Friday

Himpunan Pemuda PAS bantah Nurul Izzah dianjurkan oleh Papa Gomo


TERBACA berita tentang sebaran SMS palsu menjemput orang ramai menyertai himpunan aman serta penyerahan memorandum oleh Pemuda PAS membantah Nurul Izzah kononnya kerana menyamakan Islam dengan agama lain serta menyokong LGBT.

Ketua Pemuda PAS, Nasaruddin Tantawi mengesahkan bahawa SMS tersebut adalah SMS palsu yang disebarkan oleh individu yang tidak bertanggung jawab. Di bawah ini petikan laporan akhbar Sinar Harian hari ini.



ReJaM© sendiri menerima banyak panggilan telefon bertanyakan tentang hal ini. Ramai juga sahabat yang hampir percaya kepada SMS palsu ini. ReJaM© sendiri ada menerima SMS seperti ini melalui BBM (Blackberry Messengger).

Kalau tanya ReJaM©, siapakah dajal yang menyebarkan SMS palsu ini? Pada pendapat ReJaM©, SMS ini dicipta dan disebarkan oleh gabungan blogger lucah United Malays No Otak. Kerana mesej ini dikesan paling awal disebarkan oleh blogger lucah Papa Gomo.



ReJaM© terima mesej ini daripada Papa Gomo pada jam 4:27 petang hari Rabu lepas. Maknanya Himpunan ini kalau ada pun bukan dianjurkan oleh Pemuda PAS, sebaliknya dianjurkan oleh Papa Gomo. Kita dah faham sangat bahawa propaganda kononnya Pakatan Rakyat menyokong LGBT ini adalah propaganda blogger-blogger United Malays No Otak.

ReJaM© "Semua penyokong United Malays No Otak dijemput hadir kah kah kah..."

19 comments

Sila ambil tindakan mahkamah thdp papa gomo ni..ajar dia sikit bgaimana nk memurnikan dan menjernihkn hati sbgai org Islam..sila saman fitnah dan mtk maaf secara terbuka.

Sila ambil tindakan mahkamah thdp papa gomo ni..ajar dia sikit bgaimana nk memurnikan dan menjernihkn hati sbgai org Islam..sila saman fitnah dan mtk maaf secara terbuka.

Tak mampus2 lagi si celaka papa gomo nih. Semoga laknat Allah ke atasnya, mari doakan

Kau tu elok didoakan cepat mampos , senang senang nak lahanatkan orang , pas ngok .

Ini lah cara otak2 penyokong pas dn pr ni. Kerja menyumpah org je.

Ini lah cara otak2 penyokong pas dn pr ni. Kerja menyumpah org je.

Pas ni sejak dulu memang macam ni , setakat maki hamun tu petik jari aja , makanan harian tu ..

Mana perginya lagi orang pas ni , dah tidur agaknya , musim hujan ni tidur awal best kan.

Insaf la wahai umno.

Betui zam...milo suam pun sama,UMNO ja jahat. Bagus milo suam..teruskan. Milo suam ni melayu ka...?.

Wei.....Admin beri teguran dgn berilmu. Org yg berilmu menafaatkn ilmunya dgn MENENTANG kemungkaran....bukannya buta2 MENYOKONG kebatilan. Korang ni jenis otak2 yg byk karat sb menyokong perkara2 yg batil. Insaflah.....

Lembutkan hati menolak kebathilan wahai sahabat semua..kita x boleh menipu diri kita

Juak2 Pakatan Haram nih pekak & bonggok sekarang nih.. Dh xbole buat apa2.. Terbukti PR menyokong kenyataan Nurul Izzah.. Menyokong Melayu Islam Murtad.. Tahniah2.. PAS jadi Pak Angguk..

ZoRRo...

Tanya nurul izah boleh buat hudud tak , kalau boleh anguk , kalau tak boleh pun anguk juga , parti anguk anguk .....ayat ayat al quran mainan politk pas sahaja , tafsir al quran ikut kepala otak dia sahaja , macam puak puak khawarij itu , pas ngok .

Nak tafsir al quran mesti nak ada disiplin ilmu , kalau tak ada payah sikit bro .

Kalau ada disiplin ilmu pun , tak boleh tafsir ikut selera politik .

Aku nak makan rojak , berselera pulak rasanya .

Ujan lebatnya....

Sape tak nak hudud tu? Madey.&pm najisb ler, aku pelik ler puak2 umnongok ni, yang duk cerce & hina islam terang2 tu dorang sayng sangat,,buta hati btul. PAS duk bjuang memuliakan &memartabatkan islam. dorang duk benci meluat, mana jiwa islam engkow semua? Dah sama level dgn papagomo ker. bapak semua penfitnah&pembenci ulamak!!! Kesian.,kesian


EmoticonEmoticon