Tuesday

Datuk Fauzi bekas pengarah Polis Bukit Aman menyesal sertai PAS?


KEBELAKANGAN ini blogger dan facebooker gerombolan songkok tinggi tiga jengkal sibuk menyebarkan cerita kononnya Datuk Fauzi menyesal menyertai Parti Islam, PAS. Malah khabar angin disebarkan di internet kononnya Datuk Fauzi sudah keluar dari Parti Islam, PAS.

Berbekalkan sekeping gambar Datuk Fauzi Shaari yang sedang memegang senjata ketika masih berkhidmat sebagai Ketua Pengarah Bahagian Siasatan, JSJ Polis Bukit Aman, serta ayat yang direka-reka, riuh rendah blog, facebook dan twitter menyebarkan cerita ini.

Cerita yang tersebar kononnya Datuk Fauzi mendakwa beliau menyesal menyertai Parti Islam, PAS kerana dipaksa berbaiah untuk menceraikan isterinya dengan talak tiga sekiranya meninggalkan parti itu. Di bawah ini gambar yang dimaksudkan.



Bagaimanapun, akhirnya cerita karut yang disebarkan itu terbongkar apabila akhbar Sinar Harian hari ini menyiarkan kenyataan sebenar Datuk Fauzi, bahawa beliau tidak pernah menyesal menyertai Parti Islam, PAS.




Senang betul nak buat fitnah, ambik gambar orang, letak ayat ikut suka lepas tu sebar cerita. Macam ni punya propaganda kambeng pun boleh beb kah kah kah...


ReJaM© "Nanti gua ajar kambeng jiran gua tulis blog kah kah kah... "

13 comments

Alahai, begitula pendek akal pencacai songkok tinggi, dah takada modal, kasi pusing crita seolah org lain mudah diperbodohkan seperti penyokong tegar UBN, hampeh

Milo suam babi sundal. Pas PRU t ko boleh blah la dr Malaysia ni ikut anwar babihim ko ye!!!

Milo suam babi sundal. Pas PRU t ko boleh blah la dr Malaysia ni ikut anwar babihim ko ye!!!

Saiful Torres, ko ingat negeri ni bapak ko punye ke?..bole suke2 halau org..ko ni belum matang agaknye..

Cb saifuk torres rasanya lu yg kna angkat kaki dr mlysia ni ..

SAIFUL TORREK?
kahkahkahkah
memang tepat nama kamu SHY FOOL TORREK!
tak reti malu walau telinga berselepat dgn torek! Umpat keji maki hamun dh santapan nya hari2 hinga dah mendarah daging. maka tu la sendawa & kentutnya ikut telinga! Malah beraknya pun ikut telinganya gk hinga berselepat dgn torek nya yg mual serta menjijikan pun dia tak sedar diri!

Apehal saiful torres ni?dah kantoi meroyan pulak...istighfar...ingat Allah selalu

Dia dh biol wakaka....tu la cara didikkan umno. Cai2 ni bkn jenis yg pakai akai tp nafsu dicapai perangai 3 suku diutamakan.

Saiful torres bangsat umno pencacai. muraha beeeennd d sepanjang hayat

Saiful torres bangsat umno pencacai. muraha beeeennd d sepanjang hayat

Harap songkok je tinggi...akal pendek cam isa..
hihihi

Kita orang ahli pas , tunggu masa isi borang umno , apa yang kita orang lihat pas itu melacorkan islam untok kepentingan politik , mana dia jasa pas kepada umat islam ? Selama 22 tahon pas perintah kelantan hanya 1 masjid sahaja didirikan , sebagai ahli pas saya merasa amat malu !!!!!

Budaya fitnah & berita bohong adalah nyawa bagi politik UMNO.

Politik wang juga mereka tafsirkan bukan rasuah..... Habuan kpd adik2 dan pak cik makcik......


EmoticonEmoticon