Friday

Berita bodoh! Buletin Utama teruskan lawak Himpunan Shamsidar


SEMALAM gua dah siarkan bagaimana Utusan Malaysia (sebut Utusan Syaitan) mencipta propaganda bodoh cuba menggagalkan Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112 di Stadium Merdeka esok dengan menggelarnya sebagai Himpunan Shamsidar ~ Himpunan Shamsidar

Sedangkan Shamsidar tiada kaitan langsung dengan himpunan tersebut. Lagipun apa kejadah orang ramai nak berhimpun pasal Shamsidar? Nak suruh Shamsidar jadi Perdana Menteri Malaysia ke? Kah kah kah...

Apa yang lebih lucu, malam tadi Buletin Utama di TV3 suku turut menyambung cerita dan propaganda ini dengan menyebut Himpunan Kebangkitan Rakyat yang akan berlangsung esok sebagai Himpunan Shamsidar.



Cuba anda lihat muka pembaca berita dalam video di bawah ini baik-baik. Apa agaknya perasaan mereka ketika membaca berita bodoh, sedangkan mereka tahu dan sedar ia merupakan berita bodoh?

ReJaM© yakin jika pembaca berita ini waras dan tidak hisap gam sebelum masuk bilik berita, mereka tahu bahawa Himpunan Shamsidar tidak wujud, ia hanyalah propaganda United Malays No Otak, Umno.


Himpunan Kebangkitan Rakyat telah dianjurkan berulang kali sebagai pemanas badan di peringkat negeri sebelum ini sila tanya pakcik google. Tiba-tiba Himpunan Kebangkitan Rakyat terakhir diubah oleh Umno jadi Himpunan Shamsidar kah kah kah...

ReJaM© "Pembaca berita TV3 pun sudah jadi pencacai Umno... "

33 comments

kahkahkah ni la pembaca berita yg kene cucuk idung mcm lembu ikut ape yg di suruh. x pn ni la dua ekoq lembu yg terlpas dr kondo tu kot. ada otak letak kt bontot. aku mmg dh lame bend tv3suku ni takut2 nt sndri pn jd 3suku.

Nak tutup lubang hdung yg besar dengn taik hdung yg kecik mana bole.org tau ler.hehehe patut phimpunan ni kena pnggil KL112 Valentine day. Kahkahkah

Aku dengar orang kata, ini perhimpunan
meraikan penzina...betul ke?? Kalau betul janganlah kita menyusahkan diri kita untuk ikut
serta.Lebih baik duk rumah makan nasi lemak
sambal sotong bersama seisi keluarga.

lepas abis baca, kedua2 terus menghilangkn diri. 1 jam kendian org ramai jumpa mereka sdg menangis dlm jamban tv3. mereka kata malu nk balik umah jumpa anak2 lps baca berita bodoh mcm ni. kesian!

tak betul. jom la turun. kita mkn nasi lemak tepi stadium. bawa la anak2 sekali. kita ajar anak2 kita jgn jd bodoh, terima bulat2 apa org kata. guna akal yg Allah beri utk bfikir. insyaAllah kita selamat di dunia dan akhirat.

Aku makan kat rumah ROSMAH. dia masak nasi lemak sebesar nasi lemak dia. Perghh terbaik.

Jemput esok KAK ROS dgn ABG JIB ajak dtg umah dia.. ada kenduri cukur jambul deepak.

Rosmah ny xsdp ler tp nasi lmak samsidar ny mmg sedap ler..tp rugi ler an war da rase..ahh blasah jer jnji bole rase nasi lemak samsidar hahaha kalu samsidar dtg aku nk join hmpun.kalu xd xn le,wt pe tgk muke mat sabu rit

akak cow ko yg berzina tuh,si mangkuk wei! yo,yo..mai kito pakat ramai2 moraikan ari zina akak cow sbtu nih..fuh!tontu kombang idung,ehh cow punyo akak,kann!!!

Bestnya fitnah...??kalau betul anwar dan samsidar berzina datangkan 4 orng saksi yg bukan fasik, boleh?

Apo namo ekau?payah bonar den nak
nyobot eh. Onani ko apo? Polik namonyo.
Akak cow tu sapo. Akak ekau ko?
Akak ekau lombu ko??

Aku tak tahu nak kata apa dgn pembaca berita ni, belajar je tinggi tapi bodoh dalam mencari kebenaran, ini lah bila bertuhankan umno tidak percaya rezeki Allah yg beri, masih percaya hanya umno(bn) saja pembawa rezeki rosak akidah kalau tak sedar2 lagi

Mcm mana dua org tu kasi makan anak anak ngan duit gaji hasil baca berita fitnah?...kesian anak anak depa...yg pelik ramai pulak yg percaya berita yg jauh menyimpang drp hal sebenar...semoga kita semua ditunjukkan jalan yg benar olh Allah SWT...

Maso perhimpunan samsidar tu akan diadokan pertandingan lago lago cipap ! kalau ado anak daro yang lesbian tu bolehlah ekau mintak copek borang tu dokek urus setio majlis , borang itu kono isi copek !

ABU.. X 100%
Asal Bangang Umno!
Asal Bengong Umno!
Asal Bodek Umno!
Asal Bodoh Umno!
Asal Bengap Umno!
Akhlak Burok Umno!
Asal Bani UMNO?
tu lah Umat Melayu Naif Otak nya!
Aku Bukan Umno!
Aku Benci Umno!
Anon 6:40pm lu memang CIBAI!!
Cemburu
Insan
Bernama
Anwar
Ibrahim!!!
wakakskakwakakahhh

Mari mari mari.sebentar lagi buletin utama akan
bermula.milo cepat on tv3. Saksikan kebenaran.hanya ditv3.

Kalau saman boleh menang ni. Boleh masuk tabong Parti , tAk perlu kutip derma lagi

Tv3 UNTOK ANDA , MAJALAH 3 AKU TAK MISS , DISAMPING ITU CEREKARAMA , KALAU TAK GIMANA MANA TV 3 MEMANG JADI PILIHAN , DISAMPING ASTRO RIA , TRANFORMASI RAKYAT MALAYSIA . KAMU TIDAK AKAN MURTAD KALAU MENONTON TV3 , AKU LAHIR SAJA TV3 SUDAH ADA ..POWER TAK AYAT AKU......CEEWAH

dalam tv3 tu macam macam info boleh dapat , sains ,sukan , pertanian ,kejuruteraan , agama, luar negara, masyarakat.keshatan , kalau nak sebut banyak lagi , dalam ramai ramai pesonaliti yang aku minat adalah karam sink waliya .

Elok gak karam tengok2 rumah pam air syabas. Apa cerita? Tak de? Karam yg dah karam..

Himpunan Rakyat tu sepatutnys dilihat sebagai Himpunan Penyokong Pemimpin Songsang. Pembangksng sebenarnya nak menghimpun seberspa banyak orang yang menyokong agends perjuangan mereka dengan tujuan menghasut mereka menjatuhkan Kerajaan dan menjadikan Anwar sebagai PM.
Peserta perhimpunan adalah mereka yang memperjuangkan agenda masing masing terdiri dari penyokong sex bebas, penggunaan kalimah Allah oleh Kristian, tali barut DAP dan PAP, wakil pihak luar yang selama ini menaja perjuangan pembangkang, wakil gereja dsbnya.

Kenpa UMNO nie tkt sgt gan Anwar,klu UMNO nie kuat x perlu takut kat Anwar..Rakyt Msia nie dh dbiasakn gan budaya UMNO,tue yg mrka takt nk lakukan perbhn dlm M'sia.

Bro, jangan salah faham sebab kita kena tegur kalau berlaku kemungkaran. Orang kafie hatrbi mana nak terima hidayah kalau hati mereka buta.
Ko teruskan niat ko kalau ko rasa itu yang terbaik buat ko.

Aku dah malas lah dgn senario politik bodoh pas pkr ni..weiii lu tau tak kalimah Allah nak share lah dgn org kristian!!! Lu masih demo2, tolonglah...kata parti islam, kenapa hal akidah lu buat dono...pi mampus la org2 politik ni, ulamak yg gelar poltik pun sama 2x5. Lu nak ke lambang salib tapi atas nama Allah, x caya lu pegilah bandung dekat parienga tu..terpampang tulis rumah Allah dekat gereja...hadi lu memang sial la...yg mintak guan eng, tapi lu mcm tak sabar2 kata boleh guna nama Allah...Jgn samakan masy islam di malaysia
dgn mesir atau tempat lain, di sini sejak aku lahir Allah tu tuhanku yang ESA, bukan beranak dan diperanakkan...Tupun x phm ke? Bodohhhh

Bodoh sokong Anuar , langgar belakang

Isu kalimah allah , sebenarnya pas telah diresapi fahaman pluralisme agama yang dibawa oleh golongan anwarinas , tak semua penyokong pas yang menyokong penggunaan kalimah allah kepada bukan islam , kerana politik pas sangop melacorkan kalimah allah untok keputra jaya , seribu kali baik umno yang dikafirkan oleh hadi awang itu , perlu diingat umnolah pejuang islam yang sebenar dinegara ini .

Dekat malaysia golongan ahli kitab agak agak ada lagi tak ? Rasa rasa tak ada lagi !

Hadi awang lurus bendol , sanggop menjual kalimah allah sejak berkawan dengan sosialis dap dan pkr , hadi awang telah lari dari matlamat asal perjuangan islam pas , kami bagi pihak akar umbi merasa keliru dengan pendirian haji hadi hari ini , matlamat perjuangan islam pas semakin kabor , jangan nanti pihak akar umbi akan menghukom pas dalam pilihan raya nanti , kami hanya memberi tahu sahaja , suara suara tak puas hati diperingkat akar umbi semakin ketara !!!!!!!!!!

Ye ke.tak sabar tggu PRU13.kita tgk siapa yg kena!

Hadi dinobatkan sbg 100 ulama tbaik dunia oleh negara2 arab. maaf ulama2 umno xd sorg pun tselit. Harussani xd, fathul bari xd, mashitah pun xd. Tuan guru Nik Aziz ditangga 45. Lg mau soal kredibiliti beliau. Apetah bandingkan ko ngn die, mcm langit dan bumi!

Jgn perlekehkan ustaz fathul bari..!!! Dia ustaz berwibawa.!!! Berwibiawak pun ye!! Ustaz,jgn mara.. Ustaz xlarangkan tgok AJL.anugerah juara lagu.ustaz ckp ajl tak bhaya utk umat islam??.kehkehkeh.

Sesekali baca ler artikel dr ulamak antarabangsa yusor qardawi bro. Xkan layan fatul je bro. Fatul tu dgn aku sikit lebih kurg je. Kita bleh faham isu penggunaan kalimah Allah ni menurut pandangan ulamak tersohor ni . Tu pun klu bro xbebal ler. puak bro ni mintak maaf ckp la bangangnya blawan2 dgn bewok huhu


EmoticonEmoticon