Saturday

Bantuan dua buah bas pun masih gagal penuhkan kerusi di ceramah Fathul Bari



DIFAHAMKAN malam tadi, Umno Selangor telah menganjurkan satu majlis ceramah politik yang disampaikan oleh Fathul Bari Mat Jahya, yang mereka gelar sebagai Ulama Muda Umno.

Majlis ceramah politik tersebut turut dilengkapi dengan persembahan kumpulan Nasyid Rabbani untuk menarik penyertaan orang ramai.



Difahamkan, dua buah bas digunakan untuk membawa hadirin dari Pekan Sungai Buluh untuk memenuhkan majlis tersebut. Di bawah ini gambar bas yang dimaksudkan.



Bagaimanapun, hasil tinjauan mendapati meskipun dua buah bas yang memuatkan hampir seratus orang telah dibawa ke majlis ceramah tersebut, nampaknya kehadiran masih juga tidak memuaskan.

Masih banyak kerusi-kerusi kosong yang turut sama mendengar ceramah Fathul Bari.



Di bawah ini gambar dari sebelah kanan pentas ketika Fathul Bari sedang berucap.



Ceramah Umno di Selangor memang diketahui umum tidak mendapat sambutan berdasarkan jumlah kehadiran orang ramai dalam ceramah-ceramah mereka sebelum ini.

Mereka cuba pula membawa imej Islamik bagi menarik hadirin ke ceramah politik mereka lantaran itu this so called Ulama Muda Umno dan kumpulan Rabbani digunakan.

Namun, anda lihat sendiri, sambutan orang ramai masih juga tidak berubah. Ini tandanya rakyat Selangor tidak berminat untuk menghadiri ceramah Umno. Jadi rasanya tak perlulah Umno sibuk buat ceramah lagi, orang tak minat nak dengar.

ReJaM "Pakailah serban tebal mana pun, rakyat tahu Umno parti rasuah..."

25 comments

Mungkin timing tak sesuai kot atau promosi kurang menyebabkan org x perasan. UFB ni pun banyak pengikutnya.

Salam.

Penulis pasti ke tak ramai orang yg dtg tgk? Ke gambar nih diambik waktu ceramah belum mula?

blm mula apa pula.dah terang2 ustad amno 2 ad kat dpan. terang brsuluh lg kikiki

Ulamak Muda Nomad Otak nya lah katakannn.. hanya Umat Melayu Naif Otak nya je yg nak dengar ostad bahlul bari tu menceceh!
UMNO....Untuk Melayu Naif Otak....

Banyak.......

Ustaz PAS atau UMNO dicipta untuk melemahkan orang Melayu dan tidak sepatutnya berlaku kerana Islam agama universal. Asalkan ilmu yang disampaikan tidak bercanggah dengan agama, ia patut digalakkan tanpa perlu dilabelkan.

Kata support 2 biji bas..naper tak diambil dr sudut penumpang bas td,..cuba cuba nak auta ni milosuam..

Gambar yg d ambil dr blkng UFB mnghdp pnonton xd ke? Atau video crmah xd ke bole gk amik gmbr pnonton..mmg milo suam kuat auta ler..org2 pr ni 2 3 gmbor da kira bkti yg ckup,hahaha

Knp xambk dr blakg ufb?br la nampak real.. Ni bole dpertikaikan lg..mgkn ceramah blm mula..

Ni blog sampah je ni. Mcm tu la heeee....

Ni blog sampah je ni. Mcm tu la heeee....

Kah..kah..benda mcm ni pn macai2 pr kena kencing dgn milosuam..pelik betul lh..

Macai umno.. kalau shoot dari semua sudut pun tetap x bole terima kenyataan kn.. hahaha macai jgn marah ye

Kahkahkah.. betul tu cai..kesian kan. Asik macai umno je yg kene kencing dgn najib. Tapi xpe cai. Nanti pru13, kita kasi tukarlah

Betul tu cai. Memang sampah. Macam umno jugak sampahnya.. jgn marah ye

sebenar ramai yg hadir sampai ada yg dok bersila atas jalan, berdiri di. depan dgn blakang ostat masa tu dan masa sebelum admin snap pic ramai plak pergi tandas beramai2 tu yg nampak kerusi lg ramai dari manusia.

Ustad ni tak tegur pon ustazah umno cium tangan paklah.. Puihhh...

Pa mslah nye yg muda hormat yg tua nk cium tgn.hihihihi

Bile ilmu agama xde, mmg r xde mslh ustazah muda slm cium tgn pakcik tua. budak tadika pon tahu haram slm bkn muhrim, ni pulak cium

Bile ilmu agama diletak kat kaki, maka akn keluarlah fatwa yg sesat dan menyesatkan... Pelacur boleh...cium tangan bikan mahram boleh, dan entah apa lagi...

Bila ilmu diletak dikaki, keluarlah fatwa ke pendapat, nasihat yg salah,sprti melacur dibolehkan... Bersalam dgn bukan mahram boleh, dan lain2lagi. Inilah ulamak suulkhatimah...nauzubillah.

Mal'un fathul bari ni digunakan sbg bahan kajian. Dgn smbutan yg sgt dingin dr rakyat selangor, maka bn dpt agak peluang mrk utk kalah. Aku dah tgk mal'un ni dihantar ke kawasan2 panas di bwh jajahan PR. Hasilnya, SYABAS digunakan utk mensabotaj kawasan2 ini bg menukar haluan pengundi yg marahkan isu air. BN harap pengundi berpaling kpd mrk.

Mal'un fathul bari ni digunakan sbg bahan kajian. Dgn smbutan yg sgt dingin dr rakyat selangor, maka bn dpt agak peluang mrk utk kalah. Aku dah tgk mal'un ni dihantar ke kawasan2 panas di bwh jajahan PR. Hasilnya, SYABAS digunakan utk mensabotaj kawasan2 ini bg menukar haluan pengundi yg marahkan isu air. BN harap pengundi berpaling kpd mrk.

kupasan yg menarik hamba rabbi

Hahahaha...kalo nak ramai..bwak la artis lain bro...bwak kpop baru ramai....no hal la fathul bari x kesah.....


EmoticonEmoticon