Friday

Presiden Nambikkai, Kalai Vanar mengamuk dan melucah di Twitter


PRESIDEN Barisan Bersatu Nambikkai, B Kalai Vanar nampaknya sudah berjaya ditarbiyah oleh United Malays No Otak, Umno untuk mengikut budaya lucah yang dibawa oleh parti itu selama ini.

Hari ini gua terkejut bila Presiden Barisan Bersatu Nambikkai yang menggelarkan diri mereka sebagai wakil masyarakat India yang menyokong Barisan Nasional tiba-tiba mengamuk dan melucah melalui akaun twitter miliknya.



Gua tak tahu apa masaalah dia ni sebenarnya? Tiba-tiba mengamuk dan melucah tak berhenti-henti. Adakah masyarakat India menyokong pemimpin seperti ini untuk membela nasib mereka bersama Barisan Bersatu Nambikkai?




ReJaM© "Memalukan masyarakat India... "

8 comments

Pas pun lucah juga , pas itu umpama anak haram umno .

Mat sabu lucah , anwar lucah , eli kangkang lucah , azmin lucah , samsidar lucah ...banyak lagi nak sebut ....jangan salahkan umno kalau ada produk macam ni .

Umno lah yang telah melucahkan dan mengaibkan org2 yg tak sehaluan dengan kehendak dan nafsu parti Umat Mahathir Non Otak ni..yang dimainkan hampir setiap hari di tv n di akhbar arus perdana...so....shame on you la bro...

Dia hanya bercakap lucah. Tapi anwar........azmin.......

Macai2 nkorang jugak yang dok jual benda2 yg tak sahih ni kepada rakyat...mahkamah dah buktikan..so end of words...jd stakat macai nak buat judgement cam hakim rasanya x layak lah kan(opppsss..sori to say) jadi teruskan perjuangan anda...esok da sedar kami sedia terima kamu semua sebagai sebahagian rakyat malaysia kembali..hahaha..

Anak haram suci dan tak berdosa. Yang najis dan berdosa berzina tu ialah bapa (Umno) dgn ibu (Mca,Mic) yg keluarkan anak haram tu. Padan kena muka sendiri. Kah..kah..kah...

Kalai ni adik beradik merah tapi bukan 77. 24 kot. Mmg taiko india hulu selangor. Kalau jumpa dia, bukak buah 77, mesti dia belanja punya.

Bukak al quran lg bagus..


EmoticonEmoticon