Jingga 13 selar Adun Umno keluar kenyataan seksis dan lucah

JINGGA 13 Selar ADUN UMNO hambur kenyataan 'seksis dan lucah' bukti pemikiran kotor dan melampau

ADUN Batang Kali Datuk Mohd Isa Abu Kassim ternyata tidak layak menjadi wakil rakyat apabila menghamburkan kenyataan yang bersifat 'seksis dan lucah' terhadap YB Exco Kerajaan Negeri Selangor Elizabeth Wong di dalam dewan persidangan DUN Selangor malah ternyata bersifat menghina dan melampau .

Inikah sikap sebenar seorang Ahli Dewan Undangan Negeri yang memiliki mentaliti kotor dan songsang yang dipilih oleh rakyat untuk berada dalam dewan yang mulia ? Para wanita wajar menolak ADUN UMNO yang jelas menghina dan berfikiran lucah serta sempit.

JINGGA 13 mendesak agar Datuk Mohd. Isa Abu Kassim dirujuk ke Jawatankuasa Hak dan Keistimewaan Dewan dengan segera dan mengantung beliau di atas sikap tidak profesional, seksis dan lucah .

Tindakan tegas juga wajar diambil terhadap kenyataan yang ternyata bertujuan mengaibkan YB Elizabeth Wong secara terbuka dengan sesuatu yang tidak masuk akal sebagai seorang ADUN.

JINGGA 13 menyeru seluruh wanita di Malaysia khusunya wanita negeri Selangor mengambil pendirian menolak wakil-wakil rakyat UMNOBN dalam PRU 13 yang ternyata tidak menghormati golongan wanita.

MUAFAKAT*PRIHATIN*BERANI

AFY ADRIAMIE BINTI SAHARUDIN
Tinbalan Setiausaha 2
JINGGA13
Sent from my BlackBerry®

10 Comments

  1. Bawa datuk ni ke jk tatatertib..kita ramai2 sokong elizabert, dia bersekedudukan & bogel itu hal dia..kita tetap sokong..takbirrrr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen paling bingai d abad ini.. x yah la letak takbir tu klu sokong eli tu cik abg ooi.. ni la hasil nk berkawan ngan syaitan syaitonn

      Delete
    2. Kih..Kih..Kih..komen dalam kiasan terbaikkk bro..

      Delete
  2. Jingga ke jin gay .....hahaha

    ReplyDelete
  3. Baik tarbiah eli tu lh muslimat pas..ni nangis2 backing buat apa, cuba berlaku jujur dlm menyampaikn syariat islam..

    ReplyDelete
  4. Kena jujur wahai puak pas , jangan hipokrit....suroh cina perempuan tu masok islam lagi bagos , jangan asyik cari salah orang wahai puak pas !

    ReplyDelete
  5. Eli dah kangkang masih takbir lagi , ada otak ke tak ada otak puak puak pas ni ?

    ReplyDelete
  6. Ada otak tapi tak guna , kira animal juga !

    ReplyDelete
  7. Contoh org umno buta tuli

    ReplyDelete
  8. Dah kenyang makan nasi kangkang....hehe , pipit kulop ahli pas ni !

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan