .

Peghh skandal.dpt rumah sbijik haha

Mesti banyak dpt habuan dr Rais,bangkai gajah mana boleh tutup Rais! Patutlah perempuan tu cover balik kes dia dgn Pak Rais,habislah ko Pak Rais,skandal dah terjojol keluar dah x boleh nak cover2 lg.Mcm ni ke nak pilih jd pemimpin,dah tua bangka pun x boleh nak kawal nafsu,lain kali jgn makan duit haram,dia ingat dgn duit dia boleh lepas,moga2 Pak Rais mengaku je kesilapan dan bertaubat sebelum dijemput pulang...duit bukan segala2nya.

,

Mak aku punya maid gajinya 450. Keje dekat 8 tahun. Rumah dia kat belitar lagi cantik dari rumah ni. Apa masalahnya.

cuba ko tnye ayah mne maid tu dpt duit bikin umah beso, ne tau dia de jwpan.

Dgn maid pun jadi..

450 X 8ThnX 12Bln = 43200.. Blh buat tiang, pagar & jamban je wei..agak2 let nkrumah back up ponn..haha

Tupun maid ko blm tolak permit, tiket flight, belanja dia beli baju kat msia. Kalo tolak semua tu maid ko boleh buat jamban je..ko bole tumpang berak..


EmoticonEmoticon