Monday

Video samseng upahan Umno menyerang rombongan Kembara Oren Negeri Sembilan


UMNO memang terkenal dengan samseng-samseng upahannya yang sering kali mengganas di dalam program-program mahupun ceramah yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat. Lihat sahaja sebelum ini, berpuluh kali samseng Umno dilaporkan mengganas.

Anak muda yang menganggur namun menyokong Umno, diupah beberapa puluh ringgit untuk melakukan provokasi dan menyerang mana-mana program dan ceramah-ceramah Pakatan Rakyat.

Terbaru, Rombongan Kembara Oren selamatkan Felda, di Negeri Sembilan diserang oleh samseng upahan United Malays No Otak, Umno sehingga menyebabkan salah seorang peserta rombongan cedera di kepala akibat ditikam dengan kayu bendera yang patah dan runcing.



Dimaklumkan salah seorang anak muda upahan Umno membawa bendera Barisan Nasional, yang sedang mabuk selepas menghisap gam telah menyerang salah sebuah kenderaan Rombongan Kembara Oren - Selamatkan FELDA.

Serangan itu diikuti oleh beberapa orang lagi rakannya yang dikatakan turut mabuk gam terus menyerang dan menghentak-hentakkan kayu bendera Barisan Nasional yang dibawa oleh mereka.

Selepas berjaya memecahkan cermin kenderaan, samseng upahan itu terus menikam penumpang dengan kayu bendera runcing yang telah patah akibat serangan sebelum itu. Kesan serangan tersebut boleh dilihat dalam gambar di bawah.



Di bawah ini pula, saksikan sendiri dengan mata kepala anda video rakaman detik cemas yang sempat diambil ketika samseng upahan United Malays No Otak, Umno itu sedang menyerang aktivis Kembara Oren - Selamatkan FELDA.


Bila Presiden Umno, Najib Razak diajak berdebat secara ilmiah beliau jawab "debat bukan budaya kita". Almaklumlah tempurung kepala yang kosong tidak mampu berdebat, mereka hanya mampu menjadi samseng menyerang bagaikan anjing gila.

ReJaM© "Hanya orang gila dan mabuk sahaja masih sokong Umno "

Peringatan Penting!

Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112

Tarikh : 12 Januari 2013
Masa : 14:00 hingga 17:00 Petang
Tempat : Bandaraya Kuala Lumpur

Bapak segala perhimpunan, bapak segala bantahan!
Sasaran SEJUTA rakyat Malaysia seluruh negara!
Sebarkan!

30 comments

Kt mane ni? Kurang ajar la dorg ni...

Lg meluat aku dgn bn...sumpah aku x pngkah bn

Pru12 saya pangkah BN.tapi lepas ni tak setuju dgn cara samseng BN yg makin sombong dan bodoh.Patutla member2 yg cerdik tak suka umno.Perangai ni kah perjuangan umno.malu!Samseng kg pinang sebatang.

Kali ni tak kan pangkah BN.Malu perangai mcm samseng kg pinang sebatang!Cara ni kah perjuangan umno yg bodoh.Patut ramai org cerdik sokong Pakatan rakyat.Ubah la perangai dan strategi.

padan muka PR.. pi rempuh nak org ngan keta buat per....mampus ler PR.. kikikiki

Ak org kg tu.kau mane tau punce sbb bn pkul org tu.sume pr kurang hajar nk langgar bn.

Btul tu....ak slh sorg yg memukul org pr......spe sruh langgar org,mmg tu mkn die

Aku punye kg aku punye ske la nk buat pe.pg mam la ko.

Dasar umno bajingan..

Takat samseng tmpt sendiri boleh la..lu mari kg medan,tau aku ayam2 kan budak2 umno ni

bodoh punya penyokong umno ni....singapore ambik pulau batu putih, tak berani pula melalak...dasar penjajah. banjingan.

Kah..kah..ko pon sama gangster kampung rupanya..

Dh org kampung taknak korg datang..yg pegi masuk nk tunjuk hero sape suruh..
Kalau korg betul2 ikhlas lh org umno bg upah 1juta pn diorg tak akan buat mcm ni..

Kih..kih..kih..komen2 kat atas ni mungkin dr org yg sama, ni namanya serangan psikologi yg terbodoh di abab ini..kih..kih..

Haha. Lu mmg ganas la beb

kalu korang nak tau, Felda Bukit Rokan dan seumpamanya tu memang bersepah dengan budak dadah... budak hidu gam... Laaaaaagi hebat budak sekolah jantan betina siap buat video seks lagi... laaaaagi hebat ada pula yang bole tukar isteri/suami ngan kawan-kawan, try 'bondo' baru. Tak caya? Tanyala Jabatan Agama NS... eh eh eh Jabatan Agama Islam NS jgn nak sembunyi lak... munafik tu sembunyi kebenaran!

Dari pemimpin hingga pengikut ikut nafsu; agama letak tepi; mcm ni jadinya

HARAMJADAH UMNO.....JGN MARAH AHHHHH.......PM KO YG GUNA GELARAN NI

Nanti aku siasat kat JAIK..oppsss..kat JAINS lh..

celake punya puak2 lembu ni.

Sejahat jahat ahli umno tak pernah ahli atau pemimpin umno main lubang tahi ....ada faham adik abang ...

Tahap pmikiran pnyokong umno bgitu cetek.bak kate dr mahathir...mmg btol la yg tggal hnye org2 bodo.komen diatas mncerminkan kbodohan pnyokong umno..

PR ni party yg menyedihkan..padan muka

Kepala lancau takde, ko igt pemimpin ko tu bersih ke, dh nama pon ameno,mmg dasar tahi la..

Umno cerdik bro , kemerdekaan negara hasil perjuangan umno , kalau tak ada tengku abdul rahman malaysia belom merdeka lagi !

Asal ada tak setuju dengan kerajaan,mesti ada samseng BN.

Jgn pandangapa yg ada di depan mata selidik dulu jgn main ckp..tak baik menuduh..pada mulanyer org kg dh suruh blah tak nak lepas tu dok bawak keta macam org gila n langgar satu moto kat situ tak pun diaorg tunjukkan..itu salah satu sbb org kg nie marah kalau umah kiter ader org dtg pecah pasu bunga kiter maki hamun kiter aper kauorg rasa nak buat..fikirkan sya tak memihak kat maner..cuma undi ditgn sendiri tak yah nak maki hamun org buat tambah dosa jer

Inilah salah satu kebodohan politik org melayu. Tunjuk samseng dgn bangsa sendiri. Bangsa lain hanya ketawa aje. Politik org melayu mmg hancur...... Nnt jadi mcm palestin bru tahu... Bangsa lain hanya menunggu aje....

Hbs pnyokg pas yg ganas ms phmpunan bersih tu ok plak..hm..

Sbbtu milo suam patut muhasabah diri.jgn mlaporkan pkr yg xbetul.brapa byk dosa fitnah yg milosuam nk tgung?xkan sbb pas milo sgup msuk neraka


EmoticonEmoticon