Tuesday

Himpunan Shamsidar 12 Januari 2013 propaganda bodoh dan jahat Umno


CERITA banyak tak guna, sila buka mata besar-besar dan lihat keratan akhbar Utusan Malaysia (sebut Utusan Syaitan) di bawah ini baik-baik. Ini satu lagi bukti daripada berpuluh bukti yang menunjukkan kejahatan serta kebodohan Utusan Malaysia di dalam menghasilkan propaganda.

Propaganda ini bertujuan membuatkan rakyat berfikir kononnya Himpunan Kebangkitan Rakyat  #KL112 yang akan berlangsung pada 12 Januari 2013 di Kuala Lumpur Sabtu ini adalah Himpunan Shamsidar walhal Shamsidar tiada kena mengena langsung dalam himpunan tersebut.



Jika anda ada ternampak Utusan Syaitan di kedai mamak tepi jalan hari ini, anda boleh selak muka surat 4 dan saksikan kebodohan dan betapa jahatnya akhbar syaitan ini di dalam memutar belitkan fakta tentang Himpunan Kebangkitan Rakyat.

Tidak mustahil akan ada segelintir pelakon upahan yang bakal muncul di Himpunan Kebangkitan Rakyat hari sabtu ini membawa banner kononnya mereka menyertai Himpunan Shamsidar.

Kemudian TV3 akan mengambil gambar mereka untuk dijadikan bahan propaganda bodoh mereka pada pukul 8:00 malam di Buletin Utama. Ini skrip fitnah biasa yang diulang-ulang. Lihat modus operandi mereka sebelum ini rujuk link ini ~ Pemuda Umno menyamar

Siap sedia semua, nampak pelakon-pelakon upahan ini nanti kita tangkap dan ikat, kemudian kita cukur rambut mereka sebelah sebagai pengajaran. Jangan cederakan mereka kita buat dengan lemah lembut. Sebarkan!

ReJaM© "Cukur kening mereka sekali, cukur sebelah je kah kah kah.... "

85 comments

An war yg sdap2 MNUTUH samsidar kite plak dkrah bdemontrasi..eiii x lyan ler aku baik aku dudok rmah tgk tv smbil mkn karipap.

Bgs2...ko mkn la karipap tu smpi ke anak cucu cicit ko...

org nk mkn sesedp ko nk karipap jer...bodoh!

Si Anonymous8 January, 2013 4:29 PM mmg bodoh x terkata.kena tipu umno lakhnat dari zaman jepun lagi.

Kau makan la karipap kau tu sambil berkira nak BRIM rm 1000

dudok la umah menutoh mak ko..ke...akak ko ke..anak ko ke...umno haramjadah

Himpunan samsidar atau himpunan rakyat ni....?

Tanya osama , dia orang kuat himpunan tu ! Hehehe

Yg g baca utusan fitnah tu watpe?... Dah diorg dilahirkan utk memfitnah je. Kita faham. Jgn bimbang ye macai umno...

Anon 4:54 pm 8 januari buta sejarah , sebenarnya pada zaman jepun umno belom ada , umno ditubohkan pada tahon 1946 , kau belasah umno main taram saja , ikut fakta sikit lah !

Kalu aku dpt "mnutuh" sam sidar jgnkn sehari kau suh wt demo, sebulan pon aku sanggup dok sorg2 kt dataran mrdeka 2 wt demontrasi..HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Malam ni ada himpunan gelombang biru dekat paroi seremban , sisiapa nak datang , datang lah , tak kisah , saya pun selalu pergi ceramah pas sekitar seremban !

Ada video samsidar makan ais krim tu bro , aku nak juga tumpang tengok ! HEHEHE

Fuhhhh bes ler kau da tgk.bile nk kluar niiiiiii.

Mintak lari tajok sikit / ....hadi awang membenarkan kalimah allah digunakankan oleh orang bukan islam , tv3 malam baru tadi , kalimah allah pun pas boleh gadai apalagi hukom hudud , kita tunggu apa komen lebai kulop pas selepas ini !!!

Mintak lari tajok sikit / ....hadi awang membenarkan kalimah allah digunakankan oleh orang bukan islam , tv3 malam baru tadi , kalimah allah pun pas boleh gadai apalagi hukom hudud , kita tunggu apa komen lebai kulop pas selepas ini !!!

SULTAN SELANGOR da msuk cmpur...mufti dan mjlis fatwa bila lg..

Bukan majlis fatwa da kuarkan fatwa lama dah bkaitan kalimah allah.straightly xble guna oleh agama lain.. Aku tgu pendirian harun din plak..kalau dia gadai jg kalimah allah memg pas nak mampus

hadi awang dah mimpi basah keputra jaya , inzal politiknya dah tahap maksima , sebab itu kalimah allah sanggop dibenarkan kepada bukan islam , nik aziz sama juga , sekarang aku nak tunggu apa komen haron din pula , kalau nak main politik main lah , tetapi jangan sampai menjual kalimah allah itu , itu adalah salah satu taktik pas meraih keuntungan politik dalam meraih undi bukan islam , kalau nak cerita memang panjang ni !!!

Ulamak usuk tu ! nabi kita pun ada bagi tahu , diakhir zaman nanti al quran itu berada dikerongkong orang orang fasik , dia cakap pasal al quran dia tahu , hadis pun dia tahu , tapi dia tak buat ...ini satu teguran untok hadi awang dan sama waktu dengannya .

Ahli pas akar umbi bukan semua setuju dengan kerjasama pas dengan pakatan rakyat , pergi kawasan kampong yang ramai ahli pas , cuba tanya mereka !

Ko org nie semua kepala butoh asyik2 nk kutuk ulamak...asah kepala butoh ko org bagi berkilat cermin muka sendiri dulu la oiii...

Dato s. Aku rasa pencacai umno mmg dah x blh pk secara waras. Aku nak tnya jujur la.. Selama ko hidup kat muka bumi ni, pernahkah ko dgr cina bagi salam, or cakap La ila ha illah? Wlaupun dia hafal skrip? Wlaau pun dia bukan islam? Ada ko pukul cina tu? Or ko belasah dia? Or ko sound dia? Lebih2 ko hnya senyum kambing.. Kenapa ko tak ckp, bos lu jgn la ckapa allah itu mcm.. Sbb itu allah tuhan gua punya.. Lu cakap la lain maa...
So apa kes ko pencacai umno gok nak bising2 kata bukan islam guna kalimah allah?? Bila dia bukan islam cakap nama allah, kita as islam doakan la.. Sbb dia mampu sebut allah... Mudah2an dia masuk islam.. Bodoh!!

Tp kalo big bos ko kat putrajaya tu kata "say no to hudud" muka depan utusan syaitan.. Ada ko gi terajang najib sbb terang2 tolak hukum allah? Mana lebih jahat?? Sebut allah oleh bukan islam atau tolak hukum allah dalam alquran?? Jawab la pencacai umno..Jawab??? Dah sah2 ko diam sbb ko pun dah mula kompius betul ke haji najib tolak hukum islam..?? Hahha.. Jgn dia kata tudung tak wajib dah la.. Hahaha

Aku sedia bahas!!

Bodoh punya statement

Statement haramjadah unmongok

Aku dah lama tak baca utusan fitnah meroyan

Yang kau nak komen ni apasal? Kau pandai ke bab agama? Baca kasi habis komen Hadi

Keluarkan fatwa sesiapa baca utusan adalah golongan orang bodoh, bahalol, dungu, bangang atau kurang cerdik.

Korang perasan tak kalau cina tua (apek) kat kampung ada jugak cakap mintak tlong sama tuhan allah. Kita nak marah ker kalau dia cakap macam itu? Yang penting akidah kita. Lantaklah dia nak cakap tuhan allah atas dasar kepercayaan dia. Yang kita ni nk kecoh apa hal. Yang penting akidah kita

Kau pun satu gak, asal mau komen tapi tak tau hujung pangkal. Baca baik-baik apa hadi cakap baru komen. Tidak kau komen macam kelapa komeng kakaka. Kau tau tak kelapa komeng. Kalau tak tau buka kamus

Akhir zaman ni jagak ramai pemiftanah dan golongan yang sewaktu dengannya yang percaya dengan agenda syaitan. Ulamak yang boleh dijualbeli dengan wang ringgit dan kedudukan, takut menegur dan menyatakan kebenaran tapi lebih selesa menjaga periuk nasi

Sokong pendapat kau yang bernas tak macam pencacai umnongok yang dah buta dan tuli pekak badak bodoh sombong tak boleh diajak berbahas. Fikiran dah jumud

Yang jadi masaalah sekarang kalimah allah dibenarkan dalam kitab bible / kristian , kau suroh hadi awang baca bible lagi baik , tak payah baca al quran lagi .

Kalau pas tak kisah lagi kalimah allah digunakan oleh penganut kristian bermakna fahaman pluralisme agama telah ada dalam pas , tinggalkan sahaja nak buat hukom hudud kau itu .

Kitab bible versi bahasa melayu itu yang akan gunakan kalimah allah . Mesti pop john paul gembira punya , takot takot akan mengelirukan umat islam dimalaysia, kita jangan jadi macam indonesia islam dan kristian boleh kawin , kalau dah jadi macam indonesia memang susah nak ubah kembali , oleh kerana itu kita tinggalkan saja perjuangan pas itu , melacorkan kalimah allah untok kepentingan politik , parti pas itu kuat spin nya .

Pas tak bijak , ada cara lain lagi nak tarik sokongan bukan islam , bukan dengan cara menjual kalimah allah , malu lah macam ni !

igt skit fitnah itu b'dosa besar d'sisi Allah SWT...

Kan itu cara berdakwah, mudah-mudahan apabila disebut kalimah Allah mereka mendapat hidayah dan terbuka hati

Cara hidup Islam dlm UMNO...UMNO ajar rakyat islam org melayu itu pg konsert, t'lompat sane sini, tgk artis pkai seksi aurat dh lngsng tak jg tak ade pn ulama UMNO nk tegur...UMNO ajr belia jd samseng pn tak salah, kpd puak2 UMNO ni komen skit ajrn islam dkt mane ajr belia jd samseng...len2 tk nk komen, sbb ak rase ko pn tahu tahap
etika, adab, cara hidup islam sbnr kbnyakn puak UMNO ditahap mane bbnding dgn PR...

Aku lama Kerja kat timur tengah
Hampir 4 tahun
Orang Kristian Sana pun sebut Allah
Ok je...

Betul.apek tmpt aku pun sebut tuhan allah yg tolong.mcm mana tu?

Ahli umno akar umbi pun bukan semua setuju dgn chua soi lek.mereka keliru.

Apek itu cakap tuhan ala ! Bukan tuhan allah !

Kau ikutlah cara orang kristian tu pakai kalimah allah dekat timur tengah tu , ok ape !

Dengan kalimah allah itu lah yang memberi satu pukulan maut pada pas dalam pilihan raya nanti , satu kesilapan besar pada pejuangan pas pada saat saat hampirnya pilihan raya ini , pas dah beri bola tanggong kepada umno , tunggu umno nak libas sahaja , isu kalimah allah ini yang menjadi bahan kempen umno nanti ,

Yang kita orang tak selesa dengan puak puak pas ini semasa himpunan bersih dahulu , selepas sepak tong sampah sebut allahuakbar, lepas tu terbalikkan kereta polis sebut allahuakbar , tengok video eli tengah kangkang pun masih pun masih sebut " takbir allahuakbar " .

Islam apa pas itu ?

Mmmm....kalau tak reti bab syariah, hadis, quran baik diam daripada keluarkan kata2 yg secara x sedar boleh rosakkan iman..orang awam baik diam...
Btw , utusan malaysiavtelah diambil alih umno tahun 1961, segala yg keluar adalah lidah umno....utusan harus bersedia hadapi satu lagi saman....

Ada bukti?Fitnah mknn Umno... Aku lagi tak selesa malahan benci pemimpin Umno dan Mca menghina dan menolak Islam...dan, pemimpin umno yg suka membohong dan rembat duit rakyat...sesungguhnya celakalah orang yang berbuat zalim...Allah laknat orang yg buat zalim...

Islam ape Umno tu?memperjuangkan asobiyah...membenarkan murtad seperti yg termaktub dalam perlembagaan, membenarkan arak dan judi malah turut memegang saham, menggalakkan hedonisme....oh, banyaknya kebobrokan umno yg boleh dihuraikan dgn bukti...so, islam ape umno?

Mmgla ok....sebab ada fatwa ulama dunia yg qatie yg membolehkan.. kita meraikan perbezaan pendapat ulama bukannya bergaduh siapa yg benar...

Fitnah mmg sedap...

Ahli Umno akar umbi mana suka cina keseluruhannya...duit amik dari cina tapi kutuk cina...blahla...

Benda kecil yg dibesarkan tujuan politik..raikanlah perbezaan pendapat ulama dunia bukan mengutuk dan bergaduh siapa benar....

Isu ni bukan pas yg bangkitkan..semak dulu fakta...malulah camni!

Baca huraian sampai habes....jgn sampai fitnah orang alim...

hahaha. gelak aku baca komen korang.
mcm ni la, kita jgn gado2 hal nama ALLAH.

aku ada bekenan dgn awek ni.
tp liat betul, nak ratah xdapat.
dah pujuk, xlayan.
dah rayu, xsudi.
dah melutut, xpandang langsung.
hati dia keras n tegas.

last aku dah xtahan, dah hangin,
aku kutuk n maki dia.
aku cerca dia.
aku nak dia tinggalkan keluarga dia.
sampai la ni aku xgak dapat awek tu.

last resort, aku ungkit hal lama dia.
aku tuduh dia cakap aku kafir.
tp bila aku diajak bersua muka, aku jadi malu.
tiba2 aku hilang ke gentle lan aku.

tapi malu punya pasal, kutuk juga la awek tu.
dgn niat ALANG2 XDAPAT PUJUK AWEK TU, BIAR DIKUTUK BAGI PUNAH, SAMA JUGAK XDAPAT.

tu la tahap bangang ameno.
ajak pas join, merayu bagai.
bila kena reject, maki hamun cerca etc.

Islam pas duit anak yatim memali pun lesap , aduhai sedihnya ..bacalah buku " AIR MATA DI MEMALI" .

Nak tahu juga isi buku air mata dimemali tu , tapi kulop pas dah haramkan buku itu , apa komen lebai kulop yang lain ?

Tak ada sesiapa nak pujok rayu orang pas , pas disingkirkan dari umno dulu , macam anwar lepas main lubang tahi terus disingkirkan dari umno !

Oii bongok baca satu buku je dah buat andaian itu ini..memang ko orang betul2 umngok...

Hahahaha Pasngok sdg mniti kehancuran,tahniah anda akan dkenang krn pnjualan kalimah Allah dan pemakanan harta anak yatim

Saya akan bongkar segala kesilapan pas sepanjang 30 tahun menjadi ahli pas , nak pilihanraya ni ! biar sama sama bermuasabah diri !

Makan sesedap tu...ais krim ke bro kih..kih..

Diorg ni buduh ungkal bro..

Mengucap lh saudara..fahami lh kalimah syahadat betul2..TIADA TUHAN YANG DI SEMBAH MELAINKAN ALLAH "..
saya kuathir dengan gerakan mubaligh kristian yg agresif memurtad kn saudara2 kita di kawasan pendalaman. Apatah lg kalau kalimah ALLAH boleh digunakan oleh mereka,.takut terkeliru dan terpedaya nanti..

Ikhlas..

Dalam pr bukan calang2 pemimpin yg mempunyai akhlak yg tinggi contohnya ustad badrolamin..tuan guru mat sabu..
Mereka ni luar biasa punya orang..

muhasabah...bagus2...ak nasihatkn sume skali (khasnya UMNO) penuhkn progrm masjid...tanye ustaz ape tu sbnarny rasuah, mslh sosial remaja, kebajikan sesama manusia, cmane kriteria pmimpin yg adil, beza cara hidup sia-sia dan yg diredhai Allah SWT, ilmu agama islam, apkah sbnar tujuan hidup kt dunia ini, sll b'cakap benar drpd selainnya, beza dosa dan pahala...ak bace hmpir k'bnyakn komen UMNO ni kearah yg bagus, lbih sygkn agama Islam b'bnding sbelumnya...klu bole teruskn b'istiqamah terutamanya dlm m'AMALkn cara hidup islam (contoh tolak progrm konsert yg sia2, b'pakaian tutup aurat dll)....s'panjang hayat sblum meninggal dunia kelak segala amalan akan dihitung...bagus2 ade perubahan perlu lbih p'mahaman je...rujuk al-quran dan hadith...tanyalah para ulama', tuan guru, ustaz utk ilmu, b'bndng dgn kita mmg tak layak sgt utk kita bncngknnya...utk p'ringatn dan k'yakinan kita b'sama, sprt mane kata ustaz; setiap amal, kata @ tulisan didunia ini akn d'tanya oleh Allah SWT kelak di akhirat...jom kita waspada, amal hnya kerna Allah SWT ats suruhannya yg telah ditetapkn semata2...:)

macai tetap juga macai..

seronoknya mengata orang...nampak ke?..esok lusa heboh org bercerita pulak yg bini ko menutuh dengan orang lain...ko rasa lah pulak mcmmana..tengok masa tu kuat tak kuat gigi ko kacip karipap..

Kalu smue mcai an war al juburi marah mkneny btul ler tu nuar mnutoh hahaha jgn cpt hot bro hehehe

Yup tahniah umngok.. jgn marah Hehehe

Sama bodohnya dgn umngok. Hehehe

Macai umngok da kalah berdebat. Hahaha

Sebab itu aku merayu pada ko dan aku sekali, jom kita mengaji rujuk perkara ini pd ulamak yg benar2 faham ttg Al Quran. Jgn asik nk baca utusan tgk tv3 je. Sesekali cuba jumpa tuan2 guru. Jgn jadi mcm macai umno. Diorg da x bole ditegur lg.

Ikhlas..

Aku risau si Rosmah tu pulak baca bible... Aduiiii.. risau aku der.

betul tu. Dalam umno pulak ada ustazah yg bukan calang2 ilmunya. Iaitu Ustazah ROSMAH.

Ini contoh macai umno bila kalah debat..Hahaha

Aku akan bongkar rambut ROSMAH. mungkin najib menyorok didalamnya. Jgn marah macai.. wakakaka.

Kalimah Allah untuk swmua makhluk... Apa yg kecoh ni sbb umngok doh terdesak, mereka lupa ini balasan Allah kerana selalu sngt mereka cuba halang org beri kuliah ugama,dgn alasan tiada tauliah,tiada permit...hasilnya rakyat semakin jauh dari agama, tak tau hukum, maksiat dimartabatkan. Sekiranya akidah seseorang mantap,dia tidakkan terpedaya dgn dakyah ugama lain..

Yang menutoh bini orang itu , satu malaysia dah tahu , kalau tak ada angin macam mana pokok boleh bergoyang !

Hisap ais krim itu memang benar , tunggu nalakarupan kasi lampu hijau !

Giboy - tak ada isu besar mana pun Pasal kalimah Allah ni cos kita tgk balik sekolah 2 missinary kat Malaysia ni spt St john, St Thomas dll org Islam hantar gak anak diorg ke sana walaupun tahu ada gereja dlm sekolah Ada brother sebagai pentadbir.... yg penting didikan agama kena teguh... apaapa pun jgnlah hantar anak kat St john or sekolah missinary ni
.. hantar kat sekolah agama kan lebih elok bagi org Islam

kau memang jenis orang bodoh sombong ,jangan jadi manusa boleh tak?

Bang..bahaya bang guna kalimah Allah ni. Budak2 akan jadi mangsa. Konpius diorang. Kita tau ke nak layan bagi jwpan kat diorang bila diorg tanya


EmoticonEmoticon