Wednesday

Mulut Najib berbuih bukan kerana serangan Angin Akhmar


LAMAN sesawang sarawakreport.org kelmarin mendakwa Najib Razak diserang "mild stroke" (angin akhmar ringan). Berikutan khabar angin tersebut pelbagai spekulasi timbul.

Ada pihak yang mendakwa keadaan mulut Najib Razak yang berbuih ketika berucap dalam satu siaran di Buletin Utama TV3 baru-baru ini ada kaitan dengan "mild stroke" yang dihidapinya.



Lihat video di bawah, dipetik dari Buletin Utama TV3 5 Januari 2013.


Bagaimanapun, Najib Razak cepat-cepat menafikan dakwaan blog tersebut yang mengatakan beliau tidak sihat. Di bawah ini penafian Najib yang disiarkan oleh Utusan Malaysia.



Gua pun ada menghubungi Dr Afifbahardin, Ketua Angkatan Muda KEADILAN Pulau Pinang, bertanyakan tentang perkara ini semalam. Menurut beliau "mulut berbuih" bukan symptom "mild stroke". Mulut berbuih ketika berucap lebih kepada sifat atau karekter seseorang itu sendiri.

Kesimpulannya, mulut Najib berbuih itu sifat semulajadi beliau dan tiada kena mengena dengan khabar angin beliau menghidap "mild stroke" fullstop!

Apapun, kalau kita lihat Najib begitu cepat menjawab khabar angin yang disiarkan oleh blog tentang kesihatannya. Ini tandanya Najib Razak ambil tahu tentang berita dan khabar angin di dunia maya (internet).

Apa yang menghairankan, kenapa sampai ke hari ini selepas bertubi-tubi pendedahan demi pendedahan Deepak Jaikishan Tekwani terhadap beliau dan Rosmah tiada sebarang jawapan ataupun respon?

Bukan itu sahaja, malah tiada seorang pun pemimpin Umno yang berani mempertahankan Najib Razak dan Rosmah Mansor berhubung pendedahan Deepak.

ReJaM© "Orang tua kata, diam tandanya setuju.... "

Peringatan Penting!

Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112

Tarikh: 12 Januari 2013
Tempat: Kuala Lumpur (Stadium Merdeka)

Sejuta rakyat bangkit membantah secara aman!
Bapak segala perhimpunan, Bapak segala bantahan!

11 comments

Mampus la kau milosuam. Panas buntut la nnt. Haaaa

Lepas kena teh tarik dekat kedai babu tadi memang berbuih mulot aku ni , memang kaw kaw punya teh tarik tu ....hehehe

Puak ko yg buat citer..Puak ko jgak lh yg nafikannya..Puak ko jgaklh yg nk spin..
MILO..MILO..jgnlh mcm gini!

Macai umno marahlah... Hehehe..hey milosuam x baik ko usik hati macai2 umno. Kesian diorg. Najib tu kan idola diorg. Manusia paling suci murni tiada tolok bandingnya. Jom kita sama2 berdoa agar kesihatan Najib terpelihara.

Ramai pulak cai lembu kat sini

Mana macai2 umngok ni!!.. korg xnk pertahankan ke ROSJIB korg ni.. wakakaka. Sian aku tgk dia!!..

Berbuih buih mulut ko JIB..mcm buih sotong!!!.. pengotoq

Sama jenis dgn saberi chik, cakap sampai berbuih mulut, uweekk geli, huhuhu....

Patutla selalu dgr org ckp berbuih mulut,berbuih mulut. Mcm tu rupanya...

Dah berbuih mulot amno cakap dekat hadi jangan jual kalimah allah tetapi hadi bebal tu jual jugak kalimah allah , dah berbuih mulot hasan ali cakap hapuskan parasit dalam parti pas itu , dah berbuih mulot aku cakap dalam pas ada puak anwarinas tetapi lebai kulop pas tak reti bahasa , dan berbuih mulot aku cakap kalau pas tak kembali pada asalnya peringkat akar umbi akan meninggalkannya !


EmoticonEmoticon