Wednesday

Beli kereta sebulan selepas Pakatan Rakyat tawan Putrajaya kata Azmin Ali


"KALAU tuan-tuan nak beli kereta tunggu sekejap, beli kereta selepas sebulan Pakatan Rakyat tawan Putrajaya" itulah antara intipati penting ucapan Timbalan Presiden KEADILAN, YB Azmin Ali ketika berucap dalam program Jelajah Timbalan Presiden, di Batu Pahat tempoh hari.

Kalau pilihanraya bulan 12 bulan 1 boleh beli kereta, kalau pilihanraya bulan 2, boleh beli bulan 3, jangan beli sekarang, kata Azmin Ali mengulangi pendirian Pakatan Rakyat, PAS, DAP dan KEADILAN untuk menurunkan harga kereta jika gabungan ketiga-tiga parti itu berjaya menawan putrajaya.



Azmin turut menyifatkan pimpinan Barisan Nasional diserang sawan di samping menyelar dakwaan negara akan bangkrap jika harga kereta diturunkan yang sering digunakan oleh pimpinan Barisan Nasional sebagai alasan tidak mahu membantu rakyat.

Rujuk video di bawah.



Azmin turut menjelaskan sekiranya Pakatan Rakyat berjaya tawan Putrajaya, cukai kereta akan diturunkan sebanyak 25% sekaligus akan menurunkan harga kereta seluruh negara.


Kepada sahabat pembaca yang tidak tahu, turunkan harga kereta merupakan salah satu manifesto rasmi yang telah diumumkan oleh KEADILAN jika Pakatan Rakyat berjaya menawan putrajaya.



United Malays No Otak, Umno nak sebar video seks, nak main isu perkauman, dan agama jangan kita layan. KEADILAN dan Pakatan Rakyat akan terus komited dengan usaha-usaha untuk menyenangkan rakyat.

ReJaM© "Sebarkan ke seluruh pelusuk negara... "

20 comments

Turunkn harga jet lh!!! Cakap tak serupa bikin.

Bodo mung..nk wak turun gane kerajaan mu merintoh lg..base bodo sokmo..doh la baham pitih rakyat..hok baham bodo rakyat mcm mu la bodo..

jet? u dah bnyak duit lepas bg pndatang kerakyatan leh ler beli jet..ahah..rakyat mampu beli kreta jer..

Pemimpin mu dok baham tino& bini org mu dok kisoh koh?..mu malas kejo dok nk cito pitik rakyat, tok sah lh wei..

Rakyat tak byk duit mcm hang..hari2 dok bg derma kat tin milo msa ceramah,.klu kumpul blh beli jet..

haha moh pakat rama2 beli jet pulak lepah pru14..x dapat jet,double decker pon kemah..tampal hok gamba anu-war & china doll besa2 deh..jet untuk rakyat!..melayu bleh jd hindu buddha kristian sokmo..

Mu otak bebal xleh pk...layan utusan syaitan penipu mmg lah mu jd bebal

siapa nak kereta murah angkat tangan ? Kalau nak kereta murah tak payah tunggu pakatan memerintah ! Jom ikut saya pergi kedai ah chong hardware , disana ada jual kereta murah ! tetapi bukan kereta bawa orang tu , kereta sorong lah ! ....hahaha......AKU NAK BAKAR LINE NI !!!!!!!!

Ha ha ha.. hang lagi bengong.

Mana perginya lalat hijau ni ?

Sinis bro !

Mu layan harakah lg tmbah bengong..ubat kuat ubat seks boleh lh..

Sikitnyer bn skrg ambik cukai kenderaan 300% x kan PR nak potong 25%klu mcm tu serupa BN ajelah.PR nanti saman bgi lebih sikit nak cover subsidi kereta konon.2x5 lah jugak rakyat yg mampuuuus

Harakah ke haramjadah ?

Org bg derma lu sakit hati,org bg rasuah lu suka?lu ni bodoh xbertempat jugak kn?
Derma tu kan iklas bodoh..tp yg rm40juta tu bukan derma kn?masuk tin mane tu?tin sadin ke?

Harakah tu akhbar..Haramjadah tu yg baca percaya bulat2..

Bro 1.47pm. Lu betul heee ....

Nak turon harga kereta, nak hapus tol , nak hapus itu ini .....lebih baik kau minta ampon dengan emak kau tu dulu azmin , kau tu anak derhaka .

bole beli ferari lagi satu kan kan.. untung la ko min!!

Ko ni bodoh ke apa...


EmoticonEmoticon