Tuesday

Hadirin diperdaya untuk hadiri ceramah Ulama Muda Umno


CUBA anda lihat banner promosi program ceramah yang dianjurkan oleh Umno Selangor di bawah ini baik-baik. Siapakah penceramah yang dijemput? Ustaz Fathul Bari Mat Jahya, satu Selangor tahu dia ini lah orang yang menggelarkan dirinya sebagai Ulama Muda Umno.

Apa yang lucunya, Fathul Bari sendiri tak berani menggunakan nama Umno di dalam banner promosi beliau kerana bimbang tiada orang akan datang dengar ceramah. Maka terpaksalah dia gunakan nama penceramah muda bebas walhal dia lembih Umno dari Umno itu sendiri kah kah kah....




Inilah taktik yang digunakan oleh Umno Selangor untuk menganjurkan ceramah politik. Jika letak nama Umno mereka tahu takkan ada orang datang kerana rakyat Selangor sudah muak dengan ceramah politik merapu mereka.

Lebih malang, meskipun sudah menggunakan taktik menyamar sebagai penceramah bebas, hadirin yang datang tetap juga menghampakan. Dua buah bas hadirin sudah dikerah ke ceramah tersebut namun masih gagal memenuhkan kerusi plastik yang disediakan rujuk link ini ~ Ceramah Fathul Bari



ReJaM© "Tak payahlah nak meyamar orang dah tahu kau tu Umno... "

Peringatan Penting!

Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112

Tarikh: 12 Januari 2013
Tempat: Bandar Kuala Lumpur (Stadium Merdeka)

Sejuta rakyat sertai Bapak segala himpunan, Bapak segala bantahan!



10 comments

Ni baru lah kata cramah agama..xd anjuran pati politik..bebas sbebas2 ny..aku nk pegi.

Bukan camtu admin.sebab dletakkan penceramah bebas adalah krn program tu dbuat d dlm perkarangan sekolah.walau org ramai maklum fathul bari adalah UMNO,tp adalah lebih baik mengecilkan risiko dgn tidak meletakkan perkataan umno d banner.masyarakat akan pertikaikan yg umno buat program politik dlm premis sekolah

Bukan camtu admin.sebab dletakkan penceramah bebas adalah krn program tu dbuat d dlm perkarangan sekolah.walau org ramai maklum fathul bari adalah UMNO,tp adalah lebih baik mengecilkan risiko dgn tidak meletakkan perkataan umno d banner.masyarakat akan pertikaikan yg umno buat program politik dlm premis sekolah

Bangang korang bukan ceramah politik apanya tajuk "ke mana lepas pru tu apa kejadah...bukannya tajuk lepas mati gi mana...

Aku setuju

Xkisahla tajuk apa pun n dianjurkan oleh sape pun.janji ceramah agama takde tarian amoi mcm ceramah pas.betl tak?

kahkahkah ulama bebas tp tajuk mcm nk jd penyelamat utk umngok. kemane lg kamu nk pegi fatu bari? ikut suke hang la nk pi mana pn

Tahniah Ustaz Fathul atas istiqamah anda

Betul tu bro..lg satu TIN MILO jangan lupa top up kih. .Kih..


EmoticonEmoticon