Monday

DAP berjanji akan pertahankan Islam, jika Islam dihina



BERUCAP di hadapan puluhan ribu rakyat yang terpaksa berhujan di dataran Taman Seremban Jaya, Seremban Negeri Sembilan 3 November, Ketua Pemuda DAP berjanji bahawa parti itu akan mempertahankan Islam, jika Islam dihina.

"Politik di Malaysia sudah masuk era baru di bawah Pakatan Rakyat, pada hari ini kalau agama Buddha dihina, saya yakin pemimpin PAS akan pertahankan"

"Kalau agama Hindu dan agama Kristian dihina, pemimpin PKR akan pertahankan"

"Kalau agama Islam dihina, DAP akan pertahankan" kata beliau.

Beliau turut mengulangi kenyataannya sebelum ini di parlimen mengecam presiden parti komponen Barisan Nasional, MCA Chua Soi Lek sambil mempertahankan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat, Menteri Besar Kelantan.

"Saya nak ulang sekali lagi, pada malam ini di depan tuan-tuan dan puan-puan saya nak kata, Chua Soi Lek adalah presiden MCA yang paling biadap sekali" kata beliau sambil mempamerkan kemarahannya.

Ketua Pemuda DAP itu mengecam Chua Soi Lek kerana menyokong kenyataan senator Heng yang mendakwa Tuan Guru Nik Aziz membenarkan orang Islam untuk merogol orang-orang bukan Islam.

Saksikan video di bawah yang tentunya tidak akan pernah disiarkan di dalam Buletin Utama TV3 kerana tidak selari dengan propaganda media kawalan Umno itu yang menyifatkan DAP sebagai parti anti Islam.

24 comments

Masa Karpal hina Islam kenapa DAP tak pertahankan? Tak payahlah cuba tipu orang Melayu. DAP dan PAP sama-pandai bermuka2. Lepas dapat kuasa Melayu akan dibinasakan oleh DAP secara halus...Singapura contoh terbaik Melayu dan Islam disisihkan secara sistematik...

Jangan percaya cakap cakap dap itu , cina tetap cina , dap atau mca sama sahaja , bersatulah wahai bangsaku , berpegang tegohlah kamu pada tali allah, jangan kamu berpecah belah .

Cina memang tetap cina..melayu tetap melayu..mamak tetap mamak..lu ok ma?dulu sekolah mana?melayu cina mamak itu kaum la lembu..otak ade xguna ke?islam itu agama..hindu budha kristian pun agama..lu paham bahasa malaysia x?kecik2 bapak suh skolah xnk..skrg da besa memalu kn bapak..klau becakap xpakai otak lgsung..lu tgk peluang pekerjaan skrg?sape yg bukak?bukan cina?rumah sape punye projek?lu beli brg makan,brg kereta,dan mcm2 lg,lu beli sama sape?org melayu ke?jgn la nk perkauman sgt..hidup ni kene la sejagat..klau nk hidup dgn bangsa kau je mmg xkn maju la..pg la singapore tu,nasib baik bukan bn/umno yg perintah..klau x,sama mcm sabah/sarawak jela jd nye..nk beli kapal selam pun makan tahun..baru beli kapal selam rekon,klau suh buat sendiri,kapal terbang perang jepun pun belum tentu siap..itu nk bangga?nk bersatu..hidup ni kene bepijak atas bumi la bro..pandang kehadapan..bukan warna kulit,kaum bangsa,agama..jgn nk ulang kesilapan warga kulit putih USA..

Aku mmg sokong lah..anon 8:51 PM...kalu cina perintah malaysia dah lama dah malaysia maju yang amat...ni dah 55 tahun masih haprak...nak berpegang tali allah??? Setakat cakap je berkobar2 tapi hati masih duk dalam lumpur..duk berangan lah kau..kalau takde cina dah lama melayu mampoosss..melayu pemalas...semua hanya nak berserah pada allah tapi tak nak berusaha..tak nak belajar hingga ke negeri cina..suka sangat nak rekrut allah...

hidup cina.. cina memey terbaik.. org melayu mmg bodoh x sedar diri.. aku nk sgt malaysia ni jadi mcm singapore kan best maju.. siap ade pengkalan yahudi lagi tu.. malaysia ape ade.. org2 melayu malaysia mmg bodo.. sokong je la dap tu.. nnti anak2 cucu bangse melayu kite pasti hidup senang.. percayelah..

Cina Mmg pnipu!! Nak kuasa dan duit shj.. Insyaallah, berkat pas prcayakan dap.. Pas akn kalah byk kerusi..amin

wasukalu.blogspot.com/2012/11/guan-eng-memang-kapir-tapi-mai-tengok.html?m=1

Umno xnak kuasa dan duit..sbb tu bila hukum allah dihina serta dicaci,org umno diam membisu..diam tanda setuju..hehehe umno xnk kuasa dan duit..tp terima dana dari cina rm40 juta...

Antara cina dap dgn cina mca..aku lagi respect dgn cina dap..antara melayu umno dgn melayu pas..aku lagi respect dgn melayu pas..ni je komen aku..heheheheheh...

najib yg arah soi lek hina islam sbb najib nk wt rusuhan kaum supaya BN akan terus memerintah n parti pembangkang diharamkan..

Aku nak suroh benggali karpal buat hudud , boleh jaga islam tak .

Hukum hudud hukum allah..suruhan allah demi memelihara pganut islam drpd terus membuat dosa..hukum hudud memang utk menjaga islam..xkira la sape2 pun yg laksana kn baik pas baik umno..yg penting die mesti islam..itu syarat..sbb tu pas nk laksana kn,sbb pas tu parti islam..tp umno nk laksana kn x?tentu tidak,sbb umno bukan parti islam..simple kn?kau nk suruh karpal tu buat hudud?kau kene suruh karpal tu masuk islam dulu..byk kn belajar bro,jgn mensasau gila baban..

Mana hudud pas ? Pas itu parti islam !

Hudud dlm kain tok nik ajiz hahaha..... simpan bila nk pilihanraya baru canang hudud

Kadang2 aku tengok komen2 korang ni mcm tkde otak dan pelajaran. Ikut sedap hati. Kesimpulannya kurang didikan dan ilmu cetek.

Zam. Salah seorg kurang didikan. Cth trbaik kamu ni. Tulis biar ada point. Belajobtk pandai, inilah akibatnya

Aku belajatvtak pandai tapi aku tak bodoh mcm lu bro

Aku belajatvtak pandai tapi aku tak bodoh mcm lu bro

Aku belajatvtak pandai tapi aku tak bodoh mcm lu bro

Hang bdoh piang apa?mlaysia ni rmai islam,bkn mcm singapra...ckp tu mcm xpk..majoriti islam la mlaysia ni..piang btol..hang dok kalot apa..jgn pk kaum sgt la..

Hang pn bdoh,pk agama la piang bkn kaum..hang pk kaum hang wt negara sndri..piang..

Gudjob bro..

Hang ni byk sgt dok tgk berita 3suku & utusan meloya....percaya hidup2.memang jenis bodo piang!!


EmoticonEmoticon