Monday

Laman Web Azmin Ali pula kena godam (hacked)!


SEMALAM heboh mengenai laman facebook milik Rafizi Ramli, digodam dan menyiarkan permohonan maaf beliau kepada Zahid Hamidi. Bagaimanapun, Rafizi kemudiannya menafikan permohonan maaf tersebut dan menjelaskan bahawa akaun beliau telah digodam (hacked) rujuk sini ~ Malaysiakini

Kali ini nampaknya laman sesawang rasmi milik Timbalan Presiden KEADILAN, Azmin Ali pula berjaya digodam (Hacked). Namun hacker (penggodam) meninggalkan mesej seolah-olah dia/mereka adalah penyokong Pakatan Rakyat yang mahu menunjukkan terdapat kelemahan sistem keselamatan pada website tersebut.



Penggodam yang memperkenalkan diri mereka sebagai SGP Cyber Army, meninggalkan mesej memberi amaran kepada kepimpinan Pakatan Rakyat terhadap keselamatan laman web dan serangan cyber pihak lawan dari Barisan Nasional yang lebih canggih dan berkepakaran tinggi menjelang Pilihanraya Umum ke 13.

Dari pengamatan gua, barangkali serangan ini sudah dimulakan sejak malam tadi. Sila ke laman web tersebut sebelum pihak admin memperbaiki kesan serangan tersebut. klik sini azminali.com


ReJaM© "Bahang pilihanraya semakin dirasai... "

86 comments

Azmin ali kita lupakan dulu ...! Nasarudin dipecat dari menjadi ahli syura pas , sekembalinya dari gaza bersama najib , nak tanya apa komen pas ?

Tarikh kena pecat tu sblom pegi Gaza lagi. Check your fact bro.

Pecat sblm pegi Gaza kan? Apsal lps balik Gaza baru umum...mangkaq la PAS skrang ni....aku

Bukan mangkaq..mangkok hang...x dak sape yg umum dia pegi gaza...tup2 nampak dlm paper dio bersama pok jib kat gaza...tanyaah dia apasal x habaq nak pi sana...asal UMno kecek bodo..

Saya yakin ustaz nasarudin akan sertai umno ! bahkan lebih ramai lagi ustaz ustaz yang ada didalam pas akan sertai umno ! dari desas desus yang saya terima dari ahli pas ! ini poin umno menjelang pru !

Kesian puak2 yg kerana tak dapat jawatan dlm parti sanggup menjadi pengkhianat parti.. Hanya kerana duit...

Orang pas bukan boleh tengok nasarudin bersama najib dekat gaza tu , bagi pemimpin pas itu adalah satu langkah bendol ! kuku besi juga part islam pas itu ....hehehe ...kihkihkihkih

Kelantan dan kedah munkin jatoh ketangan bn , tanda tanda itu sudah ada , suasana yang ada hari ini tidak memihak kepada pas , ini bukan cakap kedai kopi ! hanya keluar pakatan rakyat jalan penyelesaian !

Untaz nasa bukan buat salah apa ! Apa perlu dipecat , macam kes hasan ali dulu !

Siapa suroh lawan tok guru ! kihkihkih

Osama kau dekat mana ? Kita nak ajak kau bincang isu ustaz nasarudin kena pecat itu !

Mari kita semua undi pas. Sbb nik aziz nak lantik karpal jadi mursyidul am dap, mcm pangkat dia juga. Pkr kata, kita boleh bincang. Jom ramai2 undi Putar Alam Semesta

Aku bernama osama ada disini ya anon 1:14 pm.
korang tak yh dok hirau la diatas pemecatan ustaz nasa dri ahli majlis syura ulama PAS!
Dia masih tetap ahli PAS so macai2 UMNO yg nk sangat kt dia tu nape? besar sangat kah jasanya pd UMNO kalau hanya sekadar menemani najib ke Palestin?
Org umno sendiri d kalangan ahli agama & cerdik pandai dah takde nilaikah dimata najib?
Kalau la najib dah terliur sgt pd ustaz nasa utk dijadikan calon umno korang setuju ke?
Isu ustaz nasa ni akn jdi mcm Hassan Jati... Ahli PAS tolak dia ahli UMNO pun tak boleh terima dia! Yg nk hanya najib & segelintir umno yg dh desprate!
Pas lebih rela rugi sikit dri rugi banyak maka sebab tu lah PAS rela kehilangan seorg ahli syura dri kehilangan wibawa...
Ada umno berani memecat sharizat dgn skndal 270 juta nya tu? Ada umno berani memecat musa aman, nazri aziz, raja ropiah, napsiah omar & lain2 nya yg terpalit dgn mcm2 skandal tu gk?
Yg paling hapraknya, Dr Mahdey mantan presiden UMNO yg mengakui memberi ic kpd pendatang di Sabah tanpa mengikut prosidur yg berul smasa beliau jdi PM dulu pun umno kata betul!
Memang betul...umno betul2 pengkhianat no wahid 1 Malaysia!
Sedar lah org umno wei.
Jgn jdi Umat Melayu No Otak leee
Ini kalilah..umno bungkos!

UMNO = macai UMNO = p'mimpin UMNO = haprak!!...
Nak sngat Ustaz Nasaruddin (bekas PEMIMPIN PAS) dipersilakan, mudah2an dpt m'perkuatkn jentera UMNO yg nmpk lemah skrg nih...Disamping itu, bagus kerna dpt juga nasihatkn ahli UMNO berkenaan ilmu dan tuntutan agama Islam yg sebenar2nya drpd perkara munkar rasuah, penindasan, pemalsuan hak rakyat, fitnah, masalah sosial remaja, judi, riba' dll (yg b'kaitan)...

Aku tentu undi PAs... Sebab umno bila terdesak pasti meminang pas tanpa segan silu.

Sokong2..umngong kata pr,tp umngong lg lebih,..nak kata bodo mara,xkata kang mmg da bodo..da terng2 nmpk,kondo lembu,kapal selam,pembunuhan,cincin bini,byk la..xckop jari nk kira hahaaha..ala umngong yg komen2 nie sume dpt duit..hahah yg terase sila bntah..bru terbukti dlm nie heheh

Ok lah tu, molek

Kami nak pkr. Dpt subsidi air. Pas ada ke? Berkeladak adalah.

kita orang akan undi pas sekiranya pas keluar dari pr !

Aku plak xkn undi BN...

Aku plak xkn undi BN...

http://www.zone-h.org/mirror/id/19153690

Aku plak nak pkr sbb dipimpin manusia anugerah tuhan (god). Pas ada ke?

Dah bongok terlajok puok2 umngok ni rupenyer....

Parasit dan banyak dalam pas ! puak puak anwarinas dah meresapi parti pas , saya tidak hairan masih ramai lagi yang akan dipecat dari pas , kita tunggu dan lihat sahaja .

Parasit dan banyak dalam pas ! puak puak anwarinas dah meresapi parti pas , saya tidak hairan masih ramai lagi yang akan dipecat dari pas , kita tunggu dan lihat sahaja .

MANA JANJI MANIS MU PKR ! TIME UNDI SIAP KAU ! HEHE

Ko ni anugerah sape? Datang dari mana?

Ada Deepak tolong simpan he he he

Aku tak nampak pun pemecatan Nasa dipengaruhi Anwar...aku yakin dengan keputusan pimpinan ulamak...tindak tanduk Nasa memang merugikan parti. Nampak sangat tindakan yang tak malu...lagipun dia hanya dipecat drp Majlis Syura...tetapi masih ahli Pas.

Anwarinas?? Jangan lah buat politik bangang ko kat sini

Puak yang pro anwar semasa pemecatan anwar dalam umno itu yang digelar anwarinas , puak inilah yang ada dalam pkr dan pas hari ini , puak anwarinas inilah yang bakal menjahanamkan perjuangan negara islam pas itu ! saya bagi tahu sahaja , tak nak dengar tak mengapa !

Pas ke tak pas ! Kalau tak pas macam mana nak pas ! hehehe ..kihkihkih

Aku suka statement nko,ambil berat walaupun dari parti lawan...time kasih der,kami pr sedia ditegur...xde masalah...kite sama ingat mengingati....aku harap nko ikhlas yeee...nanti pr da makin baik leh la nko join,kuatkan jemaah,...ye tak...,

Ape ler sgt si azmin tanggang ni..bukanny top sgt hahaha

Bangga najib jadi hero umat tapi hero umat yg tak dpt nak suruh bini tutup aurat. Hero umat yg tak iktiraf kerajaan palestin bagaimana klu mana2 pm dtg msia jumpa anwar apa kater najib. Mcm tu lah juga pergi ke gaza tapi tpi tidak bertemu pm palestin tahu sbb ape sbb takut dibedil zionis dan takut dipulau america dan sekutu2 nye.

Bangga najib jadi hero umat tapi hero umat yg tak dpt nak suruh bini tutup aurat. Hero umat yg tak iktiraf kerajaan palestin bagaimana klu mana2 pm dtg msia jumpa anwar apa kater najib. Mcm tu lah juga pergi ke gaza tapi tpi tidak bertemu pm palestin tahu sbb ape sbb takut dibedil zionis dan takut dipulau america dan sekutu2 nye.

AKU AKAN UNDI UMNO SEBAGAI PEMBANGKANG NO 1 DI MALAYSIA..

Ustaz nasa tu pn belum tentu masuk umno dan masih ahli pas..korg dh kutuk mcm2!!
Apa punya prinsip lh korg ni, sebab tu kita jgn terlalu taksub pd sesuatu perkara takut2 kita jd seorg balaci tak bermaruah...

Boleh dipertimbangkan takda masalah!..tp aku nk pas yg dulu, bukan yg sekarang,.

Mcm kata allahyarham ustaz fadhil noor la..pas dulu terdiri dari kalangan ulama,skang pas terdiri daripada golongan ulama dan ahli korporat,so pas menjadi badan yang semakin professional..perubahan kearah pas yg lebih mantap tanpa mengubah dasar,sirah nabi berkenaan perjanjian hudaibiah juga begitu...so dari dulu pun nko x terima pas,skang nko akan terima pas ke??jujur je...

Sapa kata puak pr sedia di tegur heeee.... parti pr dn pas la parti pantang divtegur melompat mcm katak heee... ckp tk serupa bikin punya parti heeee...

Ni dok sibok org lain pakai tudung ni anak bini lu, mak lu mak tok dn saudara terdekat lu pakai tudung tak? Jgn pakai tudung perangai mcm longkang dh la heee......

Nko kene bezakn kalau teguran utk membina ngan teguran hanya utk kepentingan sesetengah individu...kalau betul nko ckp pr ni pantang ditegur n so on??kenape nk x bg diorang ni muncul kat lam media perdana utk perjelaskan isu?atau adakan sessi dialog dan siarkan secara langsung,dari situ rakyat boleh menilai la bro.... Stakat nko nak serang satu hala,xlogiklaaa...bagi diorg perjelaskan isu kasi sejam je..alaa,sejam xkan cuak kot?? Gentlemen la zam...

Bro memang kene sibuk la sebab tu tanggungjawab sesama muslim,abis tu nko nk halalkan je la?at least kalo nko terdetik lam hati pun dah lepas dari tanggungjawab nko kat akhirat nanti...soal perangai tu no 2,yang terang dan wajib kene buat,tetap kene buat...hati2bro,nko dah memperlekehkan agama....tuntutan berhijab ni bukan setakat utk org umno je...semua umat islam...so hati2 ok?

Aku nak undi PAS kalau PAS tak berkawan lagi dengan setan PKR dan DAP.

duit rakyat,duit umngong jgk delete 29 January 2013 at 16:19

Aku nk sokong bn la,nty dpt duit..dpt cincin mahal,dpt kondo lembu,wahhhh kaya nye didunia sokong bn..kalo aku jd wakil rkyat bn,boleh songlap duit rakyat,tmbh jd mb sarawak wahhh kaya nye..jom jom sokong umngong bnngong.

Bro anarkin yg sempit pemikiran. Wa tau yg diorg
Jarang dpt muncul dlm media perdana so wa gi dengar ceramah pas dn pr dn kadang tgok utube so mcm saya kata diorg ni susah nk terima teguran walaupun utk kebaikan,yg selalu wa dengar selepas je khadimah mula la mencaci, mengutuk dh mcm makanan harian je. So mcm mn bro smpai wa serik gi dengar lagi.

Ok klu mcm tu mak, mak tok, mak saudara, anak bini lu anak buah lu dh bertutup ke? Jgn saudara sendiri lu diam tapi org lain lu sibuk. Rosmah biar la najib sendiri tegur. Lu gi lah tegur saudara2 dn adik beradik lu dulu. Jgn semut diseberang lu nampak tapi gajah depan mata lu buat bodoh je.

Ehhh ada org marah la..tntu puak menolak prkara wajib yg Allah perintahkn..Kte kn saudara islam..kira wajib tgur..nk tgur sesama islm,cume binatang jew xphm bla ditegur..agak2 sapa bintang xphm tu kn,nk tgur pminpin islam kod jgk kn,xkn xbole kod ye gajah hahahah..

This comment has been removed by the author.

Laaaaa... nama pun binatang heee... tak ada nama lain ke?

Takpa lh korg buang ustaz nasa..kan korg dh ada ustaz kadiaq kaki tino tu, ok lh tu..

Oii sedara yg bebal tak sudah..umno ada berapa kerusi parlimen, pas ada berapa kerusi parlimen..sedarlh diri skit!!

duit tin milo..masuk kocek bersama.. delete 29 January 2013 at 20:00

Kalau dh nama balaci pemalas..pemalas jgak!!!
Tahu nk kaya je tp taknak keja, bila beras abis kat rumah pn nk salahkan kerajaan,..lps tu ada hati nk jd wakil rakyat kih..kih..wakil mayat boleh laa!

Anarkin: golongan ulama berapa org kat pimpinan tertinggi pas..golongan profesional berapa org???
Lg satu mahfuz tu golongan mana..ulama jauh sekali, profesional!! Sampai mana dia belajar?
Aku sokong umno dr dulu tp dulu aku tak benci pas..itu bezanya kalau saudara btanya bab kejujuran..

Orang pas bukan makaq.....tetapi dah umum diblog pas.cuma tak umum diutasan meloya dan sewaktu dengannya.kerana ini semua akbar yg penuh dgn penipuan.kecuali no ekor dan renungan.....

Sori,lmbt reply outstation...first zam...nko tau x perasaan org yg diserang setiap hari selama 50 tahun tanpa diberi ruang utk jelaskan isu?smpi timbul mcm cerita,masjid 2 imam lah,anak x pegi tahlil arwah ayah lah,amat haji hadi lah?aku x berfikiran sempit soal hak berhujah n membela diri...nko tau x mcm mane perasaan org yg ditangkap dibawah isa,dikurung bertahun2,hanya disebabkan perbezaan politik..?sanggupkah nko dibuat mcm tu,tanpa diberi ruang utk membela diri...itu mksd aku...come lah,rakyat dah semakin matang menilai,biarlah rakyat jadi hakim...aku juga salah seorg kakitangan kerajaan bro...ape yg berlaku lm kerajaan ni tak seindah yg yg nko sangka...tapi aku cintakan hak dan hujah bg mencari kebenaran itu saja...lg satu,aku x faham ape yg buat BN dan kerajaan begitu takut sekiranya berlaku perubahan parti pemerintah? Kite negara demokrasi berpelembagaan diman hanya majlis raja2yang boleh meminda perlembagaan...dan kenapa kamu dan kawan2kamu begitu takut pd perubahan pucuk pemerintahan..

Kewajipan tu xde bezanya samaada saudara mara kita ataupun bukan,bezanya...berapa kali anda melihat saudara mara say x bertudung dan berapa kali anda melihat isteri perdana menteri tidak bertudung....saudara mara saya tidak bercakap atau melaungkan islam secara terbuka,wasatiyahnya,hadharinya...tetapi pemimpin pemimpin kamu yang sering mmengwar warkan islam sebegitu rupa...mereka adalah public figure...sekarang yang nko katakan gajah tu boleh dikatakan setiap hari muncul kat tv,kt paper berbanding saudara mara aku tu bro...benda ni dah berlaku ms zaman mahathir lagi dan jadi ternd smpi skang...soalan die,adakah setiap pemimpin kamu ni gagal utk pastikan bini2diorg ni tutup aurat?dan adakah nko redha akan perkara ini...hati2,sekiranya nko ckp biarlah bini die,biar laki die je tegur maknya kamu redha pemimpin kamu terus menerus melakukan dosa...soal agama jgn pandang enteng bro....ini soal akidah...

Ok. Lu dh tegur atau dh beri pandangan cara pemakai rosmah. Ok. Tapi lu tak ada hak mempersenda dn mrngunakan alam maya ini mencaci dn menghina seolah lu dh lengkap dgn amal ibadat. Sbb wa tak tahu cara pemakaian ahli keluarga lu sbb tu wa tanya. Klu semua mengikut cara hidup Rasulullah bagus tapi lu jgn pandang org lu kutuk tapi lu kena tau org lain kutuk keluarga lu. Heee... lagi malu klu lu tegur org lain tapi diri sendiri dgn keluarga lu pun tak betul heee...sedih.

Heeee.... masuk kg keluar kg tapi mengapa perlu mencaci dgn mengunakan kata2 kesat perlu ke? Mengapa tak mengunakan perkataan yg baik2. Wa bkn nk menegakkan umno ke bn tapi tiap kali mereka berceramah susah nak dengar mereka mencaci sesama islam. Mca dn mic tak pernah pula nak suruh org islam bertakbir. Lu gi la tegok pas klu buat ceramah dibawa puak dap. Bila puak dap minta takbir dgn megah puak pas bertakbir. Lu pun takbir sama ke anarkin atau lu ni ckp je tapi duduk rumah takut bini heeee....

Dewan ulama pas Terdiri dari dewan ulama pas pusat dan dewan ulama pas negeri.mengikut fasal 37(3) perlembagaan pas,Ahli bagi dewan ulama pas itu ialah Tuan tuan guru dan siswazah siswazah dari mana mana lulusan tinggi pengajian yg telah menjadi ahli pas..Mengikut taarif professional kerajaan persekutauan,seseorang yang mempunyai sijil diploma dan keatas serta memangku jawatan gred 29 dan keatas adalah dari kategori sokongan dan professional...jd disini hampir semua anggota dewan ulama terdiri dari kalangan ulama dan juga golongan professional..majlis syura Ulama merupakan supreme council bg menghapuskan semua kuasa mutlak dalam parti(sebagaimana hadi dan nik aziz yg akur pd keputusan majlis syura)..keanggotaanya terhad bagi ahli2 yang memahami masalah 2pokok (al usul)mengikut syariat dan hukum hakam mengikut al quran,Ijmak dan qiyas..Serta memahami maksud dan maknaya yang muktabar..so..walau setinggi manepun jawatan seseorg lam parti,kuasanya terbatas kepada majlis ulama..bg dato,mahfuz omar dan mat sabu,aku akui pengetahuan aku terbatas terhadap latar belakang mereka berdua walaupun mklumat dari blogger pro kerajaan mengatakan beliau tu pekerja biasa penang airport..sebab tu dalam soal mencari kebenaran ni,dr kite berteka teki dan timbulkan spekulasi sendiri,adalah lebih baik kite bawa mereka ke depan dan biar rakyat dengar ucapan mereka samada mereka layak atau tidak sebagai tokmguru,mursyidul am,yb,menteri dan sebagainya..sekiranya hal ini dibudayakan,aku yakin rakyat akan buat pilihan sebaiknya...

Zam,aku harap nko dgr,hujah dr asri,dan kalau nko rase x adil,nko dgrlah pandangan dr zakir naik berkenaan isu kalimah allah ini... 1.aku tegaskan kalimah Allah tu tiada dalil dllm hukum melarang sesiapapun menyebutnya,2.majlis syura sepakat ia dilarang digunakan bagi mengelakkan kekeliruan yg menjurus kearah syirik bg umat islam yg kurang arif tentang islam,tetapi hukumnya tetap sama...mengikut pandangan dr asri(dr maza)..apabila kita menyebut name allah,kita secara tak langsung dekat padanya,dan bg proses dakwah adalah penting untuk mengenal pencipta..iaitu Allah,jadi apabila non muslim mengajak kita bertakbir bermakna mereka mengajak kita menyebut dan mengakui kebesaran Allah tuhan kita,tuhan kamu dan tuhan yang menciptakan setiap makluk kat dunia ini...jadi bagaimana kamu nak berdakwah kalau kamu dah halang org non muslim dari belajar menyebut dan memahami yang esa??adakah kamu melihat mereka berpesta minum arak sambil menyebut nama Allah?dan siapakah yang sebenarnya mempersenda dan memperkecil kecilkan hak seorg hamba Allah dari menebut namaNya?dan adakah Allah itu tuhan bagi orang islam sahaja?.dan disini akurasa kesal kerana aku cuba menjaga adab dan berhujah secara serius ngan nko tapi nko x professional...nko cuba sempitkan kesempatan ini dengan membuat provokasi peribadi yang aku rasa sgt sedih sebab aku hormat nko sebagai lawan yg ada pandangan intelek dan boleh berhujah secara intelek...nko sepatutnya pertahankan ape yg nko percaya secara adil,tapi nko bias n out of topic...anyway thanks for sharing...end of disscussion..

Dah end ke? Anda telah menyebut nik ajis dh tarik balik dn menerima pandangan syura. Tapi wa tak nmpk mn2 berita terumata harakah yg mengatakan hadi menyambut baik pendangan syura ttg khalimah Allah.lu bercakap dari segi pandangan syura atau lu hentam keromo je ni bro. Heee..... pada pandangan lu bro anakin. Adakah lu bertakbir jika puak DAP minta lu bertakbir?

Dah end ke? Anda telah menyebut nik ajis dh tarik balik dn menerima pandangan syura. Tapi wa tak nmpk mn2 berita terumata harakah yg mengatakan hadi menyambut baik pendangan syura ttg khalimah Allah.lu bercakap dari segi pandangan syura atau lu hentam keromo je ni bro. Heee..... pada pandangan lu bro anakin. Adakah lu bertakbir jika puak DAP minta lu bertakbir?

Bahagian mane yg mengatakan aku mempersenda dan menggunakan alam maya ni utk mencaci dan menghina rosmah?keluarga aku,kaum keluarga aku sanak saudara aku,saudara islam aku termasuk kamu,termasuk najib n rosmah serta seluruh umat islam itu memang dan akan sentiasa menjadi tanggungjawab aku...tapi kenapa pemimpin kamu aku berikan penekanan? Sebab yang undi,lantik die menjadi perdana menteri ,menteri dan sbagainya,adalah rakyat...aku sebagai salah seorg rakyat tegur kearah kebaikan dan kearah islam kamu persoalkan..setiap org adalah pemimpin bagi keluarga die,tapi yg kite percakapkan ni seorg pemimpin besar.. Bagaimana kamu nak meminpin negara bilaman kamu zalim terhadap keluarga kamu sendiri?apa yg zalim?zalim kerana membiarkan aurat isteri kamu terdedah oleh api neraka..zalim terhadap diri kamu bilamana kamu membiarkan isteri kamu melakukan dosa sekaligus menyebabkan kamu juga menanggung dosa..belum lagi masuk bab nafkah,didikan agama,perlindungan keadilan???dan juga kita termasuk dalam org2yg zalim kerana setelah sekian lama dan berganti pimpinan baru,kita masih gagal lagi mentarbiahkan pemimpin kita,malah kita marah dan membutakan hati kita bilamana ada org cube nak menegur pemimpin mereka kearaha kebaikan... Benarlah mutiara kata...kita akan selalu kalah apabila berhujah dengan orang yang jahil...aku doakan nkomx termasuk golongan itu...

Lu pemimpin juga iaitu pemimpin keluarga lu termasuk lah saudara2 terdekat lu. Lu dh habis bertalbiah ahli keluaega lu ke belom??? Apa perlulu buat tegoran dlm blog milo suam kenapa tidak terus tegur ke blog najib sendiri atau ke twiter ds najib sendiri. Lu tak ada telor ke? Knp pelu lu heboh kan dlm blog org lain sdangkan blog najib dn twiter ds najib sentiasa terbuka. Lu nk cari glamor ke?

Nampak sangat lu ni nak buat teguran tak kena cara. Bro anakin. Mcm saya katakan mengapa perlu kita nak buat teguran tapi kitaguna pentas org lain utk kita buat teguran. Sbb itu saya tanya lu bro sudahkah lu talbiahkan seluruh keluarga lu ? Saya takut lu gunakan org ketiga atau pentas org lain utk lu talbiahkan ahli keluarga lu. Fikir2 laaa... lu org berilmu bkn mcm wa. Jgn kesalahan org lain lu hebah2 kan sedangkan lu boleh terus sampaikan pd org tersebut.

Bro zam...teguran buat pemimpin2 anda dah terus berterusan dibuat...tapi apa jadi?kene tukar,kene buang kerja,notis 24 jam.?ken tahan tu belum kira tahap isa...ape jadi pd ketua Ekonomi bank islam,kene extend kerja...so tindakan tu xdapat diramal..berkenaan tarbiyah ni xkan habis bro,die kene sentiasa n consistant.. Aku xnak ego,twitter aku xmaster tapi blog die aku follow ckp nko....dan aku harap nko jg buat mende yang same...sameade kuarge nko perfect tak perfect tapi kewajipan tu kene jalan bro,ingat mengingati...diri sendiri dan org sekitar kita..tapi oleh kerana die seorag pemimpin negara yang menentukan dasar dan corak pemerintahan maka keajipan itu bg aku makin jelas..ok?no offense...thanks 4 being positive

Ok. Tapi bro perlu juga talbiah kan ahli keluarga lu yg mana sentiasa pempersendakan pemimpim yg ada sekarang. Kita boleh talbiahkan org tapi jgn mempersendakan org. Dh lu juga perlu mentalbiahkan puak2 pas. Pkr dn dap sbb setiap percakapan mereka selalu terselit kata2 menghina mengkeji seta guna perkataan yg kesat guna ilmu yg ada dgn bercakap perkara2 yg baik dn lh jgn bias terhadap pemimpin yg ada dgn pemimpin pujaan lu.

This comment has been removed by the author.

Bro anarkin. Hari aku tak sibuk ada masa aku baca balik setiap kali lu komen dlm blog sampah ni dgn blog papagomo. Baru aku tahu lu bercakap mcm ulamak tapi mulut dn taik lu sama je busuk. Ckp tak serupa bikin hati dn mulut lu sama je busuk ngalahkan taik heee... puiiih.....

Xde hal soal tarbiyah tu...pemimpin lu mcm mane lak?xde yg berani tegur ke?then yg aku tgk yg hati hitam busuk ialah nko,aku cuba muliakan sessi dan hujah secara elok,ape reaksi nko...then kalau mulut busuk dan taik tu aku rase sinonim ngan nko,sebab nko mcm dah serasi ngan perkataan tu...then kalau x suka sesiapa pun belajarlah hargai ilmu...so aku rase nkorg ni memang patut kene caci n maki pun sebab aku tgk org2bukan islam xdelah selantang nko ngan macai2dayus yg lain...menolak dan mempersendakan islam ni secara total..sebab mak pertahankan BN yg nko agungkan tu...jd lu memang jahil..

Minyak naik salahkan pas,elektrik naik salahkan pkr,tol naik salahkan dap....bongok tul lah puak lu ni...

Bukan UFB ke?hahaha...puiiiii!!

Bukan CSL ke ulama nkorg?dgr ce die suh nazri pi blaja lago hudud..kahakahakah

Ntah!ayat tak leh blah...hahaha

Heee...... belagak warak heee.... tapi mulut mcm sampah. Fitnah org no 1. Heee... lu mesti tau hukum klu kita fitnah. Heee....

Dok kata talbiah org selalu tapi diri sendiri pun tak betul heeee.... hampeh punya org

Ustaz anarkin bikin ceramah heeee.... hampeh. Gi belajar lagi bro. Heee......

Aku pun wonder jugak kenapa nko slalu ckp ceramah2pembangkang ni penuh ngan caci maki,rupanya puak2lu ni mmg xboleh cakap care baik..so padam muka nkorg lah..

Cete basi...dah jgn makan,pi buang lam tong sampah tu..kalau boleh masuk lam tu skali...huhu

Asalkan bukan umno bn... yeah .. macai umno sekalian buat la keja baik2.. hujah tak menyentuh hati langsung mcm mana nak dapat habuan kondo lembu??

Nah kena mcm tu ja.. sengap trus.. macai dia syok masuk blog ni sebab sambutan hangat tak mcm blog macai.. mcm sesi ceramah BN jgak la kerusi lebih dari org yg hadir..


EmoticonEmoticon