Tuesday

Bukti! Jabatan Imigresen diarah halang peguam Scorpene masuk Malaysia


SALAH seorang sahabat pembaca yang difahami merupakan seorang kakitangan Jabatan Imigresen Malaysia mendedahkan bahawa terdapat arahan khusus untuk menghalang peguam-peguam Scorpene dari Perancis untuk memasuki Malaysia.

Para peguam tersebut adalah William Bourdon, Renaud Semerdjian dan Joseph Breham. Arahan ini disebarkan melalui satu senarai pekeliling khas yang diberikan kepada semua kakitangan terutama penyelia di Jabatan Imigresen Malaysia.



Para peguam ini tidak dibenarkan memasuki Malaysia, NTL - Not To Land @ non-permitted to land. Pekeliling bertarikh 3 Dis 2012 ini menunjukkan betapa terdesaknya kepimpinan Najib untuk menghalang isu skandal rasuah Scorpene yang dikaitkan dengan dirinya daripada diketahui oleh seluruh rakyat Malaysia.

ReJaM© "Tutup mulut orang, tindakan penakut dan terdesak!"

49 comments

Biarlah halang bangsat ni dari masuk keMALAysia.. APA Dia NAK SGT dtg sni. Melancong ke hape.???! Kahkahkah.
Jgn masuk lg,Aku nk tgok HJ NAJIB trseksa perlahan-lahan.. Mcmana dia buat rkyat terseksa..trmasuk pencacai umngok pun trseksa dgn mcm2 mslh, perbelanjaan, minyak ,loan,pngajian,dn mcm2 lg.tp atas baiah mnjadi pencacai umngok,taik najib pun sngup dtelan.. Realiti bhai..kahkahkah.

Pekeliling ni macam nk tempah surat kabar utusan je..hahaha leter head imigresen tak de ,signage pgwai imigresen pon tak de...aku rasa milo suam taip sndri ni kehkeh ari2 cai cai pr kene tipu n kencing huahua

Hancing muka pencacai pr kena kencing !

woof woof. macai umno dtg wei. kah kah kah. butthurt la tu

Alahaii similo pembongak.kalau betullah dah
lama peguam pr mengaum.Tak kan peguam
perancis tu diam je.mesti ada contact antara
peguam perancis dgn peguam pr.
Bangsat sgt ke peguam perancis tu sampai
telefon,e mail,skype pun takda nak berhubung
dgn peguam pr utk beritahu yg mereka dilarang
masuk.
Woohooii dilarang masuk keM'sia tuuu.Peguam
pr tak tahu ke???
Hanya tahu dpd pegawai imigresen.
Sudah sudahlah milo ooiii

Hati2 ngan cai umngok no weii...kaki temberang punya cai....hehehe

Standard la tu der.. Kang klu org pr sendiri ckp kata peguam prancis x leh masuk kata pr wt fitnah... Tp bl org imigresen bg bukti kata peguam prancis x leh masuk sbb dpt arahan dr pegawai tinggi kera(jaan) dia dok spin kat lain plak... Kah kah kah kah.. Caiii caiii... Sian korang ye caiii.. Xpe la caiii.. Bagus gak korang komen byk2.. Bleh gak kitorang tau yg bijak pandai dah xde dlm geng lue caii.. Mcm yg mamak kutty ckp... Kekekekek

P H
Cuba lagi spin yg lebih mantap.

lari tajok sikit / Orang selangor dah bising mana janji bulan dan bintang pkr itu !!!!! . Apa barang isu peguam tu , masalah rakyat kasi selesai dulu !!!!!

Mana janji 2008 tu ?

Asyik asyik peguam , kapal selam , peguam , kapal selam ....kak tipah depan rumah saya tu nak mintak duit ibu tunggal dia , dekat lima tahon dah !

Pena hitam komen tahap ptuiihh!!
Berlagak pandai.fakta memanjang.
Fakta dari longkang.

Lu lg xda fakta.. Hape pun xda..

Kekekekke... Cai atas aku ni meroyan plak dah... Kah kah kah.. Lawak2 la lue org ni caii... Gambar atas tu terang2 x dpt trima juga ke caii??? Sian sian... Xpe la caii..

Klu aku nak spin mantap2 kena blaja dgn puak2 caii dulu.. Dorang terer gila siot bab2 spin ni..

Anon 10.29pm..
Sabar der.. Komen2 dorang ni bleh wat selingan gelak ketawa... Dpt gak realease tension.. Wiiii

BKN BULAN BINTANG TP bulan roket dajal mata 1..kau tgk dorg ny loga pon da tau,smue angan2 mat jenin..HAHAHAHAHA

Bro,wa sntiasa bsame lu.ada mase,stiap kali pncacai umngok melalak,akn adanya aku. Dasar pfitnah jd mknan, hasilnya,jd melayu lebih dr islam..

Lambang dacing umno zaman yahudi lg dah ada. Ape mcm beb.. Pantang silap.msti kena.kahkahkah.

Itu je kau mtk.??? Kahkahkah. Btol ke ibu tunggal tu xdpt lg?? Hadoi,dkt 5tahun bleh tahan lg.dkat 50tahun.hape yg dpt memenangkan hati rakyat. Minyak,brg,cukai,hrga brg,tol.tdak mengawal kmasukan warga asing mcm ko ni,mslh rmbat tanah mlayu,cina,india, perdajal golongan susah,perkena golongan2 tokey2 cina,mlayu india.dlu kini slamanya.cth simple:pencacai umngok mcm kau ni ,bila minyak naik, kau antara org yg mengeluh jgk.."aduh myk naik lg" tp mungkin xmelalak,sbb kau pncacai,hbis kuat pun dgn kwn2 semacai kau..btol x cai.?? Ops.jap3,blum hbis lg. kau bleh ckp myk dunia naik,aku bleh trima lg.tp kalau harga myk dunia blum naik,pmimpin kau dah naikkn dlu,pkul 12mlm da naik hrga.tp dlm brita xda plak umum.nak mati umum.tp myk dunia dah trun.smpai la xtrun2.itu la pncacai mcm kau.tpaksa jilat..dah tahu,tp tpaksa perbodohkan dri yg da memang bdoh. Ok tak..

Cai pr ni mmg suka dikencing bro..bru bertenaga..

12:07...kah..kah..caya lh bro, mengaku pn pencacai& balaci sepenuh masa..

Pendajal rembat tanah tu tok guru korg.bg kat dap 10ekar rakyat minum air keladak...kah..kah..

12:51 PNCacai,ulangkaji lg,cri info tepat.buat malu njib la mcmni..hehe.byk tgok katon ni..

SETEpat nye,pencacai UBN byk kena kincing.hahaha..mudah saje..fitnah UTUSEKS buat,dah kena saman byk kali pun percaya lg.haha.msti sgan2 nak bce utusex.tp takpe,org paham. Pncacai ubn ni tegar, walau dkncing, tetap sokong umngok.hahaha.hakikat sbenar..hehe

SETEpat nye,pencacai UBN byk kena kincing.hahaha..mudah saje..fitnah UTUSEKS buat,dah kena saman byk kali pun percaya lg.haha.msti sgan2 nak bce utusex.tp takpe,org paham. Pncacai ubn ni tegar, walau dkncing, tetap sokong umngok.hahaha.hakikat sbenar..hehe. Kalau lidah rasmi umno pun sebar bnda xbtol,si pmimpin macai ni apetah lg.hahaha.tpu rakyat+tpu pncacai umngok.haha..kroni pkir ape sama pncacai.jnji pojek juta2 asyuk.hehe. Realiti bbhhaaii.

Cai PR cakap tak pakai fakta. Sebab itu senang di kelentong hidup hidup selepas ditarbiah dengan DAP. Bagi mereka apa yg buruk semuanya UMNO dan yang baik sahaja dari DAP.
Sembahyang hajat minta diberikan petunjuk, tapi bila kebenaran berada didepan mata, mereka kata semuanya fitnah. Aku cuma menasihat tapi kalau ko orang PR nak juga tergolong dalam kesesatan, ko orang jawap sendiri bila disoal nanti.

Jgn la menipu sgt.pkai otak la kwn. Bnda yg patot kau trima. UMnoNgok semestinya yg buruk shaja.dan yg mncri kebenaran hanya kepakatan.takdalah nak dikatakan suci.tp ke arah hampiri kesempurnaan hdup,pr adalah yg terbaik berbanding UMNGOK.!! Kau fhm realiti skarang..punca rakyat benci dgn Umno adalah pmimpin yg suka merembat tanah cina,mlayu,india yg susah.. Rembat duit komisen.aku pun plik mlayu mcm kau,dah terang tahu kpimpinan umngok zalim,kaki rasuah,nak rembat tanah,kaki jual negara(sng2 bg ic kt bangla,indon,myanmar),buat ssuatu projek bg kroni sndri,bkan pkai tender trbuka,utk harga projek sekian harga,dlm quotation up lg harga,sbb dia ingat duit negara,duit bpak dia punya. Pencacai bdoh,kau ni biasa tak berurus niaga dgn projek krajaan,hoi pncacai kau biasa tak duk skali dgn majlis trtinggi krajaan yg jalan projek. Kalau kau mcai bdoh duk dpan kmputer.kau tlg keluar dr rumah kau, brcmpur skit dgn org2 umngok!!! Bdoh terang piang.. Aku mmg percya ckp madey, puak umno rmai yg bdoh2..yg pndai tak bg join. Kau tak sdar jgk kan.takpe, skurang2nya kau sdar kau tu macai yg bdoh.macai yg bdoh tp pndai,adalah mcai umngok,yg pg brcmpur dgn parti lain..bndingkan integriti..elok kau jd tukang sapu smpah,lg mulia aku pandang kau.

Nenek dia kena rogol pun nak salahkan umno ! Sebenarnya otak pencacai pr telah diprogramkan oleh pemimpin mereka , sebab itu apa juga pendapat kita mesti dijawab pencacai pr dengan hujah politik , ikan itu kalau busok mesti pada kepala dulu , kalau kepala dah busok ia akan sampai keekor !

Lagi satu puak puak pr ni memang mudah termakan hasutan ! Puak puak pr ni hobinya memang suka bermain spekulasi dan mudahnya menerima presepsi , puak puak inilah yang jadi balaci dalam pr sekarang ini dan pencacai yang ada hari ini !!!!

Amalkan nilai nilai murni !

Ayat ko tak kena bro.... Janggal sikit nampaknya. Kalau tukar nama najib kpd hj hadi dan bn kpd pr, baru kena dan menjadi satu ayat yg sempurna.
Untuk pengetahuan puak pr yang B_-_ piang, urusan kemasukan rasmi negara ke negara atas arahan mahkamah adalah tidak mudah untuk dihalang, siapa malaysia untuk menghalang? Kalau China yang kuat tu boleh gak kita percaya. Ni Milo suam, boleh tak cari isu lain yg boleh org percaya? Ni sakai pun belum tentu nak percaya.....

Komen berjela jela makin ternampak kebodohan ko. UMNO pun macam parti lain juga cuma parti lain lebih banyak kelengtong dan pandai fitnah guna air liur je. Ada orang macam ko, tunggul kayu pun ko fitnah.

Anon 12:31, kalau tak mahu minyak naik, tepung naik gula naik, sila isi borang syurga pas..... Gerenti tak ada minyak naik kat sana he he he!!!

Ha ha ha anon 8:52, baiknya pr ye? Tak sangka uuuuu!!! Ko baru keluar dari gua batu caves ka? Berapa tahun kt dlm tu? Itu pasal ko tak tahu hujung pangkal.
Toksah cerita bab rasuak kebendelah, ko mana ada bukti. La ni kalau ckp pasal akidah pun pr dah jahanam.... Mana lebih penting? Duit ringgit ke atau kerosakan agama yg pr buat?

Hehe 2.21 ada umnongok mmg pntingkan duit ringgit, kerosakan agama dimonopoli pmimpin umnongk da seangkatan.tamat!!

Rogol,seks,korup,ftnah, mmg cai suka.. Melucah,tayangan gambar bogel, febret ubn.. Mana tumpah kuah kalau tak ke mcai ubn.

Pr tak sbdoh pncacai umno yg trima sgala bulat2 pmimpin 1m ckp,trima bulat2 fitnah tv3suku,trima bulat2 utuseks.. Kalau lidah rasmi umngok kena saman byk kali ats sbb fitnah.nk ckp ape??? Sbb xbtol kena saman.ftnah jd mkanan pncacai umngok. Bak kata shahrizat lembooo " tuhan msih syg kn umngok, wlau dsaman,tetap teguh" apa punya tur makcik korang ni..bukan nk pkir ape sbb kalah saman.hehe.terang2 tuh. Pencacai jilat jugak.pjam mata.buta.hehe. Hati suda hitam.byk enjoy menjoy.

Anon 2.15 .>> ape ke benda ang bahas ni. Mcm xreti je.hehe. Org tu crita kitaran ekonomi,ang crita benda xlogik..aku xpcye najib ajar ni..ni mesti Bodo piang sorang2. Hahaha..

Siapa malaysia utk mghalang ??? Kahkah. Malaysia kan punyai pmimpin 1M zalim, nk kata zalim tak la sgt.kecut jgk HJ NAJIB NI..zalim tp pngecot.ada ckp arahan mahkamah???mahkamah france??mkmah mlysia???Malaysia ada kuasa utk mghalang mana2 manusia masuk dr mlaysia.paham tak dungu. Usah kata laluan darat!laluan udara,air pun dia ada kuasa mghalang. Kapal perang u.s ke,tongkang vietnam ke,parking diperairan pun kena mtk izin,nk mlintasi smpadan perairan pun kena mtk izin wahai mcai bdoh trang3x.hehe kapal terbang slain penerbangan biasa, cth kapal perang ke, kapal xperang ke,negara lua punya,harus info pd mlysia jika nk landing,atau mlintasi ,nk ricky line ape jadah.mtk izin,tau tak pencacai. Hape la hotak kau ni.ingt sng2 ke nk msuk. .sengal.hehe.g bkak buku undang2 lg. Ni byk bce utusan la ni.byk tgok tv123

SIMPLE,KEPALA NYA UBN , ADA KUASA, SLH GUNA KUASA.. JWPAN NYE HALANG.!!! SNG JE JWPAN NYE.RASMI XRASMI, KEPALA PENAKOT, PEKELILING KELUAR.. BLEH PLAK CKP KALAU NEGARA CINA YG KUAT BLEH KITA PERCYA.BODO NYE OTAK.. MANA2 NEGARA SAMA.TEPUK SBELAH TGN XBUNYIK.XJADI CAI OI.. KALAU DAH KELUAR PEKELILING NAMA LISTED,RASMI KE ,MELANCONG KE,NAJIS UBN MMG HALANG KALAU DIRI RASA AKN DTANGKAP. LUPA ISU YG LPAS.??DEMOKRASI.PUI. LISTEN,LISTEN,LISTEN.HEHE

Kepala angin dia kalau kita pintas mesti dia kata kita pencacai umno , sempit betul fikiran orang pr ni . Orang atas pagar yang agak condong sikit dekat bn cop pencacai umno , silent majoriti yang bisu itu pun dicop pencacai umno . Lebai kulop yang tak sunat itu pun nak salahkan umno , dunia allah ini luas , lapangkang fikiran mu , kau makan kismis banyak banyak sikit !

Melayu makin bodoh

ini tipo, kemera kan besi

Kita tak masok apa apa parti ditudoh pencacai umno , kita bagi tahu sahaja , umno atau pas tak betul aku balon je !

Blog milosuam. Mmg blog bodoh. Heeee....... pencacai yg taat setia adalah milosuam heee.... kalau nak fitnah pun kasi lengkap sikit atau jgn kasi nampak bodoh sangat heee.. jgn sampai org berulang-ulang panggil blog bodoh

Kismis diorg tak makan bro..tp klu ubat kuat dengan plastik2 diorg makan, Mcm2 jenis ada tak percaya bli harakakah..

Jus tok guru ...hehe

UMNO buat salah kita perlu tegur. Kalau PAS buat salah pun kita tegur. Tapi kalau PKR dan DAP buat salah, kita balun habis habisan.
Ko orang nak cop aku pro UMNO atau PAS ke, aku tak kisah. Tapi kalau ko orang sokong dan fitnah tanpa asas kukuh, elok ko orang muhasabah diri. Jangan taksub dan angkuh.


EmoticonEmoticon