Sunday

Ribuan rakyat sanggup berhujan di Himpunan Kebangkitan Rakyat, Seremban


PERHIMPUNAN Kebangkitan Rakyat yang dianjurkan di Taman Seremban Jaya, Seremban malam tadi membawa mesej yang jelas bahawa rakyat Malaysia hari ini sudah tidak mampu diperbodohkan lagi oleh media propaganda arus perdana kawalan Rejim Barisan Nasional.

Propaganda demi propaganda yang pelik, menghairankan, serta mencabar akal yang waras untuk memburuk-burukkan Pakatan Rakyat disebarkan setiap hari secara terus ke rumah-rumah seluruh Malaysia melalui media-media kawalan Rejim Barisan Nasional.

Hal ini mendorong rakyat untuk mencari kebenaran, lantas mereka berpusu-pusu ke program-program ceramah Pakatan Rakyat untuk mendengar sendiri apa yang disampaikan dari mulut pimpinan PAS, KEADILAN dan DAP.

Malam tadi, di Himpunan Kebangkitan Rakyat, menyaksikan puluhan ribu rakyat pelbagai bangsa sanggup berhimpun bersama-sama meskipun di dalam hujan lebat dan suasana tapak himpunan yang becak semata-mata untuk mendengar ceramah daripada pimpinan Pakatan Rakyat.



Rakyat pelbagai lapisan umur, bangsa, dan latar belakang tidak berganjak di tapak perhimpunan meskipun hujan begitu lebat sekitar jam 7:00 hingga 9:00 malam tadi. Ada yang memakai baju hujan, berteduh dengan payung dan khemah, malah tidak kurang yang bersahaja meskipun basah kuyup.



Gelombang rakyat ini benar-benar sungguh mengagumkan. ReJaM© dapat lihat dengan mata kepala sendiri malam tadi bagaimana ribuan rakyat pelbagai bangsa berpusu-pusu ke tapak perhimpunan ketika hujan lebat.

Tapak perhimpunan dipenuhi puluhan ribu rakyat dalam masa yang singkat, seolah-olah puluhan ribu rakyat ini turun dari langit hadir bersama titisan-titisan hujan lebat yang turun di tapak perhimpunan.



Semakin giat media propaganda kawalan Rejim Barisan Nasional cuba memperbodohkan rakyat, semakin galak rakyat hadir di program Pakatan Rakyat untuk membuat perbandingan bagi mengetahui kebenaran.

ReJaM© "Petanda jelas Rejim Barisan Nasional bakal berkubur di Negeri Sembilan "

16 comments

takut Family Store tu yng bekubur..

Banyaknye payung...org x ramai pun

Rakyat semakin bijak dan berani kerana kerajaanbn semakin zalim..

Rakyat semakin bijak kerana kerajaan bn smakin zalim..

Tipulah..berita hairan kata tak ramai datang...meh borang umno..hehehe

Tak ramai sangat , rumah saya dekat seremban jaya , tak sampai puluhan ribu pun , lebih lebih pun 5 ribu orang ...nak tipu orang kampong boleh la .

Ekau duduk dlm rumah.. mana tau ramai ke x ramai.. he he he

Xpe la... Lebih2 5 ribu pun kira ramai gak tu.. Sbb dorang dtg sukerala.. Bukan kena bayar or d sediakan bas ataupun d keluarkan surat arahan suh pergi... Kena plak waktu hujan2 mcm tu..

Syabas pada hadirin yang datang...

Kalo ceramah be end sure takde yg dtg, tambah2 time hujan lebat. Punahla harapan isa samad nk pegang jwtn MB blk huhu. - pena rantau

Jika GE12 dh agk truk BN klh,GE13 mst BN trus tumbng?antra punca kehncurn BN?Lady Gajah!kebdohn lady gajah mmg nyta akn mnybbkn UMNO tggl sjrh.

Kalu dh pyung byk?mst la org pn rmai,x kn la pyung trpck sndri?otk lu trsumbt?sbb skong BN.BN dh nk tggl sjrh?syukur alhmdllh!

5 ribu je ke ingat 50ribu mcm yb labu tu ckp

5 ribu je ke ingat 50ribu mcm yb labu tu ckp

Hang pun dah pandai kira mcm rais jgk no...rabunnya mata hang.pi la beli spek mata...

Kalau ceramah ajer mesti mengutuk dlm islam kita diajar keji mengeji ker.... org bkn islam tepuk tangan kot.....


EmoticonEmoticon